Черен списък на хотелите в България!

  • 376 871
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 3
ДОНЕВСКА КЪЩА   в Бели Осъм Започвам с молба , хора не правете тази грешка да отседнете в тази къща! Става въпрос за двете момиченца, които стопанисваха къщата . Беше ни провалена почивката -На връх Нова година 13 човека в студ и мизерия. Лъжеха ни в очите щяло да се стопли ,да изчакаме , защото нямало как да отопляват от предния ден ,понеже щели да изхабят много пък и по хотелите не затопляли от предния ден...та 13 човека чакахме с якетата , ходили сме доста за първи път не можем да си съблечем дрехите от студ , такава била тяхната политика -стоплят такава голяма къща в последния момент! После излезе ,че имали проблем с котела ,след това пък излезе че не могат да го запалят .....и мъжете ни помогнаха ! Половината от радиаторите не бяха включени и като им казахме ,че има нещо на радиаторите не всички отопляваха , излезе че не са ги пуснали във всички стаи ,беше късно спяхме с дрехите,нямаше достатъчно дърва и въглища след време свършиха....Беше мръсно ,неподдържано ,пластмасови чинии а при вилиците и лъжиците плуваха парчета храна,измихме всичко и викнахме милите ни уж собственички , казаха че така сме си поддържали...... и цял ден спорихме , забравих да кажа ,че още като пътувахме ни питаха за парите , и с влизането ни ги искаха ,казахме ,че ако не се стопли няма да оставаме ,те ни обещаха че ще се стопли и им дадохме парите ,документ не ни дадоха ,поискахме си за гаранция но 1 час ги чакахме.... разбрахме че са в съседната къща и си взехме парите ,но капарото 50 процента не ни дадоха 750 лв.за него също нямаме документ ! Не мога да опиша държанието им,как се смееха и се подиграха с 13 човека ,лъжеха ни право в очите а когато видяха ,че няма да стане номера почнаха да са толкова нагли и противни ,грам свян нямаше в тях ! На другия ден си тръгнахме смачкани и премръзнали кой към София , Сандански, Сливен ,подиграха се с нас ....Има и още много , но стана доста дълъг коментар ,сега чрез адвокат ще намерим справедливост и се обърнахме към защита на потребителя!Не ходете там !

Последна редакция: сб, 03 яну 2015, 15:03 от SUSU21

# 466
  • Мнения: 904
Искрено съжалявам за проваления ви празник и не мога да престана да се учудвам на какво разчитат тези собственички, на други наивници не прочели коментара. Явно тези хора нямат представа от професионализъм, доверие и авторитет в бизнеса. Много правилно, подкрепям ви в търсенето на права.

# 467
  • Варна
  • Мнения: 10 551
Ние умряхме от студ в ресторанта на скъпия, четиризвезден СПА хотел  Севтополис Павел баня.

Не е предвидено този хангар, наречен ресторант, да може да се стопли. Не видях нито един климатик. Таванът, сигурно е на 3-4 метра, как се топли тази площ...има някакви отдушници ли бяха, не знам, но те са разположени точно под тавана и ако се изполват за топлене, то топлят високо горе.

От красивите, френски прозорци духа здраво. Дръпнахме плътно завесите, но пак се усещаше. Дори на мъжете им беше студено.

Имам подозрения, че лятото ресторантът не може да се охлажда, не знам...

Изключително тъпа, приспивна Новогодишна програма със заспал водещ и два пъти по-заспал ди джей. Скъб и скука...

Много скъпо и още по-много тъпо.

Пълно разочарование на цялата ни компания от 14 души.

Не знаят как да се грижат за клиента или не ги е грижа. Бяхме доста платежоспособна група, с доста гладни мъже, гладни и много жадни. Алкохол се поръчваше с бутилките. Имахме включени вечери на блок маса и въпреки това, първата вечер направихме доста голяма сметка. Мъжете са продължили до късно на лоби бара, отново поръчвайки какво ли не. И не знат как да ни задържат, как да ни погъделичкат. Включената вечера на 1.1.15 директно я зарязахме и вечеряхме в близък ресторант с жива музика и страхотна кухня. Съжалихме цялата компания, че Новогодишната ни нощ не е била в това ресторантче.

Абе, няма значение колко е платежоспособен някой и какви сметки прави или не прави - няма я грижата, вниманието към клиента.

От целия хотел стават само стаите и баните - много топли, с климатик. В банята има разни недомислици, но ще ги премълча.
Басейнът е много топъл - 34градуса.

Закуската еднообразна и смятам бедна за цените, които изискват от желаещите да са им клиенти.

# 468
  • Мнения: 904
Хммм, беше ми в списъка за празници този хотел, жалко ще го оставя последен и под голям въпрос.

# 469
  • Варна
  • Мнения: 10 551
Миналата година празнувахме в "Хисар" гр.Хисаря.
Много доволни останахме. Сравнявам ги двата хотела и просто няма място за сравение. Надявам се, че тази година са се представили подобаващо и не са снижили нивото.

Обаче в "Хисар" водата в басейна е студена. Пише 27 градуса, но мъжът ми я преценява като 24-25градуса максимум.

# 470
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Искрено съжалявам за проваления ви празник и не мога да престана да се учудвам на какво разчитат тези собственички, на други наивници не прочели коментара. Явно тези хора нямат представа от професионализъм, доверие и авторитет в бизнеса. Много правилно, подкрепям ви в търсенето на права.

Аз пък не преставам да се учудвам, че след толкова много лоши отзиви от различни хотели и къщи някой все още се съгласява да плаща без договор и фактура  #Crazy

# 471
  • Мнения: 904
Искрено съжалявам за проваления ви празник и не мога да престана да се учудвам на какво разчитат тези собственички, на други наивници не прочели коментара. Явно тези хора нямат представа от професионализъм, доверие и авторитет в бизнеса. Много правилно, подкрепям ви в търсенето на права.

Аз пък не преставам да се учудвам, че след толкова много лоши отзиви от различни хотели и къщи някой все още се съгласява да плаща без договор и фактура  #Crazy


От къде стана ясно ,че е без фактура и договор , а дори и така да е какво. Празникът е съсипан и с договор и фактура.

# 472
  • Мнения: 27
Здравейте, виждам, че темата е за хотели, но искам да споделя мнение за къща за гости. Намира се в Равадиново и се казва вила "Равадина" уш е категоризирана на 2 звезди, но....... Искам да кажа как попаднах там...решихме да отидем на наскоро нашумелия замък в Равадиново и тъй като сме от Варна решихме да преспим в селото, когато потърсих в нета място за подслон най хубавата къщичка беше тая, нормално за селцето нощувката беше 10лв. Още като се обаждам "лелката" почва да ми се обеснява как щяла да ходи до Бургас да вземе внучето си, както и да е резервирахме. Пристигаме и след 20 мин. разпит откъде сме що сме и какво ще правим тук ни насочиха към стаите- оооотврат, мирише на мухал, гнусна неизчистена тоалетна, мнооого студено (началото на септември) мястото където можехме да си готвим и храним беше в една неподържана мръсна градина отрупана с натории, железа, части, гуми и т.н. и въпросното внуче беше там и 2 вечери ни продъни ушите....единственото хубаво нещо беше, че от прозореца ни се виждаше замъкът,който вечер е осветен и мноооого красив. Но ако искате да посетите замъка и сте от далече не Ви препоръчвам да оставате там. По- добър вариант е Созопол. Simple Smile

# 473
  • Мнения: 3
Здравейте,
Да споделя моите впечатления от хотел Роял Спа Велинград. Компания от 6-ма човека посетихме хотела 2 пъти. Неоспоримо е, че хотелът разполага с много голям спа комплекс, въпреки че вътреяният басейн не е с олимпийски размери, а външният май работи само през лятото. Но дотук приключва всичко добро, което може да се каже за хотела. Целият персонал – от сервитьорите до управителите са абсолютно некадърни и безхаберни. Стаите ни бяха объркани въпреки че бяхме заявили 2 месеца предварително кои точно искаме да бъдат, като на място ни се обясни, че вината си е наша и те не са си отбелязали никъде нашите желания. Дълго време управителката се кри, а заместник управителката, която разговаряше с нас твърдеше, че няма правомощия за нищо и не може да се справи с проблема. Бяхме наречени „нагли” поради това, че говорим на висок глас в лобито и търсим правата си на потребители на услуги. Явно смелостта им идваше от факта, че бяхме предплатили нощувките изцяло. Няма поръчка, дори и да е само 1 бира, която да не е объркана. Рецепция, ресторант и лоби бар нямат никаква връзка помежду си и си принуден навсякъде да ходиш с касови бонове за платени услуги, тъй като редовно те преследват да ги плащаш по няколко пъти. Въпреки че спа-то официално работи от 8.00 ч., в 8.20 персоналът тепърва пристига и започва да чисти. Реакцията на нашето недоволство, че сме станали специално за да дойдем на спа съответно беше „Спасителят се успа, не сме безгрешни, защо се ядосвате?”. За ресторанта вече нямам думи – на първо място, има част за пушачи, вратата на която не се затваря и чрез централната климатизация миризмата на цигари се просмуква из целия хотел и в стаите. Храната е доста еднообразна и не мога да кажа, че е и особено вкусна. Уж е хотел 4 звезди, а предлага само 1 вид бяло БГ сирене и 1 кашкавал. Поради тоталната дезорганизация и в ресторанта на хотела, няма места за вечеря. Пазят се маси за стаи, които не се знае кога ще дойдат, а впоследствие дори се оказа, че резервациите са дублирани. Същевременно на хора с малки деца се предлага да седнат в зоната за пушачи..същото е и за по-големи компании от 4 души – въпреки че има свободни няколко малки маси, политиката им била да не се обединяват?! А на въпроса не беше ли забранено вече по закон да се пуши навсякъде се отговаря „Хаха, това е Велинград.”. Управителят на ресторанта Пламен заяви, че мнението на клиентите не го интересува, тъй като хотелът си бил пълен, а на следващия ден ни посрещна на входа с думите „щем не щем пак се виждаме”. Какво повече да ви разкажа? И това е отношение от обслужващия персонал на 4-звезден хотел, на който си изсипал една торба с пари и на чийто персонал де факто плащаш заплатите. Всички се държат ужасно грубо и неприветливо и те гледат все едно те ти дават пари да стоиш при тях. На доста места в България ми се е случвало да срещна непрофесионално отношение, но такова нещо като Хотел Роял Спа Велинград наистина не ни се беше случвало. Имам още доста да разправям, но стана отегчително. Накратко – НЕ ХОДЕТЕ В ХОТЕЛ РОЯЛ СПА ВЕЛИНГРАД!!!! С това отношение съм убедена че следващата година хотелът не само няма да е пълен, но и персоналът му ще е безработен. Тъжното е, че те дори не осъзнават как се държат – нито веднъж не се извиниха или не показаха, че им е неудобно, дори напротив. Това определено е място, на което никога не бих се върнала и ще направя всичко възможно повече хора да са предупредени какво ги чака!



# 474
  • Мнения: 1
Искам да изкажа мнението си за хотел Русенски Лом, село Кошов, обл.Русе. Бяхме там за две нощувки със семейството ми, като общо бяхме заели 3 стаи. Това е един семеен хотел, в една местност с интересни забележителности, с хубава гледка. Като цяло е доста чисто, хотелчето е сравнително ново и много, много топло. Има парно в цялата сграда, а и отделно навсякъде има климатици. Хубав вътрешен басейн със СПА център, има осигурени халати, хавлии, чехли. И в него също има радиатори и климатици и е много подходящо за студените дни, особено ако сте и с деца...Аз и моят приятел бяхме настанени в стая, намираща се на последния етаж и всъщност единствена на етажа. За разлика от на другите стаите, където имаше душ кабини, ние бяхме с вана, а имахме и тераса, която другите нямаха  newsm10 До тук всичко идеално. А ето и причините, поради които го поставям в този списък. Когато включихме телевизора се оказа, че имаме само 6 канала( въпреки, че в сайта им пишеше, че има кабелна телевизия). Нямахме обхват на телефоните и нямахме интернет ( отново както пишеше в сайта). При запитване на рецепция се оказа, че до нашия последен 4-ти етаж, сигнал за интернет няма, понеже там рядко настаняват хора, а в случая хотела беше пълен. За кухнята и обслужването в ресторанта също не мога да дам много висока оценка. Някои от храните бяха вкусни, но други не, а в случая наблизо няма къде другаде да се яде и нямаш избор. И сигурно и поради тази причина и цените бяха малко по-високи, а обслужването от страна на сервитьорката не беше кой знае какво, на моменти даже беше малко нахално.Отделно, след първата ни прекарана вечер там, забелязахме несъответствие  в цените по менюто и по касовия бон, който ни бяха дали, а и доста често ни казваха различна цена за едно и също нещо. Като друг техен минус, който мога да отчета е това, че няма някакъв кът или зона за прекарване на свободното време. Единственото място беше ресторанта, където седяхме единия следобед, въпреки неудобството, понеже персонала зареждаше масите за вечерта и им пречихме. А и след като в стаята си нямахме интернет, обхват и от части телевизия, това беше единственото място, където имахме възможност да ги ползваме. Като друга забележка е , това че нямат някакви занимания за деца, например някаква стая или зала за игри, а имаше доста деца.... Като цяло не мога да кажа, че не си прекарах добре, но определено имаше неща, заради които не можах да се почувствам отлично, както трябва да се чувстват гостите им, според мен   Rolling Eyes

# 475
  • Мнения: 4
Здравейте,
Бих искала да споделя наблюденията си за комплекс "Чайната" - Мальовица.
Преди няколко дни резервирахме по телефона стаи за 10 възрастни и 7 деца, като се уговорихме с управителя за броя на стаите, престоя и цената на стая със закуска. След пристигането си първото нещо, което установихме е, че една от стаите не ни беше запазена, което наложи настаняването на приятелите ни в друг хотел /добре, че имаше места/. На сутринта всички бяхме НЕПРИЯТНО изненадани, след като се оказа, че за закуска трябвало да говорим отново с липсващия управител, комплекса предлага храна със заплащане, която не влиза в цената на стаята, което пък не отговаря на цените в сайта на комплекса. Между другото тока спря, храната се приготвяше на газови котлони, ресторантската част се напълни и обслужващия персонал се изнерви, което изнерви нас. Собственикът се оказа, че не държи на думата си, продължи да настанява гости, въпреки че нямаше ток, а и не им беше казал, че няма, общо казано неетичен човек.
След втори ден без ток решихме да си тръгнем, за което уведомихме управителя и го попитахме дали може да си оставим багажа в стаята или на друго място, или да си го вземем. Той ни позволи да го оставим в стаите, но при условие, че си го вземем до 17часа. Това ни устройваше и решихме да отидем без децата до хижата. Четиридесет минути след като бяхме тръгнали към хижата децата започнаха да звънят на пожар, защото управителя ги заплашвал да ги изгони от стаята или ако останат ще трябва да плащат за нощувка. На бегом и притеснени слязохме в комплекса в 16,40 и след наложителния разговор с управителя той ни изгони и наруга.
Храната в ресторанта към комплекса е леко казано скъпа - пилешка супа и шкембе - по 3,50лв., кафе - 3,00лв.
Оказа се, че след като се опитах да публикувам отрицателните си впечатления от комплекса модератора ги изтри и остави само положителните, което е много тъжно  и неетично.

# 476
  • Мнения: 4
Бяхме в хотел БОР - Семково. Стаята прилична, персоналът - чистачките много мили. Но.... въпреки резервацията и капарото от преди 2 месеца, никой не очакваше нови гости. Стаите не бяха готови и започнаха да ги чистят. А пътят ..... ужасен, непочистен, страхотни снежни коловози, дори и с вериги не можахме да достигнем хотела. На 50 метра от хотела в дъжд и сняг трябваше да се върнем и да търсим с 2-годишно дете къде да оставиме колата. А трактора стоеше пред хотела. Ужасени, мокри с целия багаж, никой не си правеше труда да се погрижи да почисти снега. А след това се оказа, че до среднощ в ресторанта дъни такава силна музика, че не може да се спи. Въпреки забележките в 1 часа през нощта, музиката продължаваше и в следващите дни. В ресторанта 5-6 човека се кривяха, а целия хотел бе пълен с деца. Отново в 2 и 30 часа караница, но уви без резултат. На резервацията отговорът бе че имало и хора които искат музика. Кажете какво се прави в такъв случай? Къде може човек да се оплаче........ Не ходете  в хотел Бор, това не е почивка.

# 477
  • В царството на игрите:)
  • Мнения: 4 002
Не ходете  в хотел Бор, това не е почивка.
6 поредни години най - фантастичните ми почивки /зимни/ ..И с почистен и с непочистен път, мястото е вълшебно, но подобни постове много ме радват, че вече и без това все по - трудно си намираме места, така, че НЕ ходете в "Бор" Семково!!!! Mr. Green
р.р. Преди няколко дни се върнахме и бяхме настанени на 1 етаж и имаше 2 от вечерите купон в ресторанта, но, ей Богу, музика не чух /поне не такава , от която да не може да се спи! /newsm78

# 478
  • Сф
  • Мнения: 10 661
Не ходете  в хотел Бор, това не е почивка.
6 поредни години най - фантастичните ми почивки /зимни/ ..И с почистен и с непочистен път, мястото е вълшебно, но подобни постове много ме радват, че вече и без това все по - трудно си намираме места, така, че НЕ ходете в "Бор" Семково!!!! Mr. Green
р.р. Преди няколко дни се върнахме и бяхме настанени на 1 етаж и имаше 2 от вечерите купон в ресторанта, но, ей Богу, музика не чух /поне не такава , от която да не може да се спи! /newsm78
Мястото може и да е вълшебно , но хотела явно не е - това все пак е ЧЕРЕН списък, съобразявайте се  Naughty  да не говорим, че въпросният хотел редовно пуска ваучери очевидно, защото е препълнен нон- стоп..

# 479
  • Мнения: 4
Очевидно, като има хора на които музиката в 2 часа през нощта не им пречи и не правят забележки в хотел Бор няма и да спазват закона, според който  музика може да има само до 23 часа. Мястото наистина е вълшебно, хотел друг там няма и при такива дълбоко спящи гости защо да няма музика цяла нощ? Хотелът се води СПА, басейн има, но водата е хладка. Съветват първо да се натоплиш в парната баня, а после да се влиза в басейна. Освен това никой не се слива с вода преди влизане в басейна. Типично в нашенски стил...... с бира в ръка, малко потни....... в малък басейн. Отговор...ами те хората са чистоплътни...... Да не продължавам...... няма смисъл. Явно на някои хора хигиенните изисквания, както и музикалното нощно оформление не им пречат. За съжаление точно затова  в този и в други хотели могат да правят каквото си искат, а ние само да им плащаме високите цени. Балкански синдром......

Общи условия

Активация на акаунт