Учите ли бебетата на....

  • 7 212
  • 82
  •   1
Отговори
# 30
  • Sf
  • Мнения: 978

всичко това го разбира от опит, а не от изпълняване за задачки, и тогава маха за чао когато иска, а не по задължение. именно така има възможност да мисли и да преценява само.


Да не пресича на червено също ли от опит ще го оставиш да се научи?  Rolling Eyes

# 31
  • Мнения: 3 447
Ние  също учехме детето да казва здравей и да маха с ръчичка, да казва чао, как правят животните и т.н - толкова дълго повтаряхме всяко нещо и според нас безрезултатно - докато в един момент тя сама започна да казва и показва нещата без никой да я кара Hug т.е малкото мозъче беше обработило цялата информация и беше преценило че е време да покаже какво може Hug
Когато детето е достатъчно голямо, ще започне да прави тези неща така или иначе - не защото сте го учили сума ти време преди това, а защото наблюдава и копира действията на възрастните. Освен това смятам, че е по-ценно детето само да прави някакви връзки, попивайки информацията от заобикалящия го свят, отколкото да заучава готови модели. Пример: според моето дете кучето казваше "Ууоу, ууоу", защото така го беше чуло от кучето, не от мен. Беше проявило наблюдателност, а не беше заучило нещо наизуст. Всъщност, звукът много повече наподобяваше кучешки лай от "Бау, бау".

# 32
  • Мнения: 3 447

всичко това го разбира от опит, а не от изпълняване за задачки, и тогава маха за чао когато иска, а не по задължение. именно така има възможност да мисли и да преценява само.


Да не пресича на червено също ли от опит ще го оставиш да се научи?  Rolling Eyes
Пресичането на червено пък какво общо има с махащо за "чао" шестмесечно бебе?

# 33
  • Мнения: 2 448
Пример: според моето дете кучето казваше "Ууоу, ууоу", защото така го беше чуло от кучето, не от мен. Беше проявило наблюдателност, а не беше заучило нещо наизуст. Всъщност, звукът много повече наподобяваше кучешки лай от "Бау, бау".
Това е така, моя също по този начин го казваше, но аз имам предвид, че е добре да се говори на бебетата и да се комуникира с тях, а не да бъдат странични наблюдатели на това което се случва наоколо. И тъй като с едно 6 месечно бебе няма какво друго да му се говори и то да може да се опита да го казва, повтаря или поне да реагира, обикновено се започва с чао и т.н. прости нещица.

# 34
  • Мнения: 1 447
Като ви чета сериозно се притеснявам, на 9 месеца толкова много неща???моят не прави почти нищо според вас трябва ли да се притеснявам?
Моят е на почти осем,но като го уча на някои неща не ги прави.Той си прави съвсем други неща на които не съм го учила.

# 35
  • Sf
  • Мнения: 978

всичко това го разбира от опит, а не от изпълняване за задачки, и тогава маха за чао когато иска, а не по задължение. именно така има възможност да мисли и да преценява само.


Да не пресича на червено също ли от опит ще го оставиш да се научи?  Rolling Eyes
Пресичането на червено пък какво общо има с махащо за "чао" шестмесечно бебе?

А какво има общо, ако не това? Нали "от опит" е тезата.

Едно бебе на 6 мес. не можеш да го накараш да направи нещо, ако то не иска. И като маха чао, освен че развива моториката на движенията, асоциира, защо маха чао. Ама ти можеш да направиш като един мой познат, дето обича да казва на 14-годишния си син: Кажи, тати, чао на гостите! - Той ще се научи, разбира се. И този опит ще е много адекватен на развитието му.

# 36
  • Мнения: 679
Уча го, но той възприема когато си иска. Исках да го науча около годинката да казва браво, чао, но нямаше резултат. Изведнъж сам започна и браво, и чао, и как казва кончето, да изтупва ръчички все едно са мръсни. И така си показвахме номерата когато той реши  Mr. Green После спря да прави каквото и да било. Скоро пак започна, само че към тези умения се добавят и нови, и нови... Как казва кучето, на кончето казваме дий-дий, пиленцето как казва, освен това копираме всичко каквото видим - пресен случай от преди 2-3 дни - на разходка в НСА сме, на един от стадионите баща с момченце тренират, правят лицеви опори, моя хубостник се нареди до тях и почна и той да прави движения, подобни на техните, щях да падна  Shocked После вися на една висилка, което още повече ме учуди, просто непредсказуем ...
Всяко детенце си е индивидуално, така че няма място за притеснение  Peace

# 37
  • Мнения: 2 090
Учих го,да Wink.
"Дай пет''(и подава ръчичка) беше първото му постижение на 7 месецаHeart Eyes
Започна да маха за ''чао'' на 11 месеца Wink
А да пляска с ръчички чак на 1 годинка Simple Smile

Бях забравила кой месец какво е започнал да прави,добре че са бебешките дневници(колко бързо забравя човек...) Mr. Green

# 38
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Уча го, но той възприема когато си иска. .............................................
Всяко детенце си е индивидуално, така че няма място за притеснение  Peace
И при нас е така!  Peace

# 39
  • Мнения: 3 447
Това е така, моя също по този начин го казваше, но аз имам предвид, че е добре да се говори на бебетата и да се комуникира с тях, а не да бъдат странични наблюдатели на това което се случва наоколо.
Съгласна съм напълно. Мисълта ми е, че има песнички, има игри за пръстчетата, такива за броене, има гимнастики, игри... такива неща, които пак са забавни за бебето и развиват умения.

# 40
  • Мнения: 1 089
Като ви чета сериозно се притеснявам, на 9 месеца толкова много неща???моят не прави почти нищо според вас трябва ли да се притеснявам?
Бе я не се връзвай на тия глупости! Децата са различни, пък и момичетата винаги ги правят по-рано тия неща и до пубертета все ще изпреварват момчетата ни. Това не значи, че детето ти е бавно развиващо се. Малкият прави много малко от изброените неща и то САМО когато си реши. Въобще не говори още, обаче пък ходи отлично ( почти тича) и по поведението му съдя, че е голям хитрец Mr. Green
Гледай детето ти да е щастливо и не го прави на циркова маймуна Wink

# 41
  • Мнения: 684
.....но аз имам предвид, че е добре да се говори на бебетата и да се комуникира с тях, а не да бъдат странични наблюдатели на това което се случва наоколо. И тъй като с едно 6 месечно бебе няма какво друго да му се говори и то да може да се опита да го казва, повтаря или поне да реагира, обикновено се започва с чао и т.н. прости нещица."
Точно това имах предвид, че е хубаво да се комуникира с бебето и то да има възможност да ти отвръща по негов си начин - понеже му е трудно вербално, то поне чрез някакви действия. Повечето броеници, игри с пръстчета и т.н., които Дона спомена, са забавни за децата, но те нямат възможност да се включат активно, т.е. обикновено са публика или обект на играта.
аз съм забелязала по-скоро "за какво пък мама ме пита къде са ми ръчичките, след като много добре знае?, не ги ли вижда?"  Laughing
Убедена съм, че дете на по-малко от 1,5-2 г. няма да си помисли това  Laughing Затова казах, че след като се надрастнат едните упражнения, се преминава към "следващо ниво", т.е. игрички и задачки, които са му интересни на съотв. възраст.

# 42
  • Мнения: 1 367
Всяко дете по различно време започва да откликва на опитите да го научиш на това или онова.Моят син например беше около седеммесечен,когатозапочна да пляска с ръчички за "браво".Не стана изведнъж.Показвах десетки и стотици пъти,с моите ръце,с неговите.А когато той започваше да пляска,аз казвах браво.И така постепенно се научи.Като поотрасна някои неща ги учеше буквално от две-три показвания.А да дава целувка се учи няколко месеца.Показвах,показвах,не искаше,докато един ден съвсем наскоро без да го карам даде целувка.Така че на въпроса-да,уча детето си на различни неща.

# 43
  • София
  • Мнения: 17 592
Ами... По - скоро не го уча на такива неща, май не ми хрумва.

# 44
  • Мнения: 523
Учих ги , но без да се вманиачавам !!!

Общи условия

Активация на акаунт