Черен списък на хотелите в България!

  • 376 815
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 825
  • В царството на игрите:)
  • Мнения: 4 002
Аз пък съм била в доста хотели за 20 лв. на /че дори и за 15/ и никога не ми се е случвало това, което описвате за 100. Много ми е смешно, когато се натяква, че цената е толкова определяща. Цената е необходимо, но не достатъчно условие. И с ваучери сме ходили за 30-40 лв. със закуска и вечеря и всичко е било ок.  Когато един хотелиер държи на реномето и гостите си той го прави независимо от цената. Всеки има право да си прави сметката къде, за колко време и в какъв хотел да си избере. Като съм дала 40 - 50 лв. за двойна стая поне не ме е яд, ако нещо куца /в най - лошия случай/ Mr. Green
Желая на всички приятни и изгодни почивки Grinning Peace

# 826
  • на Земята
  • Мнения: 291
Хотел Калипсо Приморско!Тук броиш нощувките да си тръгнеш.Няма такъв хотел,домакин,отношение и т.н.Ако искате да спите в чужди чаршафи,тук е мястото!

# 827
  • Мнения: 1 292
Хотел Калипсо Приморско!Тук броиш нощувките да си тръгнеш.Няма такъв хотел,домакин,отношение и т.н.Ако искате да спите в чужди чаршафи,тук е мястото!
Напишете мнението си в темата за Приморско. Една дама искаше отзиви за този хотел.

# 828
  • Мнения: 13 542
Хотел Калипсо Приморско!Тук броиш нощувките да си тръгнеш.Няма такъв хотел,домакин,отношение и т.н.Ако искате да спите в чужди чаршафи,тук е мястото!
Напишете мнението си в темата за Приморско. Една дама искаше отзиви за този хотел.
http://old.bg-mamma.com/?topic=960172;topicrefid=4

# 829
  • Мнения: 140
Оценката ми за Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик) е крайно отрицателна. Изключително некоректни, груби, безотговорни и ...ето подробностите:
Резервирахме през Booking.com, 2 стаи във Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик), 25 дни предварително, като резервацията ни беше със 100% незабавно плащане на престоя и без право на отмяна (т.н. non-refundable). Въпреки, че резервацията ни беше с незабавно плащане, хотелът не беше изтеглил от кредитната ми карта сумата за настаняване за двете стаи, които резервирахме, което ни се стори странно, за това 5 дни преди настаняването ни в хотела им позвънихме с въпрос - защо не са изтеглили сумата за резервациите ни, която беше и пълната цена на стаите. Отговорът им беше, че веднага след телефонния разговор ще го направят и че резервацията ни е потвърдена. Това не се случи. На следващият ден отново им се обадихме, за да им обърнем внимание и да им напомним да си изтеглят парите за резервацията (въпреки, че изобщо не бяхме длъжни да го правим), но те ни увериха, че няма никакъв проблем и че ще го направят когато се настаним в хотела. В деня на пристигането ни, сутринта малко преди 9:00 часа получихме потвърждение от сайта-посредник Booking.com, за резервацията. В същия ден, в деня на пристигането ни в хотела, 2 часа преди настаняване, когато ние бяхме на един час път от хотел Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик) ни позвъниха от сайта-посредник Booking.com да ни информират, че хотелът е отказал резервацията ни, въпреки че същата беше потвърдена. Ние бяхме поставени пред изключително проблемна ситуация – в разгара на сезона, когато по българското Черноморие всички места за настаняване са препълнени, дори Booking.com показваше 93% заетост на местата за настаняване в района на Балчик, при 40 градуса температура на въздуха, на път, да търсим вариант за настаняване за нас.
Тенденциозното отношение на собствениците, управителите и персонала на Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик) като изключително некоректни и безотговорни се потвърди и на следващия ден с втората резервация, която имахме при тях за наш приятел, който трябваше да дойде едни ден след нас. Той разбра, че резервацията му е отменена след като им е позвънил да ги предупреди, че ще пристигне 1 час по-рано, за да си остави багажа при тях. Не бяха информирали, нито посредника, нито нас в качеството ни на клиент, за това, че въпреки потвърдената резервация в Booking.com за нашия приятел стая в техния хотел няма.

До всички, които ще почиват в Балчик – избягвайте Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик), защото рискувате да останете без стая, която сте резервирали за вашата почивка. Отношението, което ще срещнете от страна на Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик)  е изключително просташко и грубо – за тях не е важен ангажиментът, който са поели към вас като клиент приемайки и потвърждавайки резервацията ви до последния момент, а просто ви затварят телефона. Не намират за необходимо да бъдат отговорни към настоящите и бъдещите си клиенти. Вероятно смятат, че местоположението им на българското Черноморие е достатъчно да им носи доходи.
 
До собствениците на Victoria Family Hotel, Balchik (Хотел Виктория, гр.Балчик) – отношението ви към настоящите и бъдещите ви клиенти предопределя вашето бъдеще като хотел. Вероятно сте чували, но едва ли сте разбрали, че един доволен клиент ще разкаже на един, най-много на двама свои приятели, но един недоволен клиент ще разкаже на възможно най-много хора!


# 830
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Резервирала съм няколко пъти прeз booking.com и НИКОГА парите не са били теглени предварително от картата. Тя е един вид гаранция. Когато пристигна на място ми се предоставя избор от хотела дали те да дръпнат сумата от там през booking или да платя в брой (тогава хотела плаща само комисионна на booking). Ако не отида в хонела естествено губя парите, т.е. booking ги превежда на хотела. Но никога предварително.
Щом веднъж хотелът ви е изпратил потвърждение не може да го отменя току така. Пишете на booking за да се оплачите.

# 831
  • Мнения: 140
Върви вече комуникацията с букинг. Надявам се, че ще възстановят разликата в парите от наетите в последствие други стаи.

Но горчивия привкус от този опит остава. Не съм си и представяла, че е възможно такова отношение и липса на отговорност.

# 832
  • Мнения: 6
Семеен хотел или квартири Котва, Лозенец, ако искате нагло отношение към гости това е мястото, също може да ви разиграват всяка вечер да сте в различна стая. Не ходете там хора особено ако сте с деца!!!

# 833
  • Мнения: 6 622
След толкова много положителни отзиви за Гранд хотел Банско не очаквах да попадна на това . Храната беше единственото хубаво нещо ,наистина разнообразна вкусна храна,хотелът добре направен и до тук с хубавото. Гледката от балкона ужас. Стаята малка ,тясна мръсна. Балконската врата счупена,гардероба счупен. Калъфките с петна." Допълнителното легло" за дете тесен,мръсен фотьойл. Душ кабината тясна. Невъзможно да къпеш дете . А при отворена врата се наводнява навсякъде и няма от къде да се изстича водата . Като добавим и ,че чакахме 30 минути за стая ......

# 834
  • Варна
  • Мнения: 10 543
Така е в България,все нещо ще куца.....

# 835
  • София
  • Мнения: 3 611
Ама че глупости. Всичко било счупено и мръсно, калъфки с петна.  Naughty  Три години ходих там, включително и тази, и не видях нищо подобно. Всеки ден намирах в стаята снежнобели кърпи и халати, заредени шампоани, душ гелове, балсами, чиста и подредена стая. Нямаше нищо счупено или повредено. Стаите наистина не са големи, но кой е отишъл да седи в стая там? Има чудесен плаж, има СПА на 2000 кв.м., да не говорим за факта, че до центъра на града е 10 мин пеша. Чакали сте 30 мин за настаняване. Thinking Били сте информирани, предполагам, че настаняването е след 14ч и е нормално, като отидете по-рано, да чакате. Като не сте доволни, търсете хотел с цена за ден от 150лв нагоре за един човек.
 

Последна редакция: нд, 13 авг 2017, 23:38 от july1993

# 836
  • Мнения: 6 622
Не казвам ,че в целия хотел е така . Не съм обикаляла стаите на гостите да ги разглеждам . Може би нашата е инцидент,но е факт. " Намерете си друг хотел" Що за поведение е това . Един вид като не ви харесва оправите се. Тава е те в която хората изявяват мнение за хотели от които не са доволни. Това ,както винаги има доволни и недоволни. Аз определено не съм доволна от стаята и изказвам мнение ,а Вашето мнение е за друга тема. Спато наистина е добро ,но не   съм дошла да спя в спато.Всеки си има предпочитания ,аз обичам да си почивам в стаята на спокойствие.

# 837
  • Мнения: 29 321
Независимо от цената дали е 20 лв. или 120 лв. всеки хотел трябва да поддържа хигиена и добро обслужване. Всеки, без изключение! Иначе е точно за тази тема!
Спала съм и в евтини хотели с чудесно обслужване и в скъпи, където не бих повторила.

# 838
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Хотел Белмонт - Пампорово
Четох прекрасни отзиви за хотела, включително в този форум. Мненията бяха много стари. Може тогава да е бил много хубав хотел, но вече не е нищо особено. Явно си карат на стара слава. Като начало стаите са много миниатюрни. Двама души не могат да се разминат. А ако сте с дете мисията е невъзможна. Краката ми са целите в синини от опитите ми да се движа из стаята. Завесата в банята беше мухлясала, по някои фуги също имаше мухъл. Хавлиите някога са били бели. Сега са сиви, похабени и с разнищени в краищата. По някои чаршафи има петна. Мокета е мръсен и на петна. Храната е горе долу добре, като изключим, че често има кебапчета и евтини наденици. Определено не отговаря на 4*. Персоналът иначе беше отзивчив. Това, което най-много ме дразни в българските хотели, когато си на ол инклузив е, че винаги на входа на ресторанта те питат кой номер стая си и отмятат. Била съм на много места в чужбина, никъде го няма това. Не зная по какъв начин си организират нещата и как си помнят гостите, но не се чувстваш като натрапник.

# 839
  • София
  • Мнения: 3 611
Не казвам ,че в целия хотел е така . Не съм обикаляла стаите на гостите да ги разглеждам . Може би нашата е инцидент,но е факт. " Намерете си друг хотел" Що за поведение е това . Един вид като не ви харесва оправите се. Тава е те в която хората изявяват мнение за хотели от които не са доволни. Това ,както винаги има доволни и недоволни. Аз определено не съм доволна от стаята и изказвам мнение ,а Вашето мнение е за друга тема. Спато наистина е добро ,но не   съм дошла да спя в спато.Всеки си има предпочитания ,аз обичам да си почивам в стаята на спокойствие.
Само че темата е "Черен списък на хотелите в България". След като нямате представа за хотела като цяло, откъде накъде ще го поставяте в този списък? Вие оплакахте ли се на рецепцията от "мръсотията"? Създавате тенденциозно абсолютно невярна представа просто.

Общи условия

Активация на акаунт