Черен списък на хотелите в България!

  • 377 021
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 170
  • Сф
  • Мнения: 10 667
Остави ти целият свят как си подбира почивките.Говорим за бг.
Всеки знае че и на 2 звезди може да е прилично, а на 4 мизерия!Особено по морето! Някои хотели влагат, други отбиват номера.
Българина по принцип е мърляч, та нищо чудно и че ужасяващи места си имат клиентела и разбира се щом е за по- малко пари- екстра!

# 1 171
  • при късмета
  • Мнения: 24 014
Точно за това е темата. Ако не беше черен списък, нямаше да има оплаквания, а само похвали.
Непрекъснатото повтаряне за цената и ваучерите, не са полезни с нищо

Напротив, обсъждането на цената е изключително полезно! Познавам хора, които заради ниска цена ще се примирят с всичко, както и такива, които няма да направят компромис с качеството дори и да заплатят космическа цена. А и най-важното е все пак да се направи оценка на съотношението цена/качество Simple Smile Цял свят така си подбира почивки, магазини, и всякакви услуги и стоки които ползва. 
Не знам как с темата е свързано, това какви хора познаваш и защо в тях припознаваш всички пишещи тук. Цената е нещо, което може да го види абсолютно всеки, за всеки един хотел или каквото и да е място за настаняване. Както и всеки да направи преценката за себе си.
Целта на темата е да се обсъдят обектите, във всичките им аспекти. А ти до сега за никой обект не си дала нито отрицателен, нито положителен коментар. Единственото което правиш е след всеки пост да обсъждаш само и единствено цената и абсолютно нищо друго, придружено с иронични и с нищо неполезни заключения за очакванията. Стоя зад мнението си, че това с нищо не е полезно за темата. Цената може да я види всеки, но отзиви от място може да даде само някой, който е бил там. И твоята представа за висока и ниска цена, както и сравненията с твои лични контакти са напълно ненужни

# 1 172
  • Мнения: 19 487
На мен разбирането ми е, че не правя компромис с качеството на почивката си. Ако не мога да си позволя определена категория хотел - просто не почивам тази година. Няма смисъл да се наказвам точно през почивката си, която е един път годишно.

# 1 173
  • Мнения: 1 231
Как да няма значение цената? Госпожата, запазила на ММЦ-то, въпреки че е прочела недостатъците там, защо го е направила? Хубава е темата, за да се прочетат недостатъците на едно място, но всеки си презенява с какно може да направи компромис. Аз правя компромис със стаята. Просто там не седя будна повече от 20 мин за баня и не ми пречи. Но с парите не мога да направя компромис, защото не са ми в излишък. И категорично не бих пропуснала година без море, за да отида другата на супер лукс. 

# 1 174
  • при късмета
  • Мнения: 24 014
Не съм казала, че цената няма значение, а, че всеки заинтересован за цена на дадено място може да си я намери за секунди. За това в темата отзивите за другите аспекти на местата са в пъти по-важни

# 1 175
  • Мнения: 119
Хотел" Елбрус"- Велинград. Хотел,  който е с ниски цени за Велинград, но не предлага  качество дори за тези цени. Изключително занемарена база, непочистени стаи, мръсни басейни, стари чадъри и шезлонги на басейна, неадекватно управление на хотела.За три дни престой мога роман да напиша. За съжаление, когато започнаха лошите отзиви в бг мама, вече бях платила.

# 1 176
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 579
И аз веднъж се подлъгах по ниската цена за Елбрус и останах разочарована. Оттогава не ме блазнят подобни оферти.
Съжалявам, че не снимах "гледката" от апартамента ни. Тъй като хотелът е дострояван, та представете си - нормални прозорци с тераса и пред тях е издигната стената на новото крило, която е на отстояние има-няма 1 метър от тях, буквално долепена за балкона. В резултат - терасата се е превърнала в нещо като коридор, а светлината, която влизаше в хола беше минимална при ярка слънчева светлина и си светвахме и лампа. Не знам дали успях да го обясня добре, но такова нещо не съм виждала никъде другаде.Rolling Eyes

# 1 177
  • Мнения: 267
Вили Холидей в Приморско клуб!

На 09.08.2018г. вечерта се върнахме от почивката ни във вили Холидей на Приморско клуб или така нареченото ММЦ.
Абсолютно поставям тези вили и ресторант Форест Бич в черния списък.Предполагам, че и в другите бунгала е същата мизерия и мръсотия.За мен ресторанта специално не отговаря на 4*, в никакъв случай.Гладни не сме останали, понякога имаше вкусни неща, но понякога не.
За закуска всяка сутрин палачинки и гофрети, редуваха кроасанчета с банички , пържени филийки, или филии с яйце и сирене и другите му там екстри като сирене няколко вида, кашкавал и салами-естествено от гадните.
За обяд и вечеря някой път телешко-жилаво и безвкусно, пилешко доста често, свинско...а за гарнитура направо ми втръсна .... картофите ги предлагаха винаги по един и същ начин приготвени задушени-печени, и аз не знам какви бяха точно дали първо сварени и леко запечени или само сварени.....ама уж печени...., слабо разнообразие на салати, предимно домати и краставици-понякога нарязани за пуйките, понякога недообелени, зеле, понякога боб салата, друг път с елда ли и аз не знам какво.Често липсваха табелки за ястията.На първо ниво на ресторанта редовно влизаха врабчета и кълвяха от хляба.Слабо представяне от към десерти, понякога тортички, понякога само слепени сладки.Най ме е яд, че нито веднъж нямаше диня, пъпеш и банан.Ябълки, круши, понякога кайсии и грозде, естествено 2 или 3 качество плодове.Таратор само 3 пъти видях за 5 нощувки в хотела, с недобре обелени краставици.Веднъж за обяд видях леща супа, друг път картофена крем супа, телешка, пилешка няколко пъти, веднъж агнешка.Да уточня, че веднъж на вечеря в пилешката супа вместо фиде бяха сложили паста, която бяха предлагали на обяд.Веднъж на скарата отвън готвача, който беше "черничък", нищо лично към човека, имаше суджук, моя мъж не го хареса, последната вечер пекоха отвън цяла риба пъстърва, не беше лоша.
На междинното хранене се готви с един фритюрник и една плоча за печене за целия комплекс на ол инклузив.Чака се по половин час на опашката.Винаги предлагат там пържени картофи.Първия ден имаше палачинки със солен пълнеж, втори ден картофи и пица, трети и четвърти ден картофи и понички, пети ден картофи и пак солена пица.като допълнение отстрани малко краставици, някакви очукани ябълки.
В ресторанта има няколко фризера на Изида за сладолед, много вкусен, но в безобразно състояние.Да, разбирам, че всеки като си слага и става бъркоч, но не се почиства.Нападали лъжици вътре, окапано по дъното, абе гадост.Купата с вода с лъжиците за сипване като повърня беше.
Като цяло комплекса е на хубаво място, широко, градинки, обаче не добре поддържано.С много пари може да се направи рай.
Големия басейн е хубав, чист, видях няколко сутрини да го чистят.Обаче детския беше малко с мътна вода, по ръба на басейна, където е водата има черно, мръсно и в малкия и в големия басейн.А другия басейн, който е по към плажа мръсна, мръсна вода, дъното не се вижда.
Ние от комари не се оплаквахме, но много мушички, много, докато стигнем бунгалото -502 на Холидей, по отзад се намира , направо кръжат постоянно около главата, очите, ушите , устата, тялото, няма оттърване.
Бунгалото е под всякаква критика.Лек мирис на мухъл, канала в банята сутрин понамирисва.Плесен, мухъл, черно по фугите в банята, мръсно се нанася постоянно.Телевизора беше с повреден кинескоп и преобладаваха виолетовите цветове.Беше ме гнус и не съм оглеждала много.Последния ден си позволих да погледна матрака на моя мъж, имаше черно по него.По допълнителното легло на дъската отдолу имаше също черно.По шалтето на малкия точно преди да си тръгнем видях засъхнало петно кръв.Имаше комарник на прозореца в бунгалото.
Чаршафите и кърпите ги смениха веднъж, тоалетна хартия зареждаха.Уж чистеха всеки ден.В банята на поставката в душ кабината имаше сапун, който там заварихме и наслагана мръсотия по решетката.Замазани стъкла по паравана, по плочките, имаше убит комар на плочките, който си остана докрай там.Дръжката на прозореца в банята липсваше.
За обслужването на рецепция....послещнаха ни любезно, едната жена специално, обаче гривните ги слагат след 14:30ч.Изчакахме близо час и видях,че хората след нас тръгнаха с ключа в 14ч и отидох да попитам, дадоха и нашия.някои неща ни ги обясниха, но пропуснаха да кажат от колко до колко часа са храненията, какво ни се полага.Последния ден сутринта решаваме с малкия ми син да играем билярд.Отивайки към рецепцията виждам как охраната се кара може би с чехи и им казва, че трябва да оставят храната или да я заплатят.Бяха увили в салфетки доста сандвичи.Не знам какво стана, но вече влизайки на рецепция да поискам жетон и давайки 3лв за него, единия чех от отвън идва с още някой и започва да мърмори нещо.Момичето ни заряза, след като вече бях оставила парите и трябваше да ми даде жетона.Тя ни заряза и започна да говори с тях.Аз се издразних и попитах дали може да си получим вече жетона.Тя не ми обърна внимание, отново попитах, а тя се обърна и ми каза "Изчакайте!". В този момент ми прикипя и повиших тон, че все пак е започнала да работи с нас и не е редно така да ни зарязва и не ее професионално от нейна страна.Направи физиономия, погледна някъде и ми каза, че управителката не била извадила още жетоните.Да сме минели по-късно.Естествено върнахме се един час по-късно, жетони отново нямаше.Успяхме да играем билярд чак в 12ч преди последния обяд.
Плажа е хубав, но морето е по-бурно на ММЦ.Първия ден имаше червен флаг, но пускаха в един участък, втория ден жълт, 3-4 ден зелен, 5 ден жълт-имало страшно течение, така каза единияспасител и последния ден отново червен.Та, последния ден като освободихме отидохме на плаж Перла, пълен смях за мен, свободната зона само около 7 метра, с мътна вода, бързо ставащо дълбоко.
Та, като цяло втори път не бих отишла там.Мислех, че вили Ропотамо са по-читави, но едва ли, условията са същите за всички бунгала, навсякъде кучета в комплекса.Може би за това е пълно с хора.Много русначета лагерници, но на мен не ми пречеха.Те на басейна не ходеха, на басейна предимно семействата бяха.
Ще пусна след малко снимки.
Скрит текст:
Ресторант Форест Бийч














Градинки















Междиннохранене



Бунгало





















Плаж











И Блу Ориндж ми е в черния списък вечеОт любим мой хотел се превърна в мястото ,на което няма да се върнем!
 Първи ден 14.00 настаняване,нооо познайте къде-в Созополи стайл че имало технически проблем в предназначената за нас стая!1 нощ бяхме там,последва мъкнене на багаж,обратно!Преглътвахме го,но нова че ни удариха колата пред паркинга на Оринджа и се измъкнаха,а на рецепцията навикаха нас ,че сме попитали има ли камери преля чашата!Храната тази година наподобяваше вашата Русалка!-еднообразна и евтина !Гладни не останахме ,но за тези пари очаквах повече!

# 1 178
# 1 179
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 366
Е, то аз за Елените един положителен отзив на съм прочела от години Mr. Green. Човек трябва да се информира поне малко, преди да даде 2500-3000 лв. за почивка Twisted Evil.

# 1 180
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 068

Това е старичко, но автора е любимия ми писател, страхотно е написано  Joy Joy Joy

# 1 181
  • В.Търново
  • Мнения: 6 686
Истината е, че все повече хотели влизат в черния списък.Качеството става все по-лошо, услугите ограничени, а цените завишени.

# 1 182
  • Асеновград
  • Мнения: 3 067
Слагам тук хотел Ваканционен Комплекс Анкор , заради отношението към клиентите.Моя приятелка с дете на 6 месеца реши да почива там за четири нощувки.Позвънила на рецепция за да направи резервация и я отрязали да си я направила през сайта им на който в случая има само контактна форма,Това става в събота като престоя започва от следващия вторник.Както и да е обади ми се и направихме резервация, потвърждение получих в понеделник на мейл с банкова сметка да се преведе 30% капаро.Което в случая е нормална процедура но когато между резервацията и настаняването има време, а не когато настаняването предстои на следващия ден след потвърждение на резервацията.Междувременно и позвънили за да я предупредят,че двете нощувки ще са в една стая следващите ще ги преместят в друга, дори и това че е с бебе нямало значение. Преведе сумата, взе си с нея платежното и потвърждението на резервацията и заминаха.На място ситуацията следната 3 нощувки в една стая, последната в друга.С багажа и бебето изчакали във фоайето , докато им почистят стаята а от предишната камериерката ги изгонила че трябвало да чисти.Не ми го побира ума какъв е тоя фронт офис менеджер, който не може така да подреди резервациите си по помещения че да кара семейство с малко бебе да се мести от стая в стая и да седи с багажа чакайки. И великолепен да е хотела за мен вече отпада като място за настаняване , и това за 86 лв. двойна стая без закуска на вечер.

# 1 183
  • Мнения: 1 231
Слагам тук хотел Ваканционен Комплекс Анкор , заради отношението към клиентите.Моя приятелка с дете на 6 месеца реши да почива там за четири нощувки.Позвънила на рецепция за да направи резервация и я отрязали да си я направила през сайта им на който в случая има само контактна форма,Това става в събота като престоя започва от следващия вторник.Както и да е обади ми се и направихме резервация, потвърждение получих в понеделник на мейл с банкова сметка да се преведе 30% капаро.Което в случая е нормална процедура но когато между резервацията и настаняването има време, а не когато настаняването предстои на следващия ден след потвърждение на резервацията.Междувременно и позвънили за да я предупредят,че двете нощувки ще са в една стая следващите ще ги преместят в друга, дори и това че е с бебе нямало значение. Преведе сумата, взе си с нея платежното и потвърждението на резервацията и заминаха.На място ситуацията следната 3 нощувки в една стая, последната в друга.С багажа и бебето изчакали във фоайето , докато им почистят стаята а от предишната камериерката ги изгонила че трябвало да чисти.Не ми го побира ума какъв е тоя фронт офис менеджер, който не може така да подреди резервациите си по помещения че да кара семейство с малко бебе да се мести от стая в стая и да седи с багажа чакайки. И великолепен да е хотела за мен вече отпада като място за настаняване , и това за 86 лв. двойна стая без закуска на вечер.
На мен пък не ми го побира ума, как след толкова негативни впечатления още преди резервацията, все пак приятелите ви се натискат да почиват в този хотел! А и защо е това възмущение от разместването по стаите, след като са били предварително уведомени, че така ще им протече почивката. Разбирам след като са настанени да ги поставят в това положение, да се оплачат, но сега не виждам основание.

# 1 184
  • Варна
  • Мнения: 4 925
Здравейте! Дойде времето и аз да се включа в тази тема... за жалост!
Абсолютно добавят хотел Хисар в Хисаря без да се замисля.
Хотел със страхотен потенциал, но занемарен. За цената от 190лв на вечер за двама и то такава, защото бяхме за много нощувки очаквам много като най-елементарното и задължително чистота, а липсваше. Да, имат добри басейни и това е нещото заради, което оставахме до края на резервацията ни, защото детето ни беше доволно.
Не може да се оплача, че стаята ми при настаняване е мръсна (и това в делукс крилото) и вечерта да намеря бутилка шампанско с купа плодове за извинение, но стаята да не е пипната.....
Макар, че си тръгнахме с ВИП карта за отстъпка следваща почивка там няма да имаме.
Сега се връщам да чета темата, т.к. мисля да резервирам във Велинград и ме е страх да не попадна на същото.

Общи условия

Активация на акаунт