Работа в Кол-Център - Против ли сте и защо?

  • 56 662
  • 93
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 7 082
Абе...аз бях по 2-3 часа на ден на аутбаунд обаждания и пак си беше отврат... Rolling Eyes

Ама само 2-3 часа си се обаждала или 2-3 часа ти е бил целият работен ден? Simple Smile Има разлика.

Целият ми работен ден беше толкова  Mr. Green
Само в петък, когато нямах лекции, ходех за 6 часа.
Но ходех все вечер, когато ония вечеряха.
Е, нямаше такива крясъци и викове, и псувания как съм посмяла да се обадя, как им е писнало от нас и прочие... Rolling Eyes

# 31
  • Be realistic - plan for a miracle.
  • Мнения: 2 153
Абе...аз бях по 2-3 часа на ден на аутбаунд обаждания и пак си беше отврат... Rolling Eyes

Ама само 2-3 часа си се обаждала или 2-3 часа ти е бил целият работен ден? Simple Smile Има разлика.

Целият ми работен ден беше толкова  Mr. Green
Само в петък, когато нямах лекции, ходех за 6 часа.
Но ходех все вечер, когато ония вечеряха.
Е, нямаше такива крясъци и викове, и псувания как съм посмяла да се обадя, как им е писнало от нас и прочие... Rolling Eyes

Ако са били и американци,що ли не се учудвам  ooooh!

# 32
  • Мнения: 7 082
Белгийци, ама все тая  Crazy
Оня ден една ми викаше, че нищо не съм разбирала, а тя не млъкна за една секунда дори, за да се опитам по-ясно да и обясня каква е разликата между това, което тя си мисли, че е правилно и това, което БЕШЕ правилно  Joy
Кво да ги правиш Rolling Eyes

# 33
  • Мнения: 32
Лелее, сега разбирам....ами гадничко си е да звъниш по време на вечеря  Mr. Green Аз затова се радвам донякъде, че ще работя само с немци - долу-горе ги познавам - живяла съм за малко в Германия. За немец е меко казано недопустимо да го търсиш извън работния ден, затова и часовете, в  които ще работя са фиксирани в рамките на работния ден.
Не мисля, че ще се разстроя като почнат да ме псуват, само като съм звъняла 2-3 часа примерно и нищо не съм продала - малко ще почна да се панирам  Laughing Макар че аз питах във фирмата - какво да правя ако не започна от самото начало с минималните продажби и те ме увериха, че проекта стартира и никой не очаква от мен в началото да стигам до таргета ....важното е да го има, за да се стремим към него ....нещо такова казаха ....освен това като не се получавало, щели да проверяват къде е проблема, още тренинги по комуникация и реторика и т.н. ..... това засега  Peace Като имам нещо ново, ще си изкажа мнението  Sunglasses

# 34
  • Мнения: 5 370
 Laughing Laughing
Хаххаххахаааа, комуникация и реторика, трейнинги, всичко там е въпрос на късмет.
Освен това толкова им е втръснало от дайрект маркетинг, че....
Да ми го кажат това на мене, хехехеех. Laughing

# 35
  • Мнения: 32
T.e.? Малко не те разбрах - в смисъл, ако продажбите не са ок, си е късмет, така ли?

А това допълнително обучение не е в програмата - този консултант каза, че смята да го организира. Негова идея си било.
Всъщност, още нещо да изясня, което разбрах днес - човекът, който ме обучава в момента за работата с клиентите, за начина, по който да говоря конкретно по проекта и изобщо в този стил на работа, е независим консултант. Той не работи за кол-центъра и ми го каза, даже от време на време ми маркира някакви неща, за които трябва да ги питам, които ми се полагат и други такива ....
С друг човек говоря за работата в самия кол център ( системата им), трети - техническата част ( той ми взема десктопа и прави каквото трябва по настройки и оправя нещо ако не работи) и с трети човек за договорните отношения и заплащането.
Това всичкото, което изброих, как звучи - по-скоро добре, или не?

# 36
  • Мнения: 7 082
На мен лично - не.

# 37
  • Мнения: 32
А може ли да знам защо  Mr. Green Имам предвид, не ти търся сметка, а бих искала да имам мнение, изградено на някакви аргументи - затова искам да знам не само, че не ти харесва, а и защо според твоя опит (останах с впечатление, че имаш такъв) не е хубаво? И още нещо - работата, която описах като цяло ли, или само това последното с разпределението на хората е негативно?

# 38
  • Мнения: 7 082
Аз обясних защо като цяло не ми харесва самата работа.
Но и това, че няма централен офис, че няма някакво централно управление,
че обученията не са фирмени, а на консултанти....
Хептен ми пада в очите...Твърде несериозно ми звучи.
Може и да не съм права, разбира се.

# 39
  • Мнения: 103
Входящи-изходящи няма никакво значение, все с малоумници се разправяш, защото няма да ти се обади някой интелигентен човек, който знае какво иска, а ще си говориш в повечето случай със злобни, затварящи, истерици разни, а бе всякакви екземпляри. А ако ще работиш в такъв КЦ, в който ще звъниш да предлагаш на фирми купони за храни примерно, смятай че веднага ще те отсвирят секретарките, много е досадно, а бе неблагодарна работа, също и не добре платена. Затова световни компании са се локализирали в България, защото е евтина работната ръка, хващат гладен студент, който едва ли не им работи за без пари и говори добре английски език, същото е в Индия. Ако беше в САЩ  телефонистите са задоволитено възнаградени. Като цяло е експлоататорски труд, но всеки сам избира професията си Simple Smile Шеф на КЦ ми е казвал, че един оператор има годност максимум 2 години, наистина е така, затъпяваш, циклиш на едно място. Ако толкова си впечатлена и не можеш нищо друго да си намериш в момента като работа, опитай, ако не ти хареса, винаги можеш да напуснеш Simple Smile

# 40
  • Мнения: 5 370
Stassi, и е така, и не е.
Аз работих една цяла година за гоооолям корпоративен клиент, ей на, и Ео да каже, злобните изпълнения се брояха на пръстите на едната ръка, най-вече от един човек, и бяха ескалирани до негов шеф с една камара обяснения.
Виж, хоум юзърите са пълна боза. ooooh!
Как може да си купиш лаптоп на 80 и тепърва да се учиш , не ми е ясно, но-го правят.
Е те там вече загиваш прав, щото дори римоут да му се вземе, той трябва, все пак,да си стигне до мейла и да направи елементарни операции.

Иначе има яко сложни проекти, дето никак не са за подценяване. Там и обемът не е такъв огромен, а продължителността на едно обаждане може да е над час.Мрежи, бази данни, сървъри...

Аз, лично, се надявам скоро да не си заминат от България. Laughing
Дано не си намерят по-евтина дестинация, че....ако трябва да заработвам тази заплата с првводи и уроци..... Laughing

# 41
  • Мнения: 7 082
Да бе, Жоз, ама като ние звъняхме беше по-гадно  Mr. Green

Поне на мен тогава ми беше по-гадно, ама и обстановката на онова място ми беше гадна Thinking
Там така и не можеше да се сформира екип, като че ли Thinking

# 42
  • Мнения: 3 371
не знам каква е работата в тези кол центрове, но ми е невероятно противно и досадно когато ми звънят от такъв и се опитват да ми пробутат нещо. никога не ги слушам и директно затварям. мъжът ми като види такъв номер, не вдига телефона изобщо.
изобщо, намирам за много агресивно да ми пробутват каквото и да е.

# 43
  • Мнения: 2 614
Е, хубаво де, ама технически обаждания от такъв мащаб за един ден-твърдо не.
Ако си в Мтел и Глобул,може би да, аз там понякога говоря за 1 минута.
И пак ми звучи невероятно,300 обаждания, разделени на 8-9 часа, ми това са по 30 на час!!! За един час.

Жози, в един от продуктите, за които работех, 110 - 150 обаждания на ден си бяха нещо нормално! И да изцедени са хората след това, но това все пак е добре платена работа за студенти! Разбира се не говорим за техническо обслужване на клиенти, там разговора може да се проточи мноооооого дълго  Peace

Палмира, не само на теб е досадно, но на хората това им е работата!
В Европейските държави, дори на секретарите е записано: "ако се обаждате за да ни продавате нещо, или да правите проучване - не ни звънете, не се интересуваме!" Засега у нас не е така, но и това ще стане!  Peace

# 44
  • Мнения: 2 614
Входящи-изходящи няма никакво значение, все с малоумници се разправяш, защото няма да ти се обади някой интелигентен човек, който знае какво иска, а ще си говориш в повечето случай със злобни, затварящи, истерици разни, а бе всякакви екземпляри. А ако ще работиш в такъв КЦ, в който ще звъниш да предлагаш на фирми купони за храни примерно, смятай че веднага ще те отсвирят секретарките, много е досадно, а бе неблагодарна работа, също и не добре платена. Затова световни компании са се локализирали в България, защото е евтина работната ръка, хващат гладен студент, който едва ли не им работи за без пари и говори добре английски език, същото е в Индия. Ако беше в САЩ  телефонистите са задоволитено възнаградени. Като цяло е експлоататорски труд, но всеки сам избира професията си Simple Smile Шеф на КЦ ми е казвал, че един оператор има годност максимум 2 години, наистина е така, затъпяваш, циклиш на едно място. Ако толкова си впечатлена и не можеш нищо друго да си намериш в момента като работа, опитай, ако не ти хареса, винаги можеш да напуснеш Simple Smile

Стаси, абсолютно не мога да се съглася с теб!
В стария кол-център обслужвахме фирма, която се занимаваше с парични преводи, клиентите звъняха, ако има забавяне, ако са объркани имената за корекцея, въобще, ако има нещо с транзакцията! Е, не само малоумница пращат пари, нали!  Peace
Генералните заключения не помагат на никого!
Да, според редица проучвания, това е работа, при която за година - година и половина операторите, ако не се промени позицията дават максимума от себе си и се препоръчва смяна. Но за студенти, на пар-тайм е идеална, и не само на пар- тайм. Когато продукта се обслужва 24/7 - това предлага възможност да взимаш нелоша заплата и същевременно да си ходиш на лекции.... Peace

Общи условия

Активация на акаунт