Черен списък на хотелите в България!

  • 403 735
  • 1 885
  •   1
Отговори
# 1 425
  • Мнения: 21 603
Може ли да напишеш кой е този хотел в Арбанаси?

# 1 426
  • при късмета
  • Мнения: 25 458
Комплекс Рачев или нещо такова. Фамилно име беше, но аз имена не помня много и може да бъркам. Като идваш от Търново в самото начало, от дясната страна. То от ляво в началото няма де. Лично аз съм много доволна от там, въпреки, че съм ходила с ваучер. Само, че беше преди 3 години

# 1 427
  • Мнения: 21 603
Благодаря, търся място за отсядане в района, затова попитах.

# 1 428
  • при късмета
  • Мнения: 25 458
Ходила съм там и с ваучер и на редовни цени. Няма разлика нито в условия, нито в обслужване. Едно единствено нещо се разминаваше с офертата, преди да отидем първия път и това беше дълбочината на басейна. Дъното е равно, не полегато и от всякъде пише 1.60м., а реално е около 1.80. Всеки влизащ за първи път в басейна беше изненадан, защото очаква да стъпи на дъното. Но не е болка за умиране. В ресторанта готвят вкусно и има разнообразие. Някои стаи са малко тъмни, малки са им прозорците, но зависи къде точно се намира. Но е чисто и поддържано. И градината е хубава

# 1 429
  • Мнения: 13 341
В каквато и да е жега,през което и да е време на годината,ако в описанието и рекламата на хотела си заложил оределени опции,редно е да са истина.Ако си платил една сума,сложили ти гривна ,а липсват свободни шезлонги край басейна,не работи спа зоната,не можеш да поплуваш в свободния закрит плувен  басейн " това според букинг/,защо да не споделя отрицателно мнение?! Била съм в доста хотели и места за настаняване, тези май са ми най-черни.

# 1 430
  • Мнения: 5 434
"Острова" е в планината, обикновено външните там са студени. Аз предпочитам вътрешни басейни лятото по две причини 1. не изгарям от слънцето и мога да се кисна по-дълго време 2. обикновено навалицата е във външния басейн.
Тръгвали сме си с пристигането от Аугуста Хисар през август, защото бяха забравили да ни кажат, че вътрешния басейн е в профилактика

# 1 431
  • Мнения: 13 341
Да,температурата на водата беше 22 градуса .

# 1 432
  • Мнения: 2 675
"Black sea" Обзор.
Неспазване на хигиенни норми в сегашната ситуация, които са задължителни. Никой от персонала не носи маска, не спазва дистанция.
Неадекватен, неподготвен персонал. "Хостеси", събрани на случаен принцип.
Закуска от имитиращи продукти, нахвърляни един върху друг. Пакетирани - маргарин, мед, сладко върху кашкавал.. Яйца сварени върху пържени филийки, което показва липса на отношение към клиента.
Мокет в стаите.
Огромна антена на мобилен оператор на покрива, в непосредствена близост до стаите. Буквално от последния етаж на два -три метра...
Обърнат на изток, но с гледка запустели строежи и съседни сгради..
Не регистрират клиентите. Ако има изискване да се работи на 50% заетост, едва ли се спазва по мое мнение. Уцелих шумна тумба шукаритети, с която сякаш си лягах вечер...и ставах сутрин.
Абсолютно не си струва парите за нощувка. По-добро качество за същата цена може да се намери в самостоятелно студио или апартамент.
Положително - удобен матрак.

# 1 433
  • В.Търново
  • Мнения: 7 493
Не се бях сетила да пиша по-рано в тази тема. Слагам хотел Нева в Китен. Почивахме в края на юли. Никакво спазваме на мерки срещу Коронавируса, ол инклузива е пълна пародия, никакво разнообразие, някои неща не добре сготвени, никаква скара, освен някой път кюфтета или кебапчета от полуфабрикати пълни със соя и сланина, обявената следобедна закуска беше от вафличка за 10ст от магазина и половин филийки с нацъркана майонеза от шише с имитация на парче жълто сирене или кашкавал, чак не можах да преценя какво е. Единственото хубаво нещо беше басейна. Забравиха да ни заредят с кърпи при пристигането ни, забравиха да ни предоставят парола за интернет, който се оказа, че е само навън край басейна. Стаите имат семпло обзавеждане, саковете с дрехите стояха поземята, недостатъчно рафтове, телевизора стоеше пред огледалото, защото просто нямаше къде да е другаде, освен върху малкото бюро. Хладилника ръждясал, с жълти петна, с ужасна миризма.

# 1 434
  • Мнения: 1 168
И това е на каква цена?

# 1 435
  • В.Търново
  • Мнения: 7 493
В момента цената на човек е 79лв, но въобще не си заслужава. Храната беше по-смотана и от студентски стол, дори там е по-добра и разнообразна.А в студентски стол можеш да се нахраниш и за 4лв от до. Или пък телевизора цопнат пред огледалото.Много непрактично.Можело е да го закачат на стената, има такава възможност.Имам чувството, че там нещата са свършени и се свършват за отбий номер, да се вземат парите на хората и готово. Явно мениджмънта куца яко.Имаше една госпожа , забраванката, която беше на рецепция, с напомпани устни, напомпани гърди, а обслужването е едно такова, не на ниво, не характерно за хотел. Не казвам, че са били груби, но едно неглижиране, личи си, че не са минавали елементарно обучение за обслужване на клиенти.
Всъщност няма значение цената, въпроса е принципен.Има хотели и с по-ниски цени като хотел Еос например, но там нещата не стоят така.
До колкото знам от коментари от предни години нещата са били по-добре.Може би, заради кризата покрай Коронавируса са занижили качеството, но това не ги оправдава, защото хотела беше пълен до дупка.

Последна редакция: пн, 24 авг 2020, 00:01 от Русалка_1

# 1 436
  • Русе
  • Мнения: 1 797
Хотел Априлци в гр. Априлци. Отлично местоположение на хотела, хубав голям басейн, много зелена площ около хотела и ОТВРАТИТЕЛЕН мениджмънт. Посрещнаха ни в стая, в чиято баня беше тъмно, и двете крушки не светеха. Около 4-5 пъти през около час ходихме да търсим на кого да се обадим да ни сменят крушката. Накрая дойде един мъж, смени я, но тя веднага пак изгоря. И той вдига ръце и ми казва, че проблемът бил във фасунгата. Помолих да ни сменят стаята, нямали свободни стаи. На следващия ден като се освободиха стаи отново помолих да ни сменят стаята, казаха че ще видят какво могат да направят. Познайте дали я смениха. Имало празни стаи, но нямало кой да ги изчисти. И за капак на всичко на третия ден ни спряха и топлата вода. Хотелът бил разделен на сектори и в нашия сектор била само нашата стая и нямало смисъл да се пуска бойлера на нашия сектор на хотела. Пък техникът си бил тръгнал и нямало кой да ни я пусне. Отделно масите от ресторанта са разположени точно под прозорците на хотела. Вечер да около 12 часа хората си стоят на ресторанта, говорят си на висок глас и човек не може да спи. А хотелът разполага с голяма площ, можеше масите да не са точно под прозорците. Изобщо прекрасна хотелска база със супер лошо и некомпетентно отношение към клиентите.

# 1 437
  • Мнения: 21 603
Аз бих настоявала за компенсация, или ще сезирам КЗП. Няма как да се ползва тъмна баня, че и без топла вода. И проблемите от сорта че няма кой да изчисти стаите не ви интересуват, както те не се интересуват дали този месец сте си получили заплатите, за да им платите за престоя. Аман от пишман бизнесмени.

# 1 438
  • Мнения: 1 271
Докато има хора, които търпят това отношение, дотогава ще има и такива хотелиери. Значи селото ще обърна, но няма да търпя това нещо. Та много се извинявам, но сте си виновни вие, че позволявате да се държат така с вас!

# 1 439
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 159
Тези хотели, които не спазват хигиенните изисквания е добре да ги докладвате. Може да са много опасни.

Общи условия

Активация на акаунт