ОтНово за Сицилия

  • 157 064
  • 801
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: X
Да, имаме потвърдена резервация и номер на ваучер. Имаме ваучер и го показахме на онзи абориген. И от ай-кард ни попитаха дали потвърждаваме да пускат плащане към ренталкарс.

Прегледай какво са ми отговорили и какви правни съвети ми дават от Вашата Европа, може и лично да им пишеш и да разбереш какви са възможностите, които имаш поне за възстановяване на сумата по вина на доставчика. Свържи се и с Даниел Златанов на имейла, който съм написала и на телефона (ако още е актуален). На мен от сайта и фирмата до ден днешен не са ми отговорили официално, въпреки че изискаха документи за наем на автомобил със същата карта от съседния рент-а-кар, с фактури, договори и т.н. с мълчанието си потвърдиха липсата на интерес към случая и че не им пука дали клиентите са доволни и дали получават заплатените предварително на 100% услуги.

Ами тогава подавате жалба в Европейския потребителски център. Много тъпо.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 16:20 от Анонимен

# 526
  • Europe
  • Мнения: 559
Много ви благодаря на всички, за къде съм без вас  Hug   bouquet

Писах на г-н Даниел Златанов, писах и отново официално до сайта. Този път писмото ми беше доста солено, ама нямаше как, тъй като вече 1 седмица си правят оглушки, а пък в рекламата им пише - ние сме на линия за вас 24 часа, 7 дни в седмицата (докато ви вземем парите). Сега им дадох ултиматум до утре.

След малко мъжът ми ще отиде и до офиса на ай-кард за да поиска да се изтегли назад сумата, за не използваната услуга.

Вече написах и едно готово предупредително писъмце на английски, именувах го "до всички ползватели на рентакарс в Европа", а защо не и по света. И само чакам да видя какво ще ми отговорят.
Вече разбрах, от кои държави са най-многото им клиенти и съм готова да пусна това писъмце като закъснял, но ценен коледен подарък от България за всички по света, в съответните форуми на всяка държава. Пък тогава да ги видим дали няма да върънат сумата. Не че е космическа нашата сума, но защо пък ще ме мамят и ще ми съсипват пътешествието.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 16:27 от aleina

# 527
  • София
  • Мнения: 3 797
Bled много благодаря за всички напътствия, които ми даде.

Винаги съм на твое разположение, знаеш....

Aleina    bouquet
Направо съм потресена от този ваш късмет в последно време, дано всичко това остане в предишната година.
Моето мнение по въпроса се различава, но ще ти го кажа на лични…..като се прибера в къщи.
Все пак ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА и да забравим всичко лошо, да гледаме само напред.

# 528
  • Мнения: X
Доколкото разбрах от Даниел (позволих си да пиша и в другия форум, защото за подобни случаи трябва да не се мълчи) единия случай (не знам на коя от двете) е разрешен днес.

Алейна - аз лично бих си прочела стрикно общите условия по които съм направила резервацията, защото ако действително сте закъснели, може резервацията да ви е отпаднала по ваша вина и да са ви задържали капарото. От друга страна пък погледнете за форсмажорни обстоятелства - защото закъснението ви се дължи на подобно нещо. Освен на сайта, ти препоръчвам след като получиш отговора им и в зависимост от него да си подадеш жалба към банката издател на картата. Обаче.... внимателно погледни таксите за оспорване на транзакции. Защото обичайно са доста солени по кредитните карти в случай, че оспорването бъде счетено за неправомерно от картовия оператор.

# 529
  • Europe
  • Мнения: 559
Здравей Bled и за много години,

дай боже всичките лошотии да са си отишли в миналата година. От притеснение забравих да честитя на всички ви новата 2015 година.

На всички, да ви е честита, здрава и много, много късметлийска Hug

И най-важното, имам добра новина, мейлът ми за 2 часа се напълни с около 10 съобщения от rentalcars.com, включително и от Даниел Златанов. Доволна съм от бързата реакция и от хубавата новина, че в близките дни сумата ще ни бъде възстановена на 100%. Знаех си, че сайтът не е виновен, а онези надути и некоректни сицилианци. Смятам отново да резервирам през rentalcars.com, защото се оказаха наистина коректни и честни (ами доста е глупаво да рискуват заради 1 клиент да им отиде клиентелата), но никога повече няма да взема кола от SICILY BY CAR. Е ще пиша все пак, когато получим и сумата, но съм убедена, че ще я получим и вече нямам притеснения за това.

Сега мъжът ми ме подсети, че по-миналата година пак в Италия, но в Рим и то с реномирана фирма като SIXT италианците ни бяха блокирали освен сумата за колата и още около 4000 Евро (колата беше голяма), които ни ги държаха блокирани повече от 1 месец и на края ни ги освободиха, но само около 3940 Евро. Т.е. бяха си задържали 50-60 евро, без причина, без обяснение и без отговор защо. Така, че май в Италия с рентакар-а на нас не ни е вървяло досега много, много.  

# 530
  • София
  • Мнения: 3 797
Здравей Bled и за много години............
  bouquet
aleina
Така си знаех и ти го написах на лични...
Да изчакаш, ще ги върнат, само се тормозиш.
Да кроим нови планове, това го забрави....

# 531
  • Мнения: 13 355
Еее, мога да разкажа и за малоумия на Авис в Германия. Стигна се до адвокат Simple Smile после бяха като наа**ни. Та - не са само италианците и малките интернет-фирмички.

Aleina,
къде все пак посрещнахте Новата година? Wink

# 532
  • Мнения: X
Здравей Bled и за много години,

дай боже всичките лошотии да са си отишли в миналата година. От притеснение забравих да честитя на всички ви новата 2015 година.

На всички, да ви е честита, здрава и много, много късметлийска Hug

И най-важното, имам добра новина, мейлът ми за 2 часа се напълни с около 10 съобщения от rentalcars.com, включително и от Даниел Златанов. Доволна съм от бързата реакция и от хубавата новина, че в близките дни сумата ще ни бъде възстановена на 100%. Знаех си, че сайтът не е виновен, а онези надути и некоректни сицилианци. Смятам отново да резервирам през rentalcars.com, защото се оказаха наистина коректни и честни (ами доста е глупаво да рискуват заради 1 клиент да им отиде клиентелата), но никога повече няма да взема кола от SICILY BY CAR. Е ще пиша все пак, когато получим и сумата, но съм убедена, че ще я получим и вече нямам притеснения за това.

Сега мъжът ми ме подсети, че по-миналата година пак в Италия, но в Рим и то с реномирана фирма като SIXT италианците ни бяха блокирали освен сумата за колата и още около 4000 Евро (колата беше голяма), които ни ги държаха блокирани повече от 1 месец и на края ни ги освободиха, но само около 3940 Евро. Т.е. бяха си задържали 50-60 евро, без причина, без обяснение и без отговор защо. Така, че май в Италия с рентакар-а на нас не ни е вървяло досега много, много.  

Супер. Между другото Даниел ми отговори по твоя случай в другия форум на втората минута. Моите впечатления от него са блестящи. Дано и занапред да е така.

За наемането на коли и при това в Италия съм писала доста и много пъти какви са начините да минимизираш риска именно от такова блокиране на големи суми.

Параход е много права, а и Сицили не е много малка фирма. Разбира се не е от порядъка на Херц. Аз примерно от също местната и с подобна големина Маджоре съм с много добри впечатления.

# 533
  • Europe
  • Мнения: 559
Доколкото разбрах от Даниел (позволих си да пиша и в другия форум, защото за подобни случаи трябва да не се мълчи) единия случай (не знам на коя от двете) е разрешен днес.

Алейна - аз лично бих си прочела стрикно общите условия по които съм направила резервацията, защото ако действително сте закъснели, може резервацията да ви е отпаднала по ваша вина и да са ви задържали капарото. От друга страна пък погледнете за форсмажорни обстоятелства - защото закъснението ви се дължи на подобно нещо. Освен на сайта, ти препоръчвам след като получиш отговора им и в зависимост от него да си подадеш жалба към банката издател на картата. Обаче.... внимателно погледни таксите за оспорване на транзакции. Защото обичайно са доста солени по кредитните карти в случай, че оспорването бъде счетено за неправомерно от картовия оператор.

Сумата ни беше изтеглена веднага на 100% от rentalcars.com, а не само капаро. Но дали те от своя страна са платили на 100% към Sicily by car няма как да знаем и не ме интересува това.

Аз съм на мнение, че като са си получили сумата напълно, т.е. на 100% съм си платила всичко, си е моя работа в колко часа ще отида да си взема колата стига да е в работен ден и час. На тях им е платено и даже са на сметка от това, че колата ще се търалянка и амортизира по-малко. Пари не им искам да ми връщат, нали така. Разбира се, че по човешки редно е, и е нормално, ако ще закъснееш да звъннеш един телефон, че не можеш днес, а ще дойдеш утре нпр. за да не ги притесняваш да речем. Но да ме гонят и псуват още от вратата без да ме изслушат и да ми казват, че нямат телефоните и мейлите на rentalcars.com, а си кореспондирант с тях чрез пощенски гълъби. Еееееее то бива, бива ама такива подигравки не бива.

Пак ще повторя за тези, които четат темата по диагонал. Некоректната фирма за рент-а-кар е италианска и се казва Sicily by car, сайтът през който намерих тази фирма е английски и се казва rentalcars.com - той е коректен и нямам оплаквания от него.

# 534
  • Europe
  • Мнения: 559
Еее, мога да разкажа и за малоумия на Авис в Германия. Стигна се до адвокат Simple Smile после бяха като наа**ни. Та - не са само италианците и малките интернет-фирмички.

Aleina,
къде все пак посрещнахте Новата година? Wink

Здравей Параход и за много години  Hug,

както се казва всяко зло за добро. Ние си прекарахме, чудесно на пук на всичко. Събрахме се по другите коли на тайфата, ходихме до Чефалу, намерихме си уникален ресторант за нова година с прекрасна местна храна за 35 евро на човек (за справка в Чин Чин беше по 90 евро на човек) и изобщо не са ми накривили капата тези италианци. Важното е, че сме си у дома и всичко е добре, когато завършва добре  Hug 

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 21:23 от aleina

# 535
  • София
  • Мнения: 660
И най-важното, имам добра новина, мейлът ми за 2 часа се напълни с около 10 съобщения от rentalcars.com, включително и от Даниел Златанов. Доволна съм от бързата реакция и от хубавата новина, че в близките дни сумата ще ни бъде възстановена на 100%. Знаех си, че сайтът не е виновен, а онези надути и некоректни сицилианци. Смятам отново да резервирам през rentalcars.com, защото се оказаха наистина коректни и честни (ами доста е глупаво да рискуват заради 1 клиент да им отиде клиентелата), но никога повече няма да взема кола от SICILY BY CAR. Е ще пиша все пак, когато получим и сумата, но съм убедена, че ще я получим и вече нямам притеснения за това.

Поздравления! Радвам се, че от сайта реагират вече адекватно и на време. Надявам се, повече да не позволяват подобни проблеми да отблъскват клиентите от тях. Мен лично като клиент ме загубиха отдавна, още когато решиха, че могат да изискат допълнителни документи и потвърждения, а в последствие до ден днешен да не получа официален отговор защо и как се е получила ситуацията, какво са направили и извинение за причиненото неудобство...

Приятна вечер на всички!   bouquet

# 536
  • Europe
  • Мнения: 559
Жалко наистина auto_bg, че по "твое време" не са реагирали така адекватно и сте останали неудоволетворени. Важното е че ние като общество и като потребители си пробиваме път напред и вече имаме доста повече права и ни се чува и зачита думата. То нали това всъщност е будната гражданска съвест или т.нар. гражданско общество. Още от миналата година от протестите в София срещу правителството на БСП и ДПС си пролича, че такова има или поне се заражда. Да не разводняваме темата....

Поздрави на всички с пожелания за много щастливи и безпроблемни пътувания през 2015 г.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 22:10 от aleina

# 537
  • Мнения: X
Доколкото разбрах от Даниел (позволих си да пиша и в другия форум, защото за подобни случаи трябва да не се мълчи) единия случай (не знам на коя от двете) е разрешен днес.

Алейна - аз лично бих си прочела стрикно общите условия по които съм направила резервацията, защото ако действително сте закъснели, може резервацията да ви е отпаднала по ваша вина и да са ви задържали капарото. От друга страна пък погледнете за форсмажорни обстоятелства - защото закъснението ви се дължи на подобно нещо. Освен на сайта, ти препоръчвам след като получиш отговора им и в зависимост от него да си подадеш жалба към банката издател на картата. Обаче.... внимателно погледни таксите за оспорване на транзакции. Защото обичайно са доста солени по кредитните карти в случай, че оспорването бъде счетено за неправомерно от картовия оператор.

Сумата ни беше изтеглена веднага на 100% от rentalcars.com, а не само капаро. Но дали те от своя страна са платили на 100% към Sicily by car няма как да знаем и не ме интересува това.

Аз съм на мнение, че като са си получили сумата напълно, т.е. на 100% съм си платила всичко, си е моя работа в колко часа ще отида да си взема колата стига да е в работен ден и час. На тях им е платено и даже са на сметка от това, че колата ще се търалянка и амортизира по-малко. Пари не им искам да ми връщат, нали така. Разбира се, че по човешки редно е, и е нормално, ако ще закъснееш да звъннеш един телефон, че не можеш днес, а ще дойдеш утре нпр. за да не ги притесняваш да речем. Но да ме гонят и псуват още от вратата без да ме изслушат и да ми казват, че нямат телефоните и мейлите на rentalcars.com, а си кореспондирант с тях чрез пощенски гълъби. Еееееее то бива, бива ама такива подигравки не бива.

Пак ще повторя за тези, които четат темата по диагонал. Некоректната фирма за рент-а-кар е италианска и се казва Sicily by car, сайтът през който намерих тази фирма е английски и се казва rentalcars.com - той е коректен и нямам оплаквания от него.

Това със закъснението, плащането и т.н. изобщо не е вярно. Има си общи условия, които след като си направила резервация и си я заплатила се счита, че си ги прочела и си се съгласила с тях. Със сигурност при резервацията сайта е поискал да тикнеш, че си ги прочела и си съгласна с тях преди да платиш с картата. Сключили сте договор при тези условия. И в договора ти изрично си посочила в колко часа ще вземете колата. (Сега говоря хипотетично разбира се, защото не знам при какви ОУ вие сте сключили договора). И ако сте закъснели, ти си в неизпълнение на договора независимо, че си платила. В този случай трябва да се видят какви са санкциите при закъснение.

А иначе разбира се, че никой няма право да те нагрубява, още по малко да те псува.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 21:38 от Анонимен

# 538
  • Мнения: X
Доколкото разбрах от Даниел (позволих си да пиша и в другия форум, защото за подобни случаи трябва да не се мълчи) единия случай (не знам на коя от двете) е разрешен днес.

Алейна - аз лично бих си прочела стрикно общите условия по които съм направила резервацията, защото ако действително сте закъснели, може резервацията да ви е отпаднала по ваша вина и да са ви задържали капарото. От друга страна пък погледнете за форсмажорни обстоятелства - защото закъснението ви се дължи на подобно нещо. Освен на сайта, ти препоръчвам след като получиш отговора им и в зависимост от него да си подадеш жалба към банката издател на картата. Обаче.... внимателно погледни таксите за оспорване на транзакции. Защото обичайно са доста солени по кредитните карти в случай, че оспорването бъде счетено за неправомерно от картовия оператор.

Сумата ни беше изтеглена веднага на 100% от rentalcars.com, а не само капаро. Но дали те от своя страна са платили на 100% към Sicily by car няма как да знаем и не ме интересува това.

Аз съм на мнение, че като са си получили сумата напълно, т.е. на 100% съм си платила всичко, си е моя работа в колко часа ще отида да си взема колата стига да е в работен ден и час. На тях им е платено и даже са на сметка от това, че колата ще се търалянка и амортизира по-малко. Пари не им искам да ми връщат, нали така. Разбира се, че по човешки редно е, и е нормално, ако ще закъснееш да звъннеш един телефон, че не можеш днес, а ще дойдеш утре нпр. за да не ги притесняваш да речем. Но да ме гонят и псуват още от вратата без да ме изслушат и да ми казват, че нямат телефоните и мейлите на rentalcars.com, а си кореспондирант с тях чрез пощенски гълъби. Еееееее то бива, бива ама такива подигравки не бива.

Пак ще повторя за тези, които четат темата по диагонал. Некоректната фирма за рент-а-кар е италианска и се казва Sicily by car, сайтът през който намерих тази фирма е английски и се казва rentalcars.com - той е коректен и нямам оплаквания от него.

# 539
  • Europe
  • Мнения: 559
Винаги се опитвам да ги чета до края тези Общи Условия или т.нар. дребен шрифт, но не си спомням в момента нищо относно закъснението, винаги внимавам под какво се подписвам, но е възможно и да не съм го видяла.

Но въпреки това продължавам да твърдя, че след като са си взели парите, не виждам какъв им е проблема, че аз не идвам да взимам колата в точния час. Нека всеки да си направи аналогия в неговата работа, какъв може да му е толкова огромен проблема. Ще ме извиняват, но цялата сума са си прибрали и не виждам какво им е терсене. Именно по тази точка на ОУ смятам, че доста се самозабравят, точно като банките, и използват това, че ТЕ ги пишат тези ОУ предварително, а не ги договаряме в момента един пред друг, защото за такова нещо никой няма да им се подпише и няма да имат нито един клиент. Да се забавиш в чужбина, при положение че може да летиш от другия край на планетата, не е нещо необичайно, така както ние като пътници зависим от авиокомпаниите и търпим когато ни кажат, че полета ще се забави или отложи по някаква причина. Никой не може да бъде 100% сигурен, че ще пристигне точно на часа в чужбина. Ама никой, няма такъв човек. Всичко друго си е живо мошеничество и изнудване и ви съветвам да не го търпите като казвате - "ами такива са общите условия", а просто да променяме заедно тези ОУ, като твърдо заявяваме че тези ОУ не са ОК и няма да им ги подписваме - Интернет широк и там където не ме работят, там ще подписвам - другите да влизат в час.

Последна редакция: пн, 05 яну 2015, 22:15 от aleina

Общи условия

Активация на акаунт