Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е новата тема във форума?
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е новата тема във форума?
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
-
Какви са препоръките за работа с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, както и за обучение на родители?
Формулярът предлага различни препоръки, като използване на интерактивни истории, алтернативни методи като масажи, идеи за интеграция в обществото и училищната среда, както и споделяне на опит при диагностициране и лечение, включително изследвания като ЕЕГ. Обучението на родителите за деца с хиперактивност и дефицит на вниманието може да бъде от голяма полза. Важно е да се консултират със специалисти, които могат да предоставят информация за подходящи техники и стратегии за работа с децата у дома. Също така е важно родителите да обменят опит помежду си и да търсят съвети за подходящи методи на обучение и подкрепа на децата. Препоръчителните подходи включват работа с терапевт, логопедична терапия, игри, пъзели, ролеви игри и различни видове образователни игри като Мемори, Доминьо, Магнетинно и други за подобряване на вниманието и концентрацията.
-
Какви са предизвикателствата, пред които са изправени родителите на деца с хиперактивност и дефицит на вниманието, и какви са техните успехи?
-
Как да се справя с отказа на детето ми да учи и чете?
.Проблема е, че аутистите не разбират чувствата така както децата в норма.
Гледат се само озвучени на български и наистина имат голям ефект върху речта му, поне в това отношение се старая да не развалям дисциплината каквото и да ми струва, в изключително редки случаи го оставям да гледа каквото поиска , за да мога и аз да релаксирам в друга стая. Никога не го оставям да заспива на телевизор, има строги правила за заспиването - само на загасена лампа и никакви храни, напитки преди сън или филми.Знам, че звучи доста трудно постижимо, особено при такова дете, но повярвайте ми дисциплината си струва - приеме ли вече нещо сам, че е правилно дори аз не мога да го накарам да се отклони от модела.Така, че се старая и аз да съм в крак с правилата, които съм му наложила.
. Примери при нас, колкото искате. Сещам се за един. Когато, например някой от семейството се прави, че плаче, по някаква причина, Алекс почва да пита "удари ли се", " падна ли", "къде боли"
.
. Друг път казва да дам на детенцето негова играчка, един вид, да си ги менкат за малко
А за буквалното разбиране на нещата съм напълно съгласна. Снощи нещо ми се гевези, и си затваря очите и така ходи и се залива от смях, и аз му казвам "отвори си очите, мамо, не виждаш къде ходиш, и ще паднеш" и той с два пръста си отваря едното око, после другото...

Страшна работа, и не знам как да я науча да си отстоява позицията,а иначе изобщо не е агресивна,страшен характер 

А nadejda така ме развесели с нейния регулировчик.
на твоето момиченце Мари Анка.
. Не тръгва. И е много изпълнителен. Като кажа "Спирай компютъра" затваря всички прозорци и си го изключва без хънкане и мънкане.