LaRedoute - кодове - 29

  • 44 416
  • 484
  •   1
Отговори
# 240
  • Пловдив
  • Мнения: 154
Според мен, трябваше вече да си ги получила. А беше ли излязла от акаунта си, след като я покани?

# 241
  • София
  • Мнения: 67
Според мен, трябваше вече да си ги получила. А беше ли излязла от акаунта си, след като я покани?
В интерес на истината май не
Но после излязох... а сега като си гледам там в ПОкани приятел и срещу нейното име ми стои надпис "предстои потвърждение"

П.П. а да си правя ли труда да им пращам фактура за следващия бонус, или направо да действам по процедурата наново Simple Smile

Последна редакция: нд, 24 май 2009, 20:09 от carbo

# 242
  • Мнения: 2 336
намерих каквото търсих  Hug

# 243
  • Мнения: 305
Може ли някой да сподели ли как може да се види при всяка отделна поръчка какъв код е използван, вече забравих кои за БД пусках. А отказват ли поръчка ако 2 пъти ползвам 1 и същ, или още при въвеждането няма да се приеме?

Ето така:
Suivre mes commandes - Toutes mes commmandes - Ma commande du / датата на поръчката/- влизаш в поръчката - горе с дребен зелен шрифт - Voir mon offre spéciale sur cette commande - първия /горен/ код е някакъв си техен номер и под него е кода, който си ползвала.
  bouquet

# 244
  • Пловдив
  • Мнения: 154
Според мен, трябваше вече да си ги получила. А беше ли излязла от акаунта си, след като я покани?
В интерес на истината май не
Но после излязох... а сега като си гледам там в ПОкани приятел и срещу нейното име ми стои надпис "предстои потвърждение"

П.П. а да си правя ли труда да им пращам фактура за следващия бонус, или направо да действам по процедурата наново Simple Smile

Не на всички са искали фактурата. Освен това, първо трябва приятелят да е оползотворил кода от поканата/пак не се отнася за всички  Rolling Eyes /с първата си поръчка, да я е получил  и чак тогава им пишеш за бонуса от 20 евро.
На мен ми отговориха, че не мога да получа 20-те евро, тъй като приятелят ми си е избрал подарък към поръчката, вместо да използва кода за отстъпка.

# 245
  • София
  • Мнения: 67
Много благодаря Simple Smile
Направих нова регистрация и получих двата кода  Peace
Сега ще мисля как да ги оползотворя най-добре Simple Smile

# 246
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Получих сака на Лафума от код 54437 - бял с розови цветя. Не съм проверявала дали го има в албума със снимките на подаръци, ако го няма можете да го видите тук. Чантата е хубава, голяма, би побрала много неща.
Искам да попитам какви са условията за побзване на този код? Индивидуален ли е? Ще ми се да поръчам с друг подарък че напълних родата с куфари и тренчове  ooooh!

# 247
  • Хасково
  • Мнения: 612
Разменям коктелният сет !
Имам чанти дора , спайдермен , тренчове .....

# 248
  • Мнения: 4 546

На мен ми отговориха, че не мога да получа 20-те евро, тъй като приятелят ми си е избрал подарък към поръчката, вместо да използва кода за отстъпка.

току що ми отговориха същото.

# 249
  • Мнения: 6
Здравейте, имам следния въпрос - колко време има валидност изпратен код за не пристигнал артикул ?Пускахме поръчка с една приятелка през март, от нейния акаунт и един лот за мен го нямаше.Четох тук във форума, че пращали код за приспадане на сумата в случай на липсващ артикул, но тя каза че не са й пращали въпросния код на ел.поща.Има ли начин да си върна поне сумата, при все че вече сме май месец?Дано да сте ме разбрали, чакам с нетърпение някоя компетентна мама да ме "осветли",защото ще пускаме пак поръчка. Много благодаря предварително.  Praynig

# 250
  • Мнения: 3
Здравейте, днес са ми изпратили това: http://m-laredoute.pprnl.net/nl/jsp/m.jsp?c=97e8ca29ea201f661c
Някакъв код ли е и какви са условията, ако е такъв Embarassed

# 251
  • Хасково
  • Мнения: 612
Здравейте, имам следния въпрос - колко време има валидност изпратен код за не пристигнал артикул ?Пускахме поръчка с една приятелка през март, от нейния акаунт и един лот за мен го нямаше.Четох тук във форума, че пращали код за приспадане на сумата в случай на липсващ артикул, но тя каза че не са й пращали въпросния код на ел.поща.Има ли начин да си върна поне сумата, при все че вече сме май месец?Дано да сте ме разбрали, чакам с нетърпение някоя компетентна мама да ме "осветли",защото ще пускаме пак поръчка. Много благодаря предварително.  Praynig
Да!
Виж в другата тема в първият пост на Алекс пише за писма при проблем с поръчката и отбележете липсващият артикул и т.н. !
Ще ви пратят чек по емайла Wink

# 252
  • Мнения: 305
Здравейте, имам следния въпрос - колко време има валидност изпратен код за не пристигнал артикул ?Пускахме поръчка с една приятелка през март, от нейния акаунт и един лот за мен го нямаше.Четох тук във форума, че пращали код за приспадане на сумата в случай на липсващ артикул, но тя каза че не са й пращали въпросния код на ел.поща.Има ли начин да си върна поне сумата, при все че вече сме май месец?Дано да сте ме разбрали, чакам с нетърпение някоя компетентна мама да ме "осветли",защото ще пускаме пак поръчка. Много благодаря предварително.  Praynig

Писа ли им писмо за липсващ артикул? Във фактурата има ли го?
Всичко по тези въпроси е написано в 1 пост на
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=399597.0

П.П: пиши ми на лични в случай, че не можеш да се справиш. На мен Алекс ми държа ръката, когато ми липсваха чаршафи hahaha

# 253
  • Пловдив
  • Мнения: 154
mire_niko, този номер на ваучер не се получава по ел. поща, а на адреса по регистрация с писмо. Освен ако не си им писала , като  искаш номера да ти бъде изпратен и на мейла.  
Нека приятелката ти провери дали такъв ваучер изобщо е бил издаден и след това им пишете да ви дадат номера на имейла.  Peace

# 254

Общи условия

Активация на акаунт