В магазин Джъмбо таксуват двойно!!!

  • 32 880
  • 45
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 231
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

# 16
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Стом гърците казват це е джАмбо, знаци е джАмбо!  Grinning

Абе толкова ли е сложно да сложат един банкомат в този джъмбо? най-добре малко преди касите...  Laughing

# 17
  • Мнения: 1 650
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

# 18
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

Ами, имаше една шахта дето може да ти оперира колата отдолу при изкатерването когато излизаш... Някой писа, че са я били коригирали малко, ама не можело да я махнат съвсем. Не сме ходили отдавна и не знам дали е така.
А иначе много неща може да не са му наред на един паркинг! За повечето можеш да се сетиш ако отидеш до този на Джъмбо.

# 19
  • Мнения: 1 650
е няма да се юрна да гледам творческото мислене на неизвестен строителен и архитектурен гении. Кат си зема пикап може би, да не пропадна в шахтата ... макарче и сегашната ми кола има голям клиренс

# 20
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Не бе, шахтата стърчи нагоре и може да ти изстърже сериозно колата отдолу. В това и е проблема! И аз няма да се впечатлявам от тъпотиите на "неизвестните строителни и архитектурни гении" ако преживяването не ме застрашава с финансови действия с отрицателен (за мен) знак и загуба на време!

# 21
  • Мнения: 8
аз затова си обичам стария начин на плащане,в кеш,в брой или на ръка,нямам главоболия Laughing

# 22
  • Мнения: 1 650
да де, затова казах за клиренс
въпреки, че е кола а не джип е сериозно по-висока от лека кола..

# 23
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

# 24
  • Мнения: X
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

Ами, имаше една шахта дето може да ти оперира колата отдолу при изкатерването когато излизаш... Някой писа, че са я били коригирали малко, ама не можело да я махнат съвсем. Не сме ходили отдавна и не знам дали е така.
А иначе много неща може да не са му наред на един паркинг! За повечето можеш да се сетиш ако отидеш до този на Джъмбо.

На излизане е много зле положението, не ми стана ясно защо е сложено това нещо? Нашата кола не е много ниска, но задра гадно и се върнахме и излезнахме през входа. Повече в този паркинг не влизам.

# 25
Чета темата.... пак чета.... и какво разбирам:
Ефектно заглавие, но продукт по-скоро на емоция отколкото на здрав разум..... О.К., афектирана е дамата
3-ма, 4-ма не си знаят парите в картите и да се попохвалят.... и това О.К. отбелязали са го елегатно. (още толкова карат джипчета.... и това го разбрах. Браво на тях, да ги возят още много километри!)
После дама с ник steli-ssd дава светлина..... кратко и коректно.... браво на нея! Наистина полезна. От Гита-ог още светлина..... и който може разбира за какво става въпрос.
И какво стана, заглавието е ЛЪЖА!

Чудя се няма ли във форума някой работещ в банка и да обясни на прост език, че с карта не се извършва фактическо плащане, а по-скоро се оторизира (или разрешава, или упълномощава) банката на която сте клиент да извърши плащане от ваше име към клиент посочен от Вас. Вие сте си избрали с коя банка да работите и тя носи цялата отговорност по извършване на желаните транзакции. Тя е и 100% отговорна за качеството на услугата. Имате проблеми с картите... сменете си банката! Търговеца няма нищо, ама нищо общо с качеството на предлаганата услуга.

Останаха обаче и детайли пълна загатка за мен. С какво в магазина са накарали оплакващата се дама да се чувства като престъпник? НЕЙНАТА банка не извършва плащане поради някакви си проблени техни, а търговеца чака потвърждение дали е заплатена стоката, която ще напусне магазина.... не виждам нищо шокиращо и необичайно, дори го намирам за напълно нормално. Не са предложили стол и вода.... ами аз не знам някаде да предлагат. Може би липса на такт, може би на много голяма натовареност.... не знам. Не съм забелязал да речем в Метро да прожектират филми на изчакващите, или в Била на черпят с безалкохолни и аниматори да занимават децата за да не плачат. Май просто няма такава практика, що за Джъмбо се хванахте?!?! А в същия час и в тези магазини не са работели устройствата.... Обаче описанието "права, потна с пищящо дете на ръце" събужда в съзнанието ми картини на военни действия, който са силно смущаващи. Липсва ми единствено "осветлението премигаше, и отвън се чуваха взривове".... щеше да е още по-драматично и изразно! Ужасна картина!
Останах и оздачен как Bibi с нейните 5 фамилни карти за 4 посещения не е успяла да заплати НИТО ВЕДНЪЖ??!?!?? Та това прави поне двайсет опита и нито един успешен!!??! Тук също откривам доста драматизъм Simple Smile)))))

Хайде да не влагаме толкова емоции в дребни проблеми, хайде и да не се правим на по-европейци отколкото сме!

P.S. Защо трябваше толкова шокиращо заглавие? Коректно ли е спрямо магазина? Всъщност..... с това заглавие на темата кой е некоректният в случая магазина или оплакващия се клиент? На мен би ми станало неудобно ако пусна подобно нещо, плод единствено на афект и емоции....

# 26
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Дори и да сте прави, отговора ви е злобен. Не разбирате ли, че така гоните клиенти? Обиждайки, най-много да навредите на магазина и бизнеса си.

# 27
  • Мнения: 1 650
предполагам че камъните с джипа бяха по мен
не карам джип, а кола, ама верно ми стана интересно какво може толкоз да му се сбърка на един паркинг, е явно има какво
и явно не е от вчера сбъркано, и явно не е и оправено, и явно няма и тенденция да се оправи
иначе успех, като гледам всяка седмица ни радвате с нови изненади и с възможности какво да се коментира.
А колкото до литературното отклонение - хората са казали какво мислят, не за да стават обект на тренировки по сърказъм от страна на Джъмбо, явно имате талант, защо не купите вестник Стършел ?
Между другото с този пост съм уверен, че на Биби (която и да е тя) единственото което е получила в магазина е било ПРИСМИВАНЕ и ПОДИГРАВКИ

# 28
Уважаеми господа и госпожи от магазин ДжАмбо, от името на всички майки - трогна съм, че четете нашия форум Wink. Но може би е добре да не демонстрирате точно тук ароганстнотта и пренебрежението към клиентите, присъщо за повечето търговци в БГ. Според мен ако това се беше случило в някой от магазините ви в Гърция, щеше да има наказания (особено предвид отзивите по медиите)
Да, заглавието е малко пресилено. Да, дамата сигурно е афектирана. НО бъдете честни - аз добре изчетох поста й и смятам, че не е излъгала. Тя сама е отбелязала,  че проблемът е банков.
Но всъщност недоволството й е отношението на персонала към една майка, попаднала в неприятна ситуация. Не смятам, че описанието е драматизирано, както твърди Markony111. Напротив, смятам, че й дължите извинение и трябва сериозно да преосмислите отношението си към клиентите. Най-малко не ги нападайте в този форум, защото само ще загубите Peace
Освен това аз съм имала сходни пробллеми с ПОСтерминали и мога да ви кажа, че проблемът не е в банката на госпожата, а в банката, която обслужба ПОСтерминалите на вашия магазин.
За паркинга и другите проблеми - моля дайте си ясна сметка, че ако стиснете очи и повтаряте "няма проблем, няма проблем!", това няма да го реши.

# 29
  • Мнения: 4 916
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Г-жо,
сама си вредите повече, отколкото, ако бяхте замълчали.
Поне да се бяхте научили как се пише името на магазина.
Смятам, че дължите извинение на клиентите си.

Общи условия

Активация на акаунт