® E-bay - тема 14

  • 45 179
  • 884
  •   1
Отговори
# 315
  • Варна
  • Мнения: 5 992
А защо не пишеш отговор на имейла, с който са те уведомили?

# 316
  • Варна
  • Мнения: 7 081
Да .Жалко че няма как да ви покажа Tired


Не знам как да съм ти полезна, един диспут имах но не се наложи да пиша нищо след като ескалирах защото продавача мълчеше и спор нямаше, пейпал реши  в моя полза. Но имам спомен, че в Resolution Center - Claim Details имаше поле за писане... при мен сега няма може би защото е затворен диспута. Стигаш ли до там?

Иначе днес си получих последните 2 пратки и нищо не чакам, отдавна не се е случвало. Mr. Green Отсъствах 7-8 дена и преди да замина писах на 2ма продавачи, на единия, че полученото не съответства на описанието а на другия че пратка от Англия се бави вече втора седмица. Като се прибрах се оказа, че и двамата са ми възстановили сумите. Англичанката пише, че е виновна защото била ползвала найевтината тарифа и в пощата и казали, че срока за доставка е до 12 седмици. ooooh!
Ходих по много магазини, нагледах се на цени и марки и сега всичко в е-бай ми се струва евтино Whistling Само време да разглеждам напоследък нямам. Sad

# 317
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
ndv,не получи ли някакво писмо от Пейпал.Копирай го.Да не би продавачът да е ескалирал в клейм.Единият вариант е да иска да му върнеш стоката и тогава ти да ти върне парите-в този случай ще ти искат тракинг номер на пратката,с която го връщаш.
Друг вариант е да е казал,че не си платила и да ти искат да отговориш с доказателство за обратното.
Възможностите са много.
Ако можеш копирай писмото. Peace

# 318
  • Мнения: 233
Да .Жалко че няма как да ви покажа Tired


Не знам как да съм ти полезна, един диспут имах но не се наложи да пиша нищо след като ескалирах защото продавача мълчеше и спор нямаше, пейпал реши  в моя полза. Но имам спомен, че в Resolution Center - Claim Details имаше поле за писане... при мен сега няма може би защото е затворен диспута. Стигаш ли до там?



Resolution Center - Claim Details
 

--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
The seller provided the following tracking information for your review:

Shipping Company:CA Canada Post

Tracking Number:7210029673028566

Please review this information and determine whether you would like us to continue processing your claim. You may cancel this claim by clicking "Cancel Claim" below. If we do not hear from you, we will resume our investigation in 1 days.

Non-receipt - Case ID: PP-533-699-282

Status:  Waiting for Buyer's Response
 
 
Transaction ID:  1LW58288EP8466603
 
 
Seller Name & Email:  Amy LeFurgey, alefurgey@hotmail.com
 
Transaction Amount:  -$29.85 USD
 
eBay Item#:  180271807394
 
Transaction Date:  Aug. 3, 2008
 
 
 

Package Status:  CA Canada Post tracking # 7210029673028566


 
 

 
Dispute History Log - Most Recent 5 of 12 Last 5 Show All 
The Dispute History Log displays all actions related to your claim.
Date Actor Action Details
Sep. 9, 2008 PayPal Seller provided proof of shipping
Sep. 9, 2008 PayPal Email sent to seller
Sep. 9, 2008 PayPal Email sent to buyer
Sep. 9, 2008 Buyer Dispute escalated to claim
Sep. 9, 2008 PayPal Email sent to buyer
 


--------------------------------------------------------------------------------

Total Messages: 7
Last 5 Show All
From PayPal: PayPal on 9/9/2008 16:37 PDT
Buyer escalated this dispute to a Claim.
From Buyer: Nina Dikova on 9/9/2008 16:37 PDT
I excuse myself really but i do not receive my cargo still and do not embarrass myself
 


Това е което пише на страницата в Claim Details .Диспута аз гоотворих за неполучена стока.Продавача ми даде тракинг номер и наистина пратката е пусната от Канада но  вече мина месец и аз нищо не съм получила.Исках да му пиша това но няма къде newsm78

# 319
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Според мен няма нужда да пишеш нищо.Можеш само ако искаш да се откажеш от клейма.И аз съм имала диспути с даден тракинг номер,но ако продавачът не може да докаже с разписка ,че си получила стоката,Пейпал ще ти върне парите/от неговата сметка/.
Само чакай. Peace

# 320
  • Мнения: 4 589
А какво ще стане ако продавача прати и разписка, че е пратил пакета, но аз не съм го получила? Какво ще реши Paypal в този случай? Че един продавач остави да си ескалирам диспута и е изпратил разписка, че е пратил пакета. Преди почти 2 месеца.

Направо не знам как да реагирам. Днес си взех едно пакетче от пощата. Пратено е на 30.06 от Англия. В Софийска митница е било на 02.07 и има етикет, че тежи 300 грама. След което пристига в нашата поща на 11.09!!!!!!!!!!!!!!!!
От разпределителната станция на Български пощи в София пътува повече от 2 месеца. А аз си ходя и проверявам в пощата. Карах се с една недоспала леличка, че не искаше да провери дали няма пакети за мен....
Изпращача ми възстанови парите. И мисля сега да му ги платя пак.

Мога ли да се оплача на някой? И ще има ли полза?


# 321
  • Мнения: 177
Здравейте!
Харесах обувки за дъщеря ми,но продавачката ми писа че праща само до UK,а много ми харесаха
Как да ги купя,нямам познати на които да ги прати там ... дайте идея,нямам и много време

# 322
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Страйпер,предполагам,че ще ти върнат парите.
Но въпросът с БГ пощи си остава.Аз вчера пуснах поредния си диспут за СУТИЕН. ooooh!Не се ли обзаведоха вече с бельо, не знам.При това продавачката е с 99,9 % фийдбек.Сърце не ми даваше да отворя диспута.
Не знам какво може да се предприеме,но ако искате да направим едно общо писмо и да го пратим,въпреки че не знам дали има смисъл. Tired
Здравейте!
Харесах обувки за дъщеря ми,но продавачката ми писа че праща само до UK,а много ми харесаха
Как да ги купя,нямам познати на които да ги прати там ... дайте идея,нямам и много време
Ако не искат да пратят до БГ,значи няма друго решение.Търси други. Peace

# 323
  • Мнения: 5 790
Това с БГ Пощи е пълно безумие. Колко пратки ми изчезнаха, колко писма писах, колко оплаквания до шефа им бяха, по телефона му звънях, разправях се очи в очи... и какво се промени? Нищо. Седи една от шефките им, гледа ме в очите и ми вика - ами знам, че има служители, които крадат, ама какво можем да направим? Просто ти иде да хванеш и да пребиеш някой от бой пред очите на останалите, за назидание!

# 324
  • Мнения: 177
А някой да има данни на фирма,която да ги купи вместо мен,знам че има такива,но къде да търся?

# 325
  • Мнения: 40
здравейте , отскоро пазарувам от e-bay и незнам как стоят много  нещата ама тази сутрин ококорих ей такива очи  Shocked като видях ,че една от продавачките ми е изпратила писмо че доставката до България ще ми струва 14 лири. Два пъти повече от това което струва активната гимнастика . За доставка до сега са ми върирали цени от 4,74 - 6,78 лири . Какво мога да направя ? Rolling Eyes

# 326
  • Sofia
  • Мнения: 7 023
освен да й кажеш,че ти е скъпо друго незнам какво може да направиш Peace

# 327
  • В сърцето на ММ
  • Мнения: 932
Аз платих 35 лири за кожено яке. Peace
Не е много лека гимнастиката,а и за по-скъпи неща предпочитат/и с право/ да пращат само registered или signed for,което оскъпява пощенските с 3,50 и съответно 4,50 лири.

# 328
  • Sofia
  • Мнения: 7 023
аз за кожено яке с кори от Щатите 4кг платих 60$

# 329
  • Мнения: 130
Имам нужда от съвет. Досега не съм връщала нищо, и искам да питам някой с опит. Става дума за една рокля, която беше представена като банана републик и на снимката си изглеждаше много добре и плътна. Като я получих, не само че никъде не се вижда да е някаква марка, което не е болка за умиране, но роклята е напълно и изцяло прозрачна. Това естествено не беше споменато, а и изглеждаше плътна. Не виждам как може да се носи, а и на ум не ми дойде да питам аджеба роклята прозрачна ли е. Но най-ме ядоса, че мадамата ми взе 5 лири за шипинг, а на пакета виждам, че е дала 1.50.
Та писах и, че не съм доволна и да каже какво да правим. Тя мълча 3 дена и аз и пратих е-майл, че ще отворя диспут за несъответстваща стока и завишен шипинг. Веднага получих отговор ако не съм хепи с роклята да й я върна, за да ме руфюндне. Обаче, тук не ми е ясно. За връщането аз ли си плащам? Аз ако я пратя тя кога ще ме рефюндне, явно не е от коректните продавачи и може да си твърди, че роклята не е пристигнала. Дайте ми акъл моля

Общи условия

Активация на акаунт