Искам да ви разкажа какво ни се случи днес в Джъмбо, за да предупредя всички, които ще се втурнат да пазаруват там за първи юни.
Първо - при положение, че в магазина имаше хиляди клиенти, работеха само половината каси. може да си представите опашките!
Второ - когато някак си изчакаш реда си мирно и кротко, едва на касата става ясно, че имат проблем с пост терминалите. И при това едва след като си си дал картата, въвел си няколко пъти ПИН-а си, чакал си 10 минути.
На нас ни казаха, че нямали връзка с банката. Пратиха мъжа ми да тегли пари от банкомата на Билла.
И тук проработи нашият късмет - мъжът ми знаеше точно колко пари има в сметката. Отива човекът до Билла (през това време аз чакам с дете на ръце, права, наказана до касите) и вижда, че от сметката му са изтеглени 150 лв, колкото струва покупката в Джъмбо. Връща се той и много дипломатично (той е много спокоен човек) обяснява, че сигурно е станала грешка, защото парите са изтеглени.
Онези правиха-струваха нищо не можаха да разберат и продължиха да твърдят, че не сме си платили. Ако сме искали да си ходим и да се върнем друг ден да се разберем.
Избрахме друг вариант - мъжът ми половин час обикаля Борово, за да намери банкомат, който дава бележка за последни транзакции. През това време аз продължам да стоя права, потна с пищящо дете на ръце. Никой не счете за нужно да ми предложи стол, вода за детето или каквато и да е помощ. Напротив - отнасят се с теб, все едно си крадец и измамник. Карат те да се чувстваш пълен боклук пред 200 човека на касите.
След като мъжът ми се върна с бележка, от която естествено става ясно, че пари са изтеглени от пост-терминала на магазина, едниственото, което счетоха за нужно да кажат е: "Проблемът не е в нас, банката е виновна!"
Съгласна съм, че може и така да. Но кой им дава право да се държат с клиентите като с престъпници.
Пиша тук, защото докато чаках пред касите, изпратиха още няколко души до банкомата на Билла да теглят пари и да плащат кеш, защото пост-терминалите не можели да осъществят транзакция от картите им. Та ми е жал за тези хора, които за разлика от нас може би не са знаели колко точно пари имат по сметката и са си платили двойно за едно и също нещо.
Възмутена съм от отношението на персонала, които, когато попитах какво ще направят за другите хора, ми се изсмяха!