Хиперактивност с дефицит на концентрация - тема 3

  • 72 821
  • 475
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 214
Ние пием Лонамин (амино-маслена киселина).но незнам нищо по-вече за нея.На опаковката пише, че е за връщане на говора, за стимулиране на мозъчната дейност,за малкия мозък и др.

# 316
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
ZLAMOMA - Лонамин е аминалон.
Относно Ескимото - от десетина дни му го давам в сока - не го усеща и го пие. По спокоен е наистина, дори госпожите в градината го отбелязаха. Да не се хвалим много де, че да не ме сюрпризират днес като отида да си го взимам Embarassed
В листовката на ескимото( в нета) пише, че е подходящ и за деца с атопичан дарматит, повлиява сухотата на кожата( оттам и сърбежа, и спокойствието на дечицата) Откакто го пием, забелязвам, че и кожата му е по-мека, не като весникарска хартия - суха.

# 317
  • Мнения: 3
здравейте, прегледа в клиниката пина доста добре, малкия дори едвам успях да го изкарам от стаята на логопедите. Но психоложката  не ми хареса, според мен няма подход към децата . Първия път като бяхме при нея дори ми се скара , че съм отишла по-рано, имало още 5 мин до часа, а малкия просто си влезе -почука и влезе.Но при нас много се протакаха нещата, аз съм на работа и ми е трудно излизането. ПРегледите продължиха около месец.слава богу, че се правят на 1 година.   

# 318
  • Мнения: 3
здравейте, прегледа в клиниката пина доста добре, малкия дори едвам успях да го изкарам от стаята на логопедите. Но психоложката  не ми хареса, според мен няма подход към децата . Първия път като бяхме при нея дори ми се скара , че съм отишла по-рано, имало още 5 мин до часа, а малкия просто си влезе -почука и влезе.Но при нас много се протакаха нещата, аз съм на работа и ми е трудно излизането. ПРегледите продължиха около месец.слава богу, че се правят на 1 година.  

# 319
  • Мнения: 465
Здравейте и от менSimple Smile
Yolanda- на колко години е твоето детенце?Решение на какъв синдром търсите в клиниката?Разкажи повече за "по-различното поведение"?Въоръжи се с търпение и подробно изслушване на специалистите-от това мноого зависи всичко:)Опитай се да игнорираш дребните случки -важното е да намерите квалифицираната  специализирана помощ преди всичко.Пожелавам ви успех и се радваме да четем за всички дребнички, но важни успехи...  bouquet Peace
Мари Анка-разгледах снимките от рожденния ден и ми се прииска и аз да съм във вашата детска градина.Мимето е като малка принцеса-да ти е жива и здрава.Толкова много излъчване има това дете:)) Laughing
При нас рибешките мазнини ги взимат ежегодишно децата.И възрастните също.
Прочетох интересна гледна точка за бума на Аутизма  в Америка-спектърът бил разширен ,за да се обхванат повече заболявания от по-ранна детска възраст.Т.е да се търси решение и терапия в самия зародиш на проблема.И това ,което аз забелязвам е, че много рядко в семействата се говори САМО за Аутизъм-диференцирани са няколко синдрома и се добавя и понятието спектър. newsm78Основно говорят за състояние-това много ми харесва... Peace
В моята ежедневна работа се появи едно жестоко противопостяване от страна на момиченцето -всичко е "не искам" ,"не мога" ,няма"..Аз пробвах да издавам командите с "Не искаш ли ?" и в този дух..ама нямам особени успехи....Имали ли сте подобни периоди,как се справяте? newsm78
Сега я подготвяме за навлизане в училището на есен и по препоръка на окюпейшънал терапевтката намалих времетраенето на арт проектите-трябва  да са по-кратки и задължително завършени в същия ден-така прилагат важното "накъсване" на подаваната информация и изпълнение.Мисля си, колко е трудно за един родител на дете с поведенчески проблем да успява да поддържа темпото  му и да се грижи пълноценно и за останалите членове на семейството. Sad

# 320
  • Мнения: 588
Сега я подготвяме за навлизане в училището на есен и по препоръка на окюпейшънал терапевтката намалих времетраенето на арт проектите
      Veselcheto, разкажи ни повече за тези арт-проекти. Hug

# 321
  • Мнения: 28
Здравейте на всички! Simple Smile
Сина ми е пред завършване на 1 клас и все повече се засилва нетърпимостта на учителката към него.Знам, че не е лесно с него и не отричам че създава проблеми, но познавам и другите деца.....
/ нищо лично и нищо лошо... Rolling Eyes/ Има деца, които крадът, други се бият, трети разделят децата на групички.....Оставам с убеждението, че за учителите е по-важно да изпълняват някакъв техен план.....от колкото да проявяват индивидуален подход към децата.
Как се справяте с учителите? Как обшувате с тях?Посъветвайте ме как да накарам госпожата да разбере, че той не го прави нарочно...
Поздрави на Всички! Hug

# 322
  • Мнения: 1 434
Лечение на симпотмите на синдрома на хиперактивност с дефицит на внимание с Л-ацетил карнитин

Отдавна съществува мнение, че симптомите на синдрома на дефицит на внимание с хиперактивност могат да бъдат значително  намалени и дори напълно да изчезнат с консумацията  на аминокиселини, както и с помощта на специфична диета.Изследване проведено неотдавна  в Италия подкрепя мнението, че лекарствата, в частност стимулантите не са единственото ефективно средство за лечение на синдрома.

Джулия Ториоли и Джиовани Нери от Католическия университет в Рим са провели изследване на 51 деца на възраст от 6 до 12 години, които са били диагностицирани със синдрома на Мартин-Бел(наследствено заболяване проявяващо се със забавено умствено развитие и известно още под името Fragile X syndrome при което се наблюдава увреждане на Х хромозомата) и синдрома дефицит на вниманието с хиперактивност.Терапията е била провеждана едновременно в Италия, Франция и Испания.Изследването е било проведено като децата са били разделени на две групи-на едната група деца  са били давани по 500 мг Л - ацетил карнитин(L-Acetyl Carnitine), а на другата плацебо-всичко това по два пъти дневно  в продължение на 12 месеца.Група от детски невропсихиатри и психолози са оценявали всеки пациент в началото на изследването, след 6 месеца и след 12 месеца.Невропсихологични тестове са били използвани за да се оцени ефекта на активното вещество  и на плацебото.
Целта е била да се установи ефективността на една точно определена аминокиселина върху една специфична популация от деца със синдрома на дефицит на внимание с хиперактивност- тази на деца  страдащи от синдрома на Мартин-Бел и синдрома на дефицит на внимание с хиперактивност.Известно е, че тази специфична популация от деца трудно се повлиява от лечение проведено с психостимуланти.
От години стимуланти като Риталин се използват за лечение на симптомите на синдрома дефицит на вниманието с хиперактивност при тази група деца, но със смесени или слаби терапевтични резултати.Стимулантите често карат децата да се чувстват раздразнителни, по-малко разговорливи, като често те стават необщителни.Затова и изследователите са изследвали възможността аминокиселината Л-ацетил карнитин да се окаже ефективна  в намаление на симптомите на синдрома на дефицит на вниманието с хиперактивност, но без странични ефекти.
Л-ацетил карнитина(L- Acetyl Carnitine) или ацетил Л-карнитина е изследван при пациенти с деменция страдащи от Алцхаймер като лекуваната група е показала подобрение в задачи свързани с кратковременната памет и по-специално в тестовете „Тест за помнене на имена”(Names Learning Test) и „Тест за спомняне на цифри”( Digit Recall Test).Също и в компютризирани тестове като ТОВА(TOVA) проучванията са показали подобрения във времето за реакция.Резултатите са показали, че Л-ацетил карнитина може да има благоприятно въздействие при болни от Алцхаймер  с деменция, като особено забележимо е това въздействие върух кратковременната памет.Л-ацетил карнитина е също е изследван при болестта на Хънтингтън(Huntington's disease) с позитивен ефект върху разстройството на движенията и деменцията.
Ацетил Л – карнитина или Л-карнитина е аминокиселина, която нормално се синтезира в черния дроб от аминокиселините лизин и метионин.Тя е прекурсор на невротрансмитера ацетилхолин и действа синергично с липоевата киселина.
Карнитина  играе важна роля в преноса на мастните киселини през клетъчните мембрани до „енергетичните пещи„ на митохондриите в нашите клетки.    Без карнитина мазнините не могат да бъдат изгорени.Карнитина изпълнява и още една важна роля –да изведе от клетката кетонните тела, получени след метаболизма на мастите.
Децата лекувани с л-ацетил карнитин са показали значително подобрение.Те станали по-малко хиперактивни, настъпили подобрения в тяхното внимание и фокусиране, без каквито и да било странични ефекти, които се наблюдават при пациенти лекувани със стимуланти.Установен факт е, че не са докладвани неблагоприятни странични ефекти при групата на която са давани аминокиселини.На децата са давани тестове за оценка на интелигентността, но не са отбелязани значителни подобрения при оценка на интелигентността.
„Ние предлагаме Л-ацетил карнитина при лечение на синдрома дефицит на внимание с хиперактивност при деца страдащи от синдрома на Мартин-Бел,”твърдят авторите, „тъй като той ефективно намалява хиперактивното поведение и подобрява социалните прояви без неблагоприятни странични ефекти.”Изследователите също твърдят, че тези резултати могат да послужат и за лечение на деца с аутизъм, които също трудно понасят лечението със стимуланти.

Източник на тази информация е публикация в  American Journal of Medical Genetics.Първата част от публикацията   е от февруари 2008, а втората - от април 2008.

Източник:http://ezinearticles.com/?ADHD-Treatment-with-the-Amino-Acid-Acetyl-L-Carnitine---a-Recent-Study&id=1032869

Аминокиселината Л-ацетил карнитин се продава в България в магазините за хранителни добавки за бодибилдинг на цена около 42 лв.


Превод  Астроарт      bouquet

# 323
  • Мнения: 28
Много ценна информация!  bouquet
Някой взема ли го вече?
Имате ли лични наблюдения?Каква е дозата за прием?
Поздрави! Hug

# 324
  • Мнения: 1 434
Откакто се стопли   времето гледам всеки ден ако не през ден  да  го водя на  пързалките   там  буквално ставам като  пъдар  почети не спирам да  търча след него  Rolling EyesИли  сме награбили някоя   чужда играчка   ...или с цената на всичко  опазва  своето колело   въобще кошмар .Когато    е  неизгодна позиция  изпада в агресия  ,гледам максимално да не    губя самообладание и не отвръщам  на агресията с агресия а  говоря и питам след това продължително Защо    така е постъпил и така нататък ..Съответно след  днешните люлки   всички майки  ме  споглеждаха със  съжаление   Rolling Eyes
Как се справяте с поведенческите проблеми? С агресията   която не  винаги я има   но се появява ? До колко се изчистват  тези проблеми с времето  ?
Да допълня  интересното е  че тези проблеми   ги  имаме основно когато е само с мен   тогава е нетърпим  ,когато е на градина или с някой    друг от фамилията   а като   препариран.

# 325
  • Мнения: 4 451
Блувелвет, аз май няма да съм ти много от полза. Но все пак да споделя. Мими не проявява агресия, изобщо. Понякога ми е мъчно, че децата се държат с нея като с по-малко дете и дори си позволяват да я ударят по дупето, ако в техните очи тя не е постъпила добре. Резултат - пази се с ръчички, когато някое дете я доближи и повиши тон. Confused
За тичането, тича, активна е доста, но определено мисля че е по-кротка, отколкото преди 2-3 години. Ще се научат да се владеят, но това става в една по-осъзната възраст.
Поведенческите проблеми се появяват най-вече в детската градина. Не може или трудно спазва дисциплина, не си задържа вниманието за дълго време. Това на вън не се забелязва така осезаемо.

# 326
  • Мнения: 2 448

Как се справяте с поведенческите проблеми? С агресията   която не  винаги я има   но се появява ? До колко се изчистват  тези проблеми с времето  ?
Да допълня  интересното е  че тези проблеми   ги  имаме основно когато е само с мен   тогава е нетърпим  ,когато е на градина или с някой    друг от фамилията   а като   препариран.

За нетърпимото поведение с мен , да , но то е само глезотия, не агресия.
А беше агресивен и то доста, но откакто започна да говори и да може да казва какво иска и да разбира отшумя от само себе си.Явно при нас се дължеше на невъзможността да разбира и да бъде разбран. При вас определено е от друго, защото знам, че си говорите и разбирате много добре.
Явно доста се отпуска при теб. Simple Smile
При нас има и друга зависимост. Въпреки, че пред мен си позволява глезотии, аз съм единствената, което може да го убеди да не прави нещо.На баща си например изобщо не му обръща внимание на забележките - минават край ушите му и изобщо не му пука. Това е в мой голям минус, защото като има проблем и всеки вдига ръце от него и казва , ами то само ти се оправяш с него.  ooooh!

# 327
  • Мнения: 1 434
Тест за първи    клас     http://picasaweb.google.bg/desigrigorova/Testove

# 328
  • Мнения: 28
 Joy
Здравейте!
И моят син, когато беше по-малък вземаше играчките на всички, а своите не даваше......сцени, истерии...
Много обяснения, събиране с децата да играят общо...Обикновенно носех повече играчки, с които да играят другите за да може да играе той с тяхните Grinning
По едно време си мислех, че аз не мога да контактувам с него както трябва...
Започнах с ясни правила за поведение и стимули или санкции.Стимулите имаха повече успех, но трябва много да се внимава Simple Smile
Започнах да го товаря с работа у дома Laughing измислях нещо....Всичко това имаше ефект.
Научих се, когато той е афектиран да му отвличам вниманието с нещо весело....
Забраних си да повишавам тон! newsm78
Споделях с него как се чувствам, как се чувстват другите....
Децата , макар и малки разбират.......
Вече комуникираме по-добре.И с децата навън се разбира.
Все още се противопоставя и като не иска нещо да направи е доста трудно...,но предполагам че това е при всички деца ...
Някъде бях чела, че хиперактивността се изразява за около 6 месеца в годината и после отново, на цикли,но не си спомням къде
Някой чел ли е нещо подобно? newsm78

# 329
  • Мнения: 214
Здравейте!Вече компютъра ми е в ред. Да ви кажа честно, че ходенето ми в София беше на празно.Прегледа беше 30 мин. Нищо ново не чух, но според докторката трябва да отидеме през юни за оценка на състоянието, която ще продължи 2 седмици за да ни дадът диагноза, обаче аз как ще се справя с това дете цели 2 седмици там и то сама.Мисля да не ходя.Нашата психиятърка ни написа генерализирано разтройсво в развитието и те се съгласиха ама нали това е много общо.Според докторката в София- детето имало голям потенциал и с помощта но терапии бързо щяло да се оправи.На 21.05 започваме работа със специален педагок и малко по- късно с логопед.Според мен е по- важно да започна да работя с детето веднага отколкото да чакам оценката, която ще започне в средата на юни и ще продължи до края на месеца и след това чак да започнат терапиите.

Общи условия

Активация на акаунт