Не ме разбирайте погрешно, принципно аз също съм "за" масовото у-ще, но поради това че Лора ми е лабилна - в миналото сме имали много лоши периоди на свръхпревъзбуденост /на два пъти/ и не искам да си спомням какво чудо беше... и какви усилия съм полагала докато ги преодолее... Та затова още не смея да предприема такава стъпка... През последните 2г. детето ми дръпна значително в емоционално отношение и на този етап все още не смея да поема този риск - да разклатя и без друго крехкото й равновесие измествайки я в изцяло нова среда. Просто в този дневен център тя наистина се чувства добре, белижи напредък, хвалят ми я - и действително не ми стига кураж да заложа на карта всички тези позитиви и да я пусна в масов клас, където всичко ще й е напълно непознато - обстановка, деца, учители... и дори и само процесът на адаптация към тази изцяло нова среда /без да броим евентуални подигравки/ може да отключи стари негативи... Та на този етап не смея... За по-натам ще видим... Тия от комисията бяха много напористи и ме убедиха догодина /в края на 5-ти кл./ пак да се срещнем и да коментираме преместването ни в масово у-ще. Кой знае, ако тази уч.година нещата продължат да прогресират, току виж съм се престрашила...
П.П. Само да попитам, че нещо ми убягва - какво е СИД, че така на прима виста не ми идва със сигурност? - за Даун ли става въпрос или... /ето на изложих се /