Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разреша проблема, когато отварям LaRedoute и постоянно ми показва името без да съм влязъл с моя линк?
Как мога да разреша проблема, когато кошницата ми е празна, въпреки че съм харесал нещо и то е налично?
Как мога да изчистя кеша и кукитата на браузъра си?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разреша проблема, когато отварям LaRedoute и постоянно ми показва името без да съм влязъл с моя линк?
-
Как мога да разреша проблема, когато кошницата ми е празна, въпреки че съм харесал нещо и то е налично?
-
Как мога да изчистя кеша и кукитата на браузъра си?
-
Как да определим правилния размер за детска туника за дете на около една година?
-
Как мога да разреша проблема, когато получавам автоматично потвърждение на запитване, но не получавам отговор?


поръчките, които вече получих още са с този надпис. спокойно.
Бих искала да споделя следното - относно чековете за покана на приятел. В mon espace klient срещу името и адреса на единият "приятел" е отбелязано, че съм получила чек за 20 евро, а на мейла не са ми пратили никакво писмо
Интересно ми е дали ги изпращат по мейл или по пощата ще получа писмо - моля споделете, ако ви се е случвало вече. Писах им на французите, даде ми автоматичен отговор, но друг нямам още. Дано само не ми обяснят, че единият приятел подозрително пазарува с мойта карта
,така че има светлина в тунела.На седмото небе съм-снимки по- късано че сега съм на работа и още не съм си взела колета