Черен списък на хотелите в България!

  • 376 915
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 765
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
При направена и потвърдена резервация, няма такова нещо като много е малко  да спите 1 нощ!!! Изключително грубо и непрофесионално. Затова е ХОТЕЛ - за да се спи дори и за 1 нощ. Не е пансион, нито квартира. За мен лично трябва да се напише отрицателно мнение за хотела. Трябва да си търсим правата, не да ни правят на маймуни.

Практика е хотели да обявяват минимален брой нощувки за различни периоди, но това задължително трябва да е предварително упоменато. Например: За периода 4-10 май минималния брой нощувки е 3. След като това не е упоменато и допуснато създаването на резервация за 1 нощувка, те са длъжни да изпълнят поетия ангажимент. Така, че пуснете си жалба в букинга  Naughty

# 766
  • Мнения: 853
Благодаря за съветите мами! bouquet
Тъй като се старая да съм обективна, да продължа със случилото се днес.Снощи  /днес към 8,30 го видях /съм получила отговор
" Здравейте, относно Вашата резервация бих искала да Ви попитам дали успяхте да направите резервация на друго място.Хубава вечер! "
След некоректното отношение реших да не отговарям, а и вече променихме плановете си... и така до към 10ч.  днес .Звънят ми отново от хотела "Госпожо обаждам ви се за да ви предложа нова резервация в хотел ....в близост до Кърджали" Аз обяснявам, че вече сме се отказали от пътуването си, така че "благодаря и  моля вече не ме търсете", но дамата продължава още няколко минути да говори и накрая между другото вмъква " ами то при нас отказаха една стая - е да дойдете".  Страшно се ядосах- вчера когато някой е направил запитване да по дълъг престой- ние бяхме неприемливи с едната си нощувка, но явно не се е получило и в един момент отново сме желани гости....
Ами това е  .... като резюме за мен този хотел вече не съществува - вие сами си преценете

# 767
  • Мнения: 4 785
Не знам дали тук е мястото но искам да ви предупредя да имате едно наум да хотел "Енчеви" Кирково.
За първи път ми се случи следното: 10тина дни преди Гергьовден направих резервация чрез Букинг /потвърдена и от сайта и от хотела/ за 1 нощувка на 6 май. Идеята ни бе да видим празника в Златоград, а след това да отидем до Гърция ... но изненада. Днес ми звънят от хотела и ...... "моля да се откажете от резервацията си, защото ами сте за 1 нощувка ....а ние имаме нужда от стаята ....." . "Но ние имаме планове отговарям аз  - отиваме на празника в Златоград". Но дамата е настоятелна ... "щом сте само за една нощувка отидете другаде.Аз ще ви намеря другаде място" и затваря телефона.За да звънне след 20-30 мин. и " Аз ви намерих  място  еди си къде и т.н "... Направо онемях от наглостта  й. А на мен хич не ми бе до спорове - толкова е напечено в момента на работа..затова, след бърза консултация семейно, решихме да не си разваляме празника предварително и отказах резервацията....

От "Пачилова Къща", точно в Златоград ми свиха същия номер 1:1, с тази разлика, че мен госпожата ме уведоми, че за една нощувка по това време никъде в Златоград нямало да ни приемат, моята резервация беше за 7 май, ако искам 3 нощувки. Ми аз какво да правя 3 нощувки в Златоград, извинете. Отказах се от посещение на града и избрах друго място с друг хотел, но трябваше да си пренаредя програмата, както и да анулирам един вече резервиран на друго място хотел, това стана преди около месец, тогава резервирах. Но в причини за анулация написах на Букинг каква е причината, съмняваме да са обърнали внимание обаче.

пп - Абсолютен парадокс е, че току що проверих и МОГА да резервирам за 1 нощувка 7-8 май?! Това за мен е някаква схема, с която принуждават хората да си резервират за 3 нощувки, защото някои със сигурност си е казал, айде кво толкова, дай за 3 нощувки. Писах оплакване до Букинг, споменах и за същия случай с хотела, за който Вие писахте!

# 768
  • Мнения: 58
хотел Мирамар, Обзор

Тъй като букинг вече втори ден не ми качва мнението /интересно ми е кога ще го пуснат/ , ще го сложа и тук.

-Не знам как е било предни години, но сега плажът пред хотела не е техен и е платен. Техният плаж е в края на плажната ивица, където започва да се появява трева, точно пред голям строителен обект.
 -Храната в снек-бара е предимно от полуфабрикати, а храната в основния ресторант, макар и изобилна, беше доста безвкусна.
-В хотела се е установила практика да се запазват шезлонгите около басейните с хавлии. Първия ден напразно обикаляхме десетки пъти басейните в търсене на място, всички шезлонги и чадъри бяха запазени, дори и хората да не бяха там. Следващите дни ставахме в 6:30 сутринта, за да си запазим място край басейна. Изключително неприятно! Също така голяма част от чадърите бяха счупени и беше всекидневна борба с тях.
-Поискаха да платим целия престой предварително още при настаняването. И когато след първата нощувка установихме проблемите с плажа и местата край басейните, на оплакването ни беше отговорено - Ако искате, си вървете, парите няма да ви върнем. Така че не плащайте предварително, ако не сте сигурни, че ще останете.

Върнахме се преди 2 дена, недоспали и напрегнати.

# 769
  • Мнения: 6 587
Хотел " Елена" , Златни Пясъци

1. Ще започна от самото начало. ВЛизаш в хотела и там те посреща тежък , застоял въздух. КЛиматиците не бяха пуснати. За да се качиш в асансьора , чакаш поне 15 минути, тъй като другия асансьор се ремонтираше два дни...

2. ВЛизаш в сатаята , а там те чака изненада! Зловонието от банята е покъртително! ,,Аромат,, на канализация се разнася ИЗ цялата стая и те кара да тичаш към терасата!

3. Там обаче те чака друга изненада! Разделителната стена между съседните стаи е около метър височина и спокойно подпийналият съсед може да,,обърка,, терасите...Лично пространство?Забравете!

4. ПРеглъщаш как да е тези неудобства и се отправяш към банята за освежителен душ. Ех, мечти...какъв ти душ...Водата едва , едва капе .На моменти дори спира. Налягането е толкова слабо, че да се изкъпеш нормално е мираж. Успокояваш се, че по- късно може би ще има по- добро налягане , но това не се случва през следващата една седмица. Сигнализираш за проблема на рецепцията ,а от рецепциониста получаваш изчерпателен отговор:" Тъй ли? Аз туй за,,сефте,, го чувам."
Чудиш се ,дали си на пазара в други географски ширини , или в четиризвезден хотел на Златни Пясъци...Каквито и въпроси да имаш към служителите на рецепцията, отговорът винаги е един :" Не знам, Не мога да Ви кажа"

5. Тъй като платихме за Ол инклузив , се оказа, че сме платили за : вода от машина , която не е годна за пиене , поради мирис и вкус на ,,химия,,.
Сирене, кашкавал и всички млечни изделия бяха от растителни мазнини. Евтини имитации ! ВСички колбаси, скара и месо бяха с най- ниско качество.
Опашките се виеха до небесата, поради лоша организация на топлата витрина и скарата. Чувствах се като на война! Възрастни хора грабеха от тавите с шепи, деца бъркаха в тавите с лъжици и ги облизваха, а после ги оставяха отново в храната... ooooh! Забележка на никого не беше направена. Сякаш всичко това беше съвсем в реда на нещата.

6. А? Грешка! Направиха забележка. Пиколото ни забрани да си качим  в стаите кафето в пластамсовите чаши ! Било забранено. В същото време всякакви чужденци промъкваха към стаите си  чинии отрупани с храна. И всичко това под носа му, но той не ги бил,, видял,,...Та да знаете, пиколото Добри ,,вижда,, избирателно и обича да важничи пред българските туристи. ОПределено не са му симпатични. в последствие се оказа, че пластмасови чаши могат да се качват в стаите, но извинение не получихме. Напротив, продължаваше да се държи изключително арогантно.

7.Невъобразим шум се носи денонощно в хотела. През ноща пияни туристи се къпят в басейна, пеят, крещят.През деня пък силната музика от анимацията може да ви увреди слуха. АКо сте с деца , забравете за спане. АНимацията е под всякаква критика. Не очаквайте да бъдете забавлявани от тях. липсва каквато и да е подготовка на аниматорите.

И все пак имаше нещо добро в този хотел!
Момичетата и момчетата от бара са истински професионалисти! С усмивка и търпение приемат всичко случващо се и се старят да си вършат работата добре!

Тъй като не дочакахме края на почивката си, а си тръгнахме преждевременно( пари не ни бяха въстановени) се наложи в най- големия дъжд с детето да ходим на 100 метра от хотела. там е така наречения паркинг към хотела.Не се охранява, на открито е и никой не отговаря за автомобилите, но 10 лв на ден си ги плащаш за паркинг.
И тук да похваля пиколото Християн , който беше на смяна! Момчето предложи той да занесе багажа до автомобила ни, защото било забранено да се паркира  пред хотела дори и когато товариш багажа...

И тук Ще спомена нещо, което е важно! Иска ни се да почиваме в България! Имаме уникална природа! ЩЕ ни се дъщеря ни да обича България, а това  може да с получи,като и показваме красивите кътчета на страната ни...
За жалост, се почувствахме изключително унизени и огорчени от отношението на персонала в хотел Елена , Златни Пясъци!

Последна редакция: пт, 28 юли 2017, 19:52 от Biserka_a

# 770
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 810
 Sad Жалко за провалената ви почивка. Учудващо е, че с парите си отиваш и не получаваш нормални условия и внимание.
Ние тази година почивахме в малък хотел в Приморско и много сме доволни.
Явно когато собствениците са на място нещата вървят по-добре.  Peace
Дано не ви се случва повече това.

# 771
  • Варна
  • Мнения: 10 558
Златни Пясъци не става за семейна почивка....съжалявам за това,което ви е е случило,но е хубаво да четете преди да резервирате,ако бяхте отишли в Албена,Дружба,Слънчев ден може би щеше да е друго.

# 772
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
 Biserka_a, съжалявам за провалената ви почивка. Приеми един приятелски съвет - друг път не резервирай хотел, чиито оценки в букинг са 6.8. При такъв рейтинг на хотела, не може да очакваш нищо добро.  Peace

# 773
  • Ню Йорк
  • Мнения: 5 067
Скрит текст:
Хотел " Елена" , Златни Пясъци

1. Ще започна от самото начало. ВЛизаш в хотела и там те посреща тежък , застоял въздух. КЛиматиците не бяха пуснати. За да се качиш в асансьора , чакаш поне 15 минути, тъй като другия асансьор се ремонтираше два дни...

2. ВЛизаш в сатаята , а там те чака изненада! Зловонието от банята е покъртително! ,,Аромат,, на канализация се разнася ИЗ цялата стая и те кара да тичаш към терасата!

3. Там обаче те чака друга изненада! Разделителната стена между съседните стаи е около метър височина и спокойно подпийналият съсед може да,,обърка,, терасите...Лично пространство?Забравете!

4. ПРеглъщаш как да е тези неудобства и се отправяш към банята за освежителен душ. Ех, мечти...какъв ти душ...Водата едва , едва капе .На моменти дори спира. Налягането е толкова слабо, че да се изкъпеш нормално е мираж. Успокояваш се, че по- късно може би ще има по- добро налягане , но това не се случва през следващата една седмица. Сигнализираш за проблема на рецепцията ,а от рецепциониста получаваш изчерпателен отговор:" Тъй ли? Аз туй за,,сефте,, го чувам."
Чудиш се ,дали си на пазара в други географски ширини , или в четиризвезден хотел на Златни Пясъци...Каквито и въпроси да имаш към служителите на рецепцията, отговорът винаги е един :" Не знам, Не мога да Ви кажа"

5. Тъй като платихме за Ол инклузив , се оказа, че сме платили за : вода от машина , която не е годна за пиене , поради мирис и вкус на ,,химия,,.
Сирене, кашкавал и всички млечни изделия бяха от растителни мазнини. Евтини имитации ! ВСички колбаси, скара и месо бяха с най- ниско качество.
Опашките се виеха до небесата, поради лоша организация на топлата витрина и скарата. Чувствах се като на война! Възрастни хора грабеха от тавите с шепи, деца бъркаха в тавите с лъжици и ги облизваха, а после ги оставяха отново в храната... ooooh! Забележка на никого не беше направена. Сякаш всичко това беше съвсем в реда на нещата.

6. А? Грешка! Направиха забележка. Пиколото ни забрани да си качим  в стаите кафето в пластамсовите чаши ! Било забранено. В същото време всякакви чужденци промъкваха към стаите си  чинии отрупани с храна. И всичко това под носа му, но той не ги бил,, видял,,...Та да знаете, пиколото Добри ,,вижда,, избирателно и обича да важничи пред българските туристи. ОПределено не са му симпатични. в последствие се оказа, че пластмасови чаши могат да се качват в стаите, но извинение не получихме. Напротив, продължаваше да се държи изключително арогантно.

7.Невъобразим шум се носи денонощно в хотела. През ноща пияни туристи се къпят в басейна, пеят, крещят.През деня пък силната музика от анимацията може да ви увреди слуха. АКо сте с деца , забравете за спане. АНимацията е под всякаква критика. Не очаквайте да бъдете забавлявани от тях. липсва каквато и да е подготовка на аниматорите.

И все пак имаше нещо добро в този хотел!
Момичетата и момчетата от бара са истински професионалисти! С усмивка и търпение приемат всичко случващо се и се старят да си вършат работата добре!

Тъй като не дочакахме края на почивката си, а си тръгнахме преждевременно( пари не ни бяха въстановени) се наложи в най- големия дъжд с детето да ходим на 100 метра от хотела. там е така наречения паркинг към хотела.Не се охранява, на открито е и никой не отговаря за автомобилите, но 10 лв на ден си ги плащаш за паркинг.
И тук да похваля пиколото Християн , който беше на смяна! Момчето предложи той да занесе багажа до автомобила ни, защото било забранено да се паркира  пред хотела дори и когато товариш багажа...

И тук Ще спомена нещо, което е важно! Иска ни се да почиваме в България! Имаме уникална природа! ЩЕ ни се дъщеря ни да обича България, а това  може да с получи,като и показваме красивите кътчета на страната ни...
За жалост, се почувствахме изключително унизени и огорчени от отношението на персонала в хотел Елена , Златни Пясъци!

Бихте ли споделили каква цена и за колко човека заплатихте? Благодаря!

# 774
  • Мнения: 6 587
Didka pitka, радвам се, че са останали читави хотели по Бг Черноморието. Дано повече хора да се връщат от почивка доволни и наистина отпочинали.

Esstela, Скубиду, на 100% съм съгласна с вас.  ГРешката е наша. никой не ние карал насила да ходим там...

галактическа принцеса, в случая не става въпрос  за това, каква сума сме платили, а за загубено време и опропастена почивка. Платихме 100% авансово още януари месец .

# 775
  • Мнения: 964
галактическа принцеса, в случая не става въпрос  за това, каква сума сме платили, а за загубено време и опропастена почивка. Платихме 100% авансово още януари месец .
И все пак колко платихте?

# 776
  • Мнения: 6 587
За 7 нощувки и ОИ , двама възрастни+ 1 дете платихме 1300 лв. ХОтелът не разполага със собствени плаж, чадъри и  шезлонги и всичко на плажа си беше за наша сметка.

Не знам с каква цел се пита усилено каква цена сме платили, при положение ,че цените на хотелите са изнесени по сайтовете .


# 777
  • Мнения: 6 298
За 7 нощувки и ОИ , двама възрастни+ 1 дете платихме 1300 лв. ХОтелът не разполага със собствени плаж, чадъри и  шезлонги и всичко на плажа си беше за наша сметка.

Не знам с каква цел се пита усилено каква цена сме платили, при положение ,че цените на хотелите са изнесени по сайтовете .



Ами може би се предполага, че сте платили ниска цена и съответно по тази причина услугата не е с добро качество. Във Вашият случай, обаче явно не е така. Платили сте доста сериозна сума за този хотел с ужасни условия.

# 778
  • Бургас
  • Мнения: 6 884
Ние никога не плащаме авансово, камо ли пък и толкова рано. В най-лошия случай може да преведем някакво капаро седмица предварително. Ако искат. Хотели бол.

# 779
  • Мнения: 6 587
Да, сега ще ни е за урок да не плащаме 100% авансово за нещо, което не знаем с какво качество ще бъде. ДРугото, което още в самото начало ми направи впечетление е, че при  евентуална отмяна на резервацията - цялата сума остава за хотела. Пари не се връщат.

Общи условия

Активация на акаунт