Групите в детските ни градини са големи. Например при Иво са 35 деца. Реално не е възможно да се обърне внимание на детето индивидуално какво точно прави.
Ако вашите деца ходят на частни детски градини или на такива с малко деца и ако са по-умни от моето и вече знаят букви, цифри и т.н., то при нас нещата не стоят така. И аз не считам, че почването на това обучение ще е от полза за детето ми.
А и това е само прелюдия за започване на училище от 6 години, което е следваща логична стъпка.
При системата на началното образование, на която съм свидетел и активен участник в момента аз категорично отказвам да пусна моето дете на 6г на училище.
Все пак аз гледам нещата от моята камбанария. И се притеснявам за моите си деца.
Убедена съм че при вас нещата са по друг начин и сигурно вашите ще се справят по-добре.



На нас учителката ни даде материали, как се изписват буквите и цифрите. Изрично предупреди, да следваме инструкциите, ако ще ги учим ние и в никакъв случай да не ги учим на главни печатни букви. Та тя сега само малките ръкописни знае да изписва, печатните ги разпознава, защото миналата година я учиха само на разпознаване на буквите, беше им забранено да ги учат на изписването. Аз не бях съгласна с тази забрана и защо да не я уча на печатните, но сега ти като сподели ...

Истината е, че и аз тръпна леко при мисълта в каква ли (поредна!) глупост ще се изроди тази иначе хубава, според мен, идея
