за детска кухня "Ян Бибиян"

  • 35 811
  • 88
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 14
Мили майки и татковци, съветвам ви да опитвате храната от кухнята преди да я предложите на своето дете, колкото и доверие да имате!

Радвам се, че открих този форум, в който и аз да изразя отношението си към детска кухня "ЯН БИБИЯН". Общо взето БЯХ  доволна от ястията и менюто, но от известно време насам започнаха гафофе, които вече немога да пренебрегвам. Не съм конфликтна личност, не очаквам да са безгрешни, освен това те винаги се компенсират с безплатна храна за един ден, но в крайна сметка смятам, че трябва да са по-отговорни и да имат повече контрол що се отнася до всяка една партида. Преди време имаше развалено основно ястие (аз съм една от майките, които се събрахме пред пункта в ж.к.Суха река бл.26). След като сигнализирахме наистина ни отговориха, че няма други оплаквания. Питам се колко ли такива трябва да има и надали всеки, който открие проблем в храната сигнализира за това. Дори има родители, които не опитват това, което дават на децата си. Лично на мен от време на време ми киселеят супите, но не съм се оплаквала, тъй като съм чувствителна към киселия вкус и реших, че може би преовеличавам. Веднъж пак имаше загорял десерт - не съм го правила проблем, в един момент супите бяха толкова течни, че слагах по 3 сухара и пак беше невъзможно да се поднася с лъжица. Може би някой се е обаждал относно това, защото супите се подобриха, поне за сега. Днес обаче се случи нещо, което със сигурност много ме разочарова. Десертът трябваше да бъде мляко с грис, но на външен вид беше мноооооооого течно. Това все пак не ме смути толкова, колкото вкуса му - зачудих се млякото дали е претърпяло някаква термична обработка и грисът въобще нямаше вкус на сварен, а сякаш беше пуснат просто ей така от пакета и хоп - в готовото мляко??????? Веднаха вдихнах телефона и попитах жената отсреща дали имат проблем с десерта. Тя естествено ми каза, че няма други оплаквания. Признавам, че бях ефектирана, но и нейното държание определено ме предизвика. Попитах на кой адрес веднага да занеса въпросния десерт, а тя ме попита от къде да знаела, че не го правя нарочно.  На репликата казана за пореден път "вие сте единствената с оплакване" аз и напомних за скорошната случка с разваленото основно и техния даден отговор тогава беше, че било от развалени домати. Тя явно беше забравила какво е говорила тогава и ми отсече, че не готвели с домати. Тогава защо имахме безплатна храна за миналия понеделник точно тези майки, който се заговорихме пред пункта и се обадихме с конкретни имена!!!!! Разговорът ни беше доста дълъг и доста неприятен. След като неможеше вече да каже, че съм единствената, се оказа, че само при този пункт ставали истерии. Явно пункта е виновен. Накрая ми заяви, че ще се радват да не съм техен клиент и щом не ми харесва тяхната кухня да се откажа. Аз смятам да го направя, но когато се уверя, че всичко вече е под строг контрол и всички партиди, които се готвят да бъдат съблюдавани, а не да вземат проба от първата партида и да я сложат в хладилника а след това как приготвят останалите - те си знаят. Според мен това е причината на едни храната да е добра, а на други - осакатена. Всеки има право на избор, така е, но аз вече започвам да го приемам като недобре свършена работа и ПОДИГРАВКА С ХОРАТА, подигравка с децата ни. Ако всеки изкаже мнение и при проблеми се обажда на дадените телефони или имейл адрес, вярвам, че няма да се допускат такива грешки от тяхна страна. Аз със сигурност няма да мълча повече, като по този начин ще защитавам интересите на нашите деца!!!

поздрави: Виктория Дашева

# 16
  • Мнения: 3 993
И аз се радвам, че откривам тази тема, къде съм се разсейвала цяла седмица, та не съм я видяла, не знам.
Писала съм за ДК "Ян Бибиян" тук във форума няколко пъти и то много положителни мнения. НО нещата за мен се промениха. Поръчвах от тях целия месец август, докато държавната ни кухня беше в отпуск; преди и след това още няколко пъти в съботи и празнични дни. Като цяло бях доволна, особено в сравнение с "Ози" и от двете кухни избрах "Ян Бибиян" на принципа на по-малкото зло.

Последните ми поръчки от тях бяха вчера, онзи ден и последната събота, по обясними причини - държавната ни кухня почива.
До вчера съм се обаждала веднъж да правя рекламация на едно съботно меню, в което само супата ставаше за ядене, второто беше каша (!!!), а десерта - бисквитена торта, в която имаше толкова много бисквити и толкова малко крем, че лъжицата стоеше права забучена вътре и не можех да разбъркам. За кашата е ясно, че нито е подходяща за основно ядене на обяд, нито е сериозно да я предлагат по принцип. Възмутих се много, за 5 лева само супата да става за ядене, обадих им се - била съм единствената, която прави рекламация, но ще проверят и ще си вземат бележка  Crazy. За менюто ми обясниха, че имали лекарка - детски специалист по хранене и диетология май казаха - която съставяла менюто и отговаряла за него (щото аз питах какво полезно и съдържателно като хранителна стойност има в брашнена каша?!).
Дрън-дрън, никаква забележка не си взеха!  Naughty И преди е имало гадости, като прегорен бешамел, мазни супи/манджи, липса на месо/риба и т.н., но не съм се обаждала всеки път да се оплаквам - утешавах се, че поръчвам от тях временно и за малко  Embarassed.

Вчера обаче, чашата преля. Менюто беше: рибена супа, лазаня и млечен крем с конфитюр. Какво получих аз: картофена супа, която даже не миришеше на риба, месо от риба отсъстваше, но вътре плуваше едно парче кожа от риба. Второто беше макарони със сирене, плуващи в някакъв сос - доматен май...много далеч от лазаня (преди месец готвиха лазаня и беше съвсем различно). Десерта ми беше лилав на цвят и безвкусен, изглеждаше точно като оцветен с боя. Нищо от изброеното не дадох на детето, нито аз ядох, изхвърлих всичко. Единственото положително в случката е, че не сме платили, доставчика нещо се объркал,че аз съм му платила предния ден, мъжа ми предложил пари, но той отказал до изясняване. Не са ми звъняли за пари, но АЗ им се обадих днес (вчера ги нямаше) и добре ги насолих. Жената на телефона ми се извини, каза ми, че съм единственета с рекламация за вчера ( каква изненада! Stop) и щели да си вземат бележка и т.н. старите глупости. Накрая й казах, че ми е най-лесно да не поръчвам повече от тях и точно това възнамерявам да направя. Толкова съм разочарована, а така ги хвалих преди... Confused

За протокола: винаги са ни доставяли храната рано, между 7:30 и 8:15ч., но странното е, че толкова рано сутрин храната не е гореща, понякога е леко топла, но по-често е изстинала. Чудила съм се кога готвят, но не питам, да не би отговора да ме шокира. Много са коректни с доставките, и мъже и жени доставчици са точни и усмихнати, винаги ми звънят като влязат във входа, за да станем, ако не сме будни, докато се изкачат по стълбите до нас...В деня, когато заминавахме на море, ги бяхме помолили да ни доставят рано между 7 и 7:30ч., защото пътуваме и тръгваме рано, доставчика спази уговорката и дойде в 7:15ч. В това отношение са точни и нямам забележки към тях. 

# 17
  • Мнения: 3 993
.....................
Днес обаче се случи нещо, което със сигурност много ме разочарова. Десертът трябваше да бъде мляко с грис, но на външен вид беше мноооооооого течно. Това все пак не ме смути толкова, колкото вкуса му - зачудих се млякото дали е претърпяло някаква термична обработка и грисът въобще нямаше вкус на сварен, а сякаш беше пуснат просто ей така от пакета и хоп - в готовото мляко??????

Аз смятам да го направя, но когато се уверя, че всичко вече е под строг контрол и всички партиди, които се готвят да бъдат съблюдавани, а не да вземат проба от първата партида и да я сложат в хладилника а след това как приготвят останалите - те си знаят. Според мен това е причината на едни храната да е добра, а на други - осакатена...

Най-вероятно си права, защото десертът онзи ден, мляко с грис, при нас беше съвсем нормален, аз го пробвах, детето си го изяде. Изглежда наистина правят партиди храна с различно качество. Peace
Какво възнамеряваш да предприемеш срещу тях? Ако мога да помогна с нещо, насреща съм.

Чудила съм се, ако храната е развалена или в подобен случай и нещо стане с детето, като описания от nells инцидент например, как ще докажа, че съм получила храната именно от тях, като нямам никакъв документ? Мисля, че трябва да дават поне касови бележки, вие как смятате? newsm78 Нещо никакъв контрол не виждам аз в този бизнес на частните кухни...

# 18
  • Мнения: 1 167
Една приятелка взима от там и е доволна за сега. Каза че понякога сипвали повечко м/у 230-260 гр.  на порция.

# 19
  • София
  • Мнения: 23 097
Една приятелка взима от там и е доволна за сега. Каза че понякога сипвали повечко м/у 230-260 гр.  на порция.
Да, аз също съм приятно изненадана, че храната определено е повече от 200 гр  Peace Имам база за сравнение с друга частна кухня!

# 20
  • Мнения: 14
здравейте на всички,
на въпроса какво мислиш да правиш, ще ви кажа, че аз направих следното нещо:
- обадих се в "защита на потребителите", но от там културно ме изслушаха и след това ми обясниха, че когато се отнася за хранителни продукти, трябвало да се обърна към риокос (бившето ХЕИ) и ми дадоха тел, на който естествено никой не ми вдигна, защото понеделник беше почивен ден. След това не съм звъняла, но от една майка разбрах, че за да ти направят проба на ястието струвало 50 лв. Не съм проверявала, но не вярвам да е лъжа. Ако има още една издънка обаче ще се постарая да се свържа с тях.
- написах гневено писмо на e-mail адреса на кухнята, където кореспонденцията чете самият изпълнителен директор. Прецених, че той може и да не знае какво става, ако ние майките не го уведомим, а накрая той да обере пешкира. Дадох шанс.

         ето какво написах аз:

пише Ви майката на Симона Стоянова, редовни ваши клиенти сме от 5 месеца насам. Надявам се си спомняте, че и друг път съм писала и то само хубави неща и винаги съм изпитвала благодарност. Честно казано се е случвало да се съмнявам в качеството на някои от ястията, като например кисела супа, която за мен е пред разваляне, прекалено течна супа, много гъст десерт, в който се налага добавяне на течност например мляко, но никога не съм се обаждала да се оплаквам, защото наистина както каза днес вашата колежка на телефона, няма угодия и всеки има различен вкус. Нямам за цел да се заяждам, а да ви помоля да подложите под строг контрол всяка тенджера, от която излиза готовата продукция. Не е моя работа да разследвам защо на една майка десерта е добър, а на друга - за нищо не става. Точно това се случи днес . Десерта, който трябваше да дам на дъщеря си изобщо не прилича на мляко с грис. Много течно, съмнявам се, че грисът беше сварен пък и честно казано, и за млякото се почудих. Наблъскана захар за вкус. Много се вбесих, защото вашият персонал много добре знае какво изнася. Реших, че този път незабавно ще се оплача, тъй като аз разчитам на вас, знам че детето има какво да яде и изведнъж....Няма да коментирам поведението на колежката Ви, защото наистина и аз бях ефектирана, но се разбрахме да пратя по шофьора Ви въпросния десерт (бях готова да тръгна веднага и да го донеса, за да не мине много време, но за съжаление нямаше къде и на кого). Много държа да получа отговор дали ви харесва и дали е подходящ за детенце. Аз лично не бих го консумирала, дори накарах свекърва ми да го пробва, да не би случайно моя вкус нещо да се нарушил. Тя потвърди, че десерта е негоден. Жената, която прие телефонното ми обаждане казва, че не е специалист, аз също не съм, но мисля, че не е необходимо да си такъв, за да разбереш кое е хубаво и кое не. За да седна да пиша толкова, трябва да съм доста разгневена, уверявам ви, че не го правя нарочно, както се усъмни колежката Ви. Ако имате проблемен човек от персонала в кухнята по-добре го светнете, че народа не е толкова смотан и няма да си мълчи вечно, от колкото да ви се петни името и да се създават конфликти.
>>
>>
>>
>>Ние майките от квартала, обикновено се събираме в парка и коментираме най-различни теми, сред които и детските кухни. Уверявам Ви, че не всяка майка се обажда, когато и накиселее супата, когато намери перушина в яденето или когато директно изхвърли ястието в канала. Направи ми лошо впечатление, че днес вашата колежка ми каза ,че друг сигнал не е имало, но това не значи, че сме с единствения такъв десерт. Преди две седмици когато имаше развалено основно ястие никоя от нас не се беше обадила в кухнята. На другия ден реших да уведомя момичето на пункта, но и нейния отговор бе, че няма оплаквания. Тогава реших да изчакам пред пункта и да питам следващите майки, идващи за храна. За съжаление не можех да чакам много, но се събрахме три. Тогава чак сигнализирахме, защото и те потвърдиха, че яденето наистина е било е развалено. След това ни казахте, че било от доматите и дори се компенсирахте. На тези три майки дадохте безплатна храна за миналия понеделник. Днес се наложи да напомня този случай на колежката ви по телефона, (нали твърди че няма оплаквания ),а тя ме изуми като каза, че не готвите с домати. Предложи ми жената да се откажа от вашите услуги, но аз и казах, и на Вас ви казвам, че ще се откажа тогава, когато всичко се приготвя така както трябва да бъде. Всеки има право на избор, едни се отказват, нови идват, но и новите ще са потърпевши, ако не се оправят нещата.
>>
>>
>>Не знам дали сте в течение, но вече сте наясно с моето мнение. Пак казвам, че не се заяждам, защитавам правата си като клиент, защитавам децата ни. Не ми е целта компенсацията, не желая такава. Искам да няма повече такива имейли, нито от мен, нито от други.

           сега копирам и отговора, който получих днес сутринта:

ЗДРАВЕЙТЕ,
>съжалявам, че трябва да си пишем този път по неприятни инциденти с храната която предлагаме.
>Като изпълнителен директор на Ел Ви Ди Ви ООД ( Ян Бибиян)
>мога само да Ви отговоря, че ще има промяна в колектива на кухнята, от където явно става това.
>Не сте единствената майка, на която и прави впечетление зачестилите проблеми в приготвяните ястия.
>Като детска кухня, а и каквато и да е кухня смятам, че това е недопустимо.
>Нямам някакво извинение или оправдание за случилото се.
>Имам претенций и изисквания за най-добра кухня в София, а се случва за 4-ти път този месец да имам проблем с някое от ястията.
>Надявам се да го разреша.
>Същевременно приемам критиката и още един път се извинявам за причиненото неудобство и възникналите евентуално проблеми от това.
>Единствено оправяне на влошеното качество и някакво компенсиране на пропуснатия храноден, би ли оправило лошото впечатление от нашата детска кухня?
>
>Мога да Ви поканя, ако желаете да разгледате и видите начиа по-които пристига хранат, съхранява се, а после експортира.
>Дано това върне доверието в контрола и хигиенните условия в нашата кухня.
>
>Надявам се и за вбъдеще да храним Вашите деца.
>
>Л.Карадимов
                оставил е и тел за контакти човека.

                        последното, което написах е:

Здравейте, г-н Карадимов,



удовлетворена съм от Вашия отговор и съм сигурна, че сте искрен. Ще се радвам да върнете постоянното си качество. Единствено това би ме компенсирало, нищо друго не искам. Ще продължа да съм Ваш клиент и също така да ви уведомявам за нередности, разбира се дано няма такива. Пожелавам Ви успех в подбора на качествен персонал.



Що се отнася до поканата Ви за посещение, много благодаря, но за сега ще се въздържа. Ще ви се доверя, защото мисля, че ще направите необходимото, за да са спокойни майките, каква храна поднасят на децата си.



поздрави: Виктория Дашева

# 21
  • Мнения: 14
Дано това е достатъчно, и дано наистина се постарят, надявам се клиентите да следят за това и да сигнализират, това е единственото, с което ще стимулираме качество. Начинът не е да се отказваме, при положение, че имаме нужда да ползваме ДК.

# 22
  • Мнения: 14
На нас ни дават квитанция за плащане на самия пункт, би трябвало да издават касов бон или поне квитанция, макар че квитанцията не е документ. Това си е нарушение, права си според мен, little wingels.
Благодаря за желанието ти да помогнеш, защото има майки, с които разговарях, които виждат ненормалното ястие и въпреки това го дават на детето си. То разбира се не желае да го консумира, но оплакване няма!!!
Съгласна съм с това, че количеството е доста повече от 200 гр и евала, но ....

дано не съм ви отекчила с дългите си обяснения!!!

# 23
  • Мнения: 3 993
Вики, много добра идея ми даваш да пиша на имейла на този изп. директор и аз!  Peace
Ще му поставя и въпроса за касовия бон задължително, според мен е много важен този въпрос и смятам, че е голямо нарушение да си ги "спестяват".  Naughty

По аналогичен начин на квитанцията, която ти получаваш в пункта, аз получавам заверени с печат купони в държавната кухня. Подобно е на билетите в градския транспорт, които се водят ценни книжа, защитени със защитни знаци, и заместват касовия бон. Сигурна съм, че частните кухни трябва да издават някакъв документ, който да регистрира продажбата на храната. Без документ все едно укриват продажбата, съответно данъци и т.н. Не си представям счетоводно как ще отразят продажбата и прихода от 5 лева, като няма документ, затова мисля, че укриват тези доходи.

ПС. Първият път, когато се обадих по телефона в "Ян Бибиян" да се запиша, жената на телефона ми се похвали, че имали 400 клиенти - не знам дали е вярно или само реклама.

# 24
  • Мнения: 14
а на мен ми каза че от 500 клиента само аз се оплаквам, сигурно са се увеличили!!! Laughing

# 25
  • София
  • Мнения: 23 097
а на мен ми каза че от 500 клиента само аз се оплаквам, сигурно са се увеличили!!! Laughing
Да, ако мен ме броят за 100 човека (понеже отскоро ползваме тази кухня)  Joy
Аз да си кажа, че днес десертът - кисело мляко с бисквити, е УЖАСНО сладък! На мен ми е невъзможно да го ям, а какво остава за детето.

# 26
  • София
  • Мнения: 9 517
Няма да изказвам мнение за кухнята - има неща, които ми харесват, има неща, които не ми харесват. Което не ми харесва се обаждам и им казвам. Ползвах и двете менюта - за бебета и за деца от 3 до 7 години. В по-голямата си част съм доволна. Прави ми добро впечатление, че когато се оплачеш, те обезщетяват по някакъв начин, докато с Ози месеци наред се разправях за картофите, но обезщетение не получих - само глупости като отговори  Mr. Green.
Моят съвет към авторката е - това е частна кухня - запиши детето за 2-3 дена, виж дали я яде, дали ти си доволна и тогава вземи решение. Иначе колкото майки, толкова мнения ще чуеш.

# 27
  • Мнения: 3 993
Бързам да се похваля: тази сутрин получавам храна от "Ян Бибиян", придружена с касова бележка!   Party

Не съм им писала имейл, все не ми остава време. Явно, някой от въпросната кухня чете форума тук.Надявам се да е така, хубаво е да са в час с мненията и настроенията на клиентите си.  Simple Smile

Чакам да кажете дали и други сте получили касов бон или само аз като най-мърмореща по този въпрос.  Wink

# 28
  • София
  • Мнения: 23 097
Жени, поздравления за касовата бележка  Grinning
На нас обаче не ни се полага  Mr. Green Сигурно защото все още съм бяла и добра  Wink
Не мога да се оплача иначе... Много сме доволни от кухнята!

# 29
  • Мнения: 3 993
Тони, съжалявам! Явно трябва да си поискаш, макар че аз не съм си искала.  Rolling Eyes

Направи ми услуга, моля те, утре сутрин като си получиш храната, кажи, че твоя приятелка е получила касов бон и питай кога ще получиш и ти самата.  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт