РУСЕнки отново в акция!

  • 13 374
  • 251
  •   1
Отговори
# 120
  • вече в прегръдките на любимия, и само там
  • Мнения: 978
Мислех си за карнавалните магазини,след като ще им направим/евентуално/такъв оборот,дали Трето- на срещата Iva7 бепе права,че трябва среща с кмета,нека не си затваряме сами врати,на които дори не сме почукали.Ива,аз съм готова да дойда с теб.

Мона, мисля че първо трябва  да го обсъдим по-обстойно, за да не се получат разминавания и усилията на всички да са напразни! Лошото е, че времето ни притиска и трябва по-експедитивно да действаме! Ако уточним какво точно ще искаме от кмета, отиваме веднага!

Може би трябва да се уточни първо от какво има нужда организацията на карнавал, да се представи на кмета и да го помилим той да предложи с какво би искал да помогне и в разговора да се предложат вариантите, които мамите искат да получат като помощ

# 121
  • Русе
  • Мнения: 611
Исках да напиша много неща, но май няма  смисъл.
Предлагам да не започваме пак всичко отначало тъкмо направим една крачка напред и веднага правим пет назад.Нека щом сме решили да бъде в Рига да запазваме места там и да приключим с този въпрос.Въртим се само около една пуста торта сякаш тя е най-важното нещо.
Предлагам да се срещнем пак и много сериозно да обсъдим какво има да се прави.Всеки да си поеме задачите и да си действа по-тях.

# 122
  • вече в прегръдките на любимия, и само там
  • Мнения: 978
Предлагам да се срещнем пак и много сериозно да обсъдим какво има да се прави.Всеки да си поеме задачите и да си действа по-тях.

 newsm10

# 123
  • Русе
  • Мнения: 1 193
Кмета би могъл да ни помогне с безвъзмездно предоставяне на пленарна зала в общината.Още,когато говорихме с него за място за провеждане на базара той ни предложи залата.Ако мислите,че е подходящо място можем да поискаме среща или поне разговор с шефа на кабинета му.Благоразположени са към организацията ни,както и ни увериха че можем да разчитаме на тях.
   Люси,има смисъл да напишеш това,което чувстваш.
Още за базара помолихме учениците от художествените паралелки да се включат...не се включиха.Дано от други училища да го направят.
  Защо трябва да се ангажитра УС на Съюза на Х и Р в София,след като ни трябва на местно ниво.Това ми прозвуча някак несериозно.
  А вместо да се изписват чаршафи със словоизлияния,моля сами потърсете своята задача,тук никой дефакто не ръководи парада,въпреки че имаме крайна нужда от такъв.
Кабзи,включи се,недей само да четеш.не си длъжна да заемаш страна.
Явно след като на срещите не се стига до конкретни решения,би трябвало тука да стане...
Крайно е неприятна ситуацията в която сме на този етап.Трябва да има начин за преодоляване.

# 124
  • Мнения: 1 295
Аз бях писала веднага след Мона,но нещо не се е получило.
Така,започвам отначало.Мисля,че не е нужно да се хабят излишни нерви - кой крив,кой прав.
Направи ми впечатление,че не срещите се говори с недомлъвки,някой премълчават какво мислят и т.н.Нали затова си правим тези срещи,за да споделяме кой какво мисли и с какво може да е полезен.Все пак един човек е невъзможно да огледа нещата от всички страни и вземе правилните решения.Ще подесетя сигурно пак,но тук няма по-главен или по-умен.Затова сме се събрали,за да решаваме заедно кое и как.На всички ни е ясно,че задачата е трудна и ни е за първи път.Ще се учим взаимно.

Виновни сме всички,защото не казахме на Илиана от самото начало за какво да пита и какво да говори,просто и аз не се сетих.

Друго,Мимито,не се свени и сподели своя опит на следващата среща.Имаме нужда от среща още тази неделя.И нека няма недомлъвки.Всеки да си каже какво мисли,какво предлага като решение.А не само "аз не съм съгласен,но и решение не мога да предложа".

МагиА,ще се възползваме на 100% от услугите ти.Аз спрях Деб да продължи в изготвянето на поканите.

И не ми се иска да заприличваме на едни други мами от друг град,когато организираха коледния си базар.Изглеждаше ни грозно и смятахме,че опорочават идеята с кавгите си.Неука не сме като тях.Всички сем ценни.Обединява ни каузата да сме в помощ на децата без родители,нали така?

Настоявам за среща тази неделя на обичайното място и в обичайния час.Всеки да помисли  за въпросите,които го вълнуват и да си каже мнението,както и предложения за разрешаването на проблемите.Ще осъдим всичко и заедно ще вземем решенията.

Това е от мен засега.

# 125
  • Мнения: 7 329
Чета ,чета и не разбирам какъв е проблема  newsm78  
И стига с тая торта моля ви!Ако съм се изразила непълно и не сте ме разбрали -поднасям извинения/ако това е проблема/!
DjastaPrasta ако толкова държите да тортата да е дарена от Съюза.................... мисля, че в Потсдам разрешваха newsm78 Нямам идея къде трябва да се вземе решението в София или на местно ниво предадох какво ми казаха .
В момента сме много неорганизирани и хаотични пишем чешем си езиците и нищо няма налице.
1.Място на събитието -до утре трябва да решите
2.Водещ-уреден
3.Спонсори -какво ще искаме от тях?
4.Разходи като изключим наема кажете какво друго е необходимо приблизително разбира се?

Кото решим тези точки ни предстои да правим програма за карнавал и да продаваме кувертите.
П.П. ТОРТАТА НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА АЗ ПРОСТО ПОПИТАХ КАКЪВ Е НАЙ-ЕВТИНИЯ ВАРИАНТ ,КОЙТО МОГАТ ДА НИ ПРЕДЛОЖАТ АКО РЕШИМ ВЪОБЩЕ ДА ИМА КОНСУМАЦИЯ!

# 126
  • Русе
  • Мнения: 1 193
Илияна,тортата не ДЪРЖИМ да е подарък...и то от Съюза...просто се подразних на безплодните лутания по гаражни сладкарници и търсенето на цена.СЛед като накой си прави труда да обикаля цехове,нека търси дарение,не място където ние да наливаме.Съюза бе добра идея.
   Като споменах за залата в общината имах предвид да отговоря на тези,които така настояват за спонсорство и безплатно помещение.Иначе тя определено не е подходяща заради амфитеатралното разположение.
   На тортата лично аз не държа.Всъщност от самото начало бях за идеята куверта да не включва консумация и го писах дори,това не е банкет,а карнавал.Явно обаче хората не си представят да дадат без да получат и масовото мнение бе за това,че консумацията е наложителна.
  
   Аз напълно одобрявам Рига за място на провеждането.
Потсдам тотално и отдавна отпадна като вариянт мисля.
След като имаш желание и възможност да платиш наема-заповядай.Но мисля,че ако други решат да се включат би било добре да приемеш.
  От спонсорите искаме ВСИЧКО....
Украса,костюми,някакви предметни награди,талони за отстъпки в някои магазини или за подарък до определена цена,или подарък вечеря за семейство...както вече писах приемаме всичко.наградите не е задължително да са конкретно и само за децата.Защо не и сокчета в малки кутийки например...нали трябва да се консумира!
   

   От карнавалните магазини може да поискаме да ни предложат костюми с които евентуално да облечем деца от домовете на един отделен карнавал специално за тях...например за 1юни.

# 127
  • Мнения: 7 329
Разходи:
1.Предметни награди за децата от карнавала.
2.Украса
3.Отпечатване на куверти и плакати.
Какво стана с Ейвън ?Евентуално да има и някакви награди за майките.
Мисля си ако имаме жури примерно 5 души и всеки един от тях да участва с някаква сума ,която депозира предварително .С част от парите да поемат наградите и украсата ,а остатъка да е за дома?Тези хора дефакто да са спонсорите ни .
Обмислете това.

Последна редакция: ср, 06 фев 2008, 15:07 от Iliana _

# 128
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Отпечатването на кувертите, ако са с размер на билет, ще излезе около 25 лв. Това за сега, ще опитам да измоля още.

Плакатите и грамотите какви ще бъдат?

# 129
  • Мнения: 1 295
Значи до тук сигурните неща са:

1.Водещ - Илия Деведжиев
2.Ангажираме Рига
3.Датата на карнавала - 23.03. от 10ч. сутринта

И наистина от спонсорите очакваме всичко - дребни подаръчета за томболата или награди или средства за тях,украсата на салона,да поемат разхода за наема  и т.н.,В замяна ние ще им направим безплатна реклама,като обявим в медиите,че еди кои си са наши споснори и как точно.

И още нещо да уточня - кметът ни може да взема решения само когато става въпрос за общинска собственост,но той не може да наложи волята си над частни имоти и фирми /не знам дали се изразих ясно/.На една от срещите обсъждахме варианта карнавала да го направим в пленарна зала,но решихме,че не е удачно,защото децата няма да имат пространството да тичат на воля и да се забавляват.Залата е идеална за концерти и подобни изяви,но ние не правим концерт,нали искаме и децата да участват,а не да бъдат зрители.

Сега се надявам вече всички да се успокоим,за да можем да мислим както трябва.

За срещата в неделя,сте навити,нали? Wink

Отпечатването на кувертите, ако са с размер на билет, ще излезе около 25 лв. Това за сега, ще опитам да измоля още.

Плакатите и грамотите какви ще бъдат?

Деб,не куверти,а покани,мила!

# 130
  • Мнения: 395
Относно награди за томболата. Майка ми е представител на една фирма за дамски чорапи и чорапогащници. Лично от нея( да подчертая, че фирмата не ги дарява, а тя си ги плаща) имаме 9 дамски чорапогащника с ликра, 10 чифта фигурални и мрежести 3/4 чорапки, 5 чифта къси + чантички за тях. Реклама не иска, нито свидетелство за дарение. Просто ни ги дава.

# 131
  • Мнения: 7 329
Обмислете идеята за журито -сумата да еднаква за всички така на нас ще ни е по лесно както и от тяхна страна няма да има чудене кой какво и колко дал.
Запазих ресторанта .
Примерно- Благотворителен детски карнал ,журито се състои от ......../фирми или граждани/спонсори на събитието.

# 132
  • Русе
  • Мнения: 1 155
А каква ще е ролята на журито? Нали говорихме на няколко срещи да се опитаме да избегнем момента с обидените и разплакани деца, които не са спечелили нещо-си. С жури няма ли съвсем да затвърдим наличието на "победители" и "победени"?  Rolling Eyes

# 133
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Отговарям си сама - другият вариант е да разширим целевата група. Да има повече забавления и за родителите. Да включим предложението на надя александрова за грима и подаръците на Ейвън. Тогава вече да има и няколко конкурса (по-еди-какво-си, най-друго-си  и т.н.), жури и т.н. Да е забавление за цялото семейство. Просто идея подхвърлям, че вече изпуших.

# 134
  • Мнения: 7 329
А каква ще е ролята на журито? Нали говорихме на няколко срещи да се опитаме да избегнем момента с обидените и разплакани деца, които не са спечелили нещо-си. С жури няма ли съвсем да затвърдим наличието на "победители" и "победени"?  Rolling Eyes
Не бях на срещата не знаех какво сте решили.
Ако трябва за всички маскирани деца да има грамоти или дребни награди  newsm78
За участие в журито сумата да 200-300лв.
Или да има томбола чрез поканите и наградите да са на късмет и журито да изтегля печелившите.

Общи условия

Активация на акаунт