Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мина поръчката ви? Успяхте ли да се свържете с тях?
Как мога да проследя пратката си?
Как мога да променя паролата на акаунта си?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мина поръчката ви? Успяхте ли да се свържете с тях?
Някои потребители на форуми споделят своя опит с поръчки. Един потребител се оплаква, че тяхната поръчка все още не е изпратена от депото на GLS, докато други потвърждават получаването на своите поръчки. Има и случаи, в които потребителите съобщават за грешки в поръчките си, като получаване на грешни артикули или объркване на размерите.
-
Как мога да проследя пратката си?
-
Как мога да променя паролата на акаунта си?
-
Какво означава „признаване“?
-
Как мога да върна поръчката си?