AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 50

  • 41 367
  • 761
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 413
Момичета, които имате проблеми с програмата AVON и GLOBUL, напишете ми ЛС и ще ви дам телефона на акаунт мениджъра на Глобул отговарящ за AVON.

# 121
  • Мнения: 15
Моля някой ако може да ми обясни точно условията за направа на карта с програма avon на globul.Какви са месечните такси ,минутите колко са и към кои оператори и хора може да се говори безплатно.Ката цяло всичко за avon и globul.

# 122
  • Варна
  • Мнения: 112
на мен дори не ми пишеш че има по негостиг това калъфче, да звъня ли на Любимките си в коол центъра да ги питам.
това къде ти дойде като инфо?
Аз също имах втора поръчка в к.12, но няма и помен от калъф, нито някаква информация във фактурата за липса. Първо ни зарибяват, после се измъкват, с ... еко чанта например, некоректно е!

# 123
  • Варна
  • Мнения: 112
Моля някой ако може да ми обясни точно условията за направа на карта с програма avon на globul.Какви са месечните такси ,минутите колко са и към кои оператори и хора може да се говори безплатно.Ката цяло всичко за avon и globul.

https://www.avon.bg/REPSuite/static/images/Avon_Globul/index.htm

# 124
  • Мнения: 15
Моля някой ако може да ми обясни точно условията за направа на карта с програма avon на globul.Какви са месечните такси ,минутите колко са и към кои оператори и хора може да се говори безплатно.Ката цяло всичко за avon и globul.

https://www.avon.bg/REPSuite/static/images/Avon_Globul/index.htm

благодаря

# 125
  • Мнения: 128
Момичета може ли някой да ми каже от коя кампания  и до коя е новото натрупване за клуба на предствителя  .

# 126
  • Мнения: 18


НОВИТЕ КАМПАНИЙ ЗА КЛУБ са: К13-К17

# 127
  • Мнения: 170
vesi vas и на мен ми отказаха кредитна карта.Държа да отбележа,че аз сама попълних формуляра и написах заплатата си като държавен служител.Вярно,че отскоро съм представител на Avon, но пък това не беше посочено като условие за получаване на карта.Момичето,което ми се обади с "радостната вест" каза,че не знае какви са мотивите за отказа - просто отказват и това е.И понеже си колежка,това ми прозвуча като да те обвинят в престъпление без да ти кажат какво си извършил.Ноооо,здраве да е - щом не ме щат като клиент в тази банка  #2gunfire

# 128
  • Мнения: 18
Това за майчинството явно е заразно по банките. Аз онзи ден питах за разширяване на лимита на картата ми към друга банка, която има преференциални условия за нашата фирма. Директно ми казаха, че като се провери дохода в НОЙ ще откажат, като видят че дохода е от обещетение от НОЙ, а не от работодател.
Явно имат различни изисквания, защото РББ ми издадоха тази карта след като бях вече по майчинство, а другата банка ми вдига вече веднъж лимита откакто съм по майчинство.

Последна редакция: нд, 13 сеп 2009, 00:38 от TASS

# 129
  • Мнения: 619
Аз нямам никакви доходи, съответно нищо не писах ... Нередовна съм в поръчките и в плащането, а нали имаше такова условие ... Явно имат някакъв друг критерий за одобрение ...

# 130
  • Мнения: 15
Гледах калъфа за мобилен телефон в темата за обсъждане на продукти и искам да ви попитам наистина ли е на такива някакви странни ресни или на мен така ми се струва?

# 131
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Дразнещото в цялата ситуация с кредитните карти е, че определено се проявява двоен стандарт при издаването им, а аз поне за сега нямам намерение да съм част от него. От банката ми казаха, че нямало голям интерес към тях, а като гледам как се отнасят и с тези, които го проявяват такъв, ми става зле. Сигурна съм в информацията, че има договорка да не се отказва издаването. В същото време започват да се оправдават с икономическата криза, намалена печалба на банката, да трият ръце с майчинство и каквото още се сетят. Знам, че нееднократно е имало разправия между Ейвън и РББ за тези карти. В началото бях ужасно тъжна заради отказа. Сега се амбицирах да променя нещата. Дано не ми дават напразни надежди.

А за спирането на карти към мобилни оператори използвам един сигурен трик. Когато реша да го направя /обикновено е към момент, в който предстои да изтече договора/, отивам в някой от центровете им и преминавам от абонамент към "прима" или "би канект" карта. Така запазвам номера и след месец пак се включвам на друг абонамент, ако сегашният не ми е позволявал да мина на по-нисък план.

# 132
  • Мнения: 109
мога ли да тегля от кредитната карта
и до кога трябва да ги върна ?
каквси са лихвите ако закаснея ?

# 133
  • Мнения: 812
Понеже се замислям дали да не стана и аз дистрибутор на еивън някой би ли ми разяснил условията на ЛС   bouquet

# 134
  • Варна
  • Мнения: 112
Понеже се замислям дали да не стана и аз дистрибутор на еивън някой би ли ми разяснил условията на ЛС   bouquet

Добре е да се обърнеш към някой от координаторите за изчерпателна информация. Иначе на страницата на Ейвън има форма за обратна връзка с теб, а също и друга полезна информация:)
http://www.avon.bg/PRSuite/opportunities_landing.page

Общи условия

Активация на акаунт