Американски колеж-първа тема

  • 222 636
  • 1 273
  •   1
Отговори
# 1 020
  • България
  • Мнения: 2 164
 Тези места са само от кандидатствалите за финансова помощ, останалите имат по-дълъг срок за записване.

# 1 021
  • Мнения: 45
SofiaV на вас искали ли са ви отпусно при записването в АК или на по-късен етап?

# 1 022
  • България
  • Мнения: 2 164
Не, единственият документ, който ни искаха от старото училище беше оригиналното свидетелство за завършен 7ми клас.

# 1 023
  • Мнения: 45
Благодаря

# 1 024
  • София
  • Мнения: 5 781
О нееее, в допълнение на казаното от Софи - АК поема ангажимента да уведоми предществащото училище по официален ред и всички останали подробности.

# 1 025
  • Мнения: 24
Кажете ми, че ще има още приети от резервите...Моля ви!  Laughing Laughing

# 1 026
  • Мнения: 16
Аз също искам да попитам и още нещо. Моята дъщеря сега завърши 6 кл. и като малка ходеше в школата на СМГ. Покрай братовчедка си сега и тя се запали по колежа и по цял ден само за него се говори вкъщи. Тя е доста добра по математика и се класира много напред по олимпиадите и кенгуратата, но на мен са ми казвали, че без уроци няма как да се влезе. Чух наскоро за двама учители г-н Кираджиев и г-жа Стоичкова, които подготвят за АК. Някой да знае нещо за тях, защото само чух, че са много добпи и готвели не само за колежа, но и за езиковите гимназиите. Някой ако знае нещо, ще съм много благодарна да сподели  Simple Smile
За г-жа Стоичкова само най-хубави думи мога да кажа - изключително качествен преподавател, успява да  мотивира децата и да им даде точните насоки.
Г-н Кираджиев - доколкото разбрах тази година е с доста "слабо представяне" в АК.  Thinking
По-назад в темата се споменаваше Хасъмска...  newsm78

Последна редакция: пн, 28 юни 2010, 22:21 от 2jana

# 1 027
  • Мнения: 12
Г-н Кираджиев тази година не се е справил особено добре както и 2jana  каза . Имам такова мнение , защото от класа на дъщеря ми имаше момиче , което ходеше при него по 2 или 3 пъти в седмицата ,но е доста назад  в резервите.Отделно имахме и няколко познати чиито деца също ходеха при него , и те не са доволни.Дъщеря ми влезна в първите 71 момичета , като ходеше по математика при Хасъмска,а при Костадинова за есето и тестовете по български  . Аз лично съм много доволна от работата и на двете учителки !!!

# 1 028
  • София
  • Мнения: 15 261
Не виждам какво толкова може да помогне частен учител(освен за есето). Теста е най-вече логически и децата не се нуждаят от специална подготовка за него. Единственото, което може да се прави е решаване на подобни тестове, за да свикнат да степенуват по важност задачите. Моята дъщеря ходеше в школа именно затова. Всеки път правеха тестове и то в реално време. Мисля си, че при частния учител, това едва ли се прави. Научиха ги да пишат и есе (тогава все още в училище не пишеха, но сега мисля, че влиза в учебната програма). Почти всички деца от групата ги приеха и то в първите места.

# 1 029
  • Мнения: 52
Чета постовете по-горе и май нещо не разбирам.
Представете си следната ситуация. Пет РАЗЛИЧНИ /с различни дадености, умения, нагласа, желания, психическа устойчивост, общо физиологично състояние и т.н. и т.н./ деца посещават една и съща група за подготовка /например за изпита в АК/. Резултати от изпита : едното дете е в първите 10, другото - в първите 30, третото - сред приетите, четвъртото - в първите резерви, а петото - например на 130-то място. ДАЛИ СЕ Е СПРАВИЛ УЧИТЕЛЯТ ? Колко различни "оценки" за работата си ще получи?
Не трябва ли, преди да даваме квалификации, да сме наясно най-малкото със собствените си деца, за да можем да преценим дали учителят ги е извел на по-високо ниво, или не е успял...

# 1 030
  • София
  • Мнения: 2 361
Аз преди бях писала, но ми изтриха нещо поста.
Според мен не е необходимо ходенето на уроци за подготовка за АК. Достатъчно е рашаване самостоятелно на пробни тестове.

# 1 031
  • Мнения: 52

Според мен не е необходимо ходенето на уроци за подготовка за АК. Достатъчно е рашаване самостоятелно на пробни тестове.
А аз мисля, че преценката за това трябва да бъде строго индивидуална. Едно дете може да няма нужда от каквато и да било подготовка, друго може би няма дарбата да пише и трябва да бъде поне научено да създава сносни есета, трето може да е скарано с математиката и да е необходимо да бъде "подтикнато" да я заобича или поне да се справя с нея, четвърто може да работи вярно и качествено, но бавно, пето пък може да има всички изисквани способности, но пък да не е достатъчно психически зряло, за да покаже максималните си възможности /т.е. подготовката трябва да е в тази посока/.
Отделен е въпросът със специфичния формат на изпита, който по принцип не е познат на децата.

# 1 032
  • Мнения: 12
Прави сте , че подготовката не е задължителна , но има някои деца ,които наистина се нуждаят от помощ.А относно пробните тестове - аз не можах да намеря единствено от уроците ни дадоха към 30-тина теста.

Последна редакция: вт, 29 юни 2010, 21:12 от Toxic19

# 1 033
  • София
  • Мнения: 15 261
Прави сте , че подготовката не е задължителна , но има някои деца ,които наистина се нуждаят от помощ.А относно пробните тестове - аз не можах да намеря единствено от уроците ни дадоха към 30-тина теста.

Toчно затова споменах за ползата от школата, защото и аз намерих само няколко теста, а там имаха за всеки час. Иначе материала, който взимаха и по математика, и по български език беше елементарен за едно добре подготвено за училище дете.

# 1 034
  • Мнения: 12
То и при Хасъмска е нещо като школа.Детето отива дава му се тест ,когато е готово отива в отделна стая заедно с госпожата,която му проверява работата.Ако има грешни задачи те му биват обяснени.После му се дава нов тест и детето се връща при другите,които също работят през това време.Смятам , че дадох ясна картинка за системата.
П.С.Така е и по български(есе+тест).

Общи условия

Активация на акаунт