Черен списък на хотелите в България!

  • 404 634
  • 1 888
  •   1
Отговори
# 1 365
  • Мнения: 758
Специално за Стримон Гардън ваучерите нямат никакво значение!
Запознахме се с гости, които са платили 86 лева на вечер на човек на самата рецепция само със закуска. Закуската бе на блок маса за всички. Басейна беше същия в който се къпехме и ние, те също се докосваха до водата с препаратите, на тях също им лютеше на очите, за тях също нямаше анимация, неработещото джакузи беше на разположение на всички, да не говорим че жената ми се оплака за лампите без крушки в стаите, слабите батерии на дистанционното, липсата на вентилация в банята.
Даже дори мога да вметна, че при нас имаше круши на всякъде и батериите на дистанционното не бяха изтощени!

# 1 366
  • В царството на игрите:)
  • Мнения: 4 123
Идеята, че за да получиш добра услуга задължително трябва да платиш много пари сама по себе си е смешна. Парите са необходимо, но не достатъчно условие за това. Нямала съм до сега лош опит с ваучери. Вярно е, че през последните години не съм ползвала, но никога не бих се отказала съдейки от опита си до сега. То е все едно да не купиш нещо на намаление, защото цената му в редовния сезон е друга и не се чувстваш добре ако не си дал 100 лв. /примерно/ за нещо, което в намаление е 50. Много ми е комплексарско това мислене.  Въобще ако бях хотелиер и четях тук щях да праскам двойни или тройни цени на реалните само и само клиентите да се чувстват ок, че са платили много!

# 1 367
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 159
Ми не сте прави. Помня много ясно случай, в който настанени в един и същ хотел по едно и също време хора бяха получили коренно различна услуга. Настанените с ваучери даже не бяха допускани да се хранят в ресторанта, а им бяха раздавани пликчета със суха храна.
И това е практика, така ли? Тези с ваучерите не припарват до ресторантите? Това е несериозно и не е аргумент. При това примера не е от личен опит, а си мислиш, че помниш нещо си. И друг път съм казвала, че прави впечатление, че нито даваш в темата личен опит или пример, нито съвет към кога да се обърне някой с проблем, единствено нападаш тези които са резервирали с ваучер и им набиваш канчето защо са купили ваучери. Смешно е

А Вие явно четете избирателно. Писала многократно в темата от личен опит, точно за да съм полезна на пътуващите, а съжалявам че не мога да Ви дам съвет как с бюджет за туристическа спалня да спите в 5-звезден хотел. Има достатъчно "магьосници" в темата, които ще Ви обяснят как се прави.

А и защо се извърта казаното от мен. Никъде не съм казала, че трябва да платите по хиляди, че да е ок хотела. Просто не можете да очаквате, че нещо с реална цена примерно 100лв на вечер, което вие купувате за 30лв на вечер ще оправдае декларираното качество. Както и в магазина преоценената стока е преоценена по някаква причина - ако е храна е на края на срока си, ако е техника има нещо одраскано, ако е дреха има "изплют" шеф и т.н.  Аз за толкова години почти не съм видяла оплакване в което някой да е написал, че е платил солена цена за настаняване на хотел с претенции и висока категория, а условията са били мизерни. Винаги са някакви промоционална оферти, оферти с ваучери, нереално ниски цени и подобни и разбира се има проблем. По американската телевизия има една много хубава реклама: жена вижда реклама подстригване за 1 долар и веднага хуква към салона, който го предлага. Настаняват я, идва засукан фризьор, хваща и един мъничък кичур от 5 косъма и го подрязва с около 1см. Това включва промоцията за 1 долар. Simple Smile  
Така, че Мили Дами, търсете реалистични оферти, четете в трип адвайзър и няма да сбъркате.

Последна редакция: пн, 09 дек 2019, 18:26 от Галактическа принцеса

# 1 368
  • Мнения: 11 632
Напротив.
Била съм в хотел в Банско, чиято стая/ студио лятото беше 60 лв., а зимата платихме 200 лв. за същата на вечер.
Разлика в обслужване и глезотийки не усетих.

Не само ти си работила в хотели. Не се изявявай за последна инстанция.

# 1 369
  • Мнения: 21 623
Ами ако е вярно това, което твърди галактическа принцеса, на мен като ми дадоха място в бизнес класа в Луфтханза при платена икономична сигурно трябваше да не ми сервират храна или други глезотии....пък те се счупиха да ми угаждат. Качествената услуга може и на тънка цена да се вземе, просто ако се уцели момента. По нейната логика тези, дето сме платили малко трябваше да ни сегрегират...ами не е така.

# 1 370
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 159
За протокола: не съм работила в хотел и нямам такова намерение.

# 1 371
  • Мнения: 6 505

Та запишете си някъде, че с талонче не се ходи на хотел Wink
А, хубаво, вече ще си водим записки, докато те четем Joy
Прави впечатление, че само някой да посмее да се оплаче от даден хотел, следва пледоария с назидателен и поучителен тон.

# 1 372
  • Варна
  • Мнения: 12 706
Ми не, просто обяснява как стоят нещата, ама никой не чете, само подскача. А темата расте ли, расте...

# 1 373
  • Мнения: 21 623
Да де, ама нещата не стоят така и вече няколко потребителя се включиха с лични впечатления. Не виждам защо трябва да се създава погрешна представа, че не може да се получи качествена услуга с ниска цена. Може, сега че има печалбари и мошеници има, но това не значи, че потребителят си е виновен, избирайки услугата с "талонче"

# 1 374
  • Варна
  • Мнения: 12 706
Права си, не трябва да е така, но виж темата. Ние, колкото и да се хващаме тук за косите, това ще продължава, виж коя страница сме, а колко още има....

# 1 375
  • при късмета
  • Мнения: 25 471
Потребителката писа, че с тях е имало други клиенти, които не са били с ваучери, а условията за тях са били същите. То и няма как да е иначе. Обаче тя трябва да ѝ набие канчето, защо е отишла с ваучер. Помагала иначе, а потребителката пита към кого да се обърне, а не как да резервира. Откакто чета темата, на нея това ѝ е единствения рефрен и други включвания няма. А главната цел на темата не е дали да ходим с ваучери или без

# 1 376
  • София
  • Мнения: 9 261
В черния списък има ѝ доста хотели на редовна цена, така че ползването или не на ваучер, въобще не е гаранция за добро изкарване. Както и тезата, която се налага често от една потребителка: "какво очаквате за тези пари?"

# 1 377
  • Мнения: 683
Ваучери е имало и за Кемпински в Банско, та... Независимо от цената трябва да има някакъв санитарен минимум - безопастност, вода, отопление и чистота. Ако ги няма, то хотелът си е за черния списък, не зависимо колко пари си дал (в крайна сметка си платил цената определена от хотелиера).

# 1 378
  • Варна
  • Мнения: 12 706
Хубавите неща струват пари и не съм го измислила аз или Галактик. 😁

# 1 379
  • при късмета
  • Мнения: 25 471
Това не значи, че не пускат ваучери. Хотелите по зимните курорти лятото са на половин цена. И ако отидеш тогава хотела, обслужването и условията са си същите, както през зимата. Нали, ако се издънят лятото, зимата няма да имат настанявания, защото никак не са единствения хотел.
Както и по морето хотели си работят през зимата, защото в тези населени места все пак ходят и хора в командировки, на гости и по каквито си искат причини. В същите хотели настаняването лятото ти е по-скъпо отколкото през зимата.
А всеки новоотворил хотел с много звезди, задължително тръгва с ваучери и за реклама и заради липсата на отзиви, са принудени да ги пуснат. Варианти за ваучери колкото искаш, да се обобщава, че щом си отишъл с ваучер, значи не може да очакваш кой знае какво е нелепо и глупаво. И не охарактеризира взелите ваучери, а този, който го казва

Общи условия

Активация на акаунт