Гавра на МТел

  • 6 388
  • 40
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 037
Последната фактура, която дойде е за много повече пари от обичайното. Загледах се в номерата, с които съм говорила. И какво се оказва, много минути имам с хора, които би трябвало да са ми към "Семейство и приятели", а са таксувани на общо основание!
Отидох в офиса. Оказва се, че молбата, която сме подали преди месеци за промяна на някои номера в групата, изобщо никой не я е взел под внимание, а аз си мисля, че говоря с тези хора "без пари".
Друг номер е въведен грешно с още по-стара молба. И с него разговорите съм си ги плащала.
Сега съм подала молба да се изясни ситуацията.
Телефонът е фирмен, за това номерата се променят само с писмено.

Хора, внимавайте какви номера имате в групите си, за да нямате такива изненади!

# 1
  • Мнения: 233
заради техни измами от години не съм с МТЕЛ.
предпочитам сегашния си оператор,във всяка фактура си ми излиза точна справка.

# 2
  • Мнения: 5 710
чак гавра. обикновени мошеници.

# 3
  • Мнения: 5
 А защо подаваш молба? Аз моите си ги променям /прибавям нови/ на сайта им, или директно от телефона, ако нямам достъп до нет. Днес промених един номер, след 2 часа получих СМС, че номера е прибавен в група "семейство и приятели". Ако нямаш регистрация там, направи си и следи нещата изкъсо.  Peace

# 4
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 522
......
Телефонът е фирмен, за това номерата се променят само с писмено.

Mladima, прочете ли целият пост или не стигна до края?

100cent's е права, обикновени мошеници. Бях се отказала от тях преди години, сега пак ми се
налага да ги ползвам служебно. Добре, че разпечатки не виждам.  Mr. Green

# 5
  • Мнения: 2 037
Ей точно това ме вбесява, не мога да следя изкъсо работата на всички, с които съм в някакви взаимоотношения. Напълно абсурдно е. Но очевидно необходимо! ooooh!

# 6
  • Мнения: 359
Успех, защо не се оплачеш и в Агенция за защита на потребителите.

# 7
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
А имаш ли изобщо минути с тези номера от "Семейство и приятели" , които не са ти таксувани. Може да си превишила безплатните минути с тях, тогава започват да се таксуват по различна тарифа.
Аз съм си доволна от М-тел, далеч повече от другите два оператора. Ползвам всички  Peace

# 8
  • Мнения: 2 037
А имаш ли изобщо минути с тези номера от "Семейство и приятели" , които не са ти таксувани. Може да си превишила безплатните минути с тях, тогава започват да се таксуват по различна тарифа.
Аз съм си доволна от М-тел, далеч повече от другите два оператора. Ползвам всички  Peace
Не сме в тази хипотеза  Peace.

# 9
  • Мнения: 5
......
Телефонът е фирмен, за това номерата се променят само с писмено.

Mladima, прочете ли целият пост или не стигна до края?

100cent's е права, обикновени мошеници. Бях се отказала от тях преди години, сега пак ми се
налага да ги ползвам служебно. Добре, че разпечатки не виждам.  Mr. Green
Нали бързам като, че ме гони стадо говеда, не довърших до край.  Embarassed

# 10
  • Мнения: 3 157
Цитат
Телефонът е фирмен, за това номерата се променят само с писмено.

Това не е вярно,и моят телефон е към фирма,но си променям номерата в група по телефона,изобщо не ходя до Мтел,още по-малко да се обаждам на управителя на фирмата,който е в друг град да се занимава с молби.

# 11
  • Мнения: 2 037
Шоколадче, за абсолютно всяка промяна ни искат на място. Приеми го за вярно, поне в нашия случай. На мен даже в гласовото меню липсва такова за смяна на номера на група.  Peace
Може би имаш от онези пароли, но ние нямаме. Не сме си правили.

# 12
  • Мнения: 60
не ми говори за мтел , абсолютни мошеници са ,

# 13
  • Мнения: 34
чак гавра. обикновени мошеници.
Peace

# 14
  • София
  • Мнения: 15 486
Внимавайте и с телефоните с промоционални договори за една година!Моя договор сега изтече.Още преди два месеца подадох заявление, че не искам да се продължава договора.Стана време да изключат телефона, а той си работи.Обаждам се да питам защо още работи, след като съм заявила,че няма да продължавам договора, казват ми,че не съм се обадила да го заявя и на *88 с клиентската ми парола.А и в най-ситния шрифт в договора ми, нищо не пише за обаждане и клиентски пароли, само за заявление.Обаждам се с клиентската парола, ама късно съм се била обадила, сега трябвало да чакам месец, докато спрат телефона, ама аз можело да си говоря и ще платя само разговорите, без месечна такса!Питам като си го ползвам и говоря, дали в един момент няма да се окаже,че автоматично съм минала на безсрочен договор - не , нямало.Сега чакам 21-ви октомври да видя дали е така.

Другото е,че въпреки,че виждат заявката за отказа, всеки ден продължават да ми звънят и да ме убеждават, да си продължа договора с две годишен, телефон евтин съм щяла да получа, отстъпки разни и т.н.Защо не съм искала да продължа договора? В прав текст им заявих, че се съмнявам,че ще мога да си плащам сметките.Тогава момчето ме попита защо съм го оставила да говори толкова дълго за промоциите, а не съм му казала веднага, че не искам. Joy

Общи условия

Активация на акаунт