Никога вече в Магнолиите - Приморско

  • 28 608
  • 124
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 3 883
  Mr. Green Те се погрижиха за европейските граждани,разбирай за френските.
  А иначе в комисията за защита на потребителя се оплаках,ама пука ли му на някого там е друг въпроса.

Един френски гражданин е европеец, колкото и един български гражданин!Мисля, че г-жа Кунева има интерес да защити правата на българските граждани!
Колкото до комисията на потребителите - сигурна съм,че точно когато неочакваш ще ти се обадят и ще ти отговорят на жалбата!Зная го от собствен опит и не съжалявам,че се оплаках там!Колкото повече мълчим като овце, толкова по-зле за нас!

# 91
  • Мнения: 5 228
2. Според мен от басейните се предаваше някакъв вирус, защото много хора се разболяха /повръщане, разтройство и температура/. Особено детския басейн беше ужасно мръсен и въпреки нашите забележки на рецепцията си остана така няколко дни.

Аз писах вече два пъти в темата, че това е точно така. Аз също имах такива подозрения, които се потвърдиха от служител в хотела, който го беше казал на мъжа ми в прав текст. Става въпрос за миналата година, но явно нещата не са се променили.

# 92
  • Мнения: 4 784
Да,понеже бяхме от една компания,дружно ни го врътнаха този номер. Sick
Кофти номер.

# 93
  • Мнения: 2 386
 #Crazy #Crazy #Crazy Всичко това истина ли е..
Само с писане във форума на става.. Потърсете си парите, обезщетенията, правата поне..

# 94
  • Мнения: 1 047
...Аз писах вече два пъти в темата,....
След като лепнах това вирусче на третия ден, повече не съм хапнал почти нищо в хотела. Явно така им излиза сметката. Гостите на хотела да не консумират нищо. Дали не си го поддържат тенденциозно?
Едни бяха с повръщане, други с разстройство придружени с газове и тежест и болки в корема.
А късметлиите като мен със всичко накуп.

# 95
  • Мнения: 5 228
Няма да се учудя никак. А брадатият доктор прибира по 50 лв./евро според националността за един преглед. Това си е чист бизнес.

# 96
  • Мнения: 245
Чета, чета и вече направо съм щастлива, че не успяхме да почиваме там.
Не иска ли някой да напишем поне едно писмо до управата на Албена - нали те са собственици и на Магнолиите, не че нещо ще им поклатим, но поне да знаят, че не сме идиоти.
А най пък не разбирам защо местят повечето само за по ден-два, това си е чиста инквизиция и за двете страни.
Управителката железни нерви трябва да има, ако всеки ден има поедин скандал като нашия, аз ще си направя показно харакири ако съм на нейно място или ще напусна.
Но най-много ме дразни липсата на всякакво уважение към българския турист там, все едно си някакво муле, дето може и да те завържат зад оградата, а ако слушкаш и морковче може да ти подадат #Cussing out #2gunfire #Crazy

# 97
  • Мнения: 4 076
Платен ваучер 100 %, номер на резервация за хотел 4 звезди "Магнолиите"!
 
Няколко пъти се опитах да резервирам хотел чрез БГ агенции и задължително ми искаха 100% заплащане.За мене това не е редно.Свързвам се с желания хотел и си резервирам сама,като заплащам само една нощувка(в БГ),останалите на място,а за чужбина ми искат кредитна карта с уговорката,че ако не се явя или предупредя в указания срок,ще ми изтеглят сума за една нощувка.Една,а не всичките.Не се ли замисляте,че плащайки 100%,сте им в ръцете изцяло?А ако заминаването ви се провали,смятате ли,че ще ви върнат парите?Дълбоко се съмнявам.
На французите в Магнолиите и като цяло на чужденците им се трепери не толкова заради по-хубавите пари,а защото имат страхотни претенции,подплатени с договор и не се страхуват да съдят до дупка.За стая,няколко см.по-малка от поръчаната,за някоя заблудена хлебарка в банята,туристът съди агенцията и почива безплатно,а тя си взима парите от хотела.Че и договор не подновява при наличието на изобилие от празни хотели.Наистина хотелите са много и полу-празни,така че не им се вързвайте на приказките да им платите предварително,за да се подсигурите срещу наплива туристи,щурмувал точно техния хотел.Имах такъв случай това лято.Препираха да им пратя пари,реших да рискувам-ако има стаи,ок,ако не-другаде.Стаи-колкото искаш,обаче хотелът-нищо общо със снимката по Интернет.Влязохме и си излязохме,после си намерихме съвсем безпроблемно  разкошен хотел  Simple Smile

# 98
  • Мнения: 7 605
На французите в Магнолиите и като цяло на чужденците им се трепери не толкова заради по-хубавите пари,а защото имат страхотни претенции,подплатени с договор и не се страхуват да съдят до дупка.За стая,няколко см.по-малка от поръчаната,за някоя заблудена хлебарка в банята,туристът съди агенцията и почива безплатно,а тя си взима парите от хотела.

 ooooh!  ooooh!  ooooh! Пак митове и легенди  Outta Joint

# 99
  • Мнения: 4 076
ooooh!  ooooh!  ooooh! Пак митове и легенди  Outta Joint
Татянче,не съм длъжна да ти отговоря,само ще ти кажа,че от ученичка работя на Сл.бряг.Охкай си колкото искаш.

# 100
  • Мнения: 7 605
ooooh!  ooooh!  ooooh! Пак митове и легенди  Outta Joint
Татянче,не съм длъжна да ти отговоря,само ще ти кажа,че от ученичка работя на Сл.бряг.Охкай си колкото искаш.


А ти от къде zнаеШ, 4е не говоря на иzуст? Аz пък работих в Германия и в туристи4ески агенции, и при един туроператор, както и в Св. Константин като представителка. От у4ени4ка. 
Ако говориШ немски, ето колко може да се вzима zа какво http://www.reisemangel.de/html/frankfurter_tabelle.html

# 101
  • Мнения: 1 426
аз съм почивала там летата на 2003, 2004,2005 никакви проблеми, дори първите две години българи почти никакви нямаше. персонала беше любезен и учтив и яко цапардосваха французите за наша сметка.
Обаче това което ви се е случило е някакъв абсурд, то един, два пъти да го врътнеш тоя номер, обаче като чета май има още доста много потърпевши.

# 102
  • Мнения: 116
Нищо ново - това че сте си платили за някой нищо не значи.
Ей къде е Гърция даже по близо от Приморско.

# 103
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 781
Така -запозната съм с двете страни на бранша - била съм управител на голям хотел в Слънчев бряг, сега съм мениджър в агенция.
Политика за дублиране на резервациите има всеки по-голям хотел, съответно с предимство имат туристите на туроператора/агенцията, която пълни хотела. Националността не е от значение. Неприятно е , направо си е гадно спрямо туриста. Обаче истината е такава. Била съм свидетел как на туристи - немци, скандинавци и т.н. (клиенти на ITS, Nekermann, Thomas Cook) при кацане на летище им се казва, че няма да бъдат настанени в хотела, които са си избрали. Разликата е, че имат право на обезщетение и че агенцията им е длъжна да ги настани в хотел от същата категория или по-висока Peace Общо взето 100% гаранция няма.

Няколко пъти се опитах да резервирам хотел чрез БГ агенции и задължително ми искаха 100% заплащане.За мене това не е редно.Свързвам се с желания хотел и си резервирам сама,като заплащам само една нощувка(в БГ),останалите на място,а за чужбина ми искат кредитна карта с уговорката,че ако не се явя или предупредя в указания срок,ще ми изтеглят сума за една нощувка.Една,а не всичките.Не се ли замисляте,че плащайки 100%,сте им в ръцете изцяло?А ако заминаването ви се провали,смятате ли,че ще ви върнат парите?Дълбоко се съмнявам.
LilaC, това зависи изцяло от политиката на хотела и агенцията ти няма никаква вина. По-принцип в договорите винаги има уточнени срокове за плащане и неустойки, но малко клиенти питат за тях Shocked

Естествено по-сигурно е да се резервира чрез голям туроператор, но малките агенции работят чрез точно тези туроператори, като за крайния клиент няма разлика в цената.
За мен лично просто няма добър закон за защита на потребителя в тази сфера.

Съжалявам за всички пострадали. Както беше написано по-горе - срам ме е да кажа, че работя в тази сфера. Embarassed

# 104
  • София
  • Мнения: 407
Трябва да се поддържа тази тема, защото иначе до другото лято всичко ще е забравено и ще има много нови потърпевши.

Общи условия

Активация на акаунт