Номер 80 в Германия zа мами "с" и "беz" ВИШЕ

  • 14 860
  • 294
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 4 124
честито на Майра  bouquet  bouquet  bouquet
прекрасно име, впрочем. Н О Е М И. какво означава Thinking

# 181
# 182
  • Мнения: 1 610
ЧЕстито бебе, Майра! Да расте безпроблемно и щастливо и с охота да се спуска по пързалката..на живота!

# 183
  • Мнения: 4 124
демек, радост и любов. красиво.

хух, риено ма. къв е тоя аватар. мноо църен. махвай го, образува ми негативни емоции.

# 184
  • Мнения: 1 610
ЩЕ го оправя като ми върнат картинката от Лувъра.  Laughing

# 185
  • Мнения: 9 052
майра, честито , мног0 щстие на всички ви  Wink

# 186
  • Мнения: 434
Днес само мога да прелетя над форума, главата ми пуши от работа.
Искам само да благодаря на Татяна и на Чика за информацията по детските влогове - момичета  Hug, ще докладвам в края на седмицата, когато височайшото присъствие е налице.
На всички пожелавам денят да е по-лек от моя!

# 187
  • DE
  • Мнения: 965
Момичета, извинявайте, че ви се намесвам в темата.
Бях питала и преди, но забравих.  Embarassed
Ще пътувам до Кьолн и не знам дали мога да мина граница само с лична карта или все още ми трябва паспорт.
Благодаря ви много!!

# 188
  • Мнения: 2 907
Мимоза, ако пътуваш със самолет - да. Ако си с автобус и минаваш през страни нечленки на ЕС ( например Сърбия или Хърватия ), то тогава ти трябва и паспорт.
Ако си с автобус/кола/ или друго и все пак минавате САМО през ЕС, то тогава пак става само с лична карта.

# 189
  • Мнения: 11 510
Не мога да се стърпя да не ви се оплача!
Купихме преди 2 г помпа за кладенеца на двора. Взехме я специално Гардена, щото предлагат 3 г. гаранция.
Тази пролет пускаме помпата да поливаме по двора - помпата пръска от всички посоки.
Носим я в магазина, за да я пратят за ремонт. От Гардена отказват да покрият гаранцията, щото било повреда след замръзване. Ние винаги изпразваме помпата и я държим на топло. Мъжът ми подава рекламация, онези казват - да, ама срещу 60 евро. Той отказва да ги поеме. Магазинът решава да поеме нещата в свои ръце и онези поправят помпата. Днес отидохме да я вземем след 4 седмичен престой за ремонт. Вече парите не са 60 евро, а 79! Мъжът ми отказа да плати, мацката от магазина каза, че те ще поемат разхода и те ще се разправят с Гардена. Всичко дотук добре! Обаче... помпата пак пръска от всички посоки!!! #Crazy
То бива цигания, ама на нищо не прилича. Да вметна и забележката на мацката от магазина - пращали са им 10тина помпи за ремонт и на всички са отказали да покрият гаранцията, щото видите - било повреда след замръзване. Тъй ли не им дойде друго оправдание наум???
Утре ще пиша писмо до фебраухерцентрале. Подигравка с клиентите! Купуваш скъп уред, надяваш се да работи, а ако се развали, нали е в гаранция. Гаранция-Франция! Crazy Twisted Evil
Така че мили мамчета, имайте си едно наум като купувате скъпа техника.

# 190
  • Мнения: 2 907
Веч, Gardener ли имаш предвид?
Нашата косачка за трева е такава и майка ми беше косила на мокро, та беше паднал един ремък, сиреч за боклука ставаше косачката. И въпреки че в случая клиентът е виновен, веднага я взеха и я поправиха за без пари! И е една от най-скъпите такива косачки - 600е. Но никакъв проблем нямаше, явно има голяма разлика от баумаркт до баумаркт.

# 191
  • Мнения: 1 636
То май с гаранцията навсякъде е така.Ние бяхме купили на Мартин един ЦД Плейър с касета и радио. Отиваме след половин год.да го поправят или сменят и те ни каzват,ве,е не можем да го сменим,това е стар модел,можем да ви дадем половината от парите и да го оставите. Как така половината.Отговор_това е вече остарял модел и няма да струва тоzи модел пове,е от половината  Shocked. Попитах ги zаЩо ми дават тогава гаранция 2 год,еми благодарение на гаранцията имам въzможността да получа половината  Twisted Evil. Вzехме го обратно и искахме да се караме до по_горни места,а той вzе че се оправи  Rolling Eyes Магаzинът бе6е медиамаркт.

# 192
  • Мнения: 11 510
Веч, Gardener ли имаш предвид?
 
Ей тез имам предвид. Мушеници от класа! ooooh!

Чико, не навсякъде е така с гаранцията. Тук не магазина, а фирмата производител се опитва да ни прецака!
Това е по-страшното.

# 193
  • Мнения: 7 605
Брей, Кате, 4овек Ще ре4и 4е Щом е Гардена, няма грижи, ама виж как се иzлагат и големите фирми....  ooooh!

Имаме подобен опит с Глаzхюте, мануфактурата zа 4асовници. Който ги zнае, zнае, 4е 4асовниците не са много евтини  Whistling Та бях купила един на мъжът ми, те са беz батерии. И неЩо вzе да спира преz 6 4аса. БеШе в гаранция оЩе, ние живяхме във Франция тогава, пратихме го със zастрахован колет zа 50? до Германия да го поправят. Върнаха ни го, но проблем.т съЩествуваШе оЩе  ooooh! После се местихме в Хановер, хайде пак. Пратихме, върнаха го уж поправен, ама нямаШе раzлика. Ако Щете ми вярвайте, пратихме го цели ПЕТ пъти  Crazy Да го бях пратила на фриzьор, съЩата файда ЩеШе да има  Crossing Arms Накрая просто не ни се zанимаваШе ве4е, много тъпо, zнам, но с новородено и насред местене в друг град не ни беШе до това. И сега така си стои  Sad

# 194
  • Мнения: 11 510
Брей, Кате, 4овек Ще ре4и 4е Щом е Гардена, няма грижи, ама виж как се иzлагат и големите фирми....  ooooh!

Не съм си и мислила, че няма да имаме грижи, но поне да се държат като хората, а те гледат да те прецакат. Мен това ме ядосва. Пък ако знаехме, че така ще се подиграват с клиентите си, щяхме да си вземем една по-проста марка помпа, дето са на 1/3 от цената на гарденските и нямаше да се косим толкова.

Общи условия

Активация на акаунт