Проблем с SAMSUNG SGH-U700

  • 4 322
  • 37
  •   1
Отговори
# 15

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.

Извинявай, ама тя парите на Самсунг ли ги е дала или на гет, че не ми е ясно. На теб ако ти се счупи компа да не пишеш до Корея - носиш го откъдето си го взела или в сервиз посочен в гаранционната карта. Тук не става въпрос дали са виновни - просто те трябва да се оправят със сервиз или с производителя - иначе - сбогом кленти Simple Smile

# 16
  • Мнения: 6 029
На практика ги е дала на Самсунг.
На практика гет.бг препродават стоки, които можеш да си ги купиш от 100 други места.
И на практика, и на теория няма сервиз, който да приеме този дефект за гаранционен.
Кой е сервиза на Самсунг телефони в БГ? На други Самсунг стоки е КиК. Защо не се обадиш директно, без да се занимаваш с гет.бг и да видиш какво ще ти кажат?

# 17
  • Мнения: 875
и аз днес съм бясна на гет.бг. отварям клюкарника и какво да видя - тема за тях.  Grinning

поръчах си един диктофон - ок, има го в наличност, всичко е потвърдено и след половин час, тъкмо бях излязла, ми звъни една мацка да ми каже, че го нямат в наличност. еми, като го нямата в наличност го напишете на сайта, тросвам се аз, на което ми бива отговорено: не, ние по принцип си го имаме, но просто сега го нямаме в наличност!  ooooh! ако ме устройвало, можело евентуално края на другата седмица да ми го доставят. е да, ама на мен ми трябваше за началото на следващата. и освен това нямах вече и време да си го поръчам от другаде и да ми пристигне навреме...

# 18
  • Мнения: 6 029
Абе, хора, вие имате ли идея как работят подобни на гет.бг магазини?
Да не мислите, че имат всичко в наличност?
Ти поръчваш диктофон, те звънят във фирмата, от която го купуват, от там им казват - има. Звънят на теб, казват ти че е ОК.
Звъни след малко мацката от фирмата, която внася и продава на гет.бг диктофони и казва "О, муци, сори, свършил е, объркала съм се".
Ако си мислите, че държат всичките артикули, които предлагат на сайта си, жестоко сте се объркали Laughing

# 19
На практика ги е дала на Самсунг.
На практика гет.бг препродават стоки, които можеш да си ги купиш от 100 други места.
И на практика, и на теория няма сервиз, който да приеме този дефект за гаранционен.
Кой е сервиза на Самсунг телефони в БГ? На други Самсунг стоки е КиК. Защо не се обадиш директно, без да се занимаваш с гет.бг и да видиш какво ще ти кажат?

Извинявай, но като си купуваш сирене от магазина даваш на този дето притежава кравата, на прекупвача, който носи сиренето в мандрата, на самата мандра, на едрия търговец и накрая си го купуваш от Била. Но ако е развалено - отиваш в Била. А в страницата на гет пише изрично, че стоките с дефект се носят при тях. Иначе сервизът наистина е К & K Electronics. И все пак Карамел е постъпила правилно - спазила е изискването на гет. Освен това за гаранцията си има стандарт - някакво БДС, в което си пише (не мога да цитирам точно), че гаранцията е минимум 12 месеца за такива продукти, че се покриват всякакви дефекти на материала или производството и т.н. Така че те могат да не искат да покриват някои дефекти, но това е нарушение според мен. Мисля, че това, че тя е писала до КЗП е добра стъпка и те могат да кажат най-добре.

# 20
  • Мнения: 2 926
Извинявайте,но кой и защо ми премести темата,че и заглавието ми сменихте?
Хайде за преместването-ок,ама за заглавието?
Основния проблем ми е с Гет,а  не с телефона.
Моля който ми преработи заглавието,да го оправи!

Последна редакция: пт, 23 май 2008, 18:50 от Карамел`

# 21
  • Мнения: 6 029
Ами ако е КиК да отива директно там, с оригинална гаранционна карта. И с ф-ра от гет.бг.

# 22
  • Мнения: 6 323
Извинявайте,но кой и защо ми премести темата,че и заглавието ми сменихте?
Хайде за преместването-ок,ама за заглавието?

Кой - аз (акаунтът BG-Mamma го ползвам за административни цели)
Защо - защото темата е за този форум (на Пазар)
Заглавието - защото считам, че проблемът е с телефона (доколкото разбрах от темата проблемът с този модел телефон не е единичен случай).

Както и по-горе са писали - get.bg са краен търговец. Ако този "дефект" не се поема от официалния сервиз на тази марка телефони, Гет.бг няма какво да направят. Гет.бг всъщност не предоставя лично гаранциите и не ги обслужва лично,  както и не извършва ремонти. Всеки краен търговец е зависим от вносителя, гаранцията и гаранционния сервиз на дадената стока.

Колкото до наличностите, за съжаление е точно така, както Julie вече е написала и понякога става въпрос за няколко часа и дори няколко минути разлика във времето между потвърждаването на наличността и изчерпването на последната бройка от даден артикул в склада на вносителя/производителя и повярвайте ми, магазините, които предлагат стоки по каталог (независимо дали онлайн или чрез печатен такъв) нямат никакво желание и полза да лъжат и подвеждат клиентите, че нещо го има, а впоследствие се окаже, че е изчерпано - търговците всъщност губят и си навличат ядовете на потребителите, което определено не им е целта и не им носи абсолютно никакви позитиви.

# 23
Извинявайте,но кой и защо ми премести темата,че и заглавието ми сменихте?
Хайде за преместването-ок,ама за заглавието?

Кой - аз (акаунтът BG-Mamma го ползвам за административни цели)
Защо - защото темата е за този форум (на Пазар)
Заглавието - защото считам, че проблемът е с телефона (доколкото разбрах от темата проблемът с този модел телефон не е единичен случай).

Както и по-горе са писали - get.bg са краен търговец. Ако този "дефект" не се поема от официалния сервиз на тази марка телефони, Гет.бг няма какво да направят. Гет.бг всъщност не предоставя лично гаранциите и не ги обслужва лично,  както и не извършва ремонти. Всеки краен търговец е зависим от вносителя, гаранцията и гаранционния сервиз на дадената стока.

Колкото до наличностите, за съжаление е точно така, както Julie вече е написала и понякога става въпрос за няколко часа и дори няколко минути разлика във времето между потвърждаването на наличността и изчерпването на последната бройка от даден артикул в склада на вносителя/производителя и повярвайте ми, магазините, които предлагат стоки по каталог (независимо дали онлайн или чрез печатен такъв) нямат никакво желание и полза да лъжат и подвеждат клиентите, че нещо го има, а впоследствие се окаже, че е изчерпано - търговците всъщност губят и си навличат ядовете на потребителите, което определено не им е целта и не им носи абсолютно никакви позитиви.


Може да сте модератор, но преди човек да твърди нещо е добре да го прочете някъде...

http://get.bg/catalog/information.php?info_id=3

# 24
  • Мнения: 6 029
Ами значи няма да й признаят дефекта гаранционно и това е. За мен това не е гаранционен дефект, за н-ти път пиша. ВЪпреки това, от любопитство, бих звъннала в КиК, за да разбера там поемат ли гаранционно такъв дефект.

# 25
  • Мнения: 378
И аз имам U700 от 8 месеца и нямам и драскотина по него. Според мен за козметични дефекти, възникнали след покупката е нелогично да има гаранция.

# 26
  • Мнения: 2 926
И аз имам U700 от 8 месеца и нямам и драскотина по него. Според мен за козметични дефекти, възникнали след покупката е нелогично да има гаранция.
Дефекта е само при сребристия телефон.

# 27
  • Мнения: 378
и моя е сребрист

# 28
  • Мнения: 2 926
Дано няма проблем,защото наистина е много гадно да си видиш телефона в това състояние,след като си внимавал и много си го пазил.

# 29
Ами значи няма да й признаят дефекта гаранционно и това е. За мен това не е гаранционен дефект, за н-ти път пиша. ВЪпреки това, от любопитство, бих звъннала в КиК, за да разбера там поемат ли гаранционно такъв дефект.

Това, че за Вас не е гаранционен дефект го разбрахме. Въпросът не е за Вас какво е това, а дали това, което правят гет е правилно или не. Защото те могат да не искат да признаят даден вид гаранция, но да влизат в противоречие с БДС или със закона за защита на потребителите. А че показаният телефон не се е износил нормално е повече от ясно. И стига с офтопиците. Ако някой може да помага - да го направи. Ако не - няма нужда да се пълни темата с плява. #Crazy

Общи условия

Активация на акаунт