LaRedoute.fr - 104 - Поръчките ВСЕ ОЩЕ закъсняват!

  • 90 354
  • 1 588
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 247
rossi-varna, този формуляр за попълване го дават, когато ти е загубена поръчката. Трябва да го попълниш като един вид декларация, че не си получила колета и заявяваш, че искаш за ти върнат парите. Стандартна процедура е. Попълни го и им го върни. Дано пък да си получиш поръчката все пак!
Много ти благодаря! И аз се надявам да си получа поръчката, понеже повечето неща бяха за колежките ми и направо не ми се мисли, сега връщане на пари... Ама как пък още на следващия ден са я пратили пък, нещо тука ме съмнява работата и се успокоявам, че едно момиче беше писало, че са и загубили поръчката също а тя я получала на следващия ден! Все пак благодаря!   bouquet
Има ли начин да се смени формата, тъй като трябва да го разпечатам, да го попълня и да го сканирам после, а незнам дали ще успея с тия процедури вкупом?

# 406
  • Мнения: 4
Момичета някой може ли да ми помогне. Опитвам се да въведа  кода на ваучера за отказан артикул /при плащане на поръчка/ и следвам указанията от първа страница, но вместо полета ми се отваря това съобщение Je paie en ligne, avec des avoirs ou des bons d'achats:Vous ne possédez pas d'avoir ou de bon d'achat pour ce compte client.

Къде според вас е проблема и как да го реша?

# 407
  • Мнения: 5 790
mariapoznakova, най-вероятно се опитваш да използваш ваучера на друг акаунт, а не на този, на който е пратен. Или вече си го използвала и затова не ти разрешава повторно. Каквото и да е, системата ти казва, че на този акаунт няма издаден ваучер.

rossi-varna, разбира се, че ще се справиш с всички тези процедури.  Hug

# 408
  • Мнения: 4
Алекс аз все още не съм го получила ваучера - имам само един акаунт, но в реимбурса се появи втория ред, че ще ми възстановят сумата с ваучер - възможно ли е още да не е издаден?
Съобщение за отказан артикул от 25.02
Втори ред от днес - 03.03

Тъй като ми се случва за първи път исках да проиграя процедурата като стигна до въвеждането на кода, но явно ще почакам още малко

# 409
  • Мнения: 5 790
Алекс аз все още не съм го получила ваучера - имам само един акаунт, но в реимбурса се появи втория ред, че ще ми възстановят сумата с ваучер - възможно ли е още да не е издаден?
Съобщение за отказан артикул от 25.02
Втори ред от днес - 03.03

Тъй като ми се случва за първи път исках да проиграя процедурата като стигна до въвеждането на кода, но явно ще почакам още малко


Да, напълно възможно е да не е издаден все още. Ваучерът /ако не си го поискаш по мейл/ ще пристигне в пощенската ти кутия в плик.
И ако ще "проиграваш" процедурата, да имаш предвид, че като въведеш номера на ваучера, трябва да натиснеш розовия бутон точно под номера. Тогава ще ти се появи вдясно нова сметка, вече с извадената сума на ваучера и обща сметка колко трябва да доплатиш с кредитната си карта. Ако не натиснеш бутона - нищо не си направила и няма да ти вземе предвид ваучера.

# 410
  • Мнения: 1 028
момичета имам пролем и моля за помощ. Получих писмо от редута, че поръчката ми е върната. Аз както се сещате не съм получила никакво пощенско известие за пратка и сега направо умирам от яд. По-важното обаче е , че сега не знам какво да правя, изпратили са ми някакъв номер, но не знам как да го ползвам. Бихте ли ми помогнали моля. Сумата сега как ще ми я върнат, ще ми я приспаднат ли или какво............ох ужас
Миналата година по намлемнията ми се случи същото,ама тогава поне като се забави 6 седмици вече подозирах,че нещо се случва,докато сега с тези резонни закъснения на поръчките не мож разбра какво се случва.

# 411
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
rossi-varna, този формуляр за попълване го дават, когато ти е загубена поръчката. Трябва да го попълниш като един вид декларация, че не си получила колета и заявяваш, че искаш за ти върнат парите. Стандартна процедура е. Попълни го и им го върни. Дано пък да си получиш поръчката все пак!
Много ти благодаря! И аз се надявам да си получа поръчката, понеже повечето неща бяха за колежките ми и направо не ми се мисли, сега връщане на пари... Ама как пък още на следващия ден са я пратили пък, нещо тука ме съмнява работата и се успокоявам, че едно момиче беше писало, че са и загубили поръчката също а тя я получала на следващия ден! Все пак благодаря!   bouquet
Има ли начин да се смени формата, тъй като трябва да го разпечатам, да го попълня и да го сканирам после, а незнам дали ще успея с тия процедури вкупом?

И аз преди няколко дни бях пуснала запитване за поръчка от 21.01., но докато ми отговорят - тя пристигна.
Също и при мен има приложен файл, който да попълвам, но в моя случай поръчката пристигна вече и няма смисъл.

# 412
  • Мнения: 344
ооооооооооох, като ви чета ми иде да се  #2gunfire
чакам си последната поръчка от 15.01, но не идва и не идва...
последна надежда имам за тази седмица Praynig

# 413
  • Пловдив
  • Мнения: 685
Здравейте.
От много време се двоумя дали да поръчам едно яке на сина ми.знам,че е топло и хубаво,но не можах да намеря размерите.Разгледах внимателно сайтовете на първата страница.
Моля ви ако някой има 86 да даде точен размер http://www.laredoute.fr/vente-parka-a-capuche-enfant-la-redoute- … &numberpage=1
Понеже детето ми не е много едричко,но в момента е на година и 7 месеца,просто искам да се ориентирам дали ако поръчам 86 (понеже само това е останало) има ли шанс до година да го носим.
Багодаря предварително!

Аз лично не съм срещала да са давани размери,но четох че е леко уголемено,поръчала съм го и за племенника и за Митето,така че когато дойде (дано поне едната от 9-те ми поръчки е тази седмица) ще дам отзиви  Hug

# 414
  • Мнения: 5 140
аз се чудя има ли смисъл утре да се разходя до митницата или да си чакам чинно, но..... ooooh!

# 415
  • Мнения: 1 350
ооооооооооох, като ви чета ми иде да се  #2gunfire
чакам си последната поръчка от 15.01, но не идва и не идва...
последна надежда имам за тази седмица Praynig
Oх, аз само като си помисля колко чакам и не само мои, ме свива вече коремът от притеснение- като изключа каръшките от 12/13.01, от 20-ти нататък чакам поне още 5 за януари. И докато си се тюхкам да попитам за размери на тази пола- 38 или 40 номер ми трябват, плиииз  Heart Eyes  bouquethttp://www.laredoute.fr/vente-jupe-des-annees-80.aspx?productid= … &numberpage=2

Последна редакция: ср, 04 мар 2009, 08:24 от laki

# 416
  • София
  • Мнения: 9 020
rossi-varna, този формуляр за попълване го дават, когато ти е загубена поръчката. Трябва да го попълниш като един вид декларация, че не си получила колета и заявяваш, че искаш за ти върнат парите. Стандартна процедура е. Попълни го и им го върни. Дано пък да си получиш поръчката все пак!
Много ти благодаря! И аз се надявам да си получа поръчката, понеже повечето неща бяха за колежките ми и направо не ми се мисли, сега връщане на пари... Ама как пък още на следващия ден са я пратили пък, нещо тука ме съмнява работата и се успокоявам, че едно момиче беше писало, че са и загубили поръчката също а тя я получала на следващия ден! Все пак благодаря!   bouquet
Има ли начин да се смени формата, тъй като трябва да го разпечатам, да го попълня и да го сканирам после, а незнам дали ще успея с тия процедури вкупом?

И аз преди няколко дни бях пуснала запитване за поръчка от 21.01., но докато ми отговорят - тя пристигна.
Също и при мен има приложен файл, който да попълвам, но в моя случай поръчката пристигна вече и няма смисъл.

rossi-varna, и аз го има този прикачен файл получи се 1- 2 дни след като получих поръчката. Не им отговорих.
Вариант за попълване: Отвори го с Paint-a и попълвай (опцията за писане на текст) малко дребно става като се пише с буквите, но можеш да го разтеглиш после .. е леко е крива формата, но става. 

# 417
  • Мнения: 305
момичета имам пролем и моля за помощ. Получих писмо от редута, че поръчката ми е върната. Аз както се сещате не съм получила никакво пощенско известие за пратка и сега направо умирам от яд. По-важното обаче е , че сега не знам какво да правя, изпратили са ми някакъв номер, но не знам как да го ползвам. Бихте ли ми помогнали моля. Сумата сега как ще ми я върнат, ще ми я приспаднат ли или какво............ох ужас
Миналата година по намлемнията ми се случи същото,ама тогава поне като се забави 6 седмици вече подозирах,че нещо се случва,докато сега с тези резонни закъснения на поръчките не мож разбра какво се случва.
Мина и мерака да пазарува от редута
Това се случи на моя приятелка. Пристигнал колета в митницата, от там изпращат препоръчан формуляр в районния пощенски клон, но пощальонките решили, че ще напишат само имената и на известието, което оставят в пощата за препоръчнано писмо в случай, че не открият получателя у дома. И така изтекъл 20 дневния срок за получаване от митницата. След което върнали колета във Франция, те пак и го изпращат и от тук пак го връщат. Така тя си получи колета след 6 месеца. И всички дрешки за детето отидаха подарък Sick

# 418
  • Мнения: 1
момичета здравейте
някои може ли да ми преведе това защото преводача ми превежда но аз не го разбирам
Mademoiselle Vatcheva Atanaska

Vous avez récemment créé votre panier sur laredoute.fr.

Le délai de celui-ci arrive bientôt à expiration… Peut-être avez-vous oublié de le valider ?

Il ne vous reste que quelques jours pour recevoir votre sélection…
Alors n’attendez pas, cliquez simplement sur ce lien et suivez le guide !
предварително ви благодаря


приканват те да си изпразниш кошницата,т.е да пуснеш поръчка
мерси много
но аз пуснах поръчка и ми доиде имеил на пощата че всичко е минало.
Vous avez choisi le mode de livraison :
LIVRAISON A DOMICILE
да не би да не съм го привела правелно ето това ми пиши

# 419
  • Мнения: 4
Алекс благодаря за инфото.

Общи условия

Активация на акаунт