3D Studio MAX

  • 48 771
  • 910
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 18 542
От нета ги изрових Simple Smile

Момичета, да знаете някой който прави консултации срещу заплащане. Тоест ако имам въпроси да ми разясни, а не цялостен курс?

Днес бях на интервю в една фирма за работа. Искат Макс и са готови да ме обучават, ама нещо не ми харесаха другите условия и май ще се откажа, но пък искам да науча пустия здмакс. Видях ужасни красоти....ех...

и още един въпрос, може и да е тъп, но  Embarassed какво е Mental Ray и какво е V Ray?


Тук ужасно много текстури:
http://www.cgtextures.com/

Последна редакция: пн, 04 фев 2008, 22:29 от Миоки

# 61
  • Мнения: 199
Миоки,това се видове рендери. В момента повечето хора,които професионално работят на макс, използват V Ray,но за начинаещи той е доста сложен и с високи настройки бавно рендрира. Много е навикан и нахвален, но лично моето мнение е, че няма кой знае каква разлика от Mental Ray, който е доста по-лесен, а като за начало Default Render-a e идеален,него си го имаш зададен по подразбиране.

DVV,пусни нещо от дипломната, ако искаш, ще ми бъде много интересно да видя... каква е темата?

Момичета, искате ли да кача линкове с материали(текстури)???

# 62
  • Мнения: 3 979
Cherish  трябва първо да се преборя с текстурите и осветлението Rolling Eyes Темата е Интериор на апартамент . Изработка на дизайнерска мебел.
Трябва да е нещо многофункционално -и моята идея е легло с бюро което няма да покажа /миналата година се получиха страшни съвпадения с идеи намерени от нет-а/.Но останалата част от апартамента с удоволствие Hug

# 63
  • Мнения: 888
Момичета, искате ли да кача линкове с материали(текстури)???

Искаме,разбира сееее   bouquet
Миоки а ако може да кажеш от къде мога да си дръпна тези модели,които имаш на дискове?А линка,който си дала с многото текстури е с ограничение да теглиш текстури до 15 МБ.От там нататък-плащаш  Laughing Иначе има страшни текстури  Peace
Искам да попитам нещо.Ако искам да начертая в Макса стая.Започвам с една равнина и после от нея вдигам стени.До тук ясно.Обаче не мога да разбера как да направя така,че да начертая с определени размери равнината.Примерно искам едната страна на равнината да бъде 500 хоризонтално,после нагоре 200,после надясно 50,нагоре пак 50, наляво 550 и надолу да се завърши равнината-250.Тоест искам да начертая стая с неправилна форма.Има ли отнякъде да се задават точни размери?Ясно ми е как се прави равнина,но тя винаги е правоъгълна,а аз искам да я направя с неправилна форма,а пусто не знам как да стане тази хватка  Embarassed  ooooh!
 Ще кажа какво правих до сега.Правя си равнината-по подразбиране е правоъгълна.После я правя на Editable Poli ,маркирам с edge  това,което ми е излишно и го трия.Така получавам желаната от мен форма на равнината(пода).Добре,ама как да задам точни размери на страните на равнината?
Това в Аутокад знам горе-долу как става,но искам да го направя изцяло в Макса,пък не мога да разбера как става и  много се изнервих.
Знам,че е тъп въпроса,ама не издържах вече  Sick

Последна редакция: вт, 05 фев 2008, 09:24 от вайлет

# 64
  • Мнения: 18 542
Cherish, благодаря за разяснението   bouquet

вайлет, като начертаеш паралелепипед, маркираш го и в дясно, в модифай секцията можеш да променяш размерите. Така е с всички фигури до колкото видях. Сложните стени може би ще трябва да ги чертаеш от отделни паралелепипеди и да ги сглобяваш.

# 65
  • Мнения: 888
Да Миоки,така е.Мога да променям размерите на дебелина,височина и пр.Примерно чертая си аз равнината...задавам и едната страна 500см,другата 350.Така,ама аз искам да я направя Г-образна  - да речем в единия ъгъл да отрежа квадрат със страни по 100см,за да стане формата ,която искам  Tired Как да стане това?Моля ви...ако може някой като на бавноразвиващ да обясни  Praynig
Друго също искам да питам....  Laughing Като начертя някоя фигура и искам да почна да я превръщам в нещо си.....например в стол,в какво да я конвертна?В Editable Poli,или в Editable Mesh?Питам,защото ме интересува все пак да създавам маса,или стопл,или секция,а не разни човечета и космически кораби.Та специално за мебели кое да използвам?...Или и двете се използват?Извинявам се за тъпите въпроси,ама ми писна да си тъпча с главата с неща,които изобщо няма да ми трябват...или поне на този етап.

# 66
  • Мнения: 18 542
Виж този урок:
Създаване на кухня Сега се заемам с него, та не знам как е. Препоръчан е за сравнително начинаещи.
Ако искаш се пробвай да го направиш, аз също и после ще сравняваме  Wink

3D моделите които имам на дискове...за съжаление не знам дали могат да се дръпнат от някъде. Ще видя дали не мога да ги кача на някой от торентите да си ги изтеглите...като има резултат ще пиша.

# 67
  • Мнения: 888
 Peace тук почват директно от кутия  Peace   bouquet почвам след малко  Hug
После ще изровя и аз един урок...много готин,също за начинаещи  Peace

# 68
  • Мнения: 18 542
Оказва се, че имам малко работа, но ще се постарая поне да го започна днес. Мисля, че така или иначе за 1 ден няма да се справим, така че кой когато успее  Simple Smile
Пускай каквото интересно изровиш  Hug

# 69
  • Мнения: 888
Oффф,и аз следобед ще съм ангажирана.Ама вечерта е моя  Wink
Ще се оправим,няма страшно   bouquet Лека-полека  Laughing

# 70
  • Мнения: 199
Вайлет, за Г-образна равнина: 1) избираш си да чертаеш линия,най-долу в панела има Keyboard entry,отваряш го(с плюс4ето отпред) и ще видиш координатните оси x,y,z подредени едно под друго, в полетата до тях трябва да вписваш координатите на ъгловите точки на равнината една след друга(ще видиш как се появяват линии= на дължините на страните на тази неправилна форма) и така докато затвориш равнината; 2) превръщаш я в editable mesh;3)отиваш в панела в дясно и от червените фигурки избираш полигон(квадратчето), след това отиваш малко по надолу в менюто Edit Geometry и срещу extrude пишеш височината- и така равнината се превръща в триизмерен обект. Дано да съм успяла да ти обясня както трябва Simple Smile
А що се отнася до мебелите най-лесно е да се чертаят от отделни елементи,които след това обединяваш в един обект.Така или иначе и елементите се обработват и аз лично ги правя на Editable Mesh
Миоки, успех с урока! Simple Smile Чакаме резултати! Simple Smile

# 71
  • Мнения: 888
Чери,благодаря   bouquet Стана,ама голяма мъка този начин на чертане  Rolling Eyes Няма ли начин като в Аутокад с относителни координати да се чертае?  Laughing Иначе аз измислих и друг начин за чертаене на такива разчупени равнини....значи правя правоъгълна равнината,после я правя на Editable Mesh,после така си намествам полигоните,че да ми остане излишното,заключено м/у полигони,излишните ги режа и готово.Не знам изобщо дали някой ще разбере какво искам да кажа  Rolling Eyes Иначе това с дебелината на равнината също стана....само това го мъчих една цяяяяяла вечер   #Crazy и сума ти време се чудех  що така да му се невиди са дадени височина и дължина на равнината,пък няма дебелина  ooooh! пък то каква била работата  ooooh!
Благодаря,Чери  Hug   bouquet

Последна редакция: вт, 05 фев 2008, 22:14 от вайлет

# 72
  • Мнения: 18 542
Аз пак с въпрос Simple Smile
В Аутокад координатите са х y и z и когато се въвеждат стойности, винаги първо е х после у и накрая z, а в макса имаме дължина, щирина и височина. Забелязах, че дължината не винаги отговаря на х координата, вярно ли е или аз съм в грешка?

# 73
  • Мнения: 3 979
Вярно е Peace

Моля за помощ  Praynig Ако на някой му се намира материал или текстура на метал /за кухненските джаджи/ да мята насам Hug

# 74
  • Мнения: 18 542
Заповядай!  Simple Smile надявам се да ти свършат работа.




Общи условия

Активация на акаунт