Внимавайте какво ви маркират в Кауфланд!!

  • 17 337
  • 127
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 919
Ние пазаруваме в Пикадили често, по много и не си гледаме бележките. Но след като прочетох тази тема мернах вкъщи последния ни касов бон и реших да го проверя. Всичко изглежда наред с изключение на едно нещо. Имаме някакви "Нила-рулца 360г домашни" за 2,35 лв. Идея си нямам какво е това и не помня да сме вземали нещо подобно. Възможно е и да не си спомням просто, но тези рулца нищо не ми говорят. Ще взема и следващия път да прегледам сметката.

# 31
  • София
  • Мнения: 2 181
Във Фантастико ми се случи вместо 3 торбички(вкарват им ръчно кода) да ми сложат 3 пакета кремвиши по 3.60.
Разбира се това го видях късно и нямаше какво да направя,но от тогава ги следя изкъсо #2gunfire

# 32
  • Мнения: 423
На мен ми се е случвало в Метрото да ми маркират 2 пъти една риза. Касиерката взима ризата и я маркира след това откопчава онова пластмасовото от нея и пак го маркира без него . Добре , че стоях до касиерката та се усетих и й казах. Значи ако не забележиш така си те лъжат. Опасна работа са  #Cussing out.

# 33
  • Мнения: 265
Като Ви чета , явно го правят редовно . До сега наистна не съм си гледала касовите бележки , но вече няма да е така  .

# 34
  • Мнения: 9 814
искате да кажете,че освен всичко което сте пазарили са ви надмаркирали допълнително неща така ли, а не че е заменено едно с друго?

Да това искат да кажат.
При мен най-фрапиращият случай отново в Кауфланд бяха комплект чинии 6 бр. за 19 лв.
Въобще не забелязах, защото сметката беше над 200 лв. Пазарувахме за РД на съпруга ми.

# 35
  • Мнения: 119
Просто независимо какъв е магазина внимавам,особено ако е голям,пример СБА-пише една цена маркират друга,вземам сушеница на СВА отивам в къщи тя се оказва на друга фирма,разбира се по-скъпа.....НО ЖЕЛАЯ ДА ОТБЕЛЕЖА ДЕБЕЛО винаги/а то често ми се случва/отивам на информация ,веднага се извиква отговорник смяна и на минутата се връщат надвзетите суми и следват извинения.Евала!!!Единият път се извиниха и казаха че е нова стоката и с друга цена по голяма,върнаха ми парите и веднага пратиха човек да промени цената на етикета.Така че пак казвам коректни са много но просто трябва да си следиш,защото има голямо текучество и явно постоянно се правят грешки!!!

# 36
  • Мнения: 1 763
Веднъж в Кауфланд за един тиган на щанда беше обявена една цена, на касата се оказа, че е съвсем друга. Видях веднага и го върнах, нямаше проблем. Във Фантастико една клиентка пред мен ми открадна вафлите, а аз вече ги бях платила. Сигурно се е объркала жената, но на мен тогава много ми се ядаха вафли.

# 37
  • София
  • Мнения: 1 735
Винаги си гледам касовата бележка у нас.Знам, че в Метро може винаги да направиш рекламация-имат запис на камерите все пак.Иначе досега не ми се е случвало.В Кауфланд пък винаги могат да махнат стока,която вече е маркирана,а не я искаш.Много ме очуди,че трябвало да се плати  и после да се разправяш.Онзи ден ни беше маркиран Ленор на жената след нас и веднага ни го махнаха.Никакъв проблем.

# 38
  • София
  • Мнения: 8 940
То няма проблем да ти върнат парите, като ги хванеш. Ама ние не сме длъжни да следим всяка стока, която маркират, колко струва. А щом има толкова случай, значи го правят умишлено, а не по случайност.

# 39
  • Мнения: 678
Да в Кауфланд ми се е случвало да ми маркират нещо си по 2,но аз винаги си гледам бележките.На информация ми върнаха парите.Още когато отвориха Кауфланд на касите ни казаха винаги да си проверяваме касовите бележки,защото машинките им били много чувствителни и улавяли кода от разстояние.
Още ореди много години в Пикадили ми маркираха някаква маринована риба за Руска салата.Чак в къщи поглеждам салата,веднага се върнахме в Пикадили със салатаат и ни върнаха парите.Извиниха ни се,че те са на един щанд и момичето е чукнало съседен код.Сега ги разбирам защото аз също работя на такова място и найстина се случва да сгрешиш кода.Затова се гледа когато залепяш етикета.
После след около месец пак в Пикадили ми чукат половин пиле,а аз бях взела кебапчета.Това видях отново в къщи и пак до Пикадили и така.
На Мтро е същата работа.
От тогава където и да пазаря и колкото винаги до касата си проверявам бона.

# 40
  • Бургас
  • Мнения: 445
Леле,момичета,чета ви и съм в потрес  Sick То и аз винаги проверявам на монитора какво излиза,ама все съм мислила-да не сгреши продавачката.А че нарочно го правят,това и през ум не ми е минавало.Той моя какъвто е заспал...сега като пазарим заедно,трябва аз да вардя на касата  Mr. Green

# 41
  • Варна
  • Мнения: 2 036
ООооо в Метро ги правят тези номера, вземаме 2 бр. Пронто Класик, а на Фактурата 8 бр., добре че пазарувахме за фирмата, но пак ме хвана яд. И другият номер с цената на щанда и при фактуриране да са различни ми се е случвал. Според мен е чиста фирмена политика или служителите в тези вериги са ниско заплатени и нямат стимул за работа и изобщо не ги интересува, че грешат.
А в Кауфланд не пазаря, кофти стоки.

# 42
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 842
ООооо в Метро ги правят тези номера, вземаме 2 бр. Пронто Класик, а на Фактурата 8 бр., добре че пазарувахме за фирмата, но пак ме хвана яд.
Вероятно си взела разопакована стока, която е била предвидена за продажба в пакет, съответно бар-кодът е бил различен.

# 43
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Не, Пронтото е на бройка и бяха пръснати във фактурата по 1-2 броя. Със сигурност не са били в пакет.

# 44
  • София
  • Мнения: 276
Да, но се усетих на касата и им я върнах въпросната стока. Това се случи в Била. Не знам дали проблема им е само в системата. Обяснено ми  беше, че момичето било ново и не си сменило етикетите от предния ден.

В БИЛА, това се случва доста често, поне такива са ми наблюденията( отскачам в обедната почивка до там). 

Даже сега се сещам за една случка тази седмица. На колежката ми бяха маркирали шоколад Мура ( който беше до касата на промоция) на съвсем НЕпромоционална цена.....Там това е всекидневие #2gunfire
 Може би трябва да преименуваме темата" Внимавайте какво ви маркират в големите вериги Магазини" Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт