Fragrancex.com - аромати и доставки- 10 тема

  • 46 333
  • 750
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 0
Попитай ги, какво означава за тях да си "търпелива": колко повече над обявения максимален срок за доставка е и с какво се ангажират, ако го надвишат?
Май наистина пристигат средно за 40 дни.

# 601
  • Мнения: 318
eta имам същият проблем, но реши да отворя диспут. Платила съм на 03.11 и само ПейПал ми дава гаранция да си получа парите обратно. Аз много търпеливо чаках 45 дни.

# 602
  • Мнения: 2 768
Мдам, точно така смятам да направя, изчаквам търпеливо крайният срок и пускам диспут.
От Фрагр. могат да ме накарат да чакам и 3м, зна ли ги какво означава "търпеливо" за тях?

# 603
  • Балчик
  • Мнения: 9 285
Ееех, момичета. Помните ли времето, когато пристигаха за 10, максимум 14 дни. какво им стана на тия хора после, с камили ли ги пращат или с пощенси гълъби. Не стига, че може да има проблеми с митницата, ами и да чакаме по месец-два. Rolling Eyes
А колко неща ме изкушават в тоя сайт.

# 604
  • Мнения: 318
Помня да, еееееееееееееееех! След тази поръчка не знам дали пак ще рискувам. Много трудно стана това с козметикат, да опустее Дянков!

# 605
  • Мнения: 2 768
Помня, как да не помня  Confused За седмица-две и си ги взимах от пощата.
Аз изобщо не смятах пак да поръчвам, след като миналия път пристигна празен кашон, ама пустото Кабаре е толкова рядко и трудно-откриваемо.
Ами съжалявам много, въпреки цялото си разбиране ще претендирам за парите. Да вземат мерки да подобрят качеството на доставката, щом не искат да имат проблеми с ПП...

# 606
  • София
  • Мнения: 1 974
Пускай си диспута, срока е 45 дни от плащането. Аз имам непристигнала поръчка от 27 октомври и изтървах срока за диспут, съжалявам, че не успях.

# 607
  • Мнения: 134
Пускай си диспута, срока е 45 дни от плащането. Аз имам непристигнала поръчка от 27 октомври и изтървах срока за диспут, съжалявам, че не успях.

Моята поръчка е шипната на 19.11 и още я няма, но аз платих с карта  ooooh!
Чудя се дали да не проверя в митницата - ако някой знае какъв е тел. за Варна, моля да ми каже

# 608
  • София
  • Мнения: 21 351
И аз изтървах срока за диспут, в стремежа си да съм максимално коректна и да го пусна в последния момент.  Confused

Вчера ми донесоха поръчка от 9 декември направо вкъщи. Стана ми много странно, защото не се беше случвало досега. А и човекът, който я донесе, със сигурност не работи в пощенския ми клон.

# 609
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 360
Реших да повдигна диспут за една закъсняла повече от месец поръчка (т.е. още малко и ще изтърва 40-дневният срок)
Обаче ме "посрещна" едно писмо от Fragrancex да контактувам директно с тях, да не пускам жалба в системата на ПП, да съм търпелива и ала-бала, пък ако не дойдела пратката те щели да ми върнат парите.
Какво да направя поред вас? Имам ли гаранция, все пак е минал двойно повече от посоченият от тях максимален срок.
Не им вярвай, мн ме мотаха 4 месаца с празни обеЩания, накрая пуснах рекламация в банката ми(бях пазарувала с кредитна карта) и ми върнаха парите.От Фрагансекс дори едно извинете не полу4их, само 4акайте Ще пристигне  #2gunfire

# 610
  • Мнения: 2 768
Още снощи пуснах диспут, че току-виж по празниците се запилея и забравя 
Явно така ще трябва да се действа...

# 611
  • Мнения: 0
Thank you for your email and for ordering with FragranceX.com. Please note
that your order shipped on November 17th by postal service airmail and is
in transit. This service is estimated between 7-14 business days (not
including weekends or holidays).

Some shipments may be delayed by security in customs, and we apologize for
this delay. Your package is on its way and will arrive soon; however, we do
not have any tracking information. We appreciate your patience and look
forward to serving you again soon.





още я няма поръчката     

# 612
  • Мнения: 134
Thank you for your email and for ordering with FragranceX.com. Please note
that your order shipped on November 17th by postal service airmail and is
in transit. This service is estimated between 7-14 business days (not
including weekends or holidays).

Some shipments may be delayed by security in customs, and we apologize for
this delay. Your package is on its way and will arrive soon; however, we do
not have any tracking information. We appreciate your patience and look
forward to serving you again soon.


и мойта я няма - шипната на 19 ноември. И на мен ми отговориха същото  #Cussing out


още я няма поръчката     

# 613
  • Козлодуй
  • Мнения: 922
Аз пък получих доста бързо една малка поръчка,само едно мини за 15-тина лв.Пристигна вчера,шипнато на 12.12.Изненадах се,че на плика пише Gift Documents,там дето би трябвало да е изписана цената е скъсан етикета и не знам имало ли е нещо,а има и някаква лепенка  за въздушни пощи на Белгия newsm78 Дойде в пощата,и сега се изкушавам да взема нещо по-скъпо за проба...

# 614
  • София
  • Мнения: 21 351
И аз днес получих 4 парфюма от 2. 12. и 9.12. И четирите кашончета бяха със скъсани лепенки, имаше само стикери с адреса ми. За съжаление, обаче, два от парфюмите са сгрешени и ми става лошо като си помисля, че трябва да им ги пращам обратно и да чакам още два месеца да си получа правилните.  Confused

Общи условия

Активация на акаунт