Също е друг въпроса, ако ти в къщи учиш, а те в училището и занималнята отучват.
Наистина не ми се влиза в спорове, но е факт че едно българскко училище направи повече за 2 часа на седмица, от немското, в което детето ходи по цял ден. И немското училище е с добра репутация, просто системата вместо да ги дърпа напред, тя уеднаквява децата и го прави по най-лесния начин като ги учи на мързел и незаинтересованост. И тези умения не се появяват веднага, резултата е след няколко години, когато децата са в друга възраст. Като включим към това и безметежните ванции, които са на всеки месец и половина, картинката се доизяснява. Те тъкмо влезнат в релси за училище и се почват едни 2 седмични ваканции .
Мери, и тук се учат тези неща които си и изброила, и в Бг също. Не е нужно детето в 1ви и 2ри клас да знае за киселините и основите, но трябва да е научено да чете, да пише красиво, да рецитира, да разказва. Не може едно дете да е с по-добър почерк от учителката и не може учителката да не знае как се чете на срички. Сорри, но това ми е далечна представа за добро начално образование. Нали децата тряба да имат примера, и той идва именно от преподавателя.
Както казах и преди, липсва начална педагогика и методика на обучението. Това е времето в което детето трябва да бъде научено да учи, и да си използва капацитета. Това досега не го виждам тук, дообучаваме се в къщи и през ваканциите.