Американски колеж-първа тема

  • 218 792
  • 1 273
  •   1
Отговори
# 240
pepelino, а ти знаеш ли каква е разликата?

В сайта на колежа наистина е казано - съчинение, но също, че трябва да формираш теза, да изградиш цялостен текст, да има заключение. В смисъл каква е разликата?

Последна редакция: пн, 23 мар 2009, 13:50 от Kali 35

# 241
  • Мнения: 213
pepelino, а ти знаеш ли каква е разликата?

В сайта на колежа наистина е казано - съчинение, но също, че трябва да формираш теза, да изградиш цялостен текст, да има заключение. В смисъл каква е разликата?
Разликата е, че се тества дали имаш идея как се пише съчинение (текст): Увод с теза накрая, изложение, заключение. В смисъл, че правилно структурираното съчинение печели точки.
Аз си спомням моята тема "да бъдеш тинейджър в България през 1994 г." Спомням си че тезата беше, че да бъдеш тинейджър е супер и всеки абзац на изложението даваше аргумент защо.
Не е нещо сложно, просто трябва да не забравиш, че не пишеш разказ например Simple Smile

# 242
  • София
  • Мнения: 13 261
Разсъждавайки логически, 48 задачи за 25 минути-ясно е и на този,който не е ходил на изпит,че са били лесни.В противен случай задачите биха били по-малко.Времето,разбира се не стига,но то умишлено е направено да не стигне.
........
Не мисля,че трябва специална подготовка за този изпит.Или можеш да решаваш задачи бързо и вярно или просто не си за там.
Ако си бавен,не  виждам коя школа ще те подготви да станеш по-бърз или по-умен.
Благодаря,че ме изчетохте.
Пожелавам на най-нетърпеливите спокойно дочакване на 17-ти април.
За съжаление големия брой задачи за кратко време не значи, че са лесни. С различна трудност са. По скоро това е начин за подбор - за съобразителност и организация. От там идва и нуждата от курсове - децата добиват опит в точно този вид тестове/по-различни са от тестовете за 7 клас за обикновените училища/. Дъщеря ми ходеше на курс, където всеки път правеха такива тестове и просто си изгради стратегия,с който трябва да действа. Сама каза, че е имало голяма полза от курса /за сведение ходеше и на курс по литература към същата фирма и сама каза, че е безсмислено и се прехвърлихме на частни уроци/. Приеха я 7 в списъка. Друг е въпроса, че предпочетохме 91 НЕГ.

Успех на всички очакващи резултати!

# 243
tania tda67 тази година са сменили формата на изпита. Единствените изненадани бяха тези, които са се готвили. Не е имало нито една трудна задача. Единствено голямото количество на въпросите са оставили, но и тя не е била особено препятствие. Когато се говори за недостиг на време децата цитират масово 3-5 задачи до 10, но обикновенно на по един раздел. Съчинението е било разказана историйка: от врата излиза момче, а след него още пет, които почват да го бият. Представете си, че сте свидетел на случката; озаглавете; дайте пример от личния си опит....

Последна редакция: вт, 24 мар 2009, 11:50 от Kali 35

# 244
  • Мнения: 7 162
Разсъждавайки логически, 48 задачи за 25 минути-ясно е и на този,който не е ходил на изпит,че са били лесни.В противен случай задачите биха били по-малко.Времето,разбира се не стига,но то умишлено е направено да не стигне.
........
Не мисля,че трябва специална подготовка за този изпит.Или можеш да решаваш задачи бързо и вярно или просто не си за там.
Ако си бавен,не  виждам коя школа ще те подготви да станеш по-бърз или по-умен.
Благодаря,че ме изчетохте.
Пожелавам на най-нетърпеливите спокойно дочакване на 17-ти април.
За съжаление големия брой задачи за кратко време не значи, че са лесни. С различна трудност са. По скоро това е начин за подбор - за съобразителност и организация. От там идва и нуждата от курсове - децата добиват опит в точно този вид тестове/по-различни са от тестовете за 7 клас за обикновените училища/. Дъщеря ми ходеше на курс, където всеки път правеха такива тестове и просто си изгради стратегия,с който трябва да действа. Сама каза, че е имало голяма полза от курса /за сведение ходеше и на курс по литература към същата фирма и сама каза, че е безсмислено и се прехвърлихме на частни уроци/. Приеха я 7 в списъка. Друг е въпроса, че предпочетохме 91 НЕГ.

Успех на всички очакващи резултати!
Разбира се,че задачите са с различна трудност,иначе не би имало смисъл да са 48 на брой.
Не знам на каква точно стратегия ви учат на тези курсове.Ако не е тайна би ли споделила с тези,които не са ходили на курсове.
За мен нещата са ясни-48 задачи за 25 минути-за всички е ясно,че времето не стига.
Каква би могла да бъде стратегията?Започваш да четеш или поглеждаш първата задача-ако не ти е силата там-продължаваш напред,ако мислиш,че ще я решиш-я решаваш.
Две минути преди да ти кажат,че времето изтича-заграждаш произволно отговорите на всички задачи,които са ти останали нерешени.
За тези,които разчитат предимно на късмета си и успеят-моят съвет е да пускат по-често тото.
Та мисълта ми беше,че не се сещам за друга стратегия.Но да те учат на такава в продължение на месеци,при положение,че всеки родител може да обясни това на детето си-ето това не го разбирам.

# 245
  • София
  • Мнения: 13 261
Ана,  по скоро имах предвид, че самото дете си изгражда стратегия, а не че ги учат. Учиха ги да правят есе/дъщеря ми и до ден днешен казва, че от другаде трудно щеше да се научи, а доста често и се налагаше по-късно да пише/ и им даваха всяка седмица тестове в реално време. Дори и да бях намерила тестове за самоподготовка, а аз успях да намеря само няколко изпита, да го правиш в къщи на спокойствие е съвсем друго. От опита си дъщеря ми знаеше с кои задачи да започне и по колко време може да отделя ако иска да има добри резултати. Факт е, че резултата от теста беше повече от добър, а есето и беше с най-високата оценка, която дадоха на този изпит.

# 246
  • Мнения: 7 162
Ана,  по скоро имах предвид, че самото дете си изгражда стратегия, а не че ги учат. Учиха ги да правят есе/дъщеря ми и до ден днешен казва, че от другаде трудно щеше да се научи, а доста често и се налагаше по-късно да пише/ и им даваха всяка седмица тестове в реално време. Дори и да бях намерила тестове за самоподготовка, а аз успях да намеря само няколко изпита, да го правиш в къщи на спокойствие е съвсем друго. От опита си дъщеря ми знаеше с кои задачи да започне и по колко време може да отделя ако иска да има добри резултати. Факт е, че резултата от теста беше повече от добър, а есето и беше с най-високата оценка, която дадоха на този изпит.
Сега вече съм по-съгласна.
Все пак всеки избира как да подготвя детето си.

# 247
  • Мнения: 25
Разсъждавайки логически, 48 задачи за 25 минути-ясно е и на този,който не е ходил на изпит,че са били лесни.В противен случай задачите биха били по-малко.Времето,разбира се не стига,но то умишлено е направено да не стигне.
........
Не мисля,че трябва специална подготовка за този изпит.Или можеш да решаваш задачи бързо и вярно или просто не си за там.
Ако си бавен,не  виждам коя школа ще те подготви да станеш по-бърз или по-умен.
Благодаря,че ме изчетохте.
Пожелавам на най-нетърпеливите спокойно дочакване на 17-ти април.
За съжаление големия брой задачи за кратко време не значи, че са лесни. С различна трудност са. По скоро това е начин за подбор - за съобразителност и организация. От там идва и нуждата от курсове - децата добиват опит в точно този вид тестове/по-различни са от тестовете за 7 клас за обикновените училища/. Дъщеря ми ходеше на курс, където всеки път правеха такива тестове и просто си изгради стратегия,с който трябва да действа. Сама каза, че е имало голяма полза от курса /за сведение ходеше и на курс по литература към същата фирма и сама каза, че е безсмислено и се прехвърлихме на частни уроци/. Приеха я 7 в списъка. Друг е въпроса, че предпочетохме 91 НЕГ.

Успех на всички очакващи резултати!
Разбира се,че задачите са с различна трудност,иначе не би имало смисъл да са 48 на брой.
Не знам на каква точно стратегия ви учат на тези курсове.Ако не е тайна би ли споделила с тези,които не са ходили на курсове.
За мен нещата са ясни-48 задачи за 25 минути-за всички е ясно,че времето не стига.
Каква би могла да бъде стратегията?Започваш да четеш или поглеждаш първата задача-ако не ти е силата там-продължаваш напред,ако мислиш,че ще я решиш-я решаваш.
Две минути преди да ти кажат,че времето изтича-заграждаш произволно отговорите на всички задачи,които са ти останали нерешени.
За тези,които разчитат предимно на късмета си и успеят-моят съвет е да пускат по-често тото.
Та мисълта ми беше,че не се сещам за друга стратегия.Но да те учат на такава в продължение на месеци,при положение,че всеки родител може да обясни това на детето си-ето това не го разбирам.
Можеж произволно да заградиш нерешенитети задачи (говорим за накрая Wink) или можеж да ги оставиш както са си. Решението си е твое,но както казват и в указанията "за грешен отговор точка не се взима"тъй че от това можеж само да спечелиш  Laughing

# 248
  • Мнения: 148
А дали ще  публикуват резултатите в сайта на колежа?

# 249
  • България
  • Мнения: 2 164
Предполагам, аз така и не разбрах как ще ги разберем. Стана ми ясно само, че това ще стане на 17.04. newsm78

# 250
  • На село
  • Мнения: 873
В 12 часа ще бъдат изнесени списъци на двата портала, както и публикувани на сайта на АК.

# 251
  • Мнения: 148
А чух също и че ще ни се обадят...?

# 252
  • Мнения: 25
С номера и ЕГН в сайта на колежа се проверява   Grinning

# 253
  • България
  • Мнения: 2 164
В 12 часа ще бъдат изнесени списъци на двата портала, както и публикувани на сайта на АК.
+
С номера и ЕГН в сайта на колежа се проверява   Grinning
Ми звучат най-реалистично  Laughing

# 254
  • Мнения: 7 162
Някой може ли да ми обясни-обявената бройка на приетите деца в АК -142 деца,включва ли резервите?
Приемат 100 деца и останалите 42 са резерви или обявяват приети 142 и евентуално ако някой се откаже ,тези,които са резерви попълват свободните места.



Общи условия

Активация на акаунт