Интернета на Виваком???

  • 5 265
  • 33
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 120
В работата сме с Виваком и сме адски недоволни... скъпа услуга с ниско качество ми е личното мнение...

# 16
  • Мнения: 2 384
Много съм доволна и от Интернета им,  и от домашния телефон, и от мобилния телефон. Никога не са се повреждали вече 5 години.

# 17
  • София
  • Мнения: 1 341





Ползваме ADSL от 4 години и не сме имали никакъв проблем.
Преди бяхме към 3-4 кабелни оператори от квартала, но всеки ден имаше прекъсвания, всеки ден се обаждах по телефона, всеки ден си късах нервите...., а когато останем вечер без нет - няма на кого да се обадиш.... Веднъж нямахме нет повече от седмица, а си платихме за цял месец....С Виваком е друго - има денонощно дежурни техници, които ти помагат за отстраняване на проблема.За 4 години съм имала не повече от 4-5 пъти проблем и той е много краткотраен. Миналата година се колебаехме дали да не се прехвърлим към Кейбъл тел, но тук  във форума имаше негативни изказвания от тях....

# 18
  • Мнения: 120
Ами не знам, аз отново да кажа, че от интерната им, не съм доволен.
Вкъщи искат да си сменяме и домашния телефон и да минем на Мтел или Глобул, тъй като таксата ни сега е 13 лв и никой не говори и не го използва... Но и офертите на Глобул и Мтел са малко ограничаващи

# 19
  • Мнения: 1 950
Вече 9 месеца сме с ADSL и не сме имали проблем Peace В работата е кабелен интернет и редовно няма никой #Cussing out

# 20
  • Мнения: 120
Така ли? Много странно с кабелен интернет и проблеми!?
В София съм на МЕГА лан и няма никакви проблеми, скоростта е луда, цената е 25 лв Wink

# 21
  • видин
  • Мнения: 358
ползвам от една година и съм доволна. сега ще подновя договора - само че за трио, защото се налага да имаме домашен телефон - пона да плащаме по-малко.

да поясня за договора- предизвестието за прекратяване трябва да се направи в рамките на 30 дни преди датата, а не в деня на изтичане на договора. това сиго пише в самия договор - просто трябва да се чета и дребните букви.

това, което не ми харесва, е че за преместване на АДСЛ-а взема такса от 36 лв, при нас се забавиха няколко дни, фактурата пристигаше на стария адрес 6 месеца докато най-накрая започнахме да си я получаваме. та ка и не разбрах защо платих тези 36 лв - толкова дадох и за телефонни разговори, защото договора беше сключен в ТУ-БИ и все си прехвърляха топката.

голям недостатък е също така ,че ако стане нещо ,докато се свържеш с оператора се чака много.

но пък лично ние не сме имали никакви други проблеми, като изключим горното.

иначе и аз хич не обичам такивма дългосрочни обвързвания............

# 22
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 534
Недоволен от услугите им прави писмено предизвестие ,че желае да се откаже от услугите им и го депозира в един от центровете.Отговарят му ,че това е излишно и че просто трябва да си изчака да ми ''изтече'' договора.Отива човека в деня след изтичането и се отказва както му е реда.Месец по-късно получава известие че дължи неустойка таксата за година напред...

Ментолка, за това говоря в общи линии. Понеже ми изтичаше договора, а сменяхме квартира, реших, че е по- добре да подпиша нов договор, отколкото да им плащам 36 лв за местене на нета. И така се случи описаното горе.

# 23
  • Мнения: 5
Домашния интернет ми е слаб,но е към местната кабеларка.Служебния /БТК-ADSL/нямам проблеми ,вече няколко пъти преподписваме договор и ни предлагат по -висока скорост.Прави са ,че при буря домашния ми интернет изчезва за по 3 дни ,око се случи да е в петъчен ден та чак до понеделник/работен/ Не мога да се оплача от Виваком /интернета им /тъй като по добър не съм имала   Sunglasses  ако имах избор за нещо по-добро бих се замислила за смяна.

# 24
  • София
  • Мнения: 407
Аз имам ADSL в къщи. Вързал съм го към wireless рутер, защото се ползва и от лаптоп. И имам проблем - много често се налага да рестартирам рутера и модема, защото прекъсва интерната. След рестартирането тръгва отново. Ако някой има компетентни познания по въпроса, да помага.

# 25
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 534
Аз имам ADSL в къщи. Вързал съм го към wireless рутер, защото се ползва и от лаптоп. И имам проблем - много често се налага да рестартирам рутера и модема, защото прекъсва интерната. След рестартирането тръгва отново. Ако някой има компетентни познания по въпроса, да помага.

По същия начин сме вързани и вкъщи, но подобен проблем нямам. Вече две години сме така, откакто ползвам и лаптопа.

# 26
  • Бургас
  • Мнения: 1 338
В офиса сме на ADSL - нямали сме проблеми, навързани сме 7 компютъра, обаче ако някой пусне да се тегли торент и скоростта тогава пада на другите. Иначе е достатъчно бърз.

След рестартирането тръгва отново. Ако някой има компетентни познания по въпроса, да помага.
В къщи съм на обикновена кабеларка, имам същия проблем от време на време, мисля че проблема е в рутера и лаптопа.  Peace

# 27
  • Варна
  • Мнения: 1 608
Недоволен от услугите им прави писмено предизвестие ,че желае да се откаже от услугите им и го депозира в един от центровете.Отговарят му ,че това е излишно и че просто трябва да си изчака да ми ''изтече'' договора.Отива човека в деня след изтичането и се отказва както му е реда.Месец по-късно получава известие че дължи неустойка таксата за година напред...

Ментолка, за това говоря в общи линии. Понеже ми изтичаше договора, а сменяхме квартира, реших, че е по- добре да подпиша нов договор, отколкото да им плащам 36 лв за местене на нета. И така се случи описаното горе.
Разбрах, наистина е неприятно с тези техни договори и неустойки Tired А това за такса преместване, не го бях чувала, прекалено много пари са.

# 28
  • Мнения: 97
Това за автоматичното продължаване на договора само за улугата Интернет ли важи или и за телефон? Например ако сега отида да си прекратя договора за телефона, който договор е изтекъл преди два месеца, ще ме накарат да платя неустойка за още 1 година?Това е меко казано абсурд!

# 29
  • Варна
  • Мнения: 7 889
Не не е абсурд а факт  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire имам два техни телефона по тази причина. Преди два месеца си купих нов тел с тяхна карта като си правех сметката,че договора ми изтича ноември и смятах,да го спра.Да ама не  #Cussing out #Cussing out #Cussing out #Cussing out отивам да си плащам сметката два дни след като ми е изтекъл договора и ми казват,че не мога да го спра,че бил подновен за още две години  #Cussing out #Cussing out #Cussing out.Дали вдигвах офиса на главата си как мислите? Наглеци.И сега едната карта седи прибрана в шкафа и и плащам таксата.Адвокатът ми каза,че не мога да ги пипна всичко било законно.В тоя форум четат доста юристи ако имате някаква идея казвайте не задруго а мразя да ме рекетират разни мошенници. 

Общи условия

Активация на акаунт