гръмна ни стъклото на фурната горение

  • 52 076
  • 173
  •   1
Отговори
# 90
  • кв.Изток
  • Мнения: 1 219
Поздравления.Излязоха коректни.Но явно трябва и ние потребителите да си търсим правата докрай.

# 91
  • Мнения: 1
И моята фурна AEG е на 3 месеца и при първата пиролиза се появи пукнатина на вътрешното стъкло. Чудя се какво да правя. Писах писмо до AEG и сега чакам отговор. Ако трябва на всеки 3 месеца или след всяка пиролиза да се сменя стъкло, къде ще му излезе краят.
Браво Miho_She, че си търсиш правата. Възхищавам ти се.

# 92
  • Мнения: 286
Аз няколко години ползвах печка Горение с възможност за вентилаторно готвене и не е имало никакви проблеми със стъклото на фурната. Освен, че една от настройките за готвене на вентилатор спря да работи, но станалите бяха наред. Фурната използвах най-редовно, също така често я пусках на максимални градуси.
Много неприятно, че при теб се е получило така.

# 93
  • Мнения: 342
Малко късно попадам на темата, мисля че е важно и аз да споделя опит. Надявам се да е полезен. Купихме си свабодностояща печка АЕГ -близо 1000лв. На третия месец се спука външното стъкло на фурната по време на готвене. Спука се като мозайка. Първо го взех за пара. После само гледах как парченцата стават по-малки и по-малки. Звъня на другия ден в сервиза и раздразнен глас троснато ми обясни, че стъклото не е гаранционно. 200 лв. щяло да ми струва новото. И историята с гаранцията на стъклата. Какво направих- от сайта на АЕГ - в сайта на АЕГ-България. Директно по телефона- свързаха ме с техническа подръжка. Говорих с един от служителите. Обясних как точно е счупено стъклото- "мозайката" е непостижима за външна механична повреда. Изслуша ме и каза, че ще се обади на другия ден с решение. Звънна 2 часа по късно, че поръчката за ново стъкло е подадена и да чакам доставката.
Мислех, че моят случай е изолиран, но сега, като чета темата....Иначе, като плащаме, плащаме и марката. Заради качеството. Ами качеството включва не само липсата на проблем, а и при възникването на такъв-бързо и коректно решение. Да им пука какво ще си бъбрим за тях във форумите. Grinning А сервизите са само посредници и им все тая какво ще се коментира за този или онзи модел...

# 94
  • Мнения: 1
И моя проблем се реши. Писах на сайта на AEG, до няколко часа се свързаха с мен и на другия ден изпратиха техник. Прав си Elirost - "като плащаме, плащаме и марката. Заради качеството. Ами качеството включва не само липсата на проблем, а и при възникването на такъв-бързо и коректно решение". Отначало и аз се ядосах, че си купихме такава скъпа фурна, но начина по който се реши проблемът ме убеди, че си е струвало цената. Дано да нямам повече проблеми. Rolling Eyes

# 95
  • Мнения: 346
И аз се бях насочила към тази фирма за фурна и плот, понеже четох добри отзиви за нея, ама май ще се откажа, защото и при тях е паднало качеството. Сега пак съм в чуденка. То има ли вече читави електроуреди. Пък и като чета сега важно е не само марката, ами и сервиза да е качествен.  Thinking

# 96
  • Мнения: 21 559
Ужас! Аз имам печка Горение, още неизползвана.
Искам да те питам кой не иска да ти поеме гаранцията, от фирмата, или от магазина от който си я купила?
Ако имаш проблем с уреда магазина няма нищо общо. Само в сервиз.
Ако уредът е в гаранция - отговорен е продавачът, т.е. магазина - мисля че беше чл. 113 от ЗЗП, колкото и да звучи нелогично. Друг въпрос е ако стъклото не влиза в гаранцията и това е упоменато в гаранционната карта - тогава разбира се към сервиза трябва се обърне. Използвам възможността да оплюя още веднъж ужасния сервиз на Горение, от който си патя вече няколко пъти. Благодарение на отвратителното им и бавно обслужване, което обезмисля дългата гаранция на уредите никога не бих си закупила повече уред с такава марка. Дано някой от централата на Горение го прочете и се заинтересува най-накрая.

# 97
  • Мнения: 11 743
Имам свободностяща печка Горение от 11 години. Безумно доволна съм. Модела беше възможно най- скъпия навремето. Сега мислех пак такава да си взимам, за вграждане. Ама като чета тука..., че и другите марки и то все реномирани такива  Confused  Освен да се застрелям, друго не ми хрумва. С какво ще се обзавеждаме - не знам.

# 98
  • Мнения: 21 559
Да, вярно е - имам впечатление за спадане на качеството при добре познати и утвърдени марки, специално при новите им изработки. Ами например какво е това решение вече пералните да се произвеждат масово с казани от карборани, пластмаси и прочее нетрайни материали - 4 до 5 години експлоатация и - хайде на новите модели! Като си купувах пералнята Горение (още бях заблуден фен на марката) видях зор докато си намеря такава с казан от инокс, щото вече новите така се произвеждали - с пластмаса. Малко се отклоних от темата, извинете ме.

# 99
  • Мнения: 433
Олеле, и мен ме хвърлихте в тежък размисъл!   ooooh!   От 9 години ползвам вградена фурна и керамичен котлон Горение, миялната ми също, навремето дадох доста пари за тях и съм много доволна. Сега ми предстои местене и правене на нова кухня и с дъщеря ми решихме да не си правим експерименти и да си купим изпробваното, т.е. пак Горение.
В интерес на истината душмански използваната ми и доста нагоряла фурна не е давала никакъв проблем, а е заливана също. По едно време котката ми се хвърляше по вратичката, син ми я блъскаше с играчка...  на котлона колко пъти сме изливали горещо сладко - което уж е изрично забранено...  Но пък и никога не съм я пускала на повече от 200 градуса - не ми се е налагало, цели агнета в нея не пека, само бутчета. Всъщност не знам какви манджи налагат вдигане на повече от 200 градуса  newsm78  наистина не знам, не иронизирам  Thinking

Ами сега... какво да се купува  Thinking

# 100
  • Мнения: 346
И аз това се чудя, защото ми предстои обзавеждане на нова кухня.  newsm78
Първо мислех да заложа на качествени марки като Gorenje, ама като прочетох последните отзиви за тях и видях, че и при тях качеството на последните модели е паднало доста. И сега се замислям, че ми трябва марка, която освен да е с добри показатели да има и бърз и качествен сервиз в България, че дори печката ми да е с 5 год. гаранция, ако ще се налага да ги чакам по 2-3 месеца да ми сменят нещо, дори, когато е в гаранция, за какво ми е изобщо такава печка.  #Crazy
Та сега съм пак в чуденка. То вярно, че уреди и коли са и на късмет понякога, ама ми се иска и аз да си помогна малко на късмета.  Mr. Green

# 101
  • Мнения: 1
Моля Ви ,  кажете ми как да си сваля вратата на фурна Горение с гръмнатото стъкло .. за да ми сложат новото стъкло

# 102
  • Мнения: 21 559
А не може ли техник да ти свали стъклото? Ако трябваше аз да го направя, нямаше да мога да се справя.

# 103
  • Мнения: 1
Да , може .. но има вариант да ми кажат , че ще трябва да им занеса вратата с гръмнатото стъкло в сервиза за да го сменят, след като стъклото пристигне от Словения .. ходене по мъките е да ти гръмне стъклото на фурната ( Горение ) когато тя е в гаранция ...

# 104
  • Мнения: 21 559
Да, разбирам - доста съм писала и аз за неволите си гаранционни със сервиза на Горение.... Зная обаче, че около 24 лв май беше да си извикаш техник в къщи - май когато си купих готварския плот на газ и ток за монтажа. Не може ли да си платиш посещението и услугата, че току-виж ти кажат, че вратата е неправилно свалена или поставена и фурната затова не работи. Друг е въпроса, че ако е гаранционен проблемът, без уговорки би трябвало от дома ти да размонтират и обратно монтират всичко, ама те специално......

Общи условия

Активация на акаунт