Изгоряха 2 вагона на БДЖ

  • 32 970
  • 697
  •   1
Отговори
# 645
  • Варна
  • Мнения: 1 795
Е, то е ясно-нова регистрация на стар потребител.  Wink Някой не смее да си застане зад ника, та да оплюе Гууди. Написаното от нея е преразказ на казаното от оцелял. Някой беше дал линк.

Обаче Холограма задава доста интересни въпроси. Ако погледнете снимките се вижда, че спалният вагон точно откъм страната на кушета не е обгорял отвън. А би трябвало да е по-обгорял точно откъм страната на кушета. Това, ако приемем, че огънят е преминал чрез гумените уплътнения. Мисля, че никога няма да разберем истината за тази трагедия.

Тук се виждат много добре двата вагона.

Последна редакция: чт, 13 мар 2008, 10:04 от Саня

# 646
Слушах един железничар онзи ден се обади при Коритаров и каза, че сегашният шеф на БДЖ е първият от години насам, който наистина прави нещо в железниците и хората го уважават.
Това се очакваше да стане. Все пак живеем в България. Наистина това е най- добрия Изпълнителен директор на БДЖ от 10 години насам.То и за това явно не е удобен на доста хора- просто по- лесно е да разрушиш или да доунищожиш нещо, отколкото да изградиш и извадиш от калта една от малко останалите държавни компаний. Жалко за загиналите, жалко и за начина по  който който трябва да напусне БДЖ. Той е един от малкото хора, на които все пак му пука за БДЖ и загиналите в тази трагедия.
Не знам кой си, но очевидно не познаваш Олег Петков, за да напишеш такова нещо за него. Най-добрия изпълнителен директор  на БДЖ ooooh! .
Няма значение нали го познавам или не. Ако кажа, че го познавам лично- веднага ще бъда обвинен в пристрастност, ако кажа, че не го познавам- ще бъда обвинен в некомпетентност. Аз не съдя по това от каква политическа партия е или от това, което се е случило- това можеше да стане при всеки друг изпълнителен директор. Съдя само по факти- като професионалист, като човек и като резултати. Не е тмястото където да обсъждаме това, но ако някой успее да ме обори с факти и доказателства, че има някой по- добър генерален директор през последните 10 години, който е направил нещо за БДЖ- готов съм да приема предизвикателството. Пак апелирам- преди да дадете определение за някой било то полужително или отрицателно, най- малко помислете преди това.  Нормално е при такава трагедия да има оставки, ненормално е по начина, който става. За трагедията лично аз  си имам лична версия, с която не искам да ангажирам никой, а и няма смисъл. Ако някой е следил постовете ми до момента ще се убеди в това- и това е не защото съм голям специалист, а защото подобни случаи са ставали и друг път(всеки може да провери)- и изхода е бил в 99% един и същ. Някой беше казал " Не сме народ, а мърша" и " докато има овце, ще има и овчари"- не искам да обидя никой. Е какво пък, може би народа не е достигнал до това ниво, за да може да приеме дадена истина- просто е по- добре да му се каже това, което иска да чуе. А за последното доказателства колкото щете- и за децата в Могилино, за които по незнам си какви причини започна да се говори,и за които в последствие се оказа, че е трудно да се намери място. И не търсете вината само в управляващите- задайте си и въпроса колко хора се продадоха за 20 лв на изборите.

# 647
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 165
... Хайде давай и линковете от vbox ,дето ги пробутваш във всичките си постове  smile3537 ...
Чудно как не осъзнаваш колко си досадна и смешна ignore2

 Thinking точно в тази тема ли намери да изкажеш недоволството си от мен и Vbox?
Странен и срамен е избора ти   Confused

# 648
  • Мнения: 706


Българските младежи имат нужда от примери за подражание.
Редно би било, да да наградят участниците, реагирали адекватно.
Да ги направят известни, да ги направят герои.


И защо никой не каза една добра дума за Човека разкачил вагоните?!  bouquet
Нека ,ако има железничар в темата ,обясни колко трудно ,при дадените обстоятелства,е било това .
И колко много смелост се е искало .
И какви щяха да са последиците ,ако не го беше направил .
И...

# 649
  • Мнения: 2 821
Поредната тъпотия, която измислиха политиците - да се качат на влака за Червен бряг Twisted Evil
На кого, какво ще се доказва? Тоалетна хартия, детски кът в бар вагона хахаха...Що за гавра на гърба на близките Shocked. Изтипосали им мазните физиономии как се качват на влака. Задници!
И за техните задници изчистили влака - ха! и пак тези задници стигнали до Червен бряг и не се осмелили да се върнат в Сф пак с него Rolling Eyes
Въобще за какво беше тази офанзива ще ми обясни ли някой Crazy

# 650
  • София
  • Мнения: 62 595
Да, и сигурно службите за сигурност са опразнили влака, а едно стадо чистачки са изблизали навсякъде. Ето това е дебелокожие и лоша PR-акция.

# 651
  • Мнения: 335
Трябва да се въведе закон за министрите и депутатите.
Да бъдат длъжни да се придвижват само с градски транспорт и влак, а заплатите им да са около средната за страната.
В нищо друго няма логика, докато са министри и депутати.

А тези какво - платили са си сами билетите ли? Затова ли били предпочели втора класа?

# 652
  • Мнения: 1 171
Преди няколко дни пътувах с влака Бургас - София. Мога да ви кажа, че нито ми записаха името някъде, нито ми провериха багажа и вонеше на цигари! На всичко отгоре се качиха едни цигани, които не искаха да си платят и кондуктура с цялото си желание не успя да ги свали. И как би могъл, той е един, а те 4-5 яки роми. Защо не бяха депутатите в този влак? newsm78

# 653
  • Мнения: 11 607
детски кът в бар вагона хахаха...

Ей това с детския кът разби всичко в мен.......Да, пътувала съм в свестни вагони(броят се на пръстите на едната ръка), дори и с тоалетна хартия(не по направлението за Добрич), но пък детски кът никога е нямало! Прекалили са с четките....Както каза един от пътниците - Днес бе европейския ден за БДЖ.....

# 654
  • Мнения: 1 367
Да бе,сетиха се както винаги след дъжд качулка.Пожелания,наредби-една от друга по-неизпълними.Как ще стане,питам аз,да се проверява багажа на стотици пътници,при положение,че на повечето гари влаковете спират само за няколко минути?Как ще накараш заклетия пушач да не пуши,да речем,8 часа и повече,колкото се пътува от Добрич до Пловдив например?И за какви камери и сензори говорим бе,хора!Колко време ще оцелеят?За какви автомати за отваряне и затваряне на вратите става дума?Ми нали на втория ден вече няма да работят и ако,недай Боже,стане пак нещо подобно,съвсем няма да има шанс да се отворят.И за каква политическа отговорност се пеняви министърът?Ако се докажела политическа вина,щял,моля ви се,да си подаде оставката...Четох някъде,че преди време в Япония,минстърът на транспорта моментално си подал оставката,защото ЕДИН влак закъснял с ПО-МАЛКО ОТ МИНУТА!!!!За какво говорим въобще?Сега ще си почешат още малко езиците,ще изказват съболезнования на семействата и...дотам.До следващия път,когато се случи непоправимото и всичко пак започва отначало.Проверки,наредби,празнодумие,съболезнования...Баси държавата!Извинявайте за израза!

# 655
  • Мнения: 489
Трябва да се въведе закон за министрите и депутатите.
Да бъдат длъжни да се придвижват само с градски транспорт и влак, а заплатите им да са около средната за страната.
В нищо друго няма логика, докато са министри и депутати.

А тези какво - платили са си сами билетите ли? Затова ли били предпочели втора класа?




Да, но за цял свят! В никоя европейска държава депутатите не се возят в обществения транспорт.
Искате неща, които и в най-развитите страни ги няма. В ДЕ никога никой не ми е записвал имената, нито е проверявал куфари на някого! Живея от 7г. тук и пътувам всекидневно с влак. Закъснения от сорта на 20 мин. са ежедневие, ама никой не си е подавал оставката. Да не говорим, че от август 2007 стачкуват и си е късмет, ако стигнеш навреме, за където си тръгнал! А тук хората редовно пътуват сутрин за работа или университета с влака. (Даваха по телевизията, как им раздават топли напитки на пътниците по гарите, вечерта, когато аз умрях от студ на гарата в голям град и нямаше нищо такова!)
Редовно има по 1-2 развалени врати на влака, които не се отварят - от автоматичните!
Пътническите влакове тук са горе-долу като българските - гнус ме е да се возя в тях. Бързите са хубави, спор няма, но все пак говорим за една от най-богатите държави в света - има какво да се желае още. В експресите не съм се возила редовно - нямам право да ги ползвам със студентската карта, но изглеждат добре.
Моля ви, знаете езици, четете и чуждите медии! Стига вече  с тази пропаганда, че в Западна Европа всичко е по мед и масло и перфектно!

Мир на праха на загиналите в тази трагедия!

# 656
  • Мнения: 335
Трябва да се въведе закон за министрите и депутатите.
Да бъдат длъжни да се придвижват само с градски транспорт и влак...


Да, но за цял свят! В никоя европейска държава депутатите не се возят в обществения транспорт...

Никоя европейска държава не ме интересува толкова, колкото нашата.
Те си имат собствени народи да мислят за техните политици.
Хубаво би било това да имаше някакво значение.


# 657
  • weiter, weiter, ... weiterstadt
  • Мнения: 18 076

Живея от 7г. тук и пътувам всекидневно с влак. Закъснения от сорта на 20 мин. са ежедневие, ама никой не си е подавал оставката.

забрави да споменеш за онова тестовото влакче, в което загинаха над 100 човека  Wink
не се чу кого наказаха... поне аз не разбрах, но не съм критерии, защото не чета вестници...

и защо някой да си подава оставката за 20 мин. закъснение?
и защо сравняваш БД с ДЕ?
като пътуваш редовно сигурно си виждала колко бързо те свалят от влака,ако си без билет и ако малко се поопънеш как идва веднага полиция. Wink

# 658
  • Мнения: 335
С този непрекъснат рекет с цените (едновременно със съзнателното сриване на държавата - особено на българското производство) скоро никой от пътуващите с влак няма да може да си позволи билет.

Да пътуват без билет засега си позволяват само по-специалните български граждани - тези, дето ги обособяват, за да бъдат интегрирани.

Или влаковете ще са все по-празни. Или - все по-пълни с нередовни пътници.

# 659
  • Мнения: 2 386
Ох, чета ви..
Мисля, гледам снимките..и все повече се обърквам. За мен това не е обикновен пожар. Дали е имало атентат, взрив, човешка грешка или паника..не знам, но нещо не е било както трябва.  Confused

Общи условия

Активация на акаунт