Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 -Тема 37

  • 42 854
  • 771
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 0
Моята поръчка я пуснах още в четвъртък следобяд и още не е фактурирана  Sad #Cussing out

# 151
  • Мнения: 23
Мисля, че има значение дали като редовна или експресна си я пуснала. Ако е редовна - може неделя да ти я фактурират, дори понеделник сутринта.

# 152
  • Мнения: 356
Моята поръчка я пуснах още в четвъртък следобяд и още не е фактурирана  Sad #Cussing out
Аз вчера пуснах и една добавка и днес още една, пише си, че са изпратени, отговарят си ми на мейла, че са ги получили, но не ги фактурират. Ако изникват още поръчки, ще пускам още добавки и да видя накрая каква ще е развръзката Mr. Green. Ако до понеделник сутринта нищо не се е променило, в 9:00 съм цъфнала в централен офис, че не ми се разправя изобщо с кол центърките Joy

# 153
  • Мнения: 742
много се ядосах на тези смотаняци от Ейвън  #2gunfire

Искам да си поръчам шала от Хит продуктите и не мога #Cussing out
После ще искам и чадъра и сигурно пак няма да мога Crossing Arms
Искам да си поръчам от Специалните колието и гривната Аmy светят ми червено ми защо ги слагат само да ни дразнят #Cussing out

Излях си го на вас Blush, но много ме хвана яд Crossing Arms.

           
                        Честито на всички именници !

# 154
  • Мнения: 15 805
И аз се регистрирах в руския сайт. В интерес на истината, останах приятно изненадана, колко е подреден, колко много информация и най-вече снимки на продукти има. Имат бижута, чанти, козметични чантички, които не съм виждала тук Crossing Arms
И на мен много ми хареса форума, има снимки на доста артикули.
Това което баче ме очуди  докато четях темите беше, че при тях клиентите желаели на часовниците им да няма логото на ейвън пък било то и от обратната страна. Представители с 2-3 години опит имат само един два продадени часовника. Основно купуват за себе си. Когато им писах че при нас часовниците се харесват като дизайн и никой няма нищо против логото бяха очудени...

# 155
# 156
  • София
  • Мнения: 4 209
Гледам, в сайта на Ейвън пише, че не може да се избира к-т от 10 брошури. Има следното съобщение: "Поради технически причини комплекта от 10 Брошури за Кампания 01 не може да бъде избран.
Ако искате да го поръчате въведете номер......"
Вие как поръчахте?

# 157
  • Мнения: 23
Номера е кода за 10-те брошури. Като си въвеждаш кодовете за продукти, въвеждаш и този. По този начин ти вече си поръчала 10 брошури за К1  newsm10

# 158
  • София
  • Мнения: 4 209
Номера е кода за 10-те брошури. Като си въвеждаш кодовете за продукти, въвеждаш и този. По този начин ти вече си поръчала 10 брошури за К1  newsm10

Благодаря ти   bouquet

# 159
  • Мнения: 23
Нямаме ли вече БГ каталог 2  newsm51

# 160
  • София
  • Мнения: 900
Здравейте момичета   bouquet

От половин година, уж дъщеря ми се занима
а накрая все на мама остава  Mr. Green

За жалост нямам много време, а 4-5 мои приятелки
и аз, правим добри поръчки  Peace

Имам проблем и ви моля за помощ  Praynig

Червилото от последната страница на К16, с което е Рийз ....
 е просто отчайващо на живо  ooooh! ooooh! ooooh!
Как да го върна?! Но е отворено и пробвано ...

Извинете ме, ако някъде сте обяснявали
и предварително благодаря!!! Hug Hug Hug



За неригистрираните!  Не забравяй да кликнеш тук!   
http://www.bgpetition.com/roditeli-na-deca-s-uvregdania-ot-ciala … lgaria/index.html

# 161
  • Мнения: 742
Върни го като кажеш че не си отговаря на цвета от каталога.
Или се обади на координаторката и тя ще ти го оправи Wink

# 162
  • Бургас
  • Мнения: 5 797
Необходимо е при връщането да се запише номера на представителя, номер и дата на фактурата, както и кода на връщания продукт. Причина за връщането може да бъде неотговарящ цвят на продукт, алергия, дефект-аз поне съм връщала по тези причини на моята зонална (координатор нямам) и проблеми не съм имала досега  Peace

# 163
  • Мнения: 0
Вчера си получих кашона и ми няма цели 2 неща и то не каквито и да и.Липсва един far away и един крем на anew от комплекта за 36 лв в началните страници.Направо се побарках.За сметка на това са ми сложили глупава пудра на колор тренд,която даже не съм и поръчвала...направо се побарках  Close

# 164
  • София
  • Мнения: 4 209
Вчера си получих кашона и ми няма цели 2 неща и то не каквито и да и.Липсва един far away и един крем на anew от комплекта за 36 лв в началните страници.Направо се побарках.За сметка на това са ми сложили глупава пудра на колор тренд,която даже не съм и поръчвала...направо се побарках  Close

Ужас! Винаги треперя какво ще дойде и как ще дойде, но когато продуктите са в к-т и то пред  празници, направо са за убиване. Абе, не може ли някъде да се оплачем , но не до тия с телефонната слушалка, а до някой от "по-горните етажи"? Винаги съм си го мислила, ама като знам как нищо не стига до тях, вероятно и това ще е така.
Това означава този техен ход: "Щещ, не щеш-пускаш следваща поръчка"

Общи условия

Активация на акаунт