20 ОУ и 22 СОУ

  • 120 340
  • 925
  •   1
Отговори
# 795
  • София
  • Мнения: 2 814
Моите деца учат френски, а с този език има само една паралелка. Другата седмица ще се поинтересувам за немските и ще ти пиша.
Благодаря ти Спунк   bouquet
а след 4 клас по френски не стават ли две паралелки?

# 796
  • София
  • Мнения: 6 308
Май при всеки випуск нещата са различни, но от доста време френската паралелка е само една.

# 797
  • Мнения: 1 356
Езиковото обучение е много по-добро в сравнение с другите училища, най-малкото поради факта, че часовете са повече. Имайте предвид, че от трети клас десетте допълнителни часа са платени. В пети клас се започва изучаване на география на чуждия език, а от шести - и история.

това от кога е, с платените 10 часа, и кога се провеждат тези допълнителни часове? Нали за 20то е въпроса?

# 798
  • София
  • Мнения: 6 308
Преди време съм писала в темата. Мисля, че нищо не се е променило.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=416449.msg16226459#msg16226459
Схемата в четвърти клас е същата като в трети. Платените часове не са задължителни.

# 799
  • Sofia
  • Мнения: 940
Моля родителите, които са записвали първолаци в 20-то да кажат подробности за тетрадката-списък, която се появява 1 седмица преди датата за записвания и се пази и се дежури за нея. Днес разбрах за това чудо и още не мога да повярвам.

Последна редакция: пт, 22 фев 2013, 23:31 от Баба ви Яга

# 800
  • Мнения: 1 356
Преди време съм писала в темата. Мисля, че нищо не се е променило.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=416449.msg16226459#msg16226459
Схемата в четвърти клас е същата като в трети. Платените часове не са задължителни.

Ами добре че уточни, моето дете учи 2 години в 20 у-ще, и тези т.нар. допълнителни часове, са 2 часа дневно по време на занималнята, в които се подготвят децата по предмета (пишат домашни, четат и учат думите взети през деня) , а не са допълнителни часове, доп. часове означава и отделен учебник и отделно преподаване, а това си е чиста занималня. Тоест те не фигурират като такива часове към у-щето.
Занималнята 3 и 4 кл. не е към у-щето, а към отделна фирма.
Да, езиковото обучение е малко по-добро от другите у-ща, но има много какво да се желае. Но да , като цяло това е едно от най-добрите у-щата в София.

# 801
  • Мнения: 349
Моля родителите, които са записвали първолаци в 20-то да обяснят за тетрадката-срисък, която се появява 1 седмица преди датата за записвания и се пази и се дежури за нея. Днес разбрах за това чудо и още не мога да повярвам.

Моето дете също учи в първи клас на 20 ОУ и в никаква подобна тетрадка не сме се записвали. Това си е някаква самодейна организация на родителите, на която и аз много се учудих миналата година. Също като теб, прочетох тук в тази тема за въпросното записване и също като теб попитах "що е то?"  Laughing Отговорът беше, че в последна сметка, на края на всички останали критерии, които е посочило у-щето, ще се има предвид входящият номер на молбата, та бутаницата е за по-преден номер.

Още веднъж казвам, че аз лично не съм се записвала в нищо подобно. Отидох и подадох документите на втория или третия ден от записването (не помня точно), когато нямаше почти никакви други родители.
Приеха детето, защото отговаря на определените от самото училище критерии, без оглед на никакви странични организации.
Ако отговаряте на условията, според мен спокойно можеш да си занесеш документите, когато прецениш и да не се притеснявате! Последното нещо, което гледат, е входящия номер! Но ти си знаеш, ако искаш се запиши. Споделям моя опит! Peace Желая успех! Peace

# 802
  • София
  • Мнения: 1 457
Моля родителите, които са записвали първолаци в 20-то да обяснят за тетрадката-срисък, която се появява 1 седмица преди датата за записвания и се пази и се дежури за нея. Днес разбрах за това чудо и още не мога да повярвам.

Моето дете също учи в първи клас на 20 ОУ и в никаква подобна тетрадка не сме се записвали. Това си е някаква самодейна организация на родителите, на която и аз много се учудих миналата година. Също като теб, прочетох тук в тази тема за въпросното записване и също като теб попитах "що е то?"  Laughing Отговорът беше, че в последна сметка, на края на всички останали критерии, които е посочило у-щето, ще се има предвид входящият номер на молбата, та бутаницата е за по-преден номер.

Още веднъж казвам, че аз лично не съм се записвала в нищо подобно. Отидох и подадох документите на втория или третия ден от записването (не помня точно), когато нямаше почти никакви други родители.
Приеха детето, защото отговаря на определените от самото училище критерии, без оглед на никакви странични организации.
Ако отговаряте на условията, според мен спокойно можеш да си занесеш документите, когато прецениш и да не се притеснявате! Последното нещо, което гледат, е входящия номер! Но ти си знаеш, ако искаш се запиши. Споделям моя опит! Peace Желая успех! Peace

Аз да допълня, че ако отговаряш на критериите 100% е абсолютно ненужно да дебнете списъци, НО ако не отговаряш по адресна регистрация и т.н шанса детето да влезе е да бъдеш възможно най-преден входящ номер т.е първи от тези които не покриват напълно критериите.  Този списък миналата година, а и до колкото разбрахме почти всяка година, беше направен именно поради тази причина. Да не става тъпканица и навалица кой кога дошъл и кой  преди кой е при подаването, основно за деца които НЕ покриват на 100% критериите, а разчитат на прием по входящ номер и както видяхме не е непостижимо. Grinning

# 803
  • София
  • Мнения: 6 308
Преди време съм писала в темата. Мисля, че нищо не се е променило.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=416449.msg16226459#msg16226459
Схемата в четвърти клас е същата като в трети. Платените часове не са задължителни.
Ами добре че уточни, моето дете учи 2 години в 20 у-ще, и тези т.нар. допълнителни часове, са 2 часа дневно по време на занималнята, в които се подготвят децата по предмета (пишат домашни, четат и учат думите взети през деня) , а не са допълнителни часове, доп. часове означава и отделен учебник и отделно преподаване, а това си е чиста занималня. Тоест те не фигурират като такива часове към у-щето.
Занималнята 3 и 4 кл. не е към у-щето, а към отделна фирма.
Да, езиковото обучение е малко по-добро от другите у-ща, но има много какво да се желае. Но да , като цяло това е едно от най-добрите у-щата в София.
Права си, трябваше да подчертая, че платените часове са в частна занималня.  Peace
Мисля, че дали ще наричаме следобедните часове допълнителни или самоподготовка е въпрос на терминология. Не зная как са стоят нещата в немските паралелки, но дори и само да подготвят уроците и да пишат домашните си, то го правят с преподавател по език. Не съм чувала в друго училище нещата да са уредени по този начин.
Съгласна съм с теб, че има много какво да се желае. Голям проблем според мен е текучеството на преподаватели по френски и немски.

# 804
  • Sofia
  • Мнения: 2 577
В нашето училище - 73 СОУ също има занималня, която се организира от настоятелството по немски слетобед.

Въпросът е как се преподава в часовете сутрин и дали учителите изискват от учиниците си или уч.процеса е лежерен ....

Притеснявам се ако в сутрешните часове учителите не са взискателни, дори детето да се подготвя било на занималня, било на частни уроци, неговия напредък ще е само частен случай ... няма да има синхрон с учебния процес в училище и часовете ще се превърнат в загуба на време.... не съм сигурна че ясно изразих мисълта си  Wink

# 805
  • Мнения: 1 356

Мисля, че дали ще наричаме следобедните часове допълнителни или самоподготовка е въпрос на терминология.

Ами така мислиш ти, но това е подготовка за следващия ден, не са допълнителни занимания. Занималнята е измислена така че да е в помощ на материала който се взима в у-щето, който хич не е малко. Но това е всичко което предлага. Peace

Допълнителни часове означава такива в Алианса, или където и да е другаде, несвързани с у-щето, и където детето се подготвя отделно от материала взет по време на часовете по език. Не е въпрос на терминология, защото информацията става невярна Peace

# 806
  • Sofia
  • Мнения: 2 577
Моля, кажете защо смятате, че материала който се преподава в училище "въобще не е малко" !?

Запознати ли сте с учебния план на 1 и по-горните класове !?

Горе-долу какви знания имат четвъртокласниците ?

# 807
  • София
  • Мнения: 6 308
Не желая да влизам в махленски спорове.
Ако мога да отговоря на нечий конкретен въпрос, ще се радвам да съм полезна.

# 808
  • Мнения: 1 356
Никой не желае да влиза в махленски спорове. НО  не е коректно информацията да не е вярна.


alegra,Материалът който се преподава в у-щето по езиците е доста сериозен и количеството му също. Трябва да се учи доста с децата в къщи,или в занималнята, за да може да се покрива и те да са подготвени.

# 809
  • Sofia
  • Мнения: 2 577
Съжалявам, че постът ми е се възприема като "махленски спор".

В случая не оспорвам по никакъв начин изнесената информация, а само питам какво се случва в класовете след първи клас, защото моето дете е в в 1 клас с изучаване на немски и аз нямам
впечатление да му се предава много материал, дори напротив. Затова исках да разбера дали има разлика в преподаването по немски и между двете училища.

Общи условия

Активация на акаунт