Стъклен балкон, или остъкляване със сгъваемо стъкло

  • 224 354
  • 531
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 4 992
Как са цените напоследък? Някакви промоции?

# 121
  • София
  • Мнения: 1 390
Промоции ще има евентуалното на есенното Стройко.

# 122
  • Мнения: 7
вие от какви промоций се интерсувате за остъкляване със сгъваемо стъкло ли

# 123
  • София
  • Мнения: 808
Хайде и аз тук. Предстои ми ремонт на апартамент и много ми допадна видяното тук. Имам обаче един мноооого важен за мен въпрос относно стъклата или по-скоро тяхното чистене  Laughing 

Моля тези, които вече имат остъкление със сглобяемо стъкло да споделят - при отваряне/затваряне на стъклото остават ли отпечатъци от пръсти по него? Има ли някаква обработка самото стъкло или трябва да се почиства при всяко докосване, за да не стои на пръсти?

# 124
  • София
  • Мнения: 8 326
Остъклението на нашата тераса няма обработка на повърхността. Но и не си залепвам ръцете за самото стъкло, а придържам отстрани, където има силиконени ленти.

# 125
  • София
  • Мнения: 808
милинка благодаря за отговора!   bouquet
Би ли споделила към момента какви са ти впечатленията - как е за поддръжка, лесно ли се сгъва/разгъва, ако в момента правиш остъклението би ли се спряла пак на това или би предпочела обикновената си дограма?

В голяма дилема съм  newsm78, а нямам много време да се чудя т.е. мнението ви момичета ще ми е много ценно при избора!

# 126
  • София
  • Мнения: 8 326
Ами да, доволна съм. Имаме го от около 4 години. При нас е монтирано на тераса, която е като зимна градина, така че е идеално - лятото е изцяло отворено, зимата - затворено. Поддръжката е стандартна.

# 127
  • Мнения: 1 331
Искам и аз да се включа в темата. Има ли нови мнения и коментари за остъкляването? Предстои ми остъкляване на тераса и съм се спряла на този вариант.  Grinning

# 128
  • Мнения: 7
Не ви ли е доста скъпо това

# 129
  • София
  • Мнения: 1 390
Аз също имам такъв вид остъкляване - система " Слайдер " , цяла преградена на две тераса. Доста скъпо е, но при нас нямаше друг вариант. Не съжалявам, стана красиво, сигурно, а и така можем половината тераса да я ползваме и за зимна трапезария, и зимна градина. Пък и инвестицията е за много години напред...

Последна редакция: пт, 27 сеп 2013, 15:49 от Vayana

# 130
  • Мнения: X
Здравейте,

Вмъквам се без покана във вашата тема за да дам отзиви за "работата" на Братя Градеви по нашето остъкление - тип уинд фрии.

Имахме избор между 3 фирми: Градеви, Емир и Бест Панорама. Последните не отговаряха нито на позвънявания, нито във фейсбук, а сайта им не работеше... т.е. отпаднаха. Срокът за монтаж на Емир беше 30 работни дни, а на Градеви 12-14 работни дни при еднакви цени. Логично поръчахме в Градеви. Размери дойде да вземе някой си Димо Дренчев, като в последствие разбрах че е един от двамата собственици. Всичко беше наред, подписахме договор и платихме 50%. Срокът да монтаж беше 04.10, като ако се забавят след тази дата дължат неустойки. Замотаха се и монтираха чак на 09.10, но за нас това не беше чак такъв проблем на онзи етап. Дойде някакъв мърльо, който обясни, че размерите не били взети добре и от едната страна (остъклението е Г-образно) не достигат 2 см., а от другата 1 см. Смениха по едно стъкло на страна, което стана в рамките на 1 ден, защото все още не бяхме платили останалите 50%. Огледахме (беше тъмно привечер) и платихме. На следващия ден мъжа ми започна да мие стъклата и се оказа, че нито едно силиконово уплътнение не е избутано до край и напрактика монтажиста по този начин е замаскирал луфт от около 2 см. Отделно от това единия затварящ механизъм не се затваря плътно.  Започнаха мъките ни. Мъжа ми беше в командировка и аз поех комуникацията. Цялата по-минала и минала седмица се опитвам да уговоря час в който някой да дойде да погледне проблема, да си вземат точно мерки и да отстранят дефекта. Звъняла съм сигурно 10 пъти, като всеки път ме пращат за зелен хайвер. Последния път беше най комично - девойката ми обясни как стъклото ни не е готово. Питам я какво стъкло? Вие не сте идвали да си вземете мерки. Ами монтажниците така са преценили. Дигнах див скандал и им поставих ултиматум шефа им да ми се обади веднагически иначе идвам в офиса им. Действието се развива по-миналата събота. Най-после миналия понеделник същия Димо дойде и слава богу потвърди проблема. Пое ангажимент до края на миналия петък да се обади за да уговорим дата за монтаж. Както се досещате ни вопъл, ни звън.....   Днес не си вдига телефона и не връща обаждания. To be continued!

Въпросния Димо обяснил, че имат голяма поръчка в Мола  Stop Mr. Green и затова не успявали в сроковете. Но когато бързаха да подпишат договора и да вземат капарото това не го споменаха.

P.S. Да не говорим, че още при монтажа единия стопер не беше монтиран, защото го нямали в скалада  ooooh! Outta Joint Още си го чакаме.


Не знам за другите фирми, но Градеви са уникум просто. Няма такива мърлячи.

Допълвам: След цял ден звънене от мен и от мъжа ми аз избеснях и звъннах на някакъв стационарен в "Производството". На всички други ни знаят номерата и не вдигат. Казах им че ако до утре на обяд не се обадят с конкретна дата и час започвам да подавам жалби във всички инстанции и учреждения за които се сетя. Точно 30 мин. след това се обади "шефа" с обяснение, че закалените стъкла им идват в четвъртък, но този четвъртък нашето не било дошло и затова не се обадил. Ама това че е поел ангажимент да се обади и да ни осведоми няма никакво значение. Последното обещание е че този четвъртък ще монтират. Дано да е наистина последно, защото ако и този път ме метнат на върбата просто не знаят какво ще им се стовари. Избрахме ги заради късия срок, а напрактика се занимаваме с техните глупости много повече от срока на Емир (не че е гаранция че и те биха си свършили работата качествено).

Последна редакция: пн, 28 окт 2013, 17:01 от Анонимен

# 131
  • София
  • Мнения: 1 390
Bliss, съжалявам да прочета това! Ти си избрала другата известна фирма на пазара, а имаш като моите преживявания / стр. 8 /.
Явно има нещо мноооого сбъркано при тези услуги, или във всичко, или времето е тежко и прави хората лоши...Пренебрегването на клиента в полза на голяма поръчка след време води до загуба на позиции на пазара. Но това го разбираме ние, а за жалост фирмите-производители разсъждават различно...

# 132
  • Мнения: 319
Здравейте, момичета! Случайно попаднах на темата, но точно това ме вълнува в момента. Мъжът ми иска да затвори терасата, за да не е прешно и да не вали сняг, но пък аз не искам да се лиша от отвореното пространство през лятото. Въпросът ми е, когато тези стъкла се приберат, достатъчно отворена ли е терасата, заемат ли много място прибраните стъкла? Дано ме разбрахте какво питам, основното ми притеснение е, че искам през лятото отново да си имам хубава, отворена тераса, а не остъклена такава.

# 133
  • Мнения: X
Така.... да продължа разказа с  нашата одисея....


В сряда ми се обажда девойка от офиса на Градеви за да уговорим в четвъртък в 13.30 ч. да има човек в апартамента защото идвали да монтират. Мъжа ми си взима свободен ден и остава да ги чака. Както може би не сте изненадани в 14.00 ч. все още никой няма и мъжа ми звъни в офиса им. Следва проверка и обратно обажадене - "Ами вашето стъкло се е счупило и в момента закаляват ново (как пък все на нас ни се случва?????  Mr. Green)" На въпроса - "Сливи ли имате в устата, че не се обаждате, а ме карата за втори път да слушам как дрънчи тенекията?" - следва мълчание....
Следва "разговор" в напрегнат контекст  Mr. Green с Дренчев, който има същата версия за случващото се и обещава все пак да монтират до края на деня вчера. Мъжът ми по някаква случайност е в бизнес, който има вземане даване с Кобра (фирмата в която се закаляват стъклата). Писва му и вдига няколко телефона. Оказва се че въпросното стъкло току що май е поръчано спешно.

Към 17 ч. те вече са готови да монтират. Бяхме поставили условие първите монтажници да не припарват. Дойдоха други, които честно мога да кажа, че свършиха прекрасно работата си и дори коригираха и друг дефект, който ние от некомпетентност не бяхме забелязали.

Та така. Резултат - 2 000 лв., 4 дни платен отпуск, 2 месеца и куп изхабено време и пари за телефонни разговори и най-вече скъсани нерви. 

В заключение мога да кажа с чисто сърце: тези хора заслужават да фалират.

П.С. Бях писала във фейсбук страницата на Бест Панорама. Оказа се че те четат тази тема. Пожелавам им да си вземат поука как не се работи с клиенти. С най-добри чувства.   bouquet

# 134
  • София
  • Мнения: 208
Бест панорама за съжаление не са по-добри. Аз бях загледала това остъкление и споделих с една приятелка. Ние обаче се забавихме с поръчката, заради други неща, а те понеже харесали идеята, решиха да поръчат от там. Резултата беше доста приличаш на описаната ситуация с Градеви....сега всичко са монтирали, но след доста нерви и проблеми, а мацката е със съвсем малко бебче и бързаха точно поради тази причина.

Общи условия

Активация на акаунт