Черен списък на хотелите в България!

  • 406 938
  • 1 894
  •   1
Отговори
# 1 845
  • Мнения: 35 969
Не виждам защо сравняваме круши с ябълки. И темата все пак е Черен списък на хотелите в България, а не Гърция срещу Турция, България, Египет и къде ли още не. В крайна сметка всеки почива различно, лошото за един, си е съвсем наред за друг.

Точно така. Аз примерно не харесвам ол инклузив и го избягвам.

# 1 846
  • Мнения: 29 115
Девойки, в момента спамите тема, която е “Черен списък на хотели в България“.
Пуснете си друга тема за сравнение на чужбинските, щом това ви вълнува.

# 1 847
  • София
  • Мнения: 229
Да добавя и аз един достоен за тази антикласация: парк-хотел Кюстендил:
- стаите са с вид на ремонтирано соц. общежитие или санаториум. Мебелите изглеждаха като да са останали от същото време - може би '80те на миналия век.
- рецепция и предполагаем лоби бар (беше постоянно тъмен и празен) доста неприветливи
- ресторант с вид и отношение към клиента като в столова. Храната, която е 40 лв. на човек от целия пакет (без никакви напитки, дори вода) свършва бързо, поради наплива от групи и после се изнася каквото има - на закуска най-вече тип форнети.
- неадекватен персонал, очевидно претоварен и с липса на всякакво разбиране за "customer service" - щурат се в ресторанта, за да смогнат да раздигнат и това е разбирането за обслужване.
- въпросната столова е насочена към обслужване на организирани групи туристи, които изглежда са основния поток в това място. Не бих посъветвала индивидуални туристи, очакващи 4 звезден прстой да си хвърлят парите на вятъра - освен организираните групи столовата-ресторант организира и местни масови мероприятия, съответно за гостите на хотела няма места за вечеря (предплатена)
- на претенцията ми за компенсация беше предложен ваучер за намаление за следващо посещение - интересен подход - да повторя омерзителен престой, за който да платя отново, пък било то и с 20% отстъпка?!?
- представилият се за мениджър на ресторанта господин с патронизиращ тон се опитваше да разреши проблема с въпрос "ама какво искате да направим сега". Обясни как той само за ресторанта отговаря и маркетинга и другите отдели трябвало да ни предупредят, че имало масови мероприятия. Тоест отделите нямали връзка един с друг??? Доколкото видях други отзиви, това е стандартна практика - хотела обслужва предимно групи и местни джамборета, а предплатилия през букинг клиент - да не е предплащал.
Интересно как на подобно място се категоризира с 4 звезди??? Бих окачествила цялото това "нещо" като селски тарикатлък - мисля, че най-приляга за цялата ситуация.

# 1 848
  • София
  • Мнения: 3 243
Добавям къща за гости "Бялата къща", Огняново.

Изобщо не стигнахме до настаняване.
Резервирахме през Букинг заради възможност за безплатно анулиране и това, че не се искаше предварително плащане.

Седмица след това започна телефонния тормоз. Да отменя резервацията през Букинг и да платя директно на тях капаро, веднага. Отказах.

След неколкократни позвънявания, разговорите от любезни ескалираха в заплашване и изнудване, че ако не внесем 50% капаро, няма да ни пазят стаите.
Имали хора за 5 нощувки, а ние сме били само за 2. Всички други плащали капаро, само аз съм отказвала. Обяснявам каква ни е резервацията и че не съм длъжна да внасям капаро, а отсреща чувам: "Аз какво ѝ говоря, тя за какви права имала ми говори, не искам да слушам повече!"


Накрая ни отмениха резервацията през Букинг, като очевидно са ги излъгали, че имат проблеми и не могат да ни настанят.

# 1 849
  • Мнения: 35 969
Понеже на букинг плащат 30%, а явно им се свиди, но пък искат да си рекламират хотелчето. Пиши на мейла на букинг, като обясниш ситуацията и изнудването. Най-малкото няма да им рекламират хотела и/или ще ги глобят.

# 1 850
  • София
  • Мнения: 3 243
О, да. Звънях на Букинг и обясних ситуацията.
Резултатът беше отмяна на резервацията. Надявам се, че поне ще си отбележат някъде, че клиент се е оплакал, че правят опити да се заобикаля Букинг.

# 1 851
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 13 178
Ако бях аз-щях да се съглася.Но щях да поискам касов бон за капарото и после да напиша един хубав отзив в Букинг.

# 1 852
  • Мнения: 3 451
Понеже на букинг плащат 30%, а явно им се свиди, но пък искат да си рекламират хотелчето.
Не само 30 %, а и не излиза после резервацията в НАП.

# 1 853
  • София
  • Мнения: 3 243
Ако бях аз-щях да се съглася.Но щях да поискам касов бон за капарото и после да напиша един хубав отзив в Букинг.
Няма как да стане. Резервацията трябва да е през Букинг, за да мога да напиша отзив там. Мога само в Гугъл и по социалните мрежи.

Мога да пусна и сигнал в Комисия за защита на потребителите, но е моята дума срещу тяхната и предполагам, че само ще си загубя времето, без особен резултат.

# 1 854
  • Бургас
  • Мнения: 8 595
Мога да пусна и сигнал в Комисия за защита на потребителите, но е моята дума срещу тяхната и предполагам, че само ще си загубя времето, без особен резултат.

Има приложения, които записват на аудио телефонните ви разговори. За в бъдеще да знаете.

# 1 855
  • София
  • Мнения: 3 243
Има приложения, които записват на аудио телефонните ви разговори. За в бъдеще да знаете.
Офтопик е, но ще се радвам на препоръка и сигурно и за други ще е полезно.
Три приложения свалих, включително и само диктофон, но не сработиха.
Едното успя да запише само тестовите разговори с мъжа ми и нито един друг разговор. А диктофонът изключваше в момента, в който започне да тече телефонен разговор.

# 1 856
  • Бургас
  • Мнения: 8 595
За дъжаление тава, което имам вече го няма в App Store и не помня от къде съм го изтеглила.
https://www.appliqato.com/

# 1 857
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
КЗП извършва проверки по определени правила. Ако те са спазени, няма какво да направят.

Принципно е най-добре такава комуникация да се води в писмен вид.
Аз съм търговец, предвид, че има вече "професионални" клиенти, държа всичко да изпратя и получа в писмен вид. Законът е определил много точно, какво съм длъжна да предоставя като информация и документи и се стремя да го правя максимално. Съответно винаги мога да докажа пред КЗП, че съм предоставила информацията и да се защитя от некоректни искове.

При клиентите е същото. Искате всичко в писмен вид.
В случая бих поискала на имейл да ми изпратят банкова сметка, точна сума и срок, условия за анулация. И после препращам на Букинг...
За такова нещо Букинг директно свалят от платформата щ.

# 1 858
  • Мнения: 15 089
https://strimon.bg/outdoor-pool/#
Хотел Стримон гардън Кюстендил с цели 5☆.
Храната е горе долу добра, както се казва гладен няма да останеш.
Рецепцията е добре, приветливи и усмихнати младежи.
Всичко друго е зле, категорично не заслужават звездите си.
Посрещна ни  пазач на паркинга, държащ в ръцете си списък с очакваните гости. Това добре, но много неадекватно и нахално командва къде да се паркира, за да има място, но същевременно се вижда, че вече има гости, които са паркирали като в нивата.
Чистотата в стаите,  предполага се, че след като настилките са с мокет е добре да се почиства, но това е мираж. С просто око се вижда колко е прашно, въпреки, че стаята е подготвена за гостите. Почернели фуги в банята, неработеща централна климатизация, която издава силен шум и до тук.Коридорите още със слизането на етажа лъхат на старо и застояло, обаче се опитват да го замаскират с ароматизатори.  Получава се неприятна миризма.
Вътрешното спа не го посетих, все пак при темп. 30гр. предпочетохме външен басейн.
Допускат се външни посетители, трудно е да се намери свободно място, по дъното на басейните плуват боклуци, не е почистван много време. Няма или поне аз не видях спасители, а децата се мяткаха върху главите на хората в басейна.
Коректно е да отбележа, че предишни години сме посещавали хотела и минусите не бяха толкова много. Определено нивото е паднало доста.

Последна редакция: пт, 13 юни 2025, 23:23 от Пролетно цвете

# 1 859
  • Мнения: 774
Повдигам темата, за да предпазя и други от разочарование.
https://strimon.bg/outdoor-pool/#
Потел Стримон гардън Къстендил с цели 5звезди.
Храната е горе долу добра, както се казва гладен няма да останеш.
Рецепцията е добре, приветливи и усмихнати младежи.
Всичко друго е зле, категорично не заслужават звездите си.
Посреща те пазач на паркинга, държащ в ръцете си списък с очакваните гости. Това добре,, но много неадекватно и нахално командва къде да се паркира, за да има място, но същевременно се вижда, че вече има гости, които са паркирали като в нивата.
Чистотата в стаите, ами предполага се, че след като настилките са с мокет е добре да се почиства, но това е мираж. С просто око се вижда колко е прашно, въпреки, че стаята е подготвена за гостите. Почернели фуги в банята, неработеща централна климатизация, която издава силен шум и до тук.Коридорите още със слизането на етажа лъхат на старо и застояло, обаче се опитват да го замаскират с ароматизатори.  Получава се неприятна миризма.
Вътрешното спа не го посетих, все пак при темп. 30гр. предпочетохме външен басейн.
Допускат се външни посетители, трудно е да се намери свободно място, по дъното на басейните плуват боклуци, не е почистват много време. Няма или поне аз не видях спасители, а децата се мяткаха върху главите на хората в басейна.

За този хотел преди години доста неща изписах, отвратително място! Подкрепям Ви с две ръце!!!

Общи условия

Активация на акаунт