LaRedoute.fr - 101 - Всичко за поръчката!

  • 114 996
  • 2 040
  •   1
Отговори
# 960
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Аз обратно на всички да питам, ако ми пристигнат колетите на митница колко време могат да стоят там без да ме санкционират или да ми ги върнат обратно? Направих доста поръчки и очаквам по закона на Мърфи да се засилят да идват баш когато тръгна да раждам  Embarassed

# 961
  • Пловдив
  • Мнения: 154
20 дни е срокът, в който трябва да си ги вземеш. След това ги връщат. След третия ден май, начисляваха магазинаж по 30ст на ден.

# 962
# 963
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
20 дни е срокът, в който трябва да си ги вземеш. След това ги връщат. След третия ден май, начисляваха магазинаж по 30ст на ден.
Благодаря ти!   bouquet

# 964
  • Мнения: 454
Някой може ли да сподели мнение за тази триколка http://www.laredoute.fr/vente-tricycle-de-luxe.aspx?productid=32 … tegoryid=49061678 Мисля, че съм я срещала някъде, но не съм сигурна дали беше точно тази. Доколкото разбирам, седалката и дръжката се регулират. Моля, който я има да каже дали е така и изобщо дали си заслужава.

# 965
  • Мнения: 990
От 2 дена се опитвам да си пусна поръчката, че изтървах доста неща от намаленията е ясно - примирих се, но не мога да разбера какъв е проблема, и с банката се свързах - от там ми казаха, че проблем с картата няма, явно проблема е в сайта... Тогава как да се свържа със сайта да разбера какво става?!! Само на телефона, който е изписан ли може да стане, по имейл не става ли да ги питам? Thinking

# 966
  • Мнения: 2
Някой може ли да сподели мнение за тази триколка http://www.laredoute.fr/vente-tricycle-de-luxe.aspx?productid=32 … tegoryid=49061678 Мисля, че съм я срещала някъде, но не съм сигурна дали беше точно тази. Доколкото разбирам, седалката и дръжката се регулират. Моля, който я има да каже дали е така и изобщо дали си заслужава.

Според мене не си заслужава при положение че тука са по 50-60лв. Simple Smileверно че не е абсолютно същата но пък това си е чист консуматив(изсползва се прекалено мако време за тези пари) Peace
И все пак решението си е твое. Hug

# 967
  • Мнения: 3
Момичета, престанете вече!
Ужасно е досадно непрекъснато някой да се оплаква, че му няма поръчката!
Не разбрахте ли, че са намаления и такива забавяния са абсолютно нормални! Колко пъти това трябва да бъде написано, за да го прочете някой??? И оплакването няма да промени нещата!
Всеки втори пост е "няма ми поръчката"! Ми и моите ги няма. Не 1 или две, а ДЕВЕТ, като първата е от 9-ти януари. Ама никой не е разбрал!
Тези намаления дори бързо пристигат поръчките! Предишни намаления се чакаше и по два месеца!
Всички колети ще пристигнат рано или късно!
smile3501 Щом дори и Алекс най-после не издържа....Радвам се,че миналата година като си пуснах първата поръчка чрез едно момиче не четях темата.Тя ми каза ,че срока на доставка е 6 седмици - точно тогава и дойде поръчката.Нито съм я притеснявала нито съм мрънкала,защото всяка дошла по-рано си е бонус.И на тези намаления ми се струва,че търпението,което се прояви от страна на по-старите момичета беше направо завидно,за което от мен едно огромно БЛАГОДАРЯ   bouquet  bouquet  bouquet  bouquet  bouquet
Извинявам се за спама,но чета редовно ,въпреки,че пиша рядко,защото избягвам да налагам излишен тормоз на хората,които са ми помогнали подготвяйки темите,отговаряйки на безкрайно повтарящи се въпроси Hug
Момичета наистина Благодаря  newsm51

# 968
  • Мнения: 5 790
От 2 дена се опитвам да си пусна поръчката, че изтървах доста неща от намаленията е ясно - примирих се, но не мога да разбера какъв е проблема, и с банката се свързах - от там ми казаха, че проблем с картата няма, явно проблема е в сайта... Тогава как да се свържа със сайта да разбера какво става?!! Само на телефона, който е изписан ли може да стане, по имейл не става ли да ги питам? Thinking

Я обясни по-подробно какво се случва, че не можеш да си пуснеш поръчката. И започни с това с каква карта се опитваш да платиш.

# 969
  • Мнения: 990
Картата е Visa Electron на Райфайзен, плащала съм и друг път с нея, по-точно миналата седмица, това ми беше третата поръчка за последните две седмици. Стигам до последната стъпка, но ми изписва, че ми отхвърлят плащането с картата и ми препоръчват да се свържа с банката картоиздател... Свързах се и отговорът беше, че проблем с картата няма, и че може би проблемът е в сайта, където се опитвам да платя. Това е по-подробно... Tired

# 970
  • Мнения: 5 790
Със сигурност сайтът няма проблем с плащането.
Най-вероятно имаш двойно блокирани суми. Или не ти стига наличността по картата.
При Райфайзен не можеш да видиш, че са ти блокирани парите. Стоят като налични. Изчезват от картата след като Ла Редут си изтеглят сумата.
Затова мога да те посъветвам да се обадиш отново в банката и да настояваш да ти кажат какви блокирани суми имат. Малко са неадекватни на телефона, но като понастояваш по-дълго, проверяват.

# 971
  • Burgas
  • Мнения: 201
привет момичета! спомням си че някой имаше тези пуми 37 номер http://www.laredoute.fr/vente-chaussures-w-zs-star-1000-lo-i-de- … tegoryid=48249729 та да помоля да измери стелката  Praynig !
имам известие, но по късно ще взема колетчето предполагам че е от 15.01

# 972
  • Ботевград
  • Мнения: 2 289
Картата е Visa Electron на Райфайзен, плащала съм и друг път с нея, по-точно миналата седмица, това ми беше третата поръчка за последните две седмици. Стигам до последната стъпка, но ми изписва, че ми отхвърлят плащането с картата и ми препоръчват да се свържа с банката картоиздател... Свързах се и отговорът беше, че проблем с картата няма, и че може би проблемът е в сайта, където се опитвам да платя. Това е по-подробно... Tired
И на мен ми се случи при последната поръчка.
Но рестартирах компютъра, опитах пак и от вторият път стана - после получих e-mail с който ме известяваха за направена поръчка - но не съм я дублирала - в сюивито я има един път, както и потвърждението е за една поръчка.
Изписваше ми по същият начин - да се свържа с банката, но аз знаех че имам пари в картата и не се свързах, но пак си направих поръчката. Според мен е от сайта - претоварен е  Peace

# 973
  • Мнения: 798
Момичета, днес си взех колета :и...Dizzy Face smile3557
 Имам липси! Дали и за  такива проблеми  има  някъде обобщена информация?
 Благодаря предварително!

 Сега  на всичкото отгоре сметнах, че   другата ми поръчка  се бави повече от 6 седмици!Какви ли писма ще им спретна на  френски?
аз имам същия проблем като твоя с липсите.писах тук и имаше много отзивчиво момиче което много ми помогна но е факт че нещата са изчезнали в България,а не са липси.ха сега кажете какво точно можем да напраим   newsm78 друга моя позната каза че е писала на французите за един път 8 евро и един път за 15,отговор и ваучери не е получила.аз чакам една поръчка която изтича тази седмица и направо незнам какво да мисля   Rolling Eyes .все се опитвам да се успокоявам но вече малко съжалявам че се захванах с ларедут,защото евтино евтино ама накрая идва скъпо с тези "липси"   Thinking

Това е много лошо. От един сайт за сребро вече спряха доставките до България , точно заради такива случки. Май прочетох , че Румъния била отрязана от Ларедута.Да не я последваме скоропостижно и ние....с тези зачестили липси...Много ще е жалко. Cry

# 974
  • Варна
  • Мнения: 2 576
Всички неща, които съм получила на  OKAOU са или точни или уголемени, най-често са уголемени, никога не съм получавала нещо умалено .
Дори и обувките- едни лилави получих наскоро- за момиченце № 26 отговаря на № 27.
http://www.laredoute.fr/vente-chaussures-fille-okaou.aspx?produc … b&prodcolor=2

Аз съм поръчвала яке и беше умалено. Детето беше с ръст 110, а якето 114 й беше тамън с ръкави аха да станат възкъси. За мен това яке си е умалено и то доста. Сега го носи като елек. Иначе беше чудесно и топло
И според мен дрехите на OKAOU са умалени, но с доста добро качество Simple Smile. Взех на сина си яке 108 и ръкавите късеят, а той е 102см., има и тениска за лятото 114см., която ще му е добре до тогава.

Общи условия

Активация на акаунт