Така наречените "Трудни деца"

  • 32 593
  • 296
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 2 448
Мога да успокоя мамите,които се оплакват от трудно заспиване, ние минахме през доста борби докато си изгради режим и сега стоя при него около 5 - 10 мин и го оставям за заспива сам. Загасям лампите оставям само лека нощна и дори да не е много съгласен не отстъпвам и след малко е готов да ми изпее аз съм сънчо и така. Успех и на вас да намерите вярната рецепта за заспиване.

# 166
  • Мнения: 649
Лени, поведението на сина ми в ДГ и същото - става по време на занятия, ляга накилима, а когато госпожата го помоли да седне той просто казва "не искам". Ако обаче го попита нещо - веднага отговаря, очевидно слуша какво говорят. Ходил ли е лъчи на ДГ? Как се е държал там по време на занятията?
Относно заспиването - опитвам се да намирам положителното в това, че не заспива сам. Приятно ми е да четем приказки, да говорим в леглото.

# 167
  • Мнения: 3 271
Лени, добре дошла при нас  Hug Точно за тук си казах ти   bouquet
Изчети темата и ще видиш колко много като теб сме тук  Hug
Страхотно е, че си обичаш детето такова, трудничко е, но ако има подкрепата ти, ще се справите. Сама виждаш как с големия ти син тези неща са се уталожили с времето.
Дай му една голяяяяяяма прегръдка от мен  Hug

# 168
  • Варна
  • Мнения: 589
Искам да ви попитам тази книга "Raising Your Spirited Child Workbook", има ли я преведена на български. А оригинала само чрез поръчка от амазон ли става, продава ли се в някоя книжарница?

# 169
  • Мнения: 3 271
dedi, коментирали сме по-рано в темата, няма я в България за съжаление. Може да си я поръчаш през Амазон с доставка до БГ или през някой приятел в чужбина, който да ти я донесе.

# 170
  • Мнения: 102
моми4ета,из4етох неволите в детските градини от предните дни,защото ни нямаше и ми се иска пак да си поговорим .много ми е болна темата,още не съм ходила да отпиша малкия от предната градина,4ак ми се свива стомаха при мисълта за среща с онази ужасна директорка.думите и,4е малкия едвам го търпят и 4е диагнозите на докторите са безмислени и за нея той е умствено изостанал,са се запе4атали дълбоко в съзнанието ми.може би затова отлагам срещата.мислите ли,4е ние,като родители,можем да направим нещо да не се държат така с децата ни?при логопедката ни има още няколко деца,които обикалят от градина на градина,защото все ги гонят.....като 4етох и вашите преживявания,си направих сметка,4е доста от децата са в 4астни градини.синът ми също от 10 дни е в такава и разликата е огромна.не иска да си ходи,а в предната ме 4акаше на вратата.защо там намират на4ин да общуват с децата ни,а в пове4ето държавни градини,просто ги гонят?ще се радвам да споделите мислите си.

# 171
  • Мнения: 1 216
Дайте да се заемем с превода на книжката !!!

martin4o, децата ни са изискващи ПОвече внимание. В една група от 30 деца е по-ЛЕСНО да ингорираш искащите и да толерираш тихите. За залост никой от онези велики педагози в градината не се замисля какви следи оставя след себе си у децата и родителите им

# 172
  • Мнения: 3 477
Не мисля, че чак така трябва да се противопоставя частно / държавно. Моите смениха и две частни градини - в едната Ники не се чувстваше добре. Просто трябва да се попадне на ХОРА, които не си вършат работата просто ей така, да мине денят... Вярно е, че в държавните градини го има и фактора бройка - като ти гракнат 30 деца, наистина трудно би имал време да търсиш към всяко подход. Но докато това може да оправдае викането и стремежът към желязна дисциплина, по никой начин не е оправдание за думите, които се изричат и за други подобни груби прояви.

# 173
  • Мнения: 649
Искам да ви попитам тази книга "Raising Your Spirited Child Workbook", има ли я преведена на български. А оригинала само чрез поръчка от амазон ли става, продава ли се в някоя книжарница?

В страницата на книжарница "Хеликон" пише, че може да се поръчат чрез тях книги. Ще се обадя да питам как става това, защото нямам карта за разплащане в чужбина. Ето линк към сайта  http://www.helikon.bg/index.php?act=content&rec=94

Дайте да се заемем с превода на книжката !!!

martin4o, децата ни са изискващи ПОвече внимание. В една група от 30 деца е по-ЛЕСНО да ингорираш искащите и да толерираш тихите. За залост никой от онези велики педагози в градината не се замисля какви следи оставя след себе си у децата и родителите им
А това би било страхотно  Heart Eyes

# 174
  • Мнения: 2 448
Аз лично нямам възможност да го записвам на частна градина /пък и в нашия град е само една и не е сигурно , че ще му допадне/. В началото имах големи конфликти с директорката, която е и едната от учителките в групата му, но след като вдигнах луд скандал, че ще се оплача ме изслушаха как да си сменят подхода към Сиско. Обясних им, че го познавам най-добре и ако ме послушат как да подхождат към него ще свикне с тях много по-бързо и няма да имат никакви проблеми. Така и стана, сега ми казват това не е същото дете, което приехме април месец. Той изпада в агресия само , ако го насилват за нещо и съм обяснила, че ако има занимания , в които не иска да се включи да го оставят, след 5 мин той сам се присъединява, дори в началото е стоял и на коридора понякога, но сега се включва веднага. Не изискват прекалено много от него, не може все още да учи стихчета и песни колкото останалите, но има желание и напредък и те сами го забелязват и се радват.Иначе за обличане, събличане, хранене и други такива се оправя добре сам , така че не мисля, че ги затормозява с нещо повече от останалите деца и вече е приет много добре.

# 175
  • Мнения: 3 271
И аз като Мими не бих противопоставяла държавно на частно - има много добри педагози в държавните и много непрофесионални в държавните. Просто трябва да уцелиш.
Иначе нашите деца си искат подхода, това е повече от ясно. В група от 35 деца няма как да се толерира и дори търпи и минимално излизане от масата, защото просто няма ресурс. Ако има 2-3 такива деца на 1 педагог, той и златен да е, пак ще му е трудно. Защото някои ситуации изискват успоконие, гушкане и т.н. и какво правят останалите 34 деца в това време?
Мисля, че от тук идва сериозната разлика.
Така че обикаляне по градини, разговори с учителките, въпроси как се справя в някои от нашите ежедневни ситуации. И стискам палци за късмет да уцелите подходящи, защото ИМА такива! Просто на повечето им е по-лесно да кажат, че детето ти е "буйно", "трудно", "бясно", "невъзможно"  ooooh! вместо да седнат до него и да намерят причината за това поведение.
Затова поканих Лени тук, защото според мен една голяма група нормални умствено и физически деца се набеждават за деца с проблеми САМО защото са темпераменти и педагозите не са достатъчно качествени да намерят подход към това.

# 176
  • Мнения: 7 263
И аз като Мими не бих противопоставяла държавно на частно - има много добри педагози в държавните и много непрофесионални в държавните. Просто трябва да уцелиш.
Иначе нашите деца си искат подхода, това е повече от ясно. В група от 35 деца няма как да се толерира и дори търпи и минимално излизане от масата, защото просто няма ресурс. Ако има 2-3 такива деца на 1 педагог, той и златен да е, пак ще му е трудно. Защото някои ситуации изискват успоконие, гушкане и т.н. и какво правят останалите 34 деца в това време?
Мисля, че от тук идва сериозната разлика.
Така че обикаляне по градини, разговори с учителките, въпроси как се справя в някои от нашите ежедневни ситуации. И стискам палци за късмет да уцелите подходящи, защото ИМА такива! Просто на повечето им е по-лесно да кажат, че детето ти е "буйно", "трудно", "бясно", "невъзможно"  ooooh! вместо да седнат до него и да намерят причината за това поведение.
Затова поканих Лени тук, защото според мен една голяма група нормални умствено и физически деца се набеждават за деца с проблеми САМО защото са темпераменти и педагозите не са достатъчно качествени да намерят подход към това.

Съгласна съм 100% с Милена и особено с пасажа, който съм оцветила!
Много от учителите искат някой да свърши тяхната работа, ами не може да стане.
Ето и в нашия случай ira_bs виждам питаш дали е ходил на градина и дали е бил такъв там. Да ходил е, госпожите му го обожаваха и те имаха подобни трудности с него, но бяха прекрасни педагози и намериха подхода за няма и месец, месец и половина. Имах оплаквания мноооого, много рядко и то предимно от страничните занимания - футбол, английски, които се водеха от външни преподаватели, които нямаха толкова време да опознаят децата и да подходят съвсем индивидуално към всяко. Въпреки това Лъчи напусна градината със солиден запас от думички на английски.
Ето и днес бях в учулущето - госпожата ми обяснява как Лъчи не внимава и не може да изважда.
Питах я как му е обяснила действието, как да различи двата знака "+ " и "-". Веднага му дадох пример че "- "прилича на ножче и реже от голямата цифричка, затова новата цифра ще е по-малка от първата. Веднага схвана детето и реши две три примерчета които бяха написани на дъската. Е хубаво де - ама моя работа ли е да измислям примери и да обяснявам. Той е на целодневен режим на обучение. Дори и да не схване нещо в самия час, винаги има начин да му отделиш 5 минути и да му обясниш това, което не е разбрал. Но кой да се занимава, друго си е аз да обяснявам вечер в 19-20 часа.
Чета ви с интерес и се убеждавам, че наистина е късмет да попаднеш на добра и съвестна госпожа, ние имахме този късмет в Детската градина, но .... засега в училище не е така. Ще се боря.

# 177
  • Мнения: 289
Като засегнахме темата за градината и аз да се включа. При нас малко по-малко тръгват нещата, макар да са далеч от желаните. Моят син ходи на държавна градина, в малкия град нямаме алтернатива за частна. Плюса, за който вече не съм сигурна, че е плюс, е че имам близка в градината.  Признавам си, че имаше моменти, в които бях на косъм да вдигна скандал и да си отпиша детето. Малко по-малко се промениха нещата, вероятно и госпожите виждат аз как се отнасям с него, взеха да копират от мен, гушкат го, целувки за довиждане Tired  и честно казано оплакванията им намаляха. Но все пак в основата на подхода на едната госпожа е респект. Честно казано нямам търпение да дойде времето и да напуснем заведението, с голямо нежелание ходи и изобщо не са му интересни заниманията им.

# 178
  • Мнения: 3 271
Бори се, Лени, струва си!! И дано намериш правилното място за него, защото е страшно важно за децата, особено за по-особени като нашите.

Амели Пулен, лошото е, че много хора, а за жалост и педагози смятат, че респекта се постига с "твърда ръка"  ooooh! (във всеки смисъл на думата). Определено смятам, че детето има респект, т.е. уважава те, дори е по-голям, когато му покажеш загриженост и заинтересованост. При което пак опираме до подхода.

# 179
  • Мнения: 289
Именно, детето ми е голямо и разбира, не е нужно допълнително да го стресират с думи и дела, доколкото ми стана ясно ги наказвали- "в ъгъла целия ден да стоят". Едва ли стоят цял ден де, но то и  няма значение на фона на всичко останало. "Близката" ми пък си беше позволила да му дръпне ухото, което госпожите да го разбират- можем и ние  #Cussing out
Детето ми е по-будно от останалите, надраснало си е възрастта и съм сигурна, че с думи- обяснения и подход ще бъде много по лесно да се приобщава в средата, но пък ми е ясно, че на фона на 30 деца няма как да стане да се занимават с него... затова си натискаме парцалите. Close

Общи условия

Активация на акаунт