Машина за хляб-23 част

  • 51 953
  • 741
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 128
Да,със сусама така постъпих.Преди печене,намазах малко с яйце и поръсих.Стана!
Може и да преувеличавам,не знам!За това и питам как е при вас.Но смятате за нормално да се люшка контейнера,нали?...и поскърцва при това люшкане?
На мен донякъде ми се вижда нормално.Все пак две осички го държат... newsm78

# 406
  • Мнения: 9 785
Аз пък все си мисля, че преди втасването трябва да се ръси Thinking. После като се пукне приятно отгоре, точно там няма да има семенца. Уф, не знам. По-важното е да се маже, пък кога се ръси...

# 407
  • София
  • Мнения: 102
Млади дами, благодаря.
Ще пробвам да намажа и поръся след втасване, защото туй чудо точно преди да почне да пече пак завърта тестото и ще ми изчезнат семенцата
Петя, и моята машина са опитва да тацува при по-тежките (черни лепкави) теста, ама все още не е проходила  Simple Smile

# 408
  • Мнения: 2 214
Искам искрено да благодаря на Evjeni, по нейна рецепта правих питка.
Много вкусна стана.
Ето рецептата
Ето моята питка

# 409
  • София
  • Мнения: 2 649
аз днес пак правих шоколадовия кекс на Танита. На голяма почит стана у нас и в кръщелниците да дъщеря ми носих такъв.  Wink

Тия дни ще пробвам да точа корите за баницата и ще докладвам как ще станат.

# 410
  • София
  • Мнения: 3 244
Благодаря ви за сърдечното посрещане и препоръките за брашно! Hug  Наистина "Клевър" е много евтино, а щом сте доволни от него, значи тази марка ще е следващата, която ще опитам.  Peace

Вчера експериментирахме- смесихме за хляба брашно тип 500 с брашно тип 700+ подправки / мащерка и майорана/. Не се надигна толкова, колкото чисто белия, но се опече идеално и стана много вкусен.

Петушка, никакво отказване- без провали няма съвършенство! Wink Hug

Ягодке, чудесен сладкиш! От  много време се каня да си купя такива форма за печене. Peace Много красиво е станал.

Добре дошли на Валенсия, ladysunny, Linkata, sofiepepp, suzana, tutulina, Nina-vn, баба Станислава! welcome
Дядо Коледа много машини е раздал тази година.  Wink

petya-z, моята не помръдва, сравнително тиха е и много стабилна / марка Таурус/. Не знам на какво може се дължи люшкането на твоята.  newsm78

Стихийно бедствие, много хубава се е получила питката! Peace

# 411
  • Мнения: 237
Здравейте, имам нужда от съвет.
Преди месец и половина си купих Мулинекс 5000. При едно миене на контейнера,забелязах,че едната ос се извади, и при работа се чува едно шляпане.Снощи ходихме до Технополис за рекламация и да я пуснем за сервиз, отговорът беше цитирам- "Това е аксесоар към уреда и не подлежи на гаранция и сервиз,ако искате го пуснете, но сме сигурни,че ще Ви бъде отказан ремонт" ,   Shocked направо ме изумиха и меко казано вбесиха.
Та въпроса ми е -  Вярно ли е това , и има ли смисъл да се боря с вятърни мелници, или да търся да си закупя нов контейнер? И къде евентуално мога да намеря въпросния "аксесоар"  ooooh!


# 412
  • София
  • Мнения: 8 492
Здравейте, имам нужда от съвет.
Преди месец и половина си купих Мулинекс 5000. При едно миене на контейнера,забелязах,че едната ос се извади, и при работа се чува едно шляпане.Снощи ходихме до Технополис за рекламация и да я пуснем за сервиз, отговорът беше цитирам- "Това е аксесоар към уреда и не подлежи на гаранция и сервиз,ако искате го пуснете, но сме сигурни,че ще Ви бъде отказан ремонт" ,   Shocked направо ме изумиха и меко казано вбесиха.
Та въпроса ми е -  Вярно ли е това , и има ли смисъл да се боря с вятърни мелници, или да търся да си закупя нов контейнер? И къде евентуално мога да намеря въпросния "аксесоар"  ooooh!

Я си прочетете какво пише в гаранционната карта (и дори и в книжката - там пише кое какво е). И ако това не е записано изрично идете им обяснете на тия, че аксесоар е допълнение, което не е задължително за да може машината да работи и изпълнява основните си функции. И ако прдължават да си настояват на своето ги попитайте как без контейнер ще работи машината. Като допълнение Мулинекс си имат основен дистрибутор, трябва да го пише на кутията и се обадете и там.

Аз с една друга марка имах така проблем (да не споменавам машината) и като заплаших основния дистрибутор тука, че ще пиша на производителя да видите как на бърза ръка аксесоара се оказа основна част.

# 413
  • Мнения: 2 214
Здравейте, имам нужда от съвет.
Преди месец и половина си купих Мулинекс 5000. При едно миене на контейнера,забелязах,че едната ос се извади, и при работа се чува едно шляпане.Снощи ходихме до Технополис за рекламация и да я пуснем за сервиз, отговорът беше цитирам- "Това е аксесоар към уреда и не подлежи на гаранция и сервиз,ако искате го пуснете, но сме сигурни,че ще Ви бъде отказан ремонт" ,   Shocked направо ме изумиха и меко казано вбесиха.
Та въпроса ми е -  Вярно ли е това , и има ли смисъл да се боря с вятърни мелници, или да търся да си закупя нов контейнер? И къде евентуално мога да намеря въпросния "аксесоар"  ooooh!



Такаааааааааа това отдавна проверен номер за да не си изпълниш гаранцията #Cussing out
За съжаление номера им минава във повечето случаи, ако отиде мъжа ми ще му сменят цялата печка за хляб Laughing до момента не са успели  с тяхните номера.
Това е пълна глупост, откоа ос е станало аксесуар ха ха, това е същото да кажеш че колелото на колата е аксесуар, ама нали не може да се движи без него. Zai, гони ги до дупка тея умници.

# 414
  • Асеновград
  • Мнения: 45
На моята машина Мулинекс ( само че купена от Метро ) , оста спря да се върти , просто заседна и не искаше да мръдне повече.Занесохме я в сервиз и ни смениха целия контейнер , не са го поправяли.Няма ли начин да отидете направо в сервиза , без да минавате през Технополис ?

# 415
  • Мнения: 237
Благодаря Ви ,за отговорите.
Я си прочетете какво пише в гаранционната карта (и дори и в книжката - там пише кое какво е). И ако това не е записано изрично идете им обяснете на тия, че аксесоар е допълнение, което не е задължително за да може машината да работи и изпълнява основните си функции. И ако прдължават да си настояват на своето ги попитайте как без контейнер ще работи машината. Като допълнение Мулинекс си имат основен дистрибутор, трябва да го пише на кутията и се обадете и там.
Дядо Хаджия, зададох им абсолютно същия въпрос, само вдига рамене момчето и твърди,че било така, бил сигурен ,че ще ми върнат протокол с отказ от сервиза. И точно това много ме ядоса, имам чувството че го правят нарочно,ако мине номера,да се откажа. Но няма да ги оставя намира. Още довечера ще я занеса,  трябва да е опакована както сме я купили и така щели да я приемат за рекламация.

Занесохме я в сервиз и ни смениха целия контейнер , не са го поправяли.Няма ли начин да отидете направо в сервиза , без да минавате през Технополис ?
Сервиза им е във Варна,ание сме в Шумен. Но ако трябва и до Варна ще прескочим,но наистена се амбицирах да си търся правата,защото ми писна да си правят с потребителите каквото си искат.

# 416
  • София
  • Мнения: 2 649
Благодаря Ви ,за отговорите.
Я си прочетете какво пише в гаранционната карта (и дори и в книжката - там пише кое какво е). И ако това не е записано изрично идете им обяснете на тия, че аксесоар е допълнение, което не е задължително за да може машината да работи и изпълнява основните си функции. И ако прдължават да си настояват на своето ги попитайте как без контейнер ще работи машината. Като допълнение Мулинекс си имат основен дистрибутор, трябва да го пише на кутията и се обадете и там.
Дядо Хаджия, зададох им абсолютно същия въпрос, само вдига рамене момчето и твърди,че било така, бил сигурен ,че ще ми върнат протокол с отказ от сервиза. И точно това много ме ядоса, имам чувството че го правят нарочно,ако мине номера,да се откажа. Но няма да ги оставя намира. Още довечера ще я занеса,  трябва да е опакована както сме я купили и така щели да я приемат за рекламация.
е с месеци ли трябва да си пазим кашоните, че да я опаковаме както сме я купили?  Close

# 417
  • София
  • Мнения: 102
Sweetkids mama, благодаря за сърдечното посрещане!
Днес направих типовия хляб на Geleva от "Рецептите", добавих малко семена. Стана чудесен. Препоръчвам!

# 418
  • Мнения: 2 214
Цитат
е с месеци ли трябва да си пазим кашоните, че да я опаковаме както сме я купили?  Close
Моя съпруг се занимава с компютери и от там има навик да пази кашони, в къщи пазим кашон не по малко от 1 година Sick
Такива неща като телевизор и други големи работи, до като не изтече гаранцията.

Последна редакция: ср, 06 яну 2010, 11:19 от г-жа Стихийно бедствие

# 419
  • Мнения: X
зададох им абсолютно същия въпрос, само вдига рамене момчето и твърди,че било така, бил сигурен ,че ще ми върнат протокол с отказ от сервиза. И точно това много ме ядоса, имам чувството че го правят нарочно,ако мине номера,да се откажа.
Скъпа ми zai,не се оставяй да те премятат разни малоумници,и бъди малко по-категорична,защото само така човек предизвиква съответната положителна реакция,когато предявява рекламация/за съжаление/.Що за глупост да я донесеш опакована както си я купила?? Shocked Това важи само за стоки,поръчани по интерент,от които можеш да се откажеш в 7 дневен срок.
Аз например освен хлебопекарната наскоро си взех и сушилна машина.И какво,ако има проблем трябва да я опаковам в стиропорите и найлоните ли.Това са излишни престараваници с цел да те откажат от рекламация.Освен това не е негова грижа какво ще отговорят от сервиза,а единственото му задължение е да попълни приемно-предавателен протокол,да опише оплакването и да ти се обади,когато я върнат от сервиза.
Производител съм на техника,така че съм запозната с реда, а и като такъв никога не съм си позволявала такива левашки извинения като от въпросния магазин.
Ще ви споделя обаче един мой куриозен случай като клиент-мин. година мъжа ми закупи от Практикер тоалетна дъска,шарена,сравнително скъпа и ужасно неудобна.Последното установих разбира се едва като я изпробвах трикратно Mr. Green.Съответно найлони и прочие опаковки бяха изхвърлени,но не и касовата бележка.Най-безцеремонно си предявих рекламацията и то без да има някакъв реален дефект освен недостатъкът да е супер неудобна и ръбеща.Попитаха ме как съм установила това,на което аз най-невъзмутимо отговорих-като я монтирах и изпробвах.Погледнаха ме така Shocked,НО ми я смениха.
Заи,хич не им се обяснявай,носи им я за ремонт и без много да осторумничат,просто бъди по-категорична Naughty.


Извинявам се за отклонението,а по темата да се похваля с третия си  и пак успешен хляб по рецептата на макс-мама за лесното тесто за питки,сложих му и натрошено сиренце-леле,как замириса в кухнята на питка,много фин и вкусен стана. Peace

Общи условия

Активация на акаунт