Преди две години приблизително на моят мобилен телефон ми се обажда служителка от ОББ и търси някакво лице Илиян (или Илиев) относно кредита му. Обясних, че няма такъв човек, но жената ми каза, че той е посочил този телефон и на него ще пращат SMS-и за неговия кредит. Помолих я да не го правят, но каза съжалявам това е номера, който той е оставил. От тогава периодично ме стряскат с СМС със съдържание - ИМате неплатена вноска по кредита в размер на ... Въпросът ми е какво мога да направя, за да спрат тези СМС-и?
Предварително благодаря за компетентните отговори!
Това се отнася за всякакви подобни ситуации с всички банки.
Подайте ПИСМЕНО тази информация към банката (може да е във вид на жалба) и поискайте да ви уведомят също ПИСМЕНО за действията, които ще се предприемат - посочете точен адрес и телефон за връзка с Вас. Опишете колкото може по-подробно всичко. Посочете какво точно искате (напр. да НЕ получавате СМС-и за чужд кредит и т.н.).
Задължително носете молбата си в 2 езкемпляра и поискайте да сложат входящ номер И на Вашия екземпляр.
Консултирайте се в сайта на банката или по телефона или в клон (поне в 2 клона, защото често служителите не знаят точно; ако е нужно, търсете директора или настоявайте за справка с централата) или, ако ви е удобно, в централата, точно към кого да насочите молбата си, защото това ще спести МНОГО време.
След месец, ако нямате отговор, пуснете същото с нов входящ номер, като цитирате изрично стария входящ номер и настоявате за отговор.
Мисля, че ще свърши работа, макар че е трябвало да реагирате мнооооооооооого отдавна.....
П.С. И пишете за резултата