Похвалвам НОИ

  • 1 823
  • 27
  •   1
Отговори
# 15
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 145
И аз съм нямала проблеми с НОИ, за разлика от колегите им в НАП  #2gunfire
Мълчанието на агнетО,
и аз ходих по мъките с тези продължения...Пълна тъпотия е. Но НОИ не са виновно в случая. И моето дете беше с операция и болничен от 2 дни...И на мен ми се искаше за 2 дни всичко да мине, но няма как...
За декларацията - пише се, когато болн. е за гледане на друг човек - независмо дете, родител..
И е трябвало счетоводителката да ти каже. Поне вече ще знае  Wink

# 16
  • UK/София
  • Мнения: 7 681


   Аз ги хваля постоянно Simple SmileЗа 1г. в болнични, никога не са закъсняли с плащането.Но това е и защото от фирмата в която работя, винаги представят болничните на време.

# 17
  • Мнения: 1 763
По принцип ми плащат редовно. Закъснявали са два пъти. Първият пъ се свързах с тях по телефона много трудно, обясниха ми, че в момента имат много работа и още не са стигнали до моя болничен. Втория път по телефона не успях да се свържа, писах им мейл, отговориха ми веднага, че нещо са сгрешили, веднага ще оправят грешката и ще ми преведат парите. Моят работодател също е много точен с документите, сам ми звъни, когато трябва нещо да занеса и да попълня, въобще не съм се ровила из нет-а да търся декларации и т.н.

# 18
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Означава ли това, че за всички деца над 7 години, когато родителят им взима продължение се попълва такава декларация.
Защото аз също съм взимала продължение на болничния, но така декларация не са ми искали.

# 19
  • София
  • Мнения: 18 679
Аз пак обръщам внимание, че ме впечатли отговорът след 2 часа, по мейла!!! Не плащането навреме, ненавреме и т.н. Ама кажете ми коя е другата институция у нас, която обслужва е нета и то с такава скорост!

# 20
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Връщам темата, за да попитам авторката на кой е-майл е писала, така че да й отговорят за два часа?
Аз от две седмици постоянно звъня на около 10 телефона дадени ми за болнични и никой не ми вдига. От 3 дни съм писала на noi@nssi.bg и пак никакъв отговор.

# 21
  • Мнения: 1 763
Аз съм писала на този "Sofia@NSSI.BG", получих отговор от този benefits@sofia.nssi.bg. Най-добре пиши с копие и до двата.

# 22
  • София
  • Мнения: 3 421
И аз съм писала на имейл(просто взех един от посочените в сайта) и получих отговор почти веднага.
След това благодарих и си признах, че съм искрено изненадана от бързия отговор и въобще че има отговор.
Стараят се.
Когато сме представяли всичко навреме и в комплект никога не сме имали проблеми.

Е, понякога получавам противоречива нформация, но от опит- търся повече от два източника.

# 23
  • Мнения: 1 014
Ооо, на мен и на GSM-а ми се обадиха, най-неочаквано и за самата мен, за да ми съобщят, че болничният (на самоосигуряващо се лице) се е забавил, но ще бъде изплатен следващата седмица! В първия момент си помислих, че някой колега се шегува. 
Така е, в НОИ май започнаха да работят по европейски, за разлика от НАП, там още са по старому...

# 24
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
добре де, само на мен ли не ми вдигат телефона и не ми отговаря newsm78

# 25
  • Мнения: 227
Незнам дали това, за което говорите е за похвала, но и мойте майчински се бавят вече половин месец. Освен всичко на 24-ти са обявили в счетовото, че са ми превели парите. А пари в сметката ми още няма. И като поискахме информация как така обявяват че ги пускат, а не сме получили нищо вече 3-ти ден, никой нищо не отговаря.....И аз разчитам на тези пари както всички останали, и немога да разбера как може или да ги бавят, или да не ги преведат няколко месеца или вече незнам и аз какво...........
Нямам думи наистина.............

# 26
  • София
  • Мнения: 565
Понеже ги плюете НАП в тая тема, да кажа едно приятно впечатление от тях: в началото на годината без да искам съм забравила да пусна с данъчната декларация справката за доходите (наистина не беше умишлено), при което ми звънна една жена от НАП и изключително любезно ми обясни, че ми я няма и това е нарушение. Aз и обясних, че ще им я пратя и тя просто каза "ами, добре няма да ви го завеждаме като нарушение, само я дайте до края на седмицата". Пак им я пратих по пощата и след като видяха, че не съм излъгала с данните просто си "затвориха очите".

# 27
  • Мнения: 2 070
Белинда, ти да не се водиш към плевенския клон още? Тук наистина са много бързи и с добро отношение.

Общи условия

Активация на акаунт