Гавра на МТел

  • 6 394
  • 40
  •   1
Отговори
# 15
  • София, център
  • Мнения: 3 455
Аз пък съм с 4 № в Мтел, и единственото, което мога да кажа, че съм изключително доволна. Лично им ползвам услугите от 1999 год. насам.

Грешки винаги стават. Сигурна съм, че ако си пазиш копие от молбата, която си подала, и им я покажеш, моментално ще направят корекция в сметките ти за назад.

# 16
  • Мнения: 60
бой и еб..е не се връщат , нищо няма да й върнат тия мошеници , компанията е с голям спад в приходите , а са я купили скъпичко , та тия пари трябва да се избият отнякъде ...

# 17
  • Бургас/София
  • Мнения: 312
Аз също съм с фирмен телефон и ми е много интересно каква е тази услуга "Семейство и приятели". Доколкото разбрах тя се отнася за Prima ( нима има фирми, които използват прима карти). Клиент съм на Мтел от 1998 г. и досега с тях проблеми съм нямала, но с Глобул доста докато се откажа от тях. Те също  са с код, който не помня вече на колко места трябваше да въвеждам.

# 18
  • Мнения: 430
       Имах подобен проблем , бях увеличила минутите в групата , а те не го бяха отразили ,но ми върнаха парите / приспаднаха ми ги от следващите фактури/.След като имаш молби ,надявам се всичко да се изясни.Пиши какво е станало.

# 19
  • Мнения: 81
Простете моя офф, но защо тема за недоволен потребител битува в ДиС?
Или трябва да се прояви фантазия и да се направи връзката "Семейство и Приятели" <-> "Дом и семейство"?
По темата: научете се най-накрая да следите изкъсо правата си на потребител, във ваш интерес е и няма кой да го прави вместо вас. Тогава грешките наистина остават само на техническо ниво.

# 20
  • Мнения: 9 814
Такава "грешка" допусна при мен Глобул.
С много нерви се разбрахме кой крив кой прав.
То вече услугите на този оператор не ползвам.  Crossing Arms

# 21
  • Мнения: 2 037
Аз също съм с фирмен телефон и ми е много интересно каква е тази услуга "Семейство и приятели".

Има такъв план. Комфорт 500.

      Имах подобен проблем , бях увеличила минутите в групата , а те не го бяха отразили ,но ми върнаха парите / приспаднаха ми ги от следващите фактури/.След като имаш молби ,надявам се всичко да се изясни.Пиши какво е станало.

Дано!
Срокът им за разглеждане на молба е 20 работни дни. Joy

# 22
  • София
  • Мнения: 84

Дано!
Срокът им за разглеждане на молба е 20 работни дни. Joy
[/quote]

 Срокът за разглеждане на молби и във Вивател е 20 работни дни, но там и след изтичането на срока не ти отговарят Shocked   мисля, че МТел не биха си позволили такова нещо.

# 23
  • Бургас/София
  • Мнения: 312
Аз също съм с фирмен телефон и ми е много интересно каква е тази услуга "Семейство и приятели".

Има такъв план. Комфорт 500.



 Благодаря   bouquet. Аз се водя  бизнес клиент и там няма такъв план , а не се сетих да погледна в частни клиенти.

 

# 24
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 146
Aз имах същия проблем. Вместо 3 номера ми бяха отбелязали 2.
Разликата в сумата / беше около 15 лв./ ми я приспаднаха от следващите сметки. 3 месеца не плащах месечна такса, която е 5 лв.
Успех   bouquet

# 25
  • Мнения: 838
Аз пък съм с 4 № в Мтел, и единственото, което мога да кажа, че съм изключително доволна. Лично им ползвам услугите от 1999 год. насам.

Грешки винаги стават. Сигурна съм, че ако си пазиш копие от молбата, която си подала, и им я покажеш, моментално ще направят корекция в сметките ти за назад.
Че стават грешки стават,но защо са все за сметка на потребителя,и като покажеш малко зъби и нокти бързо се коригират,ама пусто от хиляди ангажименти само ти липсва и тях да дебнеш редовно.
Аз също съм стар техен абонат(вече 7г),но това не им пречи чат пат да се пробват да ме прекарат-я с минути,я със сметка(хванах ги още при първия и втори опи и засега няма трети).

# 26
  • Мнения: 2 037
pogar, galuni,  вие просто ме отчаяхте. Аз съм им абонат от 2000  година, но това едва ли има някакво значение.
Значи просто фирмата се "пробва", ако мине номера, толкова по-добре!

# 27
  • Мнения: 361
и аз чакам да ми изтече договорът с мтел за телефона на детето. вече няколко месеца подред ми таксуват по около 4 лева за влизане в интернет в 2 часа през нощта, при положение, че детето спи, телефонът е при мен и никой не е влизал. вчера за пореден път получих сметката и откачих. на няколко сметки подред часът е един и същ- 2 и някоя минута. да не би специално да засичаме този час и да влизаме в интернет? първия път се скарах на детето, после телефонът стоеше при нас, но отново и отново получавам тази идиотска сметка. имам 3 телефона на мтел- нейния и 2 фирмени. не мислят ли, че с подобни евтини номерца ще откажат клиентите си от тях? вярно, 4 лв нищо не са, но ако са 10 000 клиента по 4 лв измислена сметка? така ли ще си оправя мтел бюджета? миналия месец като ходих да плащам, се оплаках, казаха че нищо не могат да направят, да чакам да ми изтече договора и да си взема прима карта...... амим ще мина на друг боператор скоро ама май всички са от един дол дренки. най-мн ме дразни странният час за начисляване на тези пари- 2 часа през нощта, когато се предполага че хората спят.

# 28
  • Мнения: 838
pogar, galuni,  вие просто ме отчаяхте. Аз съм им абонат от 2000  година, но това едва ли има някакво значение.
Значи просто фирмата се "пробва", ако мине номера, толкова по-добре!
Точно,ако мине мине,ако не пак ще пробват.Просто на мен разходите ми са прекалено много,за да пускам и на тях аванта,та честичко си проверявам текущата сметка,за да няма после крясъци и разправии. ooooh!

# 29
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 146
и аз съм абонат от 2000 г. / ако това има значение/
Но поне проблемът ми се разреши само с един телефонен разговор.
Убедена съм, че стават много грешки, просто не всички се заглеждат във фактурата си.

Общи условия

Активация на акаунт