Никога вече в Магнолиите - Приморско

  • 28 623
  • 124
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 407
И ние имахме подобен проблем.
Три семейства резервирахме през Ретур почивка в Магнолиите 3-4 месеца предварително и платихме 100%. Няколко дена преди началото на почивката звъняхме в агенцията да проверим дали няма някакви проблеми с резервацията, но оттам много учудени на нашите съмнения, казаха че няма никакви проблеми. В последния ден преди заминаването, обаче, се обадиха, да кажат, че все пак имало проблеми - имало над 100 % заетост на хотела и първия ден ще ни настанят във вили на 200-300 метра от хотела, за които забележете, няма да плащаме допълнително, а след това ще си бъдем в стаята. След 2-3 часа се обадиха и на другите две семейства със абсолютно същата постановка! Това определено говори за преднамерени действия. След нашето негодувание, казаха, че ще ни компенсират с по една СПА процедура, която в последствие излезе, че е от определен списък с няколко такива, а не от всички предлагани. Алтернативата на всичко това беше, да започнем почивката си един ден по-късно.
В крайна сметка приехме варианта с вилите, които не бяха лоши, но са в гората на ММЦ на около 15 мин пеша от хотела и има доста комари.
Като цяло хотела не е лош, храната е вкусна.
Има обаче разделение между българи и французи - има различен цвят гривни на ръката; всички мероприятия и анимации са на френски; на бара към ресторанта сервират на българи в пластмасови чаши, а на французите в стъклени; на плажа събират от българите пари за чадър и шезлонг.
Най-лош вкус ни остана от това, че накрая ни накараха да платим за консумация от мини бара в стаята, който ние не бяхме използвали.
Изглежда политиката на хотела е да откажат българите от почивка при тях.

# 76
  • Мнения: 3 219
 Thinking Thinking Thinking
Зълва ми имат там резервация от 13септември...предупредих я....
Фантичка като се прибере в София ще ви разкаже за тяхната резервация ooooh!, същата работа......

# 77
  • Мнения: 245
Ще им се невидял и на политиката, и на чудото #2gunfire #Cussing out
Не може ли нещо да направим по въпроса, поне едно общо писмо до управата на Албена?
Това на нищо не прилича, нито съм по-лоша от французите, нито по-малко платежоспособна.
И как не ги е срам да прилагат тези номера на всички българи?
Значи те са си решили от началото така - хем да вземат парите и то 100% предварително, хем да си запълнят и гадните вили #2gunfire #Cussing out
За пръв път срещам толкова безсрамно нагло и непочтено отношение към български туристи и то на родна почва Sick #2gunfire #Cussing out #Cussing out

# 78
  • Мнения: 5 228
Най-фрапиращото е, че очевидно това им е масова практика, а не някакво изключение, което може да мине в графа "случва се".

# 79
  • Мнения: 179
С очите си видях само едно-нечовешко отношение към персонала,обслужващ комплекса!Братът на съпруга ми започна работа там в началото на юни!Отидохме да го видим и онемяхме!Целия персонал е натъпкан в мухлясали бунгала метър на метър,в гората на ММЦ-то,в които не бих сложила да живее куче!Прозорците им не се отварят,а вратите едва се затварят!Вътре е толкова вмирисано на мухъл и тоалетна,че не бихте влезнали дори за да надникнете!Леглата,на които се предполага,че трябва да спят,са дървени нарове с изтърбушени дунапрени върху тях.Да,хората са отишли,за да работят.Едва ли някой има претенции да спи в хотела!Отношението към персонала е  същото,както и към българските туристи!Никой не зсалужава да бъде третиран като 2ра категория човек!Съжалявам за отклонението-Никога вече в  магнолиите-не само като турист,а и като работник!

# 80
  • Мнения: 11 747
Момичета, нито съм почивала, нито планирам да почивам в Магнолиите, но се зачетох в темата и се шашардисах от прочетеното, което се е случило и продължава да се случва!  Shocked  По този повод се бях заслушала в сутрешен блок на БНТ, където се коментираше недоразуменията в БГ туризма през летния сезон и се обаждаха зрители. Обади се зрителка, която в момента почиваше на Елените с аналогичен случай. Няколко семейства са резервирали и платили почивката си там, няколко месеца по-рано, в лускозен хотел и при настаняването се оказва, че за едното семейство няма място. Настаняват ги в друг, отдалечен и много по-ниска категория хотел и на тяхното недоволство отговарят - да се радват, че изобщо са били настанени в комплекса, защото е имало случаи на такива хора, да бъдат настанявани извън комплекса.
С това, исках да кажа, че описаните тук случаи не са изолирани, а явно практика. Може би е добре да се пише на Комисията по защита на потребителя, но за да има ефект от там, трябва да се покажат документи, удостоверяващи всичко случило се. Може да се пише и навсякъде другаде, където се сетите и е добре всеки сам от свое име да го направи, за да се види, че случващото се и недоволството от него е масово, а не случайност или истерия, на някоя неориентирана клиентка. Не може да продължава така.
Не съм планирала да почивам в БГ, но както се вижда, ще се пазя от този вариант, като дявол от тамян.

# 81
  • Мнения: 245
Фантичка дали се върна вече от Приморско?
Ако може да разкаже нейните впечатления от Магнолиите?

# 82
  • Мнения: 3 219
Фантичка дали се върна вече от Приморско?
Ако може да разкаже нейните впечатления от Магнолиите?



Хм, върна се, ама е зарината с работа, да ме прощава, че отговорих вместо нея Hug

# 83
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
Така-ето ме и мен.
Една седмица преди да заминем се обаждах и в Ретур и в хотела,и от двете места ми потвърдиха,че проблем с резервацията няма.
Тръгнахме два дни предварително с идеята да останем в Стара Загора.Хем да разделим пътя,хем да се видим с приятели,на които отдавна обещавахме да гостуваме.В деня преди морската ни почивка пристигна едно от семействата от нашата компания и ни каза,че докато са пътували са им се обадили от агенцията.
Телефона,който бях дала там е служебен и по време на отпуската ми беше изключен.Реших да го включа да не би случайно да са ме търсили.Видях,че имам 12 повиквания от един номер,което беше твърде съмнително.Естествено,когато върнах обаждането се оказа,че са от Ретур...Нататък постановката е ясна.Или да отидем една вечер по-късно или една вечер във вили Ропотамо. ooooh!
Беше ясно,че няма как да изтеглим почивката след като вече сме тръгнали.Изявих претнция обаче да сме във вили Лотос,а не Ропотамо.Май не бяха особенно очаровани,но нямаха избор.Предложиха ни и СПА процедура,която се оказа смешна.Обещаха зареден хладилник и поне това изпълниха както трябва.
Управителката не посмя да ме погледне в очите,когато поисках да ми обясни ЗАЩО ?Може и да съм била малко груба с нея,но не мисля,че е било неоснователно.В началото се опита да изкара виновна агенцията,после бяха виновни от Френската агенция и накрая съвсем се омотаха в лъжи. ooooh!
Обслужването също им куца.Детето се разболя,посред нощ се събуди и повърна в леглото.Поисках някой да почисти и ми казаха,че камериерката е до полунощ,сега нямало кой да почисти. Rolling Eyes Казах,че сама ще го направя да ми дадът парцал.Нямало. ooooh!Да избърша с кърпа,същата,която утре някой ще се избърше след като се е изкъпал. SickПоисках чисти чаршафи-НЯМА.Щели да ми дадът сутринта.На въпроса на какво ще спи детето-последва дълбока тишина. #Crazy ooooh!Иначе хотела е приятен,готвят вкусно...,но няма да се вурнем пак там.
Това е!

Последна редакция: вт, 02 сеп 2008, 15:13 от Фантичка

# 84
  • Мнения: 4 784
Абе чета аз на Фантичка поста и си викам, все едно съм го чела това вече едно към едно. Върнах се на предната страница и намерих огромната прилика в поста на обикновен.
Просто аз най-категорично се отказвам живот и здраве от летните морски почивки на бг черноморие. Те ни имат за втора ръка хора!

# 85
  • Мнения: 795
Ужасно е да ти се случи всичко това вместо почивката, която си очаквал няколко месеца  Sad. Радвам се, че не избрах да почивам на Българското черноморие.

# 86
  • Мнения: X
Хайде и аз да споделя набързо за нашата почивка в Магнолиите. Започна мнооого нервно, защото и на нас ни го погодиха този номер с пристигането по-рано с един ден или последния ден в гадните им бунгала, при все че преди два дена звънях в хотела и ми казаха, че проблем с нашата резервация няма. Както и да е, поотменихме си ангажиментите за предния ден и тръгнахме. Не мога да кажа, че беше супер зле, но казано честно очаквах много повече. Хареса ми това, че хотела е сред много зеленина и то поддържана добре, чисти общи части, вкусна храна /макар че нямаше особено разнообразие и че в сравнение с други места си е направо бедно/. Камариерката ни беше много слънчева жена и почистваше перфектно.
Не ми хареса:
1. Изцяло хотела е ориентиран към френските туристи и на моменти наистина се чувствахме пренебрегнати, въпреки че ние плащаме повече. Анимациите бяха изцяло на френски, никакъв шанс да се включим ние или децата.
2. Според мен от басейните се предаваше някакъв вирус, защото много хора се разболяха /повръщане, разтройство и температура/. Особено детския басейн беше ужасно мръсен и въпреки нашите забележки на рецепцията си остана така няколко дни.
2. Много ниска беше хигиената на бербекюто, където се приготвяше храна от 11 до 17.30 часа - плуващи оси в бурканите със сладко и шоколад, ужасна мръсна купа, където бъркаха сместта за палачинките, постоянно кацащи мухи и оси върху храната. Самите палачинки бяха почти изцяло от вода и брашно, ужасни на вкус.
3. Персонала не беше особено любезен и отзивчив.
4. Плажът не ми хареса особено - не особено чист, стари чадъри и счупени шезлонзи. Французите не плащаха за чадър и шезлонзи, а ние с розовите гривни - да. Изобщо беше доста обидно и дискриминационно французите да са с бели гривни, а всички останали с розови.
Като финал да добавя, че самото Приморско е изключително грозно и селско място, където излязохме една вечер на разходка и не повторихме повече. А в деня, в който детето ми повърна и вдигна температура и се наложи да отидем до аптека в града, ни вдигнаха колата с паяка, защото знака въобще не се виждаше от клоните на дърветата. Наложи се с рев и с болно дете да обикаляме тъпото Приморско в ужасната жега да си търсим колата и да разправяме с малоумни хора, които срещу 55 лева ни освободиха колата от местното училище.

И накрая - за да не съм много черна в разказа си - много ми харесаха двете тематични вечери в ресторанта - българска национална кухня и морска вечер. Много се бяха постарали не само в ястията, но и в другите детайли - покривки, чинии, облекло на персонала, украса.

Та - догодина на друго място Grinning

# 87
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
Абе чета аз на Фантичка поста и си викам, все едно съм го чела това вече едно към едно. Върнах се на предната страница и намерих огромната прилика в поста на обикновен.
Просто аз най-категорично се отказвам живот и здраве от летните морски почивки на бг черноморие. Те ни имат за втора ръка хора!

 Да,понеже бяхме от една компания,дружно ни го врътнаха този номер. Sick

# 88
  • София
  • Мнения: 3 904
Момичета, поне една от вас, а защо не и всички, които сте почивали в Магнолиите, не напишете едно писъмце до Миглена Кунева, нали тя отговаря за интересите на европейските потребители?!Както и до Комисията за дискриминация или нещо подобно беше, все пак сме 21 -ви век и е нормално да се знае,че в БГ има място, където спрямо някого се упражнява някаква дискриминация!?

# 89
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
  Mr. Green Те се погрижиха за европейските граждани,разбирай за френските.
  А иначе в комисията за защита на потребителя се оплаках,ама пука ли му на някого там е друг въпроса.

Общи условия

Активация на акаунт