РУСЕнки отново в акция!

  • 13 372
  • 251
  •   1
Отговори
# 135
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Нали още на първата среща решихме за всички да има грамоти и ако успеем да намерим спонсори - награди.

А да уточня за предложението на надя, че тя го каза на последната среща, предлага освен награди козметика да има и за няколко майки награда гримиране там на място. Само не разбрах дали от представител на Ейвън. Отхвърлихме го, защото все пак е детски карнавал, а така ще се превърне в рекламно събитие на Ейвън.
И все пак, ако решите, може да се опитаме да намерим и други спонсори, за да не изпъква само Ейвън, и да превърнем карнавала в забавление за малки и големи.

# 136
  • Русе
  • Мнения: 1 193
А каква ще е ролята на журито? Нали говорихме на няколко срещи да се опитаме да избегнем момента с обидените и разплакани деца, които не са спечелили нещо-си. С жури няма ли съвсем да затвърдим наличието на "победители" и "победени"?  Rolling Eyes
  Абсолютно.Не трябва да има разплакани деца.Никакви конкурси за най-добър костюм.
По-скоро една-две дребни награди или отдавна обсъжданите вече грамоти  за оригинален костюм без конкурсни начала.Такъв костюм може да е и от вестник.Щото принцеси и барбита и Зоровци ще има бол.
    Коте,браво на мама Диди!Поздрави я специялно Heart Eyes
Ейвън ще се възползват от гостоприемството ни на 100% и ще превърнат събитието в представяне на своите продукти.Не можем да си го позволим.Евентуално ако решат да дарят продукти за да поущрим най-находчивата майка.

# 137
  • Мнения: 395
На мен сега ми хрумна още една идея. Можем според мен да привлечем и други дарители, които може да не искат да дойдат на карнавала, но да дадат пари. Примерно известни жени в Русе, съпруги на бизнесмени с малки деца, самите бизнесмени(дърводелски фирми, шивашки, Networx, Оргахим, БРП, рубишип..и др), кмета,заместници и т.н. Всеки от нас има познати в различни фирми . Ако изготвим нещо като куверт-покана на по-висока стойност, която да бъде разпространена сред по-заможни русенци?? Примерно 50лв? Не знам дали за такава сума трябва да се изготвя сертификат за дарение или да им включим имената при обявяването на карнавала. Но ако дарят над 200 примерно тогава можем да им дадем и съответният сертификат за дарение. Какво ще кажете?
Това е първо хрумване като го доизмисля ще пиша пак. Помислете и вие моля ви.

# 138
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Ами аз около това гравитирам от много време. Просто трябва да ходим и да се молим. В замяна фирмите си получават свидетелство за дарение, така че и те печелят.
Някой сеща ли се към кого можем да се обърнем да ни дари сокчета?
Дени, голямо благодарско на мама!!!   bouquet 

# 139
  • Мнения: 3 375
Ако става въпрос за награди на майките аз мога да дам няколко за маникюр и/или масаж в козметично студио.

Предложението на peonia за това да се обърнем към по-големите фирми и т.н. ми харесва.Но нека направим нещо като "опознавателно писмо" ли и аз не знам как да го нарека.Да опишем кое как ще е,каква ще е ползвата за тях,рекламата и т.н. и да го отпечатаме на А4.
Защото нямам физическата възможност да се видя и разкажа на всички на които бих искала да го предложа.Така ще им дадем листа да прочетат и ако решат да съдействат ще могат да се свържат с нас.

# 140
  • Мнения: 7 328
peonia нещо такова имах предвид за журито .Ако няма конкурс или томбола може тези спонсори да са нещо като почтни гости.
Има идея за една дама довечера ще видя какви са нагласите.Но си мисля сумата да е по-голяма от 50лв за да може с по-малко спонсори да съберем повече пари.И участващите да не чустват като част "от многото" спонсори .И ако е възможно да съберем парите известно време преди карнавала за да може да си направим бюджет.
Ако тръгнем да търсим "на парче"  ще ни е по-трудно.

# 141
  • Русе
  • Мнения: 1 193
Тук е мястото да кажа,че при положение че Илиана ще поеме наема е редно да и се даде и на нея/на фирмата им свидетелство за дарение.На Майката на Пеония също.Това,че те са част от групата на организаторите не значи,че не трябва да получат такова.

   Наистина не пишете само,че трябва да се търсят спонсори.Знам,че чувството да "просиш" спонсорство никак не е приятно,понякога дори е унизително,а и думата е толкова изтъркана и опорочена.Но едва ли всеки един няма поне по един познат с по-големи възможности.На приятелски начала е далеч по-лесно,а и може да се постигне успех в един съвсем простичък разговор.Не се търсят само пари,нали?
Съвсем скоро ще сме готови напълно с реализирането на помощта за домовете от събраните средства от коледния базар и ще го обявим в медиите офицялно.т.е ще имаме очи да поканим и приканим за нова подкрепа обществеността.

# 142
  • Мнения: 395
Джаста мерси за предложението към мама и Илиана, но аз пак казвам, че майка ми изрично подчерта, че няма нужда от подобни свидетелства, а и това не го прави фирмата, а тя самата като частно лице Simple Smile

Трябва да се помъчим да определим точно какво да искаме от наши евентуални спонсори. Както каза Джаста на приятелски начала е най-лесно. Илианка успех довечера с дамата Simple Smile
Духче идеята за масажи и маникюр е страхотна...аз тъкмо обмислях да говоря с фризьорката ми за няколко безплатни прически Simple Smile

Ето, че за 1 денонощие се родиха повече идеи и предложения от колкото за цял месец:) Значи все пак можем. Добре, че бяха Деб, Аничка, Джаста , Кабзи да тропнат малко с крак и да тръгнат нещата.

Предлагам ви неделя на срещата да сме много организирани, да си направим 'дневен ред' с темите,по които трябва да вземем решение. После един( наемам се това да съм аз, ако няма др. желаещи) да обобщи всичко, да направи списък със задачи, да постави срокове и да се действа бързо и ефективно.

# 143
  • Мнения: 1 942
Момичета време е да направим екипи, които да събират идеите, да ги обмислят и да действат по задачите. Ще ни информират тук какво и как са решили. Всички ще помагама за каквото можем, но ще сме отговорни за определено нещо. Предлагам следните екипи, а нека всеки от Вас каже къде ще се включи.

ЕКИП 1 -  Духчето, Ива 7, Илиана, Лора 77
Залата - наемане, изготвяне на украсата, намиране на спонсори за това, украсяване, подреждане на масите и столовете, на техника и каквото още е нужно и ако се наложи разтребване след карнавала. По време на самия карнавал да обикалят и да следят да има нещо като ред. Тортата - поръчване, рязане, раздаване.

ЕКИП 2 - МагиА, Деб
Поканите + афишите - да обсъдят и вземат решение как и колко да направят, да намерят спонсори за отпечатването, да ги разлепят, да раздадат на всички нас покани да раздаваме, да организират продажбата и събирането на парите на входа на карнавала /маса, урна за дарение/, отчитане

ЕКИП 3 - Мимито бг, Силвето, Дидката, Мона 25
Да организират кой и какво ще изработи, да помислят за маса за излагане на нещата, събиране на средствата и т.н отчет. Ако ще правим грамоти да се погрижат и за тях.


ЕКИП 4 -  Джаста, Пеониа, Кабзи
Да обмислят и предложат програма. Да я обсъдят с водещия. Да потърсят детски вокални групи, хорове, танцови състави. Да се помисли дали да има въпроси и награди за тях или томбула с номера от поканата /, ще има ли видни личности.


Всички ще питаме близки, познати и дето се сетим за спонсорство. Колкото повече подаръци, толкова повече /както е казал Мечо Пух  Crazy/

Сега чакам да кажете кой за кой екип ще се запише. Да се разберете по екипи кога и как ще се виждате и контактувате. Приемам идеи за дописване на задълженията и ако се налага направата на още екипи. 

Последна редакция: пт, 08 фев 2008, 16:50 от Sillveto

# 144
  • Мнения: 3 375
Sillveto  Hug

Трябваше да го направим от самото начало!
Така всяка от нас ще има задължения!



# 145
  • Мнения: 1 295
Тук е мястото да кажа,че при положение че Илиана ще поеме наема е редно да и се даде и на нея/на фирмата им свидетелство за дарение.На Майката на Пеония също.Това,че те са част от групата на организаторите не значи,че не трябва да получат такова.

Това се разбира от само себе си. Wink

Тук ще ви приканя да си записвате идеите и предложенията,за да не пропуснем да ги обсъдим на срещата.


Предлагам ви неделя на срещата да сме много организирани, да си направим 'дневен ред' с темите,по които трябва да вземем решение. После един( наемам се това да съм аз, ако няма др. желаещи) да обобщи всичко, да направи списък със задачи, да постави срокове и да се действа бързо и ефективно.

Ще съм ти благодарна да направиш обобщението и списъкът със задачи.

Силвето,чудесно си го измислила!Благодаря ти!Аз не бих се сетила за това.

Пиши ме в първия екип.

# 146
  • Мнения: 1 942
Sillveto  Hug

Трябваше да го направим от самото начало!
Така всяка от нас ще има задължения!


А тебе къде да те впиша пиленце?  Flutter

# 147
# 148
  • Мнения: 3 375
Мацка пиши ме и мен в първия екип,а ако станем много там може да ме преместиш в #3 тогава Flutter

# 149
  • Мнения: 758
Еми за това говорих Силве, Аз съм в Екип 2, преполагам че и Деб ще е там поне да ми подава това което е за печат. Имам няколко идеи за отпечатването, но просто в момента съм много скапана и дори в моята глава неса изкристализирари.
Радвам се че накарая се стигна до раздвижване!

Общи условия

Активация на акаунт