Мнения за 35-то СОУ "Добри Войников"-София

  • 121 945
  • 333
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 4 550
Здравейте,
Имам някои въпроси относно началния етап в училището.
Кои преподаватели поемат 1 клас следващта година , т. е настоящите 4 клас?
Доколкото разбрах 1, 2 клас заниманията са до 16 и 30, а 3 и 4 клас как стоят нещата? На смени ли са децата, занималнята сборна ли е на 3 класа или всеки клас си има отделни занятия с учител по занималня?
Отворени врати за родителите провеждата ли се?
Предварително благодаря!

# 316
  • София
  • Мнения: 874
Здравейте,
При нас задължителните часове бяха до 16:30, но имаше възможност по желание за допълнителни занимания с учителките - два пъти "Забавна математика" и два пъти "Роботко" по 1 час. Така последния час свършваше в 17:20. Оставаше само в петък да вземам детето по-рано.
За трети и четвърти клас имаше занималня, сборна. За три паралелки имаше две групи. Децата са на смени.

# 317
  • Мнения: 1 373
Има ден на отворените врати, миналато година е бил през април. Най-добре се обадете да питате кога ще е тази.

https://35sou.bg/2023/04/26/%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%BD%D0%B0-%D0% … 0%B0%D1%82%D0%B8/

# 318
  • Мнения: 4
Здравейте,
Имам някои въпроси относно началния етап в училището.
Кои преподаватели поемат 1 клас следващта година , т. е настоящите 4 клас?
Доколкото разбрах 1, 2 клас заниманията са до 16 и 30, а 3 и 4 клас как стоят нещата? На смени ли са децата, занималнята сборна ли е на 3 класа или всеки клас си има отделни занятия с учител по занималня?
Отворени врати за родителите провеждата ли се?
Предварително благодаря!

Здравейте, дъщеря ми е  4 клас в момента,  паралелка с немски език.
Учителката е г-жа Маданска - изключителен преподавател. Не се срещат вече такива!  Само ще кажа , че дори и по време на дистанционното обучение нямаше място за пропуски. Всички  писания на децата бяха проверени и поправени  до най - малката подробност.  Също е много силна по математика. 1ви и 2ри клас имаше друга учителка по математика , но Маданска  пое и математика в 3 клас и се усети значително подобрение. Силно препоръчвам , но не съм сигурна дали ще поеме нов клас.
Организацията в начален етап е много добра. 1ви и 2 клас са целодневно обучение  до 16,30 , има възможност за допълнителни занимания до 17,20. 3ти и 4ти клас от тази година  са само 1ва смяна  и сборна занималня следобед . Много сме доволни и от учителката в занималнята , г-жа Крушичка. Детето ми не е дописвало  домашни досега никога, работата се свършва в рамките на престоя и там.Г-жа Крушичка ги занимава допълнително , включително с участия в конкурси за рисунки писма и прочие.Учи ги да плетат и шият!

Малките деца се извеждат често навън . От 3 клас им рарешават да излизат сами в рамките на двора.
Много рядко съм чула големите ученици да закачат по - малките. За 1ви , 2ри клас това е невъзможно , защото са  винаги с учител.
За съжаление няма много спортни дейности , но пък има таекуондо, лего и шах . Може би варират от година на година.
Храната , която се предлага от кетърингова фирма е скъпа и с доста съмнително качество.
.

Поздрави,

# 319
  • Мнения: 4 550
35-то изнесе информация за отворени врати, но ми прави впечатление, че ще има само 2 класа тази година и само за 1 клас споменават,че са на целодневно обучение. Дали 2 -4 клас са със занимални вместо целодневно?

# 320
  • Мнения: 4 550
Здравейте, пропуснах родителската среща в 35-то за 1 клас.Някой дали може да пише какво са казали за ремонта и учителките, които поемат 1 клас? Може да ми пишете и на лични. Благодаря

# 321
  • Мнения: 521
Здравейте, може ли актуално мнение за паралелката природни науки с немски език? Благодаря

# 322
  • Мнения: 100
Здравейте, може ли актуално мнение за паралелката природни науки с немски език? Благодаря
8-10 клас всички паралелки учат по една и съща програма. Разликата идва 11-12 клас, паралелките природни науки имат  1 и 2 профил задължително химия/ биология и съответно избират 3 и 4. Езиковите имат 1-2 профил задължително съответния 1ви език + руски език.

# 323
  • Мнения: 521
Може ли и отзиви за учителя по математика и български? Чувам не-добри отзиви за тях и доста ме разколебават в желанието ни за училището.

# 324
  • София
  • Мнения: 407
Здравейте,
и аз се присъединявам с молба за отзиви за това училище след 7-ми клас. По - специално се интересувам от френската паралелка, от преподаватели по руски, от дисциплината и преподавателите по предметите...
Ще съм благодарна ако някой сподели актуална информация. Simple Smile

# 325
  • Мнения: 1 289
Синът ми го завърши - с немски. Не мога да кажа нищо хубаво за училището. Лошо ръководство, безхаберно учители, трагична база. Това е моето субективно мнение, разбира се, сигурно има и доволни. Аз лично не бих го препоръчала на никого.

# 326
  • София
  • Мнения: 4 871
За мен е нормално училище - с добри и не толкова добри учители.
Според мен се опитват да ги научат на нещо. Според щерката обаче (сега ще е в 10ти клас), само ги тормозят.

Факт е, че има ‘зрънца’, които пречат в час и някои учители не могат или не искат да ги овладеят.
Моята споделя, че по немски и по биология никой не смее да мръдне. Но това не е така по някои други предмети.
Бел - девойката по принцип не харесва предмета  и съответно и учителката. На рс на мен жената ми допадна. Но не уча аз.
Мат - предметът й е лесен. Оплаква се от време на време от изненадващи 5-минутки. Обикновено ги получават ако много шумят и не внимават.
Ако има значение - моята си взе дсд изпита по немски сега в девети клас с училищна подготовка.

# 327
  • Мнения: 3 136
Дъщеря ми завърши тази година, паралелка с френски език.
Директорът (сравнително нов; отпреди 2-3 години да речем) е пълна скръб не само като амдинистратор, а и чисто семантично по моему.
Например, директорът отказа да извини отсъствията на дъщеря ми, оправдани от Френския Институт, във връзка с явяването й на изпит за ниво С1. Изпитът е няколко часа, разпределени в 2 дни, а при над 5 неизвинени отсъствия стипендията за успех може да бъде спряна; също има и възможни админ. наказания. Девойката ни си е хардлайнер и отказа да пускаме бележки за "семейни причини", защото изпитът не е "семейна причина". Като се има предвид, че училището е езиково, и че общо само 2-3 деца евър за цялото училище се явяват и успяват да вземат С1 по френски, отказът на основния администратор да извини отсъствия, натрупани при работата с партньорска организация (Фр Ин-тут), в допълнение към разните епитети, чути от зам дир-ра, че сме били нахални, нагли (?), съчетано с аграрно подвикване по коридорите, а и още детайли има в тая епопея, беше абсолютно изумяваща ме реакция. Минахме през всички нива на сигнали, до и отвъд министерството; отзивите навсякъде бяха, че няма да се намесват и да движим към Административен съд, ако желаем, та явно са вдигнали ръце.
За базата: тоалетните са пълен потрес, сградата също изглежда омърлушена до немай-къде; тук имам много забележки, още повече като сравнявам с Испанската, където е другото ми дете.
Преподаватели: едната г-жа по руски език беше впечатляващо истерична - по Ковид времето, в час, докато всички сме си по къщите и се чуваме един друг какво се говори и кой какво прави, тая мома овикваше децата и при това ги овикваше с разни епитети; както казах - всички си бяхме по къщите, десетки свидетели имаше; не знам с какъв акъл го правеше. Младежите, разбира се, също не й отвръщаха с любов. Simple Smile На 3тата година смениха този екземпляр с нормален учител и нещата потръгнаха до степен дъщеря ми да каже, че руският език всъщност е много интересен език.
Инак за едната от преподавателите по френски в 8ми клас от мен само суперлативи ще се чуят. Феноменална жена, която абсолютно запалва огън, ако детето го позволи, разбира се. Мадам, която пое нашия клас след това, също беше супер учител и железен ментор. Само училищното ниво по език не едостатъчно за покриване на С1, но е супер добра закваска, която лесно се надгражда във Фр Институт. Моята дъщеря например миналата година спечели наградата за млад преводач на EU, а тя дори няма кой знае какъв интерес или отношение към езика; да, езиците й се отдават с лекота, но тя не желае и няма да продължи образованието си с лингвистика/език/хуманитаристика и т.н. От което точно съдя, че - явно дори при не-изявен интерес от страна на ученика по отношение на езика - училището и Мадам (ите Simple Smile ) дават забележителна засилка, която в комбинация с часовете във Фр Ин-тут, може да направят чудеса, в случай, че детето иска да му се случат такива.
Оувърол, ако детето не е прието в Първа Френска, Втора Френска е съвсем чудесен избор и няма нужда да се тръшкате, че не отива в Първа, защото и Втора излъчва деца с награди за млади преводачи на EU, които деца продължават да учат в Сорбоната или Сите; т.е. наистина няма причина за драма Simple Smile
В 10 клас училището, в комбинация с Фр Ин-тут и Фр. посолство (май?), предлагат програма за едномесечен ученически обмен във Франция. Възползвахме се. Имаше ГОЛЯМА полза. Дъщеря ми мина Delf (B2) веднага след обмена, с лекота и без напъни; още в 10ти клас.
Питайте. Аз рядко влизам във форума, ама все ще ви видя по някое време и ще отговоря, ако мога.

Последна редакция: чт, 11 юли 2024, 10:55 от majceto

# 328
  • Мнения: 34
Здравейте,

Интересуват ме мнения за училището и учебния процес в начален етап. Също така кои учители ще поемат 1ви клас за уч. 2025/2026.Последно паралелките са били 2, това достатъчно ли е да приемат всички деца, за които това е прилежащо училище? Как става изборът на език за първи клас, въз основа на желание или класиране? Всяко мнение би ми било от полза. Синът ми ще бъде първи клас през следващата учебна година. Самата аз съм бивш възпитаник на училището, но оттогава е минало много време, а и начален етап е различен. Благодаря!

# 329
  • София
  • Мнения: 5 694
Това имат публикувано на сайта им. Тази година 4 клас имат г-жа Кожухарова и г-жа Емануилова. Вероятно те ще поемат новите първокласници наесен.

Общи условия

Активация на акаунт