Радвам се, че открих този форум, в който и аз да изразя отношението си към детска кухня "ЯН БИБИЯН". Общо взето БЯХ доволна от ястията и менюто, но от известно време насам започнаха гафофе, които вече немога да пренебрегвам. Не съм конфликтна личност, не очаквам да са безгрешни, освен това те винаги се компенсират с безплатна храна за един ден, но в крайна сметка смятам, че трябва да са по-отговорни и да имат повече контрол що се отнася до всяка една партида. Преди време имаше развалено основно ястие (аз съм една от майките, които се събрахме пред пункта в ж.к.Суха река бл.26). След като сигнализирахме наистина ни отговориха, че няма други оплаквания. Питам се колко ли такива трябва да има и надали всеки, който открие проблем в храната сигнализира за това. Дори има родители, които не опитват това, което дават на децата си. Лично на мен от време на време ми киселеят супите, но не съм се оплаквала, тъй като съм чувствителна към киселия вкус и реших, че може би преовеличавам. Веднъж пак имаше загорял десерт - не съм го правила проблем, в един момент супите бяха толкова течни, че слагах по 3 сухара и пак беше невъзможно да се поднася с лъжица. Може би някой се е обаждал относно това, защото супите се подобриха, поне за сега. Днес обаче се случи нещо, което със сигурност много ме разочарова. Десертът трябваше да бъде мляко с грис, но на външен вид беше мноооооооого течно. Това все пак не ме смути толкова, колкото вкуса му - зачудих се млякото дали е претърпяло някаква термична обработка и грисът въобще нямаше вкус на сварен, а сякаш беше пуснат просто ей така от пакета и хоп - в готовото мляко??????? Веднаха вдихнах телефона и попитах жената отсреща дали имат проблем с десерта. Тя естествено ми каза, че няма други оплаквания. Признавам, че бях ефектирана, но и нейното държание определено ме предизвика. Попитах на кой адрес веднага да занеса въпросния десерт, а тя ме попита от къде да знаела, че не го правя нарочно. На репликата казана за пореден път "вие сте единствената с оплакване" аз и напомних за скорошната случка с разваленото основно и техния даден отговор тогава беше, че било от развалени домати. Тя явно беше забравила какво е говорила тогава и ми отсече, че не готвели с домати. Тогава защо имахме безплатна храна за миналия понеделник точно тези майки, който се заговорихме пред пункта и се обадихме с конкретни имена!!!!! Разговорът ни беше доста дълъг и доста неприятен. След като неможеше вече да каже, че съм единствената, се оказа, че само при този пункт ставали истерии. Явно пункта е виновен. Накрая ми заяви, че ще се радват да не съм техен клиент и щом не ми харесва тяхната кухня да се откажа. Аз смятам да го направя, но когато се уверя, че всичко вече е под строг контрол и всички партиди, които се готвят да бъдат съблюдавани, а не да вземат проба от първата партида и да я сложат в хладилника а след това как приготвят останалите - те си знаят. Според мен това е причината на едни храната да е добра, а на други - осакатена. Всеки има право на избор, така е, но аз вече започвам да го приемам като недобре свършена работа и ПОДИГРАВКА С ХОРАТА, подигравка с децата ни. Ако всеки изкаже мнение и при проблеми се обажда на дадените телефони или имейл адрес, вярвам, че няма да се допускат такива грешки от тяхна страна. Аз със сигурност няма да мълча повече, като по този начин ще защитавам интересите на нашите деца!!!
поздрави: Виктория Дашева