МАРТИНЕЛИ

  • 110 491
  • 222
  •   1
Отговори
# 90
  • Бургас
  • Мнения: 1 762
Такаа предупреждавам от сега че ще стане дълго и че ще има грешки защото пишейки ще побеснея отново!!!!
Нашата сага с ИЗМИСЛЕНАТА фирма Мартинели започна по Коледа, когата заслепена от коледния дух на родост и щастие влязох в магазина им в Бургас и си харесах и поръчах плочки и останах доволна че са ми направили остъпка 10% /ранен наивитет/. Въпросните плочки пристигнаха горе долу в уговорения срак, обаче в момента на получаването се започнаха ядовете- направи ми впечатление че кашоните са меко казано неугледни, мухлясали, раздрани, и че има плочки без кашони осукани в прозрачно фолии /Грешка № 1- че не ги върнах веднага/, Почнаха майсторите ми да слагат плочките и се оказа че има доста начупени, осуркани и т.н., ама реших да не обръщам внимание, обаче почнаха да се появяват и такива с различни нюанси на основния цвят  Close, пак си казах "айде карай", Обаче вече към финала майстора ми звъни и казва не стигат 30 плочки, е познаите оФцата от Мартинели която ми прави проекта не включила стената където е вратата  Shocked, айде бегом до тях за още плочки, НО се оказва че трябва да чакам 1 седмица понеже трябва да дойдат от склада във Варна  #2gunfire, при което започнах лееекичко да се изнервям но пак викам "айде карай", пускам майсторите да си ходят и в къщи остава строително площадка без баня и топла вода за още една седмица, доидоха плочките, монтираха ги, всичко е ок. ОБАЧЕ видите ли решихме и да се къпем в тази баня не само да й се радваме  Heart Eyes, и при първо ползване плочките ПОЕХА вода, промениха си цвета по крайщата стана като рамка, И О ИЗНЕНАДА стана и при 2 къпане, и при миене и т.н.
Айде пак бегом в Мартинели- обяснявам аз, при което ми се казва "А онези Китайските ли?", а аз /наивната/ "Как китайски вие казахте испански на кошоните пише Испания?!"
 Отговор "АМи кашоните не са биле техните!!!!"
Както и да е доидоха снимаха и взеха решение да ми заменят плочките с други за тяхна сметка и от техни майстори- няма да изпадам в подробности какво ми коства още 1 месец без баня и топла вода, и колко нерви изпотроших с тях, не е истина просто луда ме направиха. И чудото стана имах баня за втори път, но нали съм си проста реших ме пак да се къпем в нея- голяма грешка- ПЛОЧКИТЕ ПАК ПОЕМАХА ВОДА!!!!
Този път не бях спокоина в магазина, но др. ден пратиха хора от Варна да я снимат и да я видят пак, "Такова нещо не се било случвало", ебаси и късметлията дето съм /взема да пусна тото?/ на мен ми се случи ДВА ПЪТИ!!! ТЪПО ОБЯСНЕНИЕ ОТ ПРЕДИ ДВА дни "говорили с завода производител /някъде в дебрите на Китай сигурно/ и да и др. път се е случвало, ама като се ползвала банята "редовно" за около 14-20 дена плочките спирали да поемат вода". Явно изглеждам много тъпа че да ми ги разправят тези приказки, незнам. Не ми се занимава повече с тях, исках обещетение + парите които съм платила, но не ми се занимава повече, да си тровя нервите, днес ще отида да си взема само парите които съм платила... Tired
Стана дълго нали обещах  Crazy

# 91
  • Мнения: 1 107
Общоизвестна "тайна" е , че по-евтините плочки от китай са с по-ниско качество, освен защото имат неравности и др. подобни, а и защото им се спестява един процес накрая, като изпичане и заради което те поемат вода. За съжаление Ви е сте имали късмет да попаднете именно на такива.
А аз не разбрах- казаха ли Ви предварително от магазина, че плочките, които сте избрали са изпански или просто Ви оставиха да си мислите, че са такива( в смисъл, че не са Ви предупредили, че са китайски)? Нали знаете, че според ЗЗП на всяка стока трябва да е посочена държавата на произход на стоката? Само с това може да им докарате куп неприятности на магазина....

# 92
  • Бургас
  • Мнения: 1 762
Oopsy никой не каза, но и аз не попитах, точно тези които поръчвам къде са правени, но др. които гледах и се двуомях на същата цена ми казаха че са испански, и аз сама направих предположение че и тези са такива а и написаното на кашоните отговаряше на моите предположение, за съжаление първите кашони не ги пазя, на вторите вече няма къде са направени, което си е абсолятно противоречие на ЗЗП. Но наистина не ми останаха нерви вече, а иначе съм издръжлива на нервни натоварвания /адвокат съм  Mr. Green/

# 93
  • Мнения: 1 107
Жалко за това, което ти се е случило, но те разбирам  идеално, че не ти се занимава повече, нервите с пари не се купуват.
Много ми е интересно след това което сподели как ще  оправдае florenza Мартинели newsm78

# 94
  • Мнения: 5 462
Ама вие пък що се заблуждавате че италианските плочки които се предлагат за екстра или първо качество са такова ????Точно такива плочки (преоценени) поради много причини опърпани и смачкани кашони , някоя друга очукана плочка в кашон и т.н. дефекти там се преоценяват и се пускат на нашия пазар като първо качество(това си го правят българските вносители де ).Има и партиди които на самите плочки нищо им няма , но заради деформирана опаковка също в Италия се преоценяват ..Тъй че дори и това което го водят първо качество и то не винаги е първо.Не конкретизирам определени вносители а говоря по принцип .Разликите в цените между преоценените и тези които са първо качество познайте къде отиват и за чия сметка са .В някой случаи ако толкова много държите точно на италиански плочки , по добре да си ги поръчате от фирмите производителки .Както направиха някой мои близки приятели .

# 95
  • Мнения: 289
Ама темата е конкретно за Мартинели и какво се продава там, за това че предлагат на клиентите боклуци на фантастични цени.

Поръчахме столове, уж италиански, не бяха хич евтити /250 евро парчето/, казаха 60 дни, чакахме 4 месеца /няма да споменавам за неудобството да имаш маса без столове 4 месеца/. Дойдоха окайващо опаковани, ползвахме ги един месец и вече искам да ги изхвърля в камината. Е, а втори път не бих се излъгала.

# 96
  • Мнения: 6 039
Ама темата е конкретно за Мартинели и какво се продава там, за това че предлагат на клиентите боклуци на фантастични цени.

Поръчахме столове, уж италиански, не бяха хич евтити /250 евро парчето/, казаха 60 дни, чакахме 4 месеца /няма да споменавам за неудобството да имаш маса без столове 4 месеца/. Дойдоха окайващо опаковани, ползвахме ги един месец и вече искам да ги изхвърля в камината. Е, а втори път не бих се излъгала.

да, по тази причина аз си купих столове от италианска фирма с оторизиран представител за БГ и столовете ми след 5 години са като чисто нови. Мога директно да ги продам за нови.

# 97
  • Мнения: 5 462
Ееее аз говорих по принцип за схемата при вноса на плочки ...
А иначе , не че като е италианско е калпаво напротив .Далеч съм от тази мисъл , по скоро проблемите идват от бг страна (вносители, прекупвачи и т.н.) .Просто някой внасят по ниско качество за да печелят повече .. де да знам ква им е логиката но факт е че е така.

# 98
  • Мнения: 5 462
Това естествено не се отнася за всички ... Wink

# 99
  • Мнения: 289
Ама темата е конкретно за Мартинели и какво се продава там, за това че предлагат на клиентите боклуци на фантастични цени.

Поръчахме столове, уж италиански, не бяха хич евтити /250 евро парчето/, казаха 60 дни, чакахме 4 месеца /няма да споменавам за неудобството да имаш маса без столове 4 месеца/. Дойдоха окайващо опаковани, ползвахме ги един месец и вече искам да ги изхвърля в камината. Е, а втори път не бих се излъгала.

да, по тази причина аз си купих столове от италианска фирма с оторизиран представител за БГ и столовете ми след 5 години са като чисто нови. Мога директно да ги продам за нови.

Малена, трябва да ми дадеш координати на фирмата, че май ще си поръчвам нови столове

# 100
Независимо дали една фирма се занимава с внос, или собствено производство, особено когато става въпрос за големи количества има някакъв процент от стоката която е дефектна. Когато този процент е над допустимото равнище се изтегля цялата стока от всички складове и се връща във фабриката- тази стока се бракува. В случая на Мадлена , тя явно е попаднала на дефектни плочки. Фирмата разбира се и ги е заменила. Няма как да се изтегли цялата партида т.к. само нейните плочки са се оказали с такъв дефект. Фирмата и дава от същите плочки, които са купувани и от други клиенти и те нямат такива оплаквания. Случая със столчетата е същия. При огромното количество на вносна стока от Мартинели и други по големи фирми, няма как нещо да не се окаже дефектно. Важното е ,че то бива подменено. Разбира се никой не иска да му се случи това, но няма как цялата стока кашон по кашон, пакет по пакет да се провери. Все пак говориме за някакво мащабно количество. Т.е. вие си получавате стоката във кашона от фабриката. Ако нещо е объркано, ударено или е фабрично некачествено , то се връща на фабриката и тя на свой ред изпраща стоката в нормалния и вид. Да наистина не може да стане от днес за утре цялата тази процедура, но все пак се стараем да бъдем максимално бързи. Има си процедури без които не може и няма как да се прескочат. Аз също си купих чисто нов телефон струващ към 700лв който на втория месец се оказа с лош дефект , но дори не ми го замениха въпреки че беше в гаранция а ми го "оправиха" но след  месец дефекта се повтори и разбира се си плащах за всеки ремонт т.к. ми казаха че дефекта бил такъв че гаранцията не го покривала. За всеки от ремонтите чеках по месец. И така гаранцията изтече.

# 101
  • Бургас
  • Мнения: 1 762
 florenza съгласна съм с часта че дефектна стока винаги има и това не може да се избегне, НО както вече казах първият път плочките ми бяха в различни нюанси на основния цвят което се виждаше едва след като се налепят и се съпоставят с другите, и от Мартинели ми казаха че е така понеже били от различни партиди- да ама всички нюанси се мокреха,  така че надали съм попаднала на дефектна партида, по скоро всички партиди са дефектни.
И наистина твърде много се ядосвам но трябва да ви кажа че аз си взех парите които съм платила, но докато чаках се разходих из магазина и останах неприятно изненадана, че въпросните плочки още се продават и най вече бяха на едни табла на които имаше табелки че са ИТАЛИАНСКИ, направо нямам думи и наистина обмислям да сигнализирам Комисията за защита на подребителите, въпреки че аз вече нямам претенции, но същото ще се случи на следващия който си ги поръча, нищо не може да ме убеди че моя случай е изолиран, просто не е възможно..........

# 102
  • Мнения: 3
Няма по-безсмислена фирма от Мартинели ! ! ! Искам да предпазя всички ,които са вдъхновени от хубавите шоуруми ,хилядите билборди и снобски изглеждащи продавачи , че всичко , което се продава в martineli economics (там имам конкретни кошмарни случки,които по-късно ще споделя детайлно) НЕ ТРЯБВА ДА СЕ КУПУВА!!!!!!!!! Aбсолютно всичко е дефектно или със скрити дефекти и заменяйки го получаваш или продукт с друг дефект или с липсваща окумплектовка...

# 103
  • Мнения: 2 259
Не можеш да ме предпазиш Laughing
Вчера пак си купих плочки точно от там Hug/Еconomic style/ събота де.
Е ми харесват ми и това!Винаги са били супер коректни с мен .Може и късмет  да имам Wink

Последна редакция: пн, 02 юни 2008, 21:05 от Valikir

# 104
  • Мнения: 3
 Който е бил клиент на Мартинели Economics,  не се е върнал пак там, защото трябва или да си мазохист и да искаш да си съсипеш здравето с разиграване на смяна на това което си купил със същия боклук седмица по-късно и така докато не ти дадат да тестваш всички бройки от наличния продукт(следователно минават МЕСЕЦИ)

И накрая понеже политиката на "водещата фирма" била ДА НЕ ВРЪЩА ПАРИ, си принуден да купиш нещо друго от "уникалните" им китайски продукти...(за да си получиш стоките,трябва предварително да си платил цялата сума-пък кога ще пристигнат и в какво състояние те не отговарят вече,казват само фрази от типа - "би трябвало" и " не знам")

 И ето как martineli съществуват все още - интересен подход за това как да си продаваш стоките...ами като няма друг начин и това за сега действа ,но да видим до кога!!!

Общи условия

Активация на акаунт